עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Bah_gots_pIII_450,

    אני לא הולך לבצע OC בזמן הקרוב. אבל אני הולך לקנות מעבד 1.4 שמעתי שהמאוורר שמקבלים איתו מאזטק הוא דרעק. כדאי לקנות מאוורר יותר חזק?

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. Started by Jeka Elzin,

    שלום לכולם , התחדשתי בסאטאפ חדש שצריך להגיע יום שישי הקרוב , והדבר היחיד שעדיין חסר זה קירור למעבד. יש כוונה לעשות OC במידת הצורך. זה הסאטאפ : Gigabyte GA-X99-UD4 Intel Core i7 5820K 3.3Ghz 15MB Asus GTX980 4GB STRIX OC DirectCU II GDDR5 Corsair Vengeance LPX 4x4GB DDR4 2666MHz Samsung 850 EVO Series MZ-75E500 500GB SSD Western Digital Caviar Black WD3003FZEX 3TB SeaSonic 1050W 80+ Platinum Fractal design R4 כאמור חסר כרגע רק קירור למעבד , אני נוטה לכיוון ה H100i אשמח להצעות ורשמים. תודה.

    • 8 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. Started by ScreameR,

    אני מעוניין לקעקע את החלון שלי עם הסמל של חזרד. רק איפה אפשר לקנות? באיזור צפון תל-אביב עדיף

  4. Started by michaelr,

    3 שעות ישבתי על המחשב פירקתי אותו לרסיסים ניקיתי אותו מאבק כמו שאף פעם לא ניקיתי הוספתי מאורר אחד מאחורה שמוציא אויר ואחד מהצד שמכניס אויר.

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by ran_meir,

    נכנסתי לכאן והלינק למדריך שם מוביל ל"אין כניסה"... הדף לא נגיש למשתמש שלי. אפשר לכוון אותי לכתובת הנכונה/מדריך טוב אחר? מעוניין לבצע OC ב E5200 ישן ומרקטע, בעיקר כדי לקבל בוסט בעבודה עם פוטושופ (האם זה בכלל יעזור?)

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. Started by superman2,

    שלום לכולם אני חדש באתר וחייב לציין שהוא נראה מקצועי ויעיל ועכשיו לבעיה שלי יש לי פנטיום 4 CPU Usage שלו מאוד גבוה ועומד על 100% לא קבוע זה 100 ויורד ל 80 פתאום ל 50 וכך הלאה... בבדיקה חום מעבד שאני עושה הטמפרטורה 78 מעלות שזה גבוה האם הבעיה היא מהחום של המעבד או משהו אחר? יש לציין שעשיתי בדיקת רוגלות ושאר מזיקים ולא זאת הבעיה, ואני יודע שאין לי משחה תרמית על המעבד האם המשחה תוריד את הטמפרטורה? דבר שני לפני כמה חודשים החלפתי ספק כח למחשב כי המקורי התקלקל אז שמתי ספק שהיה לי בבית שעובד גם על 300 וואט כמו הקודם שהתקלקל והוא לא ספק איכותי כמו הקודם האם גם לספק השפעה על המעבד?

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. היי,אני מחפש קירור שקט כמה שאפשר עד 150 שקל ככה...ראיתי את ה‏Freezer 7 Pro Rev.2 והא נראה מעולה. לא חייב להיות שקט באופן אובססיבי,אבל לא רועש. אגב,המעבד הוא E8400 בלי OC אבל אפשרות לOC קל בעתיד.

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. שלום, קניתי מעבד core i7 4770, לוח GIGABYTE H87D3H במהלך הרצת occt הליבה הראשונה הגיעה ל80-84 מעלות בעוד שאר הליבות היום 78, 76 ו74. האם ההפרש סביר? האם הטמפרוטורה גבוהה? (קירור סטוק) ושאלה נוספת, בכל המדדים אני רואה שהמעבד רץ רק על 3700 במאמץ, ובמנוחה על 3900. שמתי טורבו ל3900, יש סיבה לכך? תודה מראש, ערן.

