קטע מוזר עם מימוש אחריות בסקיי פיסי, זקוק לעזרתכם \ המלצות - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קטע מוזר עם מימוש אחריות בסקיי פיסי, זקוק לעזרתכם \ המלצות


Toxin II

Recommended Posts

אהלן,

לפני 3 שבועות נשרף לי כרטיס המסך שלי Club3D 9800GTX

במסגרת האחריות של הכרטיס [3 שנות אחריות], שלחתי את המחשב לבדיקה שם אמרו לי שכרטיס המסך נשרף וכי צריך להחליף אותו.

אחרי 3 שבועות נמסר לי כי מסקיי כי המחשב מוכן וכי הכרטיס הוחלף.

הזמנתי באמצעות FEDEX את המחשב הביתה.

פתחתי את הארגז ו...הפתעה.

גיליתי שהם התקינו במקום הכרטיס שלי [Club3d Geforce9800GTX] את הכרטיס הבא: Connect3D 5670.

הייתי קצת בהלם, בהתייחס לעובדה שהם לא הצהירו לי.

מדובר במחשב למטרת גיימינג, איך הכרטיס מסך הזה?? מה לעזאזל אני אמור לעשות כרגע? לדרוש החלפה בחזרה?

מדובר בכרטיס שעלותו 100$, עם ביצועים נמוכים בהרבה מ9800GTX [או שאני טועה?]

זאת מבלי שהחנות הצהירה על כך.

דיברתי איתם הרגע והם אמרו לי ש"כן, החליפו לי את הכרטיס בHD5670"

תענוג.

לטענתם מדובר בכרטיס טוב יותר.

אודה לכל העוזרים, אני די עצבני פה :\\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הכרטיס יותר חלש מ- 9800gtx

http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx_9800gtx/

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2010/01/14/ati-radeon-hd-5670-review/1

ה- 9800gt יותר מהיר בכ- ~10 מאשר 8800gt

לפי התקנון שלהם קיבלת מוצר יותר מתקדם (גם אם לא בהכרח מהיר יותר , שים לב שהמושג "מתקדם" נתון להרבה פרשנויות כגון : תמיכה ב - DX11 , תהליך יצור וכו...)

גם שקנית וחתמת על התקנון - אין לך מה לבאו אליהם בטענות

דעתי האישית היא שזה לא בסדר והיו צריכים להבאי לך מוצר ששווה בביצועים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מתחיל להיות דפוס מאוד לא חיובי של SKYPC וחבל! :bash:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=434008.msg3729159#msg3729159

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=432579.msg3718683#msg3718683

אין צל של צילו של ספק שהיו צריכים ליידע אותך בדבר הכוונה להחליף לכרטיס חלש יותר ולקבל את אישורך.

יתר-על-כן, הכרטיס עוד זמין לרכישה בשוק אז אין כל סיבה שלא תקבל מוצר זהה!

אולי זה חוקי-בקושי לפי הפרשנות שלהם לתנאי הרכישה אבל סופר-מסריח :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם שקנית וחתמת על התקנון - אין לך מה לבאו אליהם בטענות

לא מסכים.

מה שכתוב בתקנון לא תופס אם הוא מנוגד לחוק, והחוק אומר שעל הלקוח לקבל מוצר "זהה או שווה ערך" - או לקבל את כספו בחזרה. אני חושב שיש מעט מאוד אנשים שלא יסכימו שבתחום המחשוב "ערך" נמדד בביצועים, ואם מתעקשים למדוד ערך בכסף הרי מדובר בערכו של הכרטיס ביום הרכישה (שכן אחת האופציות היא להחזיר ללקוח את הכסף שהוא שילם, ולא את השווי הנוכחי של המוצר...) מה שאפילו עדיף ללקוח.

אי אפשר לדחוף ללקוח מוצר "מתקדם" יותר רק כי "זה כתוב בתקנון".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה לדעתכם כדאי שאני אעשה במצב הנתון?

מה גם שזה מרתיח אותי שהם לא יידעו אותי בדבר ההחלפה. מבחינתם כששאלתי הם אמרו לי "כן, החליפו לך את הכרטיס"

תשובה שבהגיון הבריא אומרת "החליפו לך לאותו דגם"

כשדיברתי איתם הם אמרו לי "זה מה שהיבואנית החליפה לך"

בקיצור, מה כדאי שאני אעשה?? :S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אני לא משפטן, ויכול להיות שאתה צודק

אני ניסחתי את דעתי על סמך התקנון שלהם

אתה יכול להבאי הוכחה?

אני חושב שיש מעט מאוד אנשים שלא יסכימו שבתחום המחשוב "ערך" נמדד בביצועים

גם אני מסכים אם זה אבל צריך לראות מה רשום בחוק

מתעקשים למדוד ערך בכסף הרי מדובר בערכו של הכרטיס ביום הרכישה

לא בהכרח

יכולים להגיד גם ערכו של הכרטיס כיום

סתם להגיד לא נותן כלום צריך להבאי הוכחה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשדיברתי איתם הם אמרו לי "זה מה שהיבואנית החליפה לך"

זה כבר ממש שידור חוזר... אומר לך מה שאמרתי אז:

תקרא בעיון את הדיון הקודם לגבי SKYPC ותראה איך מפעילים לחץ צרכני על חנות ש"מקטינה ראש" על חשבון הלקוח שלה.

אני לא אכנס פה שוב לכל השיקולים, הסעיפים בחוק והסייגים (הדיון הקודם כיסה מעל 40 עמודים בנושא) - השורה התחתונה היא שגם אם זה "חוקי" (וזה לא לדעתי) זו עדיין לא צורת ההתנהלות שהייתי מצפה מחנות חומרה רצינית.

