האם המנוע של 911 GT2 נמצא מאחורה? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם המנוע של 911 GT2 נמצא מאחורה?


1nstall

Recommended Posts

היי

רציתי לדעת אם המנוע של המכונית PORSCHE 911 GT2 נימצא מאחורה?

ואם כן,האם אפשר להעבירו לקדימה?

ולמה הוא נמצא מאחור, האם יש סיבה מוצדקת לקח?

כאן יש לינק לדגם המכונית

בתודה מראש

Install

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הקטע שאתה קונה מכונית כזאת זה להיהנות מהורום ורום של המנוע חחחח  :lol: :lol: :silly::xyxthumbs:

ובכלל זה אוטו ראית אותו ספורטיוי אם מערכת ענקית וסאב עצבני?? הסאב זה עוד משקל וזה לא נחוץ לאוטו כזה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמצע? אתה מתכוון מקדימה... כן גם אני מעדיף את זה ככה :-\ :-\

אבל בוא נהיה רצינים למי מאיתנו יהיה אוטו כזה חח לי אולי יהיה איזה BMW אבל לא יותר מזה :-\ :-\ וגם אז BMW 320 שנת 95 אולי או יותר ישנה :P :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח......... אני כבר תיכננתי GT2 אם שידרוג עצבני במנוע ומערכת שלא יוכלו לשמוע את המנוע,

ובכלל מה זה משנה בארץ המשקל המכונית הזאת תיקרע כל אוטו שיתמודד איתה (בארץ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לסדר מנועים של GT ומוצרים כאלה שחצי מחיר ככה חבר שלי אומר יש לו חברים שעובדים אם זה... והוא עושה הזמנות לאנשים מארה"ב... אבל לא יודע זה לא שווה לפי דעתי אם שוטר תופס אותך הלך הכל :silly: :silly: :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן, המנוע מאחורה.

המנועים של כל ה911 לדורותיה נמצאים מאחורה (ההגדרה של "מאחורה" היא מאחורי ציר הגלגלים האחוריים).

המנועים של כל הבוקסטר נמצאים במרכז (כלומר, מאחורי הנוסעים, אך מלפני ציר הגלגלים האחוריים).

המנועים של הקייאן, אותו שיקוץ שטח, נמצאים מקדימה.

אין סיבה מסויימת מדוע מנועי ה911 נמצאים מאחורה - מלבד זו החשובה מכולן, היסטוריה. התצורה האידיאלית, מבחינה דינמית, היא מנוע מרכזי.

ה911 בנויה כולה על המורשת, כאחד מדגמי המכוניות הוותיקים ביותר בעולם הרכב.

זה לא נגמר במנוע אחורי, אגב. ה911 לדורותיה הייתה בעלת מנוע בוקסר (שטוח, כזה שהצילינדרים בו "שוכבים" זה כנגד זה), שישה צילינדרים (בקיצור, flat six), וקירור אוויר.

מהקירור אוויר פורשה נפטרו, מסיבות הנדסיות, עם הצגת דור ה996 (ב97). כלומר, עד סיום ייצור דור ה993 בשנת 97 (כולל), ה911 הייתה בכלל מקוררת אוויר!

(996 ו993 הם שמות קוד פנימיים של פורשה לדורות שונים של ה911; מאלו שאני מכיר, היו 930, 964, 993, 996, ועכשיו 997).

כשהמנוע לא יהיה מאחורה, זו לא תהיה יותר 911, אלא משהו אחר.

מנוע מאחורה מכתיב התנהגות שונה לחלוטין מכל מכונית רגילה, התנהגות שפעם נחשבה למסוכנת וכיום כבר רוסנה על ידי הרבה עבודת פיתוח של פורשה.

הסיבה ההיסטורית בגללה המנוע מצוי מאחור היא שורשי ה911. פרדיננד פורשה תכנן את החיפושית בשביל הנאצים. החיפושית, כידוע, מונעת על ידי מנוע אחורי מקורר אוויר (ארבעה צילינדרים, בוקסר).

לכן, זה לא מאוד מפתיע שאחרי המלחמה, נבחרה תצורה זהה ל356, המכונית הראשונה שיוצרה על ידי חברת פורשה.

משם, התפתחה ה911. המנוע האחורי ייחד את ה911 לעומת כל המכוניות האחרות - התנהגות מטורפת על המגבלות שהפחידה נהגים לא מעטים, ולמעשה דגמי הטורבו הראשונים

(930 3.0, בסביבות שנת 72 אם אני לא טועה) היו אימת כל מי שנהג בהם.

