מעריב עשו עוול ל-KSP - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעריב עשו עוול ל-KSP


BURTON

Recommended Posts

זה מעצבן הקטע עם המתנות..

מה יתנו לכם המתנות??

משחק מאפן? רישיון חינם לאנטיוירוס שאפשר להוריד מהאינטרנט? לשלושה חודשים?

מה זה כל השטויות האלה..

הנחה גם כן.. קונים בחנות עם מחירים כמעט הכי זולים ועוד רוצים הנחות..

ובאמת הצרכן הישראלי זה משהו נורא, תאמינו לי שלא הייתם רוצים להתמודד עם כאלה יום-יום.

בקיצר מה שנאמר הוא שזמן שלקוח רוצה הסברים טלפוניים שווה כסף, והאיש מכירות לא בא ללמד אותו כאן בחינם.

אין זה מחובתו או תפקידו.

זה משגע אותי כשאני עם לקוחות והמתקשר הטלפוני אומר רק שאלה קטנה.. ועוד אחת.. ומה זה אומר.. והרי אלו שאלות של אנשים שלא מבינים בגרוש.. זה חנות, לא בית ספר למחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה צודק במה שאתה אומר שזה חנות ולא בית ספר למחשבים...

אבל מצד שני שאתה מתייחס ככה ללקוח זה שירות גרוע והלקוח פשוט ילך, מנסים להסביר עד שמגיעים לפשרה...

(דרך אגב גם אני עובד בחנות מחשבים וגם אני מתעסק עם לקוחות אז...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מעצבן הקטע עם המתנות..

מה יתנו לכם המתנות??

משחק מאפן? רישיון חינם לאנטיוירוס שאפשר להוריד מהאינטרנט? לשלושה חודשים?

מה זה כל השטויות האלה..

הנחה גם כן.. קונים בחנות עם מחירים כמעט הכי זולים ועוד רוצים הנחות..

ובאמת הצרכן הישראלי זה משהו נורא, תאמינו לי שלא הייתם רוצים להתמודד עם כאלה יום-יום.

בקיצר מה שנאמר הוא שזמן שלקוח רוצה הסברים טלפוניים שווה כסף, והאיש מכירות לא