מעריב עשו עוול ל-KSP - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעריב עשו עוול ל-KSP


BURTON

Recommended Posts

באמת כתב דפוק ולקוח שלא מבין כלום במחשבים וקורא לעצמו "פריק" של מחשבים.

אבל באמת יכול להיות שלפי תגובות של אנשים שם השירות לא הכי טוב בעולם.

הייתי שם לפני כנה ימים בסניף בתל-אביב והם פשוט היו מאוד עסוקים שם כל הזמן, כל הזמן היו שיחות של טלפונים שהגיעו והיה צריך לחכות הרבה זמן עד שהמוכר התפנה, כמו תור אצל הרופא.

אני עוד לא קניתי מהם שום דבר אבל מתכוון בקרוב מאוד, מה דעתכם על השירות שם טוב או לא? וד"א אני מתכוון לקנות מהסניף בירושלים, למישהו כבר יש ניסיון איתו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בסוף קיבלו את הכל בחזרה? קיבלו...

אגב, אחד המגיבים באתר מעריב, העיר שיתכן והטעות הייתה של הכתב ולא של הקונה. כלומר הקונה דיבר על מהירות 500 והכתב חשב שמדובר על נפח. הרי ברור שהכתב בור ועם הארץ במחשבים.

בכל מקרה, גם אם הטעות היא של הקונה, עדיף היה לחנות להיות חכמים ולראות את הנולד ולבטל את העיסקה בלי כל המהומה התקשורתית. השם הטוב חשוב יותר מלהיות צודקים ועקשנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שמתלונן על שירות לקוחות נוקשה ומענה טלפוני צריך להבין משהו..

החנות יכולה להגיע למצב של שוק, שאפילו נגמרו הכיסאות לחכות בתור ובן אדם יחכה שעה בתור עד שיתפנה לו איש מכירות, זה קורה הרבה מאוד, בכל אחד מהסניפים.

עכשיו מי אתם חושבים עונה לטלפונים? אותם אנשי מכירות עסוקים..

אלא אם כן זה סניף מרכזי כמו געש או חיפה, ואז יש מזכירה שלפחות מנתבת את השיחות. אבל בסניפים האחרים זה מאוד בעייתי.

בלתי אפשרי לתת לאנשים שירות טלפוני כמו שצריך כשיש כזה לחץ, אבל כשהחנות ריקה אפשר לדבר עם מישהו בטלפון אפילו שעה.

ברור שיש עדיפות ללקוחות שאכן נמצאים בחנות.

הבעיה בחנות שהיא אינה לאנשים שלא מבינים, אין להם שום שירות תמיכה טלפונית, ובצדק.. זו גדולה יחסית, אין פה יחס אישי לכל לקוח מעבר לרמת המכירה.

מי שמחפש שירות ברמה יותר גבוהה עם תמיכה ואדיבות יודע שהוא לא ימצא את זה במקום עם מחירים כה זולים.

אבל לא - אף אחד לא מרמה אף אחד, וחלקים שבאמת נמצאים לא תקינים אכן מוחלפים, וההשמצות פשוט נוראיות, ומתסכלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה אחר ההיתי צוחק, אבל הפעם זה כבר לא מצחיק. אני פשוט לא מאמין עד כמה אפשר להיות בור מטומטם במחשבים ובו זמנית לתקוף מישהו אחר בזה(כשאין לך מושג קלוש בנושא) ועוד לדבר בשם גוף עיתונאי "מכובד" כמו מעריב(מאיפה הם מביאים את כל הכתבים האלה?!).

אני רק מקווה שלא יגרם שום נזק לKSP ושיתבעו אותם על הרבה כסף.

צריך בהזדמנות זאת להוציע תביעה המונית נגד כל האתרי החדשות\+פורטל (נענע, YNET, מעריב, וואלה וכדומה) נגד פרסום בולשיט מכתבים שאין להם מושג על מה הם מדברים- לפחות לא בלי אזהרה של משהו בסגנון "אזהרה! לכתב זה אין מושג ירוק על הנושא שהוא מדבר, ואין לקחת שום דבר שניכתב פה ברצינות שלא לדבר על אימוץ העצות- דבר זה יהיה על אחריותכם בלבד. ראו הוזהרתם!". או שישכרו כתבים נורמאליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ירון הוא ילד אידיוט אולי פריק אבל לא

של מחשבים , ירון הוא אידיוט

הוא לא מבין כלום , אלק פריק מחשבים

פיגור שיכלי כזה עוד לא ראיתי וזה שעשה

את הכתבה עוד יותר, בזה שהוא בכלל

קנה את הסיפור של הירון האידיוט הזה

KSP אולי לא החנות הכי מקצועית

ונחמדה , אבל הם הסבירו לו נכון

"גם שי התעקש שקיימת תמיכה בזיכרון ושרק המעבד מגביל את המהירות לזו של זיכרון בנפח קטן יותר. הסברתי לו שביקשתי תמיכה מלאה של המערכת בנפח של 500 , ולא חשוב לי איזה רכיב מגביל את המהירות".

