עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by 00Amir,

    פתאום גיליתי תופעה שמשתמשים מסירים את הכיסוי של המעבד ומגיעים לצ'יפ עצמו , מחליפים שם את המשחה הטרמית , מחברים את הכיסוי מגן חזרה ואת הגוף קירור , ומצליחים להוריד 6 מעלות ! בטמפ' במאמץ . מישהו עשה דבר כזה?

  2. התחדשתי בATI 290X TRI-X, שאני נכנס לGTAV הכרטיס מגיע לטפרטורה של 84 מעלות וגם הRPM והרעש של שלושת המאווררים בשמיים, נ.ב. במהלך ה3 שנים האחרונות הכרטיס הקודם שלי היה 650 TI אז ככה שאני לא בטוח מה הטמפרטורה הבטוחה בשביל ה290X שלי

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. שלום, בחודש האחרון המחשב שלי התחיל להשמיע רעשים מוזרים ולרטוט באטרף. פתחתי את המארז ושמתי לב שהכרטיס מסך (Nvidia geforce 9500 GT ) מתחמם לחום קיצוני - 72 מעלות לפי speedfan. מה אני צריך לעשות ? איך זה שפתאום זה התחיל אחרי משהו כמו שנה וחצי שיש לי את המחשב?

    • 19 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. האם ללכת על XP1600 או על דורון 1200???? ואיזה לוח עדיף (שלא יעבור את ה600 ש"ח)יש לי גישה לרוב הדברים המקובלים ואני שוקל GIGABYTE האם כדאי??? מדובר במחשב לשם ניסוי אב הטיפוס של מערכת המים החדשה שלי

    • 23 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. אני רוצה לעשות משהו בסגנון הזה (קישור) יש לי כמה שאלות איזה מאווררים חיצוניים אלה ?(אלה שלמעלה ובצדדים) כמה הם עולים בערך ?אם יש חברות מומלצות שקטות וחזקות איך נקרא החלון הזה? כמה הוא עולה? איפה ניתן להשיג ? איך חותכים את החלון ג'קסון יעקם לו את הצורה לא? אני חדש בעניין אז תנו דעות \רעיונות קישורים http://members.nana.co.il/planet/twhyman/photos/index.htm http://planet.nana.co.il/twhyman/yairmod/index.htm תודה

    • 26 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. בעקבות הנושא שהעלה 10 עמודים ו 100 תגובות, חבל שייגמר כך - This thread is so pointless it's amazing, locked. החלטתי לקחת עלי את הארגון, במקום לשלוח אימיילים אני פשוט יתקשר לכמה חנויות ונראה מי תסכים לקחת על עצמה חסות רק נבדוק איפה עדיף לעשות את התחרות וכמה יבואו, אם בסקר ילך טוב ויהיו 30 מינימום אני אריץ את זה אז זה הולך ככה: מי שרוצה להשתתף שיצביע בסקר באיזה איזור הוא מעדיף, אם הוא בא עם עוד כמה שיוסיף בתגובות ונסכם בסוף כמה אנשים מגיעים נעשה את זה אצלי במקלט אם זה במרכז (רמת-גן) או בכפר שם של מישהו שיש לו מועדון בצפון או בחנות שתיקח עליה חסות דמי ההשתתפות 10 שקל תהיו רצינים - בלי לכתוב שטויות

    • 65 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. האם כדי לעשות OC למעבד 2.8?

    • 68 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. Started by DAVID_LANKRI,

    שלום לכולם , אני דיי חדש בנושא הזה של OC ורציתי לשאול האם המערכת שלי תעמוד ב OC של 4.2GHZ ללא בעיות. מאפייני המערכת שלי הם: מעבד - I7-3770K , לוח אם GIGABYTE GA-Z77-D3H , קירור SCYTHE MUGEN 3 , ספק כוח ENERMAX 750 - +80 BRONZE.

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. שלום, יש לי מארז COMPUCASE CI6A או משהו כזה... בכל אופן, איוורור: מאוור בחזית 120MM מכניס אוויר על 5 הארדיסקים מאוורר מתחת לספק 120MM מוציא אוויר מאוורר על המעבד (ATHLON XP 2500+ עם קירור מקורי) מאוורר 80MM מכניס אוויר על המעבד והלוח, על הדלת צד. מאוורר 80MM מתחת למעבד (בין המעבד לכרטיס מסך) שדוחף אוויר לכיוון המאוורר שמתחת לספק מאוורר 120MM "שקט" בספק THERMALTAKE 410W מאוורר קטן על הכרטיס מסך (ATI RADEON 8500) כפי שניתן לראות, אפשר לוותר פה על מס' מאווררים. הרעשנים העיקריים הם, לפי הבדיקות שלי: המאוורר שמכניס אוויר בדלת צד, המאוורר שמכניס אוויר בחזית, המאוורר שמוציא אוויר מתחת לספק והמאוורר של המעבד. על כל אלו ניתן לוותר, להעיף אותם שיפסיקו להרעיש לי כך (אגב, 2…