לתת שירות טוב זה לא רק את המינימום ההכרחי אלא גם לפעמים לעשות את המקסימום ולא לנפנף את הלקוח בתואנות שונות ומשונות, גם אם יש בהם שמץ של אמת. ללכת לקראת הלקוח ולפעמים לעשות דברים מעט מ"לפני משורת הדין" אם נוצרת בעיה אמיתית.

אני לא עו"ד או משפטן אבל לדעתי בהחלט יש מקום שהחנות תתמוך בלקוח - קודם בהתנהלות מול היבואן/יצרן (כי יש להם ערוצי תקשורת טובים בהרבה אליהם) ובמידה שזה לא יסתייע בשום אופן, לפתור את זה מהמשאבים הפנימיים שלהם. זו הציפייה שלי כלקוח ועד היום דבקתי בחנויות שעומדות בכך בכבוד ברוב המכריע של המקרים.

עריכה: כל הנאמר לעיל נאמר בהנחה שהעובדות שהוצגו נכונות ב-100% ובאופן מלא.

נשמח כמובן לשמוע גם את גרסת החנות ולשמוע שהכל נפתר לרווחת כולם ובמהרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גש לחנות שים להם את הקרקר הזה על השולחן ותדרוש חזרה 9800GTX / GTS250 / HD4850, חנות נמדדת בזמן האחריות ולא בזמן הקניה, אין ספק שדיון שכזה יפריד בינם מכמה לקוחות פוטנציאלים, וטוב שככה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בא פה להוציא שם רע.

אני מספר בדיוק מה היה, וזה 100% ממה שהיה מצידי:

כרטיס המסך נשרף

ביררתי דרך החנות שאמרו לי שיש אחריות בתוקף ל-3 שנים על כרטיס המסך שלי [Club3d 9800GTX], שאותו, ראוי לציין קניתי לפני כשנה וחצי במחיר של כ-1200 ש"ח [פלוס מינוס אני לא זוכר מחיר מדויק, רשום לי בחשבונית מן הסתם]

שלחתי את המחשב לחנות. החנות אמרו לי שהם צריכים להעביר את הכרטיס ליבואנית וזו תחליף לי את הכרטיס.

בשום נקודה הם לא אמרו לי שהכרטיס יוחלף בכרטיס אחר.

במשך 3 שבועות התקשרתי אליהם מדי פעם כדגי לברר מה קורה והם אמרו שעדיין לא הוחלף. ביום ראשון דיברתי איתם והם אמרו לי "המחשב שלך מוכן, החלפנו את הכרטיס".

טוב ושמח לבב הזמנתי משלוח מהם, והמחשב הגיע היום.

פתחתי את הארגז ולהפתעתי החליקה ממנו הקופסא של הHD 5670, שזה ממש לא הכרטיס שלי וגם אפילו לא אותה יצרנית.

פתחתי את מארז המחשב וגילית שבאמת זה מה שמותקן עליו.

התקשרתי אליהם והם אמרו לי "כן,החלפנו לך לHD5670", ככה בנונשלנטיות, כאילו זה דבר שבשגרה.

אמרתי לו שבדקתי וראיתי שמדובר בכרטיס חלש יותר והוא אמר לי "לא, הכרטיס הזה טוב יותר ממה שהיה לך, יש לו ציון יותר גבוה בבאנצ'ים של Tom's Hardware". לא כ"כ ידעתי מה לעשות, שאלתי אותו האם יש לי אפשרות להחליף למשהו יותר נורמאלי והוא אמר לי "כן, אתה יכול לבוא ולקנות כרטיס אחר, תקבל זיכוי, נניח של 300 ש"ח"

זיכוי של 300 ש"ח על כרטיס שקניתי ב-1200 ושוויו כרגע בשוק עומד על כ-600-700

:|

בקיצור, אני באמת תוהה, יש לי פה עילה לתביעה? צריך לעשות רעש? להתעקש על זה שיחזירו לי ל9800GTX.

הHD5670 פחות חזק מ9800GT וזה פחות חלש מה9800GTX שהיה לי, אז איך בדיוק אותם ביצועים? :\

אני לקוח מבולבל שהאמין בטוב של סקיי פיסי עד היום.

עצוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרוש לקבל 9800GTX או כרטיס אחר בעל רמת ביצועים זהה. רצוי שתגבה את בקשתך בצירוף גראפים המשווים את הכרטיס שקיבלת ל 9800 שמסרת ממס' אתרי חומרה רציניים.

זה שסקאי (ככל הנראה) מייחסים חשיבות לכך שהוא DX 11 ועקב כך מגדירים אותו כ"מתקדם/חזק יותר", זו לא חוכמה גדולה - מאחר וע"פי הגישה הזו, יכלת לקבל גם את ה 5450.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אפשר סיוע \ עזרה מכם?

אשמח לכל מי שיפנה אותי להשוואה בין HD5670 לבין 9800GTX או GT [רצוי GTX]

אני מתכוון לנסח להם מכתב מגובה בהרבה הוכחות בעניין.

אודה לכל מי שיפנה אותי לבאנצ'ים.

עריכה: ראוי רק לציין שהכרטיס שלי היה 9800GTX 512MB 256Bit

והכרטיס הנוכחי הוא HD 5670 1024MB 128bit

אם זה משנה למשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HD5670 מקביל ל 9600GT ו GT240, בין הכרטיס המקורי שלך לכרטיס שהביאו לך יש הפרש ענק. אם נחלק את שוק כרטיסי המסך לרמות לפי ביצועים ה HD5670 ממוקם 2 רמות מתחת ל 9800GTX (בינהם יש את 9800GT והמקבילים שלו). בקיצור אתה צריך לדרוש HD4770/HD4850/GTS250.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...