שי יצא גבר ,הוא סביר "לגאון המחשבים"

בדיוק איך שזה עובד , אבל האידיוט

ירון הפיגור הפריק התעקש על משהו שלא

קיים עדין או שפשר להשיג אותו דרך

OC .

בקיצור הכתבה הזאת מפגרת !!

הירון הזה מפגר! ומי שבאמת מבין

במחשבים יראה שמי שיצא נדפק

זה ירון האידיוט ומעריב ה"חכמים"

KSP לדעתי יצאו בסדר, אפילו ש

מעריב הוציאו להם שם רע , כי

מי שבאמת מבין במחשבים יראה

ש KSP יודעים על מה הם מדברים.

זה מה שאני כתבתי אבל עד עכשיו לא האלו את זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא חיביים אומנם, אבל שהם רואים שעומד מולים Newbie כזה הם יכולים להגיד לו מה הוא צריך לעשות כדי להגיע ל-DDR500 או להמליץ לא לקנות DDR500 כי הוא צריך לעשות OC ואם הוא לא יודע איך לעשות את זה עדיף לו לקחת DDR400.

אמממממממממממ....

אלפרסון, שידע בדיוק מה הוא רוצה לבייבי החדש, ביקש מאברהם מחשב בעל ביצועים גבוהים ויכולות חזקות, והתעקש על זיכרון מסוג בנפח של 500 מ"ב

ובסמירטני(מה זה לעזאזל?!), מה לעשות שרוב השוק הוא לא מי שבאמת מבין במחשבים, אלא סתם אנשים שרוצים מחשב, או חושבים שהם יודעים הכל, בדיוק כמו הנ"ל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי להגיב שמה וזה אמר לי שאי אפשר כרגע (כנראה לחץ על השרת)

כזה טמטום לא ראיתי כבר הרבה זמן אפילו מצד כתבי מחשבים בעיתונים גדולים

פשוט כאב לי בעיניים לקרוא את הכתבה שמדברת על בנפח 400...

בכל מקרה יש לי הרגשה שמעריב הולכים לחטוף תביעת דיבה כ"כ מוצדקת שהם לא ראו כזאת כבר שנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שהכתבה חובבנית מאוד וגם המומחה מסתבר לא מומחה כל כך גדול אבל עדיין... נראה כאילו היחס שKSP נתנו ללקוח משאיר מעט טעם מר בפה.

משראה אלפרסון כי קשה לטחון מים, התקשר שוב, והפעם הועבר אל נציג חדש בשם שי. "גם שי התעקש שקיימת תמיכה בזיכרון ושרק המעבד מגביל את המהירות לזו של זיכרון בנפח קטן יותר. הסברתי לו שביקשתי תמיכה מלאה של המערכת בנפח של 500 , ולא חשוב לי איזה רכיב מגביל את המהירות".

במצב הזה כל כך קשה להמשיך להסביר לו על היחס מעבד:זכרון עד שהעניין יקלט לחלוטין? אני די משוכנע שחנות אחרת היתה בשלב זה היתה מציעה לאדם שיקח "בנפח" 400 במקום, יקבל החזר כספי על ההפרש ושלום על . הוא ירגיש שהוא מנצל את מה שהוא קנה והם נפטרו מלקוח שמציק בטלפון ואחר כך מעורר סערות תקשורתיות כמו זו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שכל כמה זמן יש תרד בידור רישמי של הפורום 8)

לא ציפיתי שזה יגרום לתגובות כאלו אבל המיקרה הזה זה כבר ממש מוגזם , לפרסם בעיתון כזה מכובד ומרכזי טעות כזאת בסיסית בנושא שידוע מראש שהוא מאוד מסובך ולמבינים בלבד (כמובן שפורום זה נחשב "מבינים בלבד" ברובו) ועוד למרוח את הנושא ולהתעסק איתו במשך כתבה שלמה. למי שבאמת מבין זה אפילו "פאדיחה" בשביל הכתב, זה בערך כמו שכתב של מעריב יגרור כתבה שלמה ותלונתית כלפי ארה"ב שהיא מתעקשת לא לחתום על הסכם שלום עם או משהו כזה... אני עדיין בשוק מרמת החובבנות של גוף עיתונאי כזה מכובד , לא רוצה לחשוב רק מה יקרה אם זה ימשיך כך בנושאים יותר רציניים, הם עוד יגרמו לאיזה "מלחמה קטנה" ( ;) ) במזרח התיכון בגלל חובבנות ומגמתיות וחוסר מקצועיות של כתבים. למרות שבקריאה ראשונה ניסיתי לקרוא את הכתבה מנקודת המבט של הלקוח המדובר ולהתייחס לטובתו של הלקוח , בקריאה שנייה אני כבר לא בטוח לגבי אמיתות הדברים ואמיתות הגירסה שהלקוח מסר לכתב, זה נישמע כמו ילד קטן שאומר למורתו "הוא התחיל" בריב בין שני ילדים.

