קטע מוזר עם מימוש אחריות בסקיי פיסי, זקוק לעזרתכם \ המלצות - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קטע מוזר עם מימוש אחריות בסקיי פיסי, זקוק לעזרתכם \ המלצות


Toxin II

Recommended Posts

מדהים אותי עד כמה חנויות לא מבינות איך החלטה קטנה שלהם משפיעה על קהל לקוחות גדול.

חסכו אולי כמה מאוד שקלים והפסידו אלפי (אם לא עשרות אלפי) שקלים בלקוחות פוטנציאלים שישמעו את הסיפור הזה ויחליטו לא לקנות מהם.

ואנשים, לשירות ואמינות יש ערך כספי.

תתחילו לשקלל אותו בחישוב שלכם כשאתם באים לחנויות זולות ותבדקו אם הם עדיין משתלמים.

oh well.

עד כאן השנקל שלי בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מופתע לטובה מסקיי

אפילו מאוד

להלן המכתב שלי ששלחתי להם אתמול:

בתאריך **.**.** קניתי מחשב מחנותכם [סניף ראשל"צ].

בין רכיבי המחשב שקניתי, רכשתי גם כרטיס מסך מדגם Geforce 9800GTX מתוצרתה של Club3D.

עלות הכרטיס, בעת מעמד הרכישה, היתה **** ש"ח.

לפני כ-3 שבועות, ב-29 בינואר 2009, התקלקל כרטיס המסך, ומתוקף האחריות שניתנה לי ע"י חנותכם [3 שנים מרגע הרכישה], שלחתי את המחשב למעבדתכם, שם אמרתם לי כי אכן הכרטיס מקולקל וכי שלחתם אותו ליבואנית, ע"מ שיחליפו אותו בכרטיס אחר.

מן הראוי לציין שבאף נקודה לא ציינתם בפניי כי הכרטיס יוחלף בכרטיס מדגם אחר. ולפיכך הנחתי הטבעית היתה כי הכרטיס יוחלף בדגם זהה מיצרנית זהה.

לפני יומיים נמסר לי ממעבדתכם כי הכרטיס הוחלף וכי המחשב ממתין לאיסוף.

היום, אספתי את המחשב ולהפתעתי גיליתי כי כרטיס המסך הוחלף בכרטיס מסך מדגם אחר.

הכרטיס הוחלף בConnect 3D HD 5670.

מיד לאחר שגיליתי את הדבר, התקשרתי לחנותכם [סניף ראשל"צ], שם מסרתם לי כי אכן הכרטיס הוחלף בכרטיס המדובר וכי "זה מה שהיבואנית סיפקה". לטענתי כי מדובר בכרטיס בעל ביצועים נחותים מכרטיס המסך שהיה מותקן במחשב טרם ההחלפה, ענה לי נציג השירות כי "לפי בדיקות באתר Tom's hardware מדובר בכרטיס חזק יותר וכי אני יכול לבדוק את הדבר".

לאחר בירורים, השוואות ביצועים ובדיקת שוק, מצאתי כי ביצועי הכרטיס המדובר נמוכים באופן משמעותי מהכרטיס שהיה מותקן במחשבי. זאת ועוד, שבאף נקודה לא הודעתם לי כי אתם מחליפים את כרטיס המסך המדובר בכרטיס מדגם אחר ושל יצרנית אחרת. יתרה מכך הכרטיס שסיפקתם לי שייך לחברה אחרת. עד היום השתמשתי בכרטיס של חברת Nvidia משום שנזקקתי להשתמש בPhysx, תכונה שקיימת אך ורק עבור כרטיסים של חברת Nvidia)

הכרטיס שסיפקתם חלש באופן משמעותי בביצועיו מGeforce 9800GTX ויש בידיי הוכחות רבות לדבר. לסיכומו של דבר, החלפתם את כרטיס המסך המקורי בכרטיס שאינו שווה ערך מבחינת ביצועיו ויכולות העיבוד הגראפי שלו. [זאת בהתבסס על בירור מול אנשים מומחים ,לפי עיון באתרי ביקורות גדולים ומהימנים ברשת ולפי בדיקות באנצ'מרקים המציגות השוואות ביצועי הכרטיס המדובר אל מול כרטיסים אחרים].

לפיכך אני עומד על זכותי שתחליפו מיידית את כרטיס המסך לכרטיס מדגם זהה ו\או בעל ביצועים זהים לכרטיס המקורי אותו רכשתי בחנותכם.

מצפה לתשובתכם המיידית.

בברכה,

להלן תגובתם:

שלום רב

אתה מוזמן לבוא לחנות לאסוף כרטיס מסך שיתאים בביצועים ואף מעל בכמה רמות

http://www.skypc.co.il/sg_product~TT-GTS250-512D3E-HDMI~8~0.htm

אז קודם כל, אני מרוצה שהם הגיבו באופן כ"כ מהיר ומציעים כרטיס אחר בלי בעיות.

עכשיו עולה שאלה אחת רלוונטית, הכרטיס שהם הציעו לי, שווה ערך לביצועי ה9800ג'יטיאיקס?

אודה למי שיענה על הדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס שהם מציעים לך אכן עדיף ממנו, בעיקר ב4 תחומים עיקריים,

ביצועים

יכולות אוברקלוקינג

צריכת חשמל

קירור

אפ אפ על הרגליים ולקחת את הכרטיס :xyxthumbs:

אגב עוד הייתי צריך להגיד בתחילת הת'רד... 9800GT = 8800GT רפי... לא 10% ולא כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה- 250GTS שנותנים לך נראה מפלצתי, איזה קירור!

ויותר טוב בכל בחינה מה- 9800GTX

תיקח את הכרטיס ותתחדש :xyxthumbs:

הבנתי משהו- לקנות מ- SKYPC זה כמו תסריט של סרט.

מתחיל בסדר, ממשיך רע, ונגמר בסוף טוב ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה השוואה פחות או יותר בין ה5670 (בגרף היה רק 5770 שמעט יותר חזק) לבין השאר במקרה שלך:

http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-cards-charts-2009-high-quality-update-3/compare,1697.html?prod[3253]=on∏[3210]=on∏[3221]=on

לקנות מ- SKYPC זה כמו תסריט של סרט.

מתחיל בסדר, ממשיך רע, ונגמר בסוף טוב ;D

בעקבות 3 המקרים המצערים האחרונים, נוצר אצלי הרושם ש-SkyPC זה כמו הסרט Avatar. עד שהגעת לסוף הטוב הרסו לך את החיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שאני באמת יודע, אבל לחשוב שהסיפור היה נגמר באופן דומה ללא פתיחת הת'רד הזה, זה פשוט תמימות.

מכיר את שיטת "מצליח"?, אז החנות ניסו, הפעם זה לא הצליח...

מילא מקרה אחד, מילא 2 מיקרים, אבל 3 מקרים באותו הסגנון מתחילים להעיד על דפוס פעולה עסקי, עוד נקודה למחשבה כשבאים לקנות ציוד אצל סקיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אני היחידי כאן שזה נראה לו ממש לא תקין שלקח להם 3 שבועות לתקן את המחשב ? נכון שבמקרה זה המחשב מיועד למשחקים, אבל אצל חלקנו מחשב הוא כלי עבודה לכל דבר, ובלעדיו לפעמים עסק תקוע או לא מתפקד. איך יכול להיות שלוקח להם 3 שבועות להחליף חלק ? ויהיה זה כל חלק.

אם בעת רכישת מחשב חדש רוב החנויות מתחייבות (למיטב ידיעתי) על אספקה עד 14 ימי עסקים (שזה כולל הרכבה ובדיקה של המחשב), אין שום סיבה שזה ייקח יותר זמן להחליף כרטיס מסך. תקנו אותי אם אני טועה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אני היחידי כאן שזה נראה לו ממש לא תקין שלקח להם 3 שבועות לתקן את המחשב ? נכון שבמקרה זה המחשב מיועד למשחקים, אבל אצל חלקנו מחשב הוא כלי עבודה לכל דבר, ובלעדיו לפעמים עסק תקוע או לא מתפקד. איך יכול להיות שלוקח להם 3 שבועות להחליף חלק ? ויהיה זה כל חלק.

אם בעת רכישת מחשב חדש רוב החנויות מתחייבות (למיטב ידיעתי) על אספקה עד 14 ימי עסקים (שזה כולל הרכבה ובדיקה של המחשב), אין שום סיבה שזה ייקח יותר זמן להחליף כרטיס מסך. תקנו אותי אם אני טועה !

חייב לחלוק איתך על העניין.

אומנם זה צריך לקחת עד 14 ימי עסקים ובפועל זה לקח משהו יותר כמו 19, אבל סקיי הציעו לי לבינתיים כרטיס חלופי.

מכיוון ויש לי מחשב נוסף בבית, זה לא היה לי דחוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה אתם מגזימים.

כל חנות יכולה לעשות טעות. 3 מקרים זה לא הרבה... תראו את Ivory/KSP.

SkyPC גם פיצו את המממש האחריות.

אם תשאלו אותי, עד שלא הוכח אחרת, זו השתלשלות העניינים (חלקם ספקולציות, תקראו לי תמים...).

1. ל Toxin II נדפק כרטיס 9800GTX והוא שלח אותה ל-skypc.

2. החנות שלחה אותו ליבואן. [glow=red,2,300]- הנחה.[/glow]

3. יבואן החליט שיחליף אותו תמורת HD 4670. [glow=red,2,300]- הנחה.[/glow]

4. החנות קיבלה את הכרטיס והחליפה (אולי היו עסוקים, ולא בדקו - לא מצדיק).

5. Toxin II כשקיבל את המחשב, היה מופתע לגלות 4670, התקשר לשרות לקוחות וענה מישהו שאינו מבין בנושא שהכרטיס ש-Toxin II קיבל טוב יותר. (חוסר מקצועיות של המוקדן? אולי, אבל אני עוד לא הכרתי איש טכני שמבין בכל התחומים ובכל המוצרים החדשים).

6. לאחר הבדיקה המעמיקה של Toxin II, הוא שלח לחנות מכתב.

7. בשירות לקוחות נבהלו מהמכתב ובדקו אצל אנשים שכן מבינים בכרטיסי מסך, והם טענו ש-Toxin II צודק. [glow=red,2,300]- הנחה.[/glow]

8. הכרטיס הוחלף, הצדק נעשה...

קחו עניינים בפרופורציה, לחנות יש מוניטין טוב סך הכל.

פאנדס שגם נחשבת לחנות טובה, פיקששו בעבר (היה טרד על זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...