    • 52 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by andrei21,

    אני לפני קנייה של זכרון עד עכשיו קניתי מעבד 4770K ולוח ASUS Z87 DELUXE השאלה שלי איזה מהירות זכרון אני צריך כדי לבצע אוברקלוק האם 1600 מספיק או שצריך לקחת זכרונות מהירים יותר אשמח להסבר כללי איך זה עובד

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. Started by devild,

    שלום לכולם , ברשותי מזה כמעט 4 שנים המפרט הבא: E6600 - קירור למעבד: FREEZER PRO 7 ( טמפ לפני oc : במצב מנוחה 27 , במאמץ: 42 ) 8800GTS 640 בלי OC זיכרונות 800MHZ MUSHKIN 2X2GB תיזמונים : 5-5-5-18 לוח אם P5B . ספק ENRMAX 500W. אני כרגע לקראת סיום ניתור הטמפ' של המעבד ושאר הרכיבים . המעבד הורד למכפלה 8 והזיכרונות ל-יחס של 1:1 המעבד כרגע נימצא על מהירות 3.2GHZ כבר 11 שעות רצוף .מתח למעבד עומד על 1.375V בביוס ( ב-CPUZ מצויין אחרת- 1.272V) ושאר התהליכים בביוס בוטלו/שונו עפ"י מאמרים ב-אתר ואתרים נוספים בחו"ל. הטמפ' של כול ליבה נימצאת על 55 - 57 בזמן שאני גולש עם בדיקת ORTHOS ברקע. התוכנות שאני משתמש הם: CORE TEMP ו everest לפי שתי התוכונת קיים הפרש של כ- 5 מעלות. C…

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. Started by amisha,

    האם משתלם להשקיע כ"כ הרבה כסף (כ 100 שקל ) בדבק תרמי של AS ולחתוך סינקים קטנים בצורה שאתה רוצה ולהדביק או פשוט לקנות פדים תרמיים ? עצות ? למישהו יש ניסיון ?

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by yotamavi,

    שלום לכולם, אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי E6300 1.86 עכשיו הטמפרטורות הנוכחיות הם 54 בממוצע לליבה. כאשר אני מנסה לעלות תדרים במעט לאחר ריסטרט המחשב מחזיר את התדרים למקור, אמרו לי שאני צריך להעלות מתחים. שאבתי כבר אבק וניקיתי את המארז עם ספריי לחץ אוויר. אני מחפש קירור טוב למעבד שייאפשר לי לעשות אוברקלוק כי המעבד מתחיל לקרטע.

    • 46 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. Started by leahd3,

    שלום לכולם מתלבט לגבי הקירור יש לי נכון להיות mugen 3 push pull כמה לדעתכם יהיה שיפור בקירור? לא ממש מצאתי השוואה בין הקירור שלי להידרו

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. Started by menas,

    קניתי מחשב חדש בשעה טובה . עכשיו,הכ"מ שקניתי היה ה5850 extream,במארז CM690II basic. המחשב אמור להגיע בקרוב מאוד. עכשיו,מעולם לא התעסקתי בOC,אבל אני יודע את ה"תאורייה"-להעלות בקפיצות קטנות (נראה לי של 5-7 MHZ) את תדר הליבה ואחרי שמגיעים למקסימום מעלים את תדר הזיכרון עד המקסימום ואז מוצאים את האיזון בין שנייהם. בקיצור,קניתי את הכרטיס בגלל פונטנציאל הOC הרציני של ה5850,הייתי רוצה לדעת: 1)האם עדיף לי לעשות OC מייד שאני מקבל אותו או לעשות אותו רק עוד שנה,בשביל לא לקצר את חיי הכרטיס? (הזמן עד ההחלפה של הכרטיס-כשנתיים). 2)האם כדאי לי לקנות עוד מאוורר (ככל הנראה 140 מ"מ) לCM690 שיהיה מול הכ"מ בשביל הOC? או שהסירקולצייה הבסיסית של הCM690 ,תספיק לOC?. תודה לעוזרים.

    • 30 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. שלום, אני בשלבים אחרונים בבניית מפרט למחשב. אני קצת לא סגור על כל החלקים, אבל רציתי לקבל חוות דעת לגבי הקירור והאיוורור שבחרתי לעצמי. המחשב בנוי סביב הרייזן 7. המחשב מיועד לעריכת וידיאו על פרימייר ואפטק אפקטס. התקציב שלי גמיש. אני לא מעוניין לעשות אוברקלוקינג או משהו בדומה, כמו לשים שני כרטיסי מסך יחד עם משהו בסגנון. אני רוצה לקנות מאווררים שישמרו את החומרה קרירה וטובה ושום דבר לא יעלה לי באש. טוב אני בטוח שגם עם איוררור לא מוצלח זה לא יעלה באש, אבל אני עדיין רוצה קירור מוצלח. אני כרגע לא מעוניין בקירור נוזלי. המפרט: AMD Ryzen 7 1700X AM4 BOX קירור למעבד: Noctua NH-D15SE-AM4 CPU Cooler מארז: Fractal Design Defin…

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. אני רוצה לתקוע מאוורר שיוציא אוויר מתקרת המארז, ואני רוצה לדעת על איזה מאווררים אתם ממליצים. ואני מבקש: לא רועש מדי!

    • 62 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. שלום, לפני כחצי שנה קניתי מחשב חדש (בחתימה), ובזמן האחרון הוא מתחממם לי יותר מידיי (65 במאמץ, 50-60 במנוחה) עכשיו אני מעוניין לקנות איזהשהו מאוורר או מערכת קירור במקום ההיטסינק המקורי של אינטל, אני ישלב אותו גם עם AS5. רציתי לדעת איזה מאוורר\מערכת קירור תביא לי תוצאות טובות ושקטות ושתוריד לי את המעלות ל-45 לפחות. ד"א אני לא מבצע אוברקלוק, ואם אפשר גם שלא יהיה יקר מידיי (300 ש"ח) תודה, דוד.

    • 34 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by saarxee,

    שלום, ארצה המלצה בבקשה אודות קירור שקט למעבד, סוקט 1155, מעבד I3 2100.. כרגע יש לי את קירור הסטוק הרגיל של אינטל, הוא לא רועש במיוחד אך אשמח לאחד שקט יותר, אשמח להמלצות מ-TMS, KSP. תקציב בסיסי, עד כ-100 שקלים.. תודה.

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by idos100,

    נושא.

    • 41 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by Big_Guy7,

    טוב אני מתכנן להחליף ספק יש לי ספק פשוט (מאוד) מאלה שרשום עליהם 500W וזה בשיא הצחוק חח קיצר הנה המפרט שלי אז תגידו לי איזה ספק אתם ממליצים לי: מעבד פנטיום 4 3GHZ סוקט 478 לוח אם Asus P4S800D זיכרון 2X256MB 200MHZ (זה מחשב בן שנתיים לא לצחוק...) כרטיס מסך ATI Radeon 9600SE דיסק קשיח 80 ג'יגה 5 מאווררים במארז פול מודינג........... קיצר אני עומד על תקציב של 300-360 ש"ח מנסה לא לחרוג לכיוון ה400. חשבתי על אחד משני הספקים האלה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4502 http://www.skak.co.il/Trader/Product.aspx?loc=PSU&DRID=9205681 קיצר תגידו לי מה אתם חושבים על שני הספקים האלה, תודהה!!!

    • 53 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. Started by gai18,

    מה אתם אומרים על זה: נחמד נכון ;D

    • 33 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. שלום לכולם כמו שרשמתי למעלה אני מחפש קירור טוב לציפסט ושיהיה שקט כי שלי כבר חפר לי בראש (ניסיתי לשמן אותו לא הלך ) .. הבעיה היא שהוא צריך להיות דק כמו המקורי כי הכ.מסך שלי חוצה אותו בדיוק באמצע ראיתי פה לפני כמה חודשים תמונה של קירור עם פייפ שמתאים ללוח שלי ואני לא מוצא את הקישור הזה יותר אתם יכולים להמליץ לי על קירור טוב ... לא אכפת לי כמה הוא יעלה תודה

    • 59 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. Started by nivrob123,

    רציתי לדעת עם טמפ' של הE8400 בסדר 60 לחץ 40 ברגיל זה בסדר למעבד שלי יש לי קירור סטוק לאחר OC ל3.4 זה טמפ מסוכנת ואיזה קירור טוב אתם ממליצים לי שיהיה קל להתקנה E8400 igabyte GA-EP43-DS3L Intel® P43 Express Chipset LGA 775 Corsair VX Series 550W PSU

    • 19 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. מערכת קירור בעיצוב חדיש, http://www.corsair.com/en-us/company/press-release/new-corsair-hydro-series-h100i-gtx-and-h80i-gt-are-cooler-than-ever מעניין מתי תגיע לארץ

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים