אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
CORSAIR DDR-RAM 512MB 3500 CAS2 Memory CORSAIR DDR-RAM 512MB 3200 Low Latency CAS2 Memory CORSAIR DDR-RAM 512MB 3200 CAS2 Memory Twinmos PC3700 512MB 466MHZ או שבכלל משהו אחר?
-
- 63 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני בעליו של מאוורר GREEN POWER ג'נרי 3900 סל"ד כבר כמעט שנתיים והוא שירת אותי דיי טוב עד שהוא התחיל לעשות בעיות ועברתי לVANTEC המומלץ כל כך!! או קיי רכשתי את הוונטק אני מרכיב אותו עם המשחה שלו אני בטוח שהרכבתי טוב! ואני מגלה שהמאוורר הג'נרי שהיה לי מקרר במעטי יותר טוב מהוונטק הזה.. אני מקבל עם הוונטק 39 מעלות שהווינדוס עולה כאשר בג'נרי אני מקבל 35 מעלות באותו מצב חשבתי שהוא טוב.. כנראה שהוא לא שווה אגורה שחוקה מה יכולה להיות הסיבה?
-
- 31 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אחרי חיפוש ארוך בפורום ובמדריכים שמצאתי קראתי והבנתי (פחות או יותר ) איך מבצעים OC לכרטיס מסך מפרט המחשב שלי : I5 2400 4GB זיכרון MSI H61M E23 SAMSUNG F3 1 TB 5850 XTREAM FSP 550W 80+ אז 1. קראתי שה5850 הוא אוברקלוקר מצויין , אבל גם גרסת ה XTREAM שלו טובה OC או רק גרסת הרפרנס טובה לOC? 2.הספק שלי יחזיק OC טוב ? 3.הביצועים של 5850 בOC דומים לאיזה כרטיס מסך ? (5870/6870/GTX470 ) 4.כדאי לי להצמיד מאוור 120/140ממ לדלת המארז שיכניס אוויר לכרטיס מסך ויקרר אותו ? 5. קראתי על כל מיני תוכנות שאפשר לעשות איתם OC על איזה אתם ממליצים ? עריכה : טמפרטות כרטיס מסך במנוחה 36~41 אחרי כשעה משחק בקריסיס 2 על איכות הכי גבוהה (אני יודע שזה לא דרך כלכך טובה לבדוק מאמץ על הכרטיס) 52~58 תודה
-
- 40 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
יצא לי לקרוא כבר בכמה פורומים בחו"ל על אנשים ששדרגו למקסימוס פורמולה...הם גם אמרו שם שזה פותח אפשרויות מגוונות ל-OC ... אך העניין לא יתאפשר בעזרת התוכנה של אסוס..אלא באפשרות הרגילה . שאלתי היא האם זה תופס לגבי כל הלוחות מהסדרה הזו..?מאחר ובלוח אצלי לא היתה המדבקה שהסתירה את הכיתוב:MAXIMUS FORMULA ..ובכלל לא כתוב השם הזה שם.. מצורף לינק שקשור לעניין: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=179580
-
- 36 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכם. בואו נתחיל עם החלקים שיש לי במחשב: מעבד-I7 2600K לוח אם-ASUS MAXIMUS IV EXTREME זכרונות-4GB 1600MHZ PATRIOT. עשיתי OC למעבד שלי ל4.8GHZ עשיתי לו בדיקת יציבות עם PRIME95 מעל 11 שעות והמחשב לא קרס. היום גלשתי לי באינטרנט והמשחק ששחקתי בו היה ממוזער פתאום המחשב נתקע איאפשר ללחוץ כלום הייתי צריך לעשות ריסטרט למחשב דרך הכפתור של המארז אין שום BSOD פשוט נתקע. גם לפני כן היה לי 4.6GHZ ולפעמים גם המחשב היה נתקע בזמן הגלישה. הנה הפרטים של הביוס שלי למי שרוצה לדעת במדויק: Ai Tweaker: -Ai Overclock Tuner: Manual -BCLK/PEG Frequency: 100.0 -Turbo Ratio: By All Cores (Can Adjust in OS) -By All Cores (Can Adjust in OS): 48 -Internal PLL Overvoltage: Enabled -Memory Fre…
-
- 28 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
לאחר הרבה זמן ממושך עם המעבד core i7 920 שלי ללא אוברקלוק, מסיבות רבות מדי לפרט כאן, יכולתי סוףסוף להתעסק איתו מבחינת אוברקלוק (ולא רק איתו למען האמת). ואני צריך עזרה קטנה בשביל לוודא כמה דברים. זהו לא האוברקלוק הראשון שלי אמנם, אבל בעבר לא הייתי צריך לעשות הרבה בשביל להגיע במעבדים אחרים לתדרים ששאפתי אליהם- והם לא היו גבוהים. הצלחתי לשבת על 4.2Ghz יציב עם המעבד, זה ללא העלאת המתח של שומדבר. (אבל השגחה צמודה של המכפלה לזיכרון, שאותו הורדתי ל 8.0, כך שב4.2 זה מחזיר אותם לתדר המקורי שלהם; 1600Mhz) אני מצרף תמונה מCPU-Z שתתן מושג על מה שנעשה והנתונים כרגע, ואני צריך שתאמרו לי איפה ההיגיון כאן שהצלחתי לשבת על התדר הזה ללא התעסקות רבה מדי. במידה ויש צורך להעלות תמונות נוספות מ…
-
- 26 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אז סגרתי את המארז של AMD 1700 לראות אם יהיה הבדל ויש קפיצה של 5-6 מעלות מטמפרטורה של 46-47 ב-IDLE שכבר לא ממש נמוך. יש סיבה לא להשאיר מארז פתוח? ד"א, ברוב חכמתי כי רבה, הצלחתי לתחוב אצבע למאוורר המעבד (ספייר). לי לא נגרם נזק ונראה שגם המעבד יצא בשלום ורק מקווה שלא הותחלה איזו תגובת שרשרת קטלנית...
-
- 24 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי , כבר שנה וחצי יש לי את ה venice 3200 שלי... בכל מקרה יש לי בעיה - אני לא מצליח להגיע ל OC טוב. המקס שהצלחתי להגיע ושיהיה יציב זה 2300 וגם זה אחרי שהעלתי מתח ל 1.5 אני יכול להעלות עוד קצת אבל הקטע זה שאני רוצה שזה יהיה יציב. מה אפשר לעשות ? המתח המקס' של הלוח שלי זה 1.55 אבל אני לא מעוניין להגיע למתחים כאלה בכלל שהמעבד שלי כבר מגיע ל 50 במתח כזה (ב LOAD). חוץ מזה לפי מה שאני יודע אני אמור להגיע ל OC מעולה אפילו בלי לעלות מתח. אז מה לעשות ? תודה מראש :-)
-
- 45 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש לי motherboard של asus a7v266 וזיכרון Mushkin pc 2100 basic מישהו יכול לעזור לי להגדיר את ההגדרות המקסימליות בביוס.. בלי לוותר על יציבות של המערכת.. אני מנסה כבר כמה ימים ולא מצליח למצוא נקודת איזון חוץ מהמינמום...הגדרות מקור
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני מעוניין באופן ספציפי בספקטר פרו עם לד, נראים מאווררים עם אחלה נתונים של ביצועים ורעש וגם נראים טוב עם לד. אני צריך בשביל בנייה ללקוח ואולי אפילו לעצמי (ייראה כ"כ טוב ב-600T עם לד לבן) בחו"ל המחיר נע בין 15 ל-20 דולר. בכלל אין הרבה היצע של מוצרי ביטפיניקס בארץ וחבל, כי זו אחלה חברה.
-
- 18 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
רכשתי אתמול את BT אחלה של דבר,רק שהמאוורר האחורי שלי שבק חיים, אני רוצה לקנות עוד שני מאוררים,אחד מאחורה,ואחד לחבר עם אזיקון לכרטיס מסך. הצעות? יש שני מאוררים של 120,הקדמי מכניס אוויר,האחורי מוציא אוויר.
-
- 52 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי חברים, תודה ענקית מראש לעוזרים.. אני צריך בבקשה עזרה בבחירת חלקים למערכת קירור מים למעבד ולשני הכרטיסים שלי. מעבד 3570K אחרי דליד כרטיס ראשון: http://www.msi.com/product/vga/R7970-Lightning.html כרטיס שני: http://www.msi.com/product/vga/R7970-2PMD3GD5-OC.html חוץ מזה אציין שזכיתי במערכת קירור נוזלי מדגם: http://www.coolermaster.com/product/Detail/cooling/cpu-liquid-cooler/eisberg-240l-prestige.html אולי אפשרי לקסטם אותה ולהשתמש במשהו. אשמח מאוד אם תבחרו לי חלקים עם קישורים לרכישה, אצטרך: משאבה, רדיאטור, בלוק(אם צריך), בלוקים לכרטיסים, צינורות, מיכל, פיטינגים, נוזל ואולי שכחתי עוד משהו?
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב שנרכש לפני 3-4 שנים, לא זוכר בדיוק. הכרטיס מסך מדגם X1950PRO. בתקופה האחרונה המחשב מקפיץ הודעות שהטמפרטורה גבוהה מידי, ואכן בבדיקה עולה שהטמפ' של הכרטיס עוברת את ה 100 במנוחה, כששום דבר לא פועל ברקע במחשב. יש לציין שהשימושים במחשב הם רק לאינטרנט, עבודות . חשבתי שאולי המאוורר שלו נדפק. האם יש דרך לסדר זאת או שהכרטיס הלך?
-
- 24 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש לי מארז CM690, צריך 2 מאוררים למעלה, אחד בצד ליד המעבד ואני לא ממש יודע אם אני צריך אחד למטה. כרגע באיידל יש לי 30-35 מעלות למעבד, עם PRIME95 הוא מגיע ל 70-80 (2500K @4.6GHZ). הינה תמונות קצת מה Cable Management: לפני: http://oi54.tinypic.com/qr0zy9.jpg אחרי: http://i55.tinypic.com/24e6vdj.jpg חשבתי על אחד מאלו: (קונה בארה"ב) Newegg.com - Noctua NF-P12-1300 120mm CPU Cooler and Case Fan Newegg.com - Scythe GentleTyphoon D1225C12B4AP-14 120mm Case Fan הבעיה שהם דיי יקרים, אם אני קונה 3 כאלו זה מחיר של קירור מים, אז אולי יש אלטרנטיבה זולה יותר, אך עדיין שקטה ויעילה? תודה.
-
- 13 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי :-) מישהו יודע איפה אפשר לקנות LED's עדיף חנות וירטואלית ורק מישראל סליחה אם זה לא קשור לתחום הזה... :-*
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
-
טוב אז קניתי את ה Zalman7000cu ועכשיו אני מחפש משחה טרמית טובה , עכשיו ראיתי כל מיני דגמים וסוגים אבל אני לא יודע מה הכי כדאי אז אם תוכלו להמליץ לי על משהו טוב ועדיף שיהיה עודף לדברים אחרים נ.ב בתמונה ... זה מה שאני חושב שזה ?!?!? : https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_248&products_id=1909
-
- 11 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי, התחלתי להתעניין קצת באוברקלוקינג ובקירור, אז החלטתי לבדוק מה קורה עם החומרה שיש לי היום לפני שאני עושה משהו. יש לי i5 750 עם קירור Stock. המארז הוא Lancool PC-60W שמגיע עם 4 מאווררים. הרצתי את prime95 ובדקתי טמפרטורה עם RealTemp ומהר מאד הטמפרטורה הגיע ל-99 מעלות שזה ה-TjMax של המעבד. זה מצב תקין או שאני צריך להחליף את הקירור של המעבד ו/או את מאווררים של המארז? תודה מראש!
-
- 15 תגובות
- 3.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, יש לי CM 690 שקניתי די מזמן ולוח האם שלי מגיע לעד 85 מעלות במאמץ. הפכתי את המאוורר העליון שיכניס אוויר במקום שיוציא כי הוא די חסום למעלה בגלל מסנני האבק ואין לי כוח להתעסק בלהוציא אותם. את המאוורר הצדדי הרמתי למעלה קצת (במקום להיות מול כרטיס המסך הוא מול לוח האם) והוא מוציא אוויר. התוצאה הייתה הורדה של 1-5 מעלות בלוח האם אבל עכשיו כרטיס המסך נמצא ב50-60 במנוחה. יש לי מאוורר עליון שדוחף אוויר פנימה, אחורי שדוחף אוויר החוצה וצדדי שדוחף אוויר החוצה. חשבתי על להחליף את כל המאווררים במאווררי 120 חדשים ולהחליף את צד המארז בפרספקס שקוף שישמש כדלת חדשה ועליה להתקין 4-6 מאווררי 120 עם DB נמוך וCFM גבוה (הכי שאפשר כדי שלא יהיה רועש). התוצאה תהיה שהמאוורר הקדמי והמאוורר העליון…
-
- 31 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
התקנתי mugen 2 חדש על I5-760 עשיתי OC קליל יחסית ל3.5 והטמפ הגיעו במאמץ ל75 מקסימום. זה גבוה לא? במנוחה ללא OC הטמפ' בסביבות ה25 מעלות. ובמאמץ 50. לי זה נראה גבוה. יש למישהו MUGEN 2 על I5 שיש לו טמפ' דומות? עוד שאלה - איזה טמפ' לא מומלץ לעבור עם המעבד הזה?
-
- 12 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
הנה הדילמה: למרות שה- 805 מיועד לרוץ במהירות נמוכה יותר מה- 820, ה MULTIPLIER שלו בנוי ל FSB 133 (כלומר x20), כך שאני יכול לרוץ עם FSB באיזור ה- 166-200 וכך הזכרונות וכל שאר הלוח רצים בהמהירות נורמלית ולא מהווים צוואר בקבוק. עם ה- 820 נראה לי שהעסק נהיה קצת יותר טריקי אם רוצים לבצע OC - או שמצטיידים בזכרונות מהירים מאוד, ו/או צריך לשחק עם המחלק של הזיכרון. בכל מקרה סיפור מעיק, ומאחר שמעולם לא התעסקתי עדיין עם OC, עסק מעיק שבעתיים. עוד כמה נתונים חשובים: - אני כרגע נעול על חבילה ספציפית שכוללת לוח אם ABIT AW8 וזכרונות DDR2 667 של CORSAIR (לא יודע דגם מדוייק ותיזמונים). - המחשב אמור בעיקר לשמש כ HTPC כך שה- OC ייאלץ להתחם ע"י אילוצי רעש. ייתכן שאני אקנה TT BT בכל מקרה לצורך…
-
- 51 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אחרי כמה שבועות של עבודה .. לרוב בלילה, זה מה שיצא מה-WD 32500: כמובן שהדיסק עובד ועבר Surface Scan והוא תקין בקרוב תמונות יותר איכותיות (התמונות האלה הם מה-webcam שלי), זה רק כדי לתת לכם תחושה
-
- 25 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
מה דעתכם על המאוורר הזה? Scythe JAPAN KATANA 3 (קישור: http://tms.co.il/product/7946) ושאלה נוספת - איך חברת Scythe ? יש להם מוצרים איכותיים או שעדיף במחיר הזה לקחת משהו אחר? *כמו שרשמתי בכותרת - אני לא מתכנן לעשות OC במערכת, פשוט המעבד שלי לא מגיע עם מאוורר ואני מחפש תחליף.
-
- 14 תגובות
- 3.2k צפיות
-