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. בוקר טוב, יש לי לוח אם ASUS P4P800 DELUXE והוא לוח ממש ממש מצויין ואני מאוד מרוצה ממנו, עכשיו מה שקורה זה שיש לו קירור פסיבי שזה אומר היטסינק רגיל ופשוט יחסית. עכשיו השאלה שלי היא איך אני יכול לחבר לו מאוורר או מאיפה אני יכול לקנות לו אחד כדי שאני אוכל לחבר, כי אני רוצה פשוט לקרר אותו יותר טוב, כי עכשיו זה מגיע לפעמים לחום גבוהה יחסית. הכוונה כאילו עכשיו במיוחד בקיץ... אשמח לקבל עזרה, הצעות והמלצות לדברים. תודה רבה לכל העוזרים

    • 65 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. אני מחפש תוכנה ו/או תוכנות לא יותר מדי מסובכות שייראו לי את הנתונים הנ"ל. נ.ב. מה הן הטמפרטורות המקסימליות הכי בטוחות לרכיבים הנ"ל?

    • 42 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. לי יש למשל P4 2.28 עשיתי לו OC עד ל 2.8 עם וולטז של 1.6 והחום היה סבבה (45) והזכרונות היו על ראטיו 5:4 כלומר הם פעלו על 240 או משהו כזה !(קיצור זכרונות זה לא ה בעיה!) אבל כשניסיתי לעלות יותר את הFSB הווינוס לא עלה והוא אראה מסך שגיאה כחול! ניסיתי גם להוסיף וולטז למעבד וזה לא עזר (דרך אדב החום לא עבר את 55!,וAGP ו PCI היו נעולים!,ויש לי לוח של EPOX 4G4A+) במה דעתכם יכולה להיות הבעיה??? ועוד משהו .. למשמל כשאני מעלה את את מהירות המעבד עד ל2.53 וזכרנות עד ל300, הכל עובד די יציב וכל המשחקים רצים יפה! אפילו הבנצמארקים של סנדרה הכי כבדים עוברים בהצלחה!!! אבל הבעיה היא ב3D MARK! ב OC הוא תמיד נתקע לי באיזהשהוא שלב! האם זו בעיה ידועה וזה בסדר? תנו דעתכם על העיניין! תודה.

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. Started by The Grey Matter,

    רציתי לידע אתכם שהועלו למדור ההורדות באתר סדרה של שבלונות ומדבקות לצביעה של המארז והכנת חורי איורור מיוחדים. כל הקסצים מבית היוצר של The Grey Matter (המוכשר, החכם, היפה, והממש לא צנוע) עמוד ההורדה אז מה יש שם? יש 9 קבצי WMF של ציורים להדבקה על המארז (או שימוש כשבלונות לצביעה) יש 2 סטים (בכל אחד 4 דיאגרמות) של דיאגרמות לחורי איורור בשביל המארז. הוראות נוספות לשימוש יבואו בהמשך יש 2 קבצים שלחורי איורור בצורת גלים שאחד ממשתמשי הפורום ביקש בעבר. את קובצי ה WMF אפשר לפתוח בעזרת כמעט כל תוכנה (מומלץ ACDSEE, או אפילו WORD) . ניתן להגדיל אותם לכל גודל רצוי ללא איבוד רזולוציה. מקווה שבזאת אוכל לסייע לכם להפוך את המארז לקצת יותר יפה. אם יש לכם שאלות או תגובות תוכלו לרשום אותם כא…

    • 35 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. Started by B0necrack3R,

    עם קירור טוב ו HSF טוב ועם לוח של ASUS שתומך ב533 עד כמה אפשר להגיע עם המעב הנ"ל ?? האם למישהו מכם יש מעבד זה? איך הוא? עד כמה הגעתם איתו? תדוה :

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. שלום לכולם, לפני כשבוע נסעתי עם חבר לחנות מחשבים מוכרת שנמצאת לא רחוק מהבית שלי. קניתי (יותר נכון הייתי על תקן יועץ..) עם חבר מספר דברים קטנים ואז הצעתי לחבר שלי לקנות מוגן 3. המוכר (שהיה נחמד מאוד חשוב לציין) ישר קפץ והציע את הגוף קירור שנמצא בכותרת, הוא טען שהמוגן 3 יקר יותר במחיר, כבד יותר, גדול יותר במידות וסה"כ ההבדל בין הגופים הוא מעלה אחת לכל היותר. הוא טוען שמדובר על גוף קירור חדש שרק נחת בארץ. מה שכן המחיר משתלם באיזור ה160 ש"ח. ואחד הייתרונות שלו שדיי גרם לי לקנא בגוף הזה הוא הגודל שלו בהשווה למוגן שדיי גדול וכבד. חפשתי קצת בפורום ולא מצאתי "אשכולות" שמדברים על הגוף קירור הזה. אני ישמח לשמוע חוות דעת, חבר שלי חושב לקנות אותו וזה מעניין אותי לדעת אם יש הבדל בין ה…

    • 9 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. Started by spatz,

    מה עושים אם רוצים לקדוח חור למאוורר במארז ואין מקדחה בגודל המתאים ואין דרמל?