כאן המקום לומר שכיום, מכוניות מכויילות לתת-היגוי במגבלות (כלומר, החלקה הגלגלים הקדמיים קודם, במצב של אובדן אחיזה). זה פשוט קל יותר לתיקון על ידי נהגים ממוצעים.

לחלק נכבד מהעניין תורם המנוע (ואיתו התמסורת) שנמצא מקדימה, ומסיט את חלוקת המשקל של הרכב לקדמתו (יחס מקובל של 60:40 לטובת החלק הקדמי, פחות-או-יותר).

משקל רב יותר מקדימה, מסיבות פיזיקליות כאלו ואחרות, מיתרגם בסופו של דבר לפחות אחיזה, ולאותו תת-היגוי רצוי.

עכשיו תהפוך את הסיפור: מנוע אחורי, תמסורת שנמצאת בדיוק על הסרן האחורי... ומה קיבלת? משהו מטורף, שרוצה להסתובב בחזרה לכיוון ממנו בא עם הרבה דרמה בכל פעם שאתה

מתקרב למגבלות. רבות סופר על נהגי 911 ישנות שהעזו לעזוב את הגז באמצע הסיבוב והשתלבו בצורה משכנעת עם הנוף.

כאמור, עם האבולוציה, ה911 נעשתה מתונה יותר ויותר וכיום היא לא מסוכנת יותר מכל מכונית מקבילה אחרת, ולרוב חסרת תחרות כשזה מגיע

למסלולים.

חוץ מדגמי הGT. לפורשה, החל מדגם ה993, אם זכרוני אינו בוגד בי, יש דגמי GT ל911. דגם הGT הראשון היה הGT2, שקרוי כך על שם קטגוריית מירוצים באותו שם.

דגמי הGT2 הם מוגדשי טורבו, אך בעלי הנעה אחורית בלבד (לעומת דגם הטורבו, שמאז ה993 נהנה (?) מהנעה כפולה), לטובת שיפור בהתנהגות על המסלול והפחתת משקל.

קיים גם דגם GT3, שהופיע בדור ה996, בשנת 99 (ועשה הופעה מחודשת ב2003). זהו דגם ללא טורבו, אך עם קונספט זהה לGT2 (והנעה אחורית, כמובן).

בדגמי הGT, מוסרים אביזרי מותרות כאלו ואחרים (החל מהכסאות האחוריים המינימליים גם ככה, דרך דיפון למניעת רעשים, וכלה במזגן - אם הלקוח מבקש), לטובת הפחתת משקל כמובן,

ומוצעות גרסאות Clubsport (כלוב התהפכות, מטף כיבוי, רתמות 5\6 נקודות, וכו').

אה כן, כל בקרות המשיכה\אחיזה של פורשה (PSM) מוסרות ולא מוצעות בדגמי הGT, אף לא כאופציה.

הGT2, עם מומנט הזוי (63 קג"מ), המון כוח (462 כ"ס עד 2004, השנה זה כבר 482 אם אני לא טועה), כיול שלדה קיצוני, והנעה אחורית בלבד,

צריכה מישהו מוכשר במיוחד מאחורי ההגה. לא פעם ולא פעמיים שמעתי את הנתון שגורס כי 25 אחוז מכל הGT2 שנמכרו עד היום רוסקו.

אין שום סיבה בעולם להעביר את המנוע של הGT2, שמחזיקה בזמן הקפה של 7:47 דקות של הNeurburgring, לכל מקום אחר מאשר המקום המקורי

אותו ייעדו לועסי נקניקיות החזיר.

GT2 IS GOD

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ז"א "לסדר מנועים של GT"?

עריכה:

XOD: קראתי את מה שכתבתה וזה פשוט נותן לי עוד יותר חשק לנהוג בה!!!!!!!!!!!!!

מקסימום את מערכת הרמקולים היוקרתית נשים במקום הכיסאות המינימלים מאחורה, ואת המגברים נשים בבגז' מקדימה!

האם אםשר לשדרג מבחינה מנועית את הרכב הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ז"א "לסדר מנועים של GT"?

הכוונה להזמין נגיד בארץ זה עולה 20 אלף דולר הוא מביא בפחות 10 אלף בערך... מבין הוא מביא מארה"ב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...