אולי כאן בפורום אנו מבינים את הנושא ויכולים לצחוק על זה אבל לחברה יכול להגרם נזק עצום מכל האנשים שקוראים ולא מבינים יותר מדי , ביחוד אלה שמבינים פחות או יותר אבל לא לעומק.

הדבר העיקרי שאנו יכולים ללמוד ממקרה זה הוא מה שוות השמצות ומה יוצא מהשמצות , והכי חשוב - לאיזה נזק השמצות יכולות לגרום , אז חשוב לזכור שלכל דבר צריך לדעת איך להגיב ואיך להיתייחס ושהשמצות הן לא הדרך הראוייה. והאופי הישראלי צריך לעבור שיעור , יש גבול למיקרה כזה בו אופי מגמתי אישי וסוביקטיבי הופך למסכת אי אמיתות ואולי אף שקרים (מגמתים?) על גבי פורום תיקשורתי מכובד ומרכזי במדינה שלנו כמו מעריב.

טוב , ואחרי שסיימנו את ה"רישמיות" , נחזור לנושא הבידור שבעניין , הקטע שהכי הפתיע אותי , שאחרי כתיבת תגובה לא קצרה לכתבה הנ"ל , אתר העיתון אומר שיציג את תגובתי לפי שיקול דעתו , ואת זה הוא אומר אחרי , לא לפני - האם זה גם נחשב שירות גרוע כמו שהכתבה מדברת עליו וזילזול ב"לקוחות העיתון" :lol: - או שמה העולם לא כזה פשוט , ולחברת מעריב לא כזה קל לתת לנו להגיד מה שאנו רוצים בגלל הרבה סיבות. והאם אני בתור ישראלי צריך ישר להיתלונן על זה בלי לחשוב שיש סיבות הגיוניות לדבר ? ;D טוב ברור שמה שהם רשמו לגטימי לחלוטין אבל זה פשוט מצחיק להתקל בזה אחרי קריאת הכתבה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אין ספק שנגרם כבר נזק כבד ל KSP. קשה מאוד יהיה להחזיר את הגלגל אחורה אחרי כתבה כזאת... ובנינו רוב האנשים פה בפורום אומרים שהשירות הטלפוני לא מספיק טוב (וגם בחנות צריך לחכות זמן רב לפעמים לפי אנשים פה בפורום).

בכל מקרה יכול באמת להיות שה"פריק" שלנו מבין קצת והטעות הייתה של הכתב, לא צריך ישר להסיק מסקנות. מישהו פה הזכיר את זה לפני...

עוד משהו שאף אחד לא הגיב עליו הוא התגובה של המנהל לפי דבריו של הכתב

"ניסיון נוסף שלנו לקבל תגובה הסתיים בסילון איומים ועצבים מאת המנהל הנכבד. הבטחה כי "אכנס באבי אביכם" סיימה את השיחה."

גם אם הוא היה מקלל את אמא שלי לא הייתי עונה לו ככה. שוב, אני לא יודע אם זה נכון או לא, אין לי מושג ורק שני אנשים בעולם הזה יודעים את האמת. המנהל והכתב. הסיבה היחידה של הכתב הזה לשקר זה אולי לנקום ב KSP על משהו רע שהם עשו לו... חוץ מזה לא רואה סיבה לסכן את הקריירה של הכתב על שקרים מסוג זה.

מנסיון שלי אישי לפני 4-5 שנים עם KSP כבר מהשירות הטלפוני הבנתי שהמקום הזה לא בשבילי

לא אומר שדברים לא משתנים...

אני מסכים עם הגישה של BIODOME. יכול להיות שהחברה מראש הציבה לעצמה סטנדרט נמוך של שירות, באופן יחסי כמובן... והלכה על מחירים זולים מרוב החנויות בארץ. סבבה.

KSP, כנסו באב אבא של מעריב. הבטחות צריך לקיים ;)

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מטבע יש שני צדדים. אני מאמין שאנשי KSP יכלו לסיים זאת אחרת, ואולי ילמדו וישפרו את השרות.

אבל, בלי שום קשר, אני מקווה שKSP יתבעו את כל מי שנוגע לדבר. כי גם לעיתונות המאפנה במדינה שלנו יש מה ללמוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...