    • 43 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by Alonzo17,

    היי חברים . סידרתי את הבעייה הקודמת שלי . אבל עכשיו כשאני מדליק את המחשב הוא רושם לי CPU FUN ERROR עוד לפני שהוא טוען את הוינדוס ומייד לאחר מכן מכבה לי את המחשב . בדקתי את המאוורר .. תקין , ממש חדש , מחובר כמו שצריך , אין לי אפשרות להיכנס לביוס זה לא נותן ... אין לי מושג מה הבעייה .. עזרתכם

    • 17 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. זה נראה לי יותר מדי לא? :\

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by pAnAhI,

    הטמ' במאמץ אצלי 39~42 במנוחה ובמאמץ 68~69 מעלות.... נשמע לי טיפה גבוהה ונורא קרוב למקס' שזה 73.3... מה אומרים? אם חסרים פרטים יש מפרט למטה... והמארז ז'נרי של אייבורי הזה...

    • 50 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. Started by I7210I,

    שלום רב, אז..מעבד I7-12700K יש לוח asus maimux z690 HERO יש זיכרונות DDR 5 5200 יש מה שנשאר זה קירור, המחשב לפיתוח, לא יעשה לו אוברקלוק בטווח הנראה, מכונה וירטואלית פה ושם ומשחקים. עד עכשיו היה לי נוקטואה שלא נראה שמתאים ללוח החדש (היה על asus z270F gaming) תודה רבה

  20. Started by roei88,

    איך אפשר לעשות אוברקלוק למעבד? הלוח שלי זה asus tuv-4x

    • 61 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. ASUS Super Memspeed Technology Surpass the Limit with Easy Overclocking Automatically לוח Asus P5KR מעבד Q6600 Arctic Cooling Freezer 7 Pro זיכרנות G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) F2-6400CL4D-2GBHK CL4-4-3-5 כרטיס מסך 512M G92 8800GT Twintech האם אפשר להשתמש באוטומטי ובכמה אחוזים רצוי בהתחשב בקירור למעבד , לא מחפש משהו גדול בסיסי ומבלי להסתבך יותר מידי .

    • 19 תגובות
    • 2.8k צפיות
  22. היי, יש לי מעבד אינטל בסוקט 775 והמאוורר של הקירור המקורי שלו הלך. האם יש אפשרות לקנות רק מאוורר בלי הצלעות קירור כדי להחליף אותו? תודה.

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  23. Started by The_Byter,

    MonoMan - עוד שקרן בDATABASE. בואו נעשה חשבון ביחד: מהירות מקורית - 333 בס מקורי - 66 מכפיל - 333/66 = 5 בתמונה - 3.5 פנטיום II מעולם לא יוצר ב333MHz רק בקפיצות של 50 - המעבד לפנינו הוא פנטיום II בתדר של 350, בס 100, מכפיל 3.5. סה"כ שקרן נוסף לרשימה. לפחות תזייפו\תשקרו כמו שצריך. וגם הפוסטים של YOT עדיין שם למרות שהם שקר ישן כבר...

    • 35 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. האם זה חובה לשים משחה טרמית על המעבד ששמים את ביג טייפון? או שאפשר בנתים לחבר את הקירור בלי משחה טרמית, וברגע שאני מתכנן אוברקלוק לשים משחה טרמית? המעבד E2180 הקירור Big Typhoon

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by T-boon,

    שלום, המאוורר של המעבד שלי הלך... 120 מ"מ סטאנדרטי. מה מומלץ היום? איכותי ושקט. (לא מייסבי שרוול) יש לי noctua במארז ואני די מרוצה. בבקשה המלצה ועדיף שלא מ KSP כי אין להם משלוח חינם

    • 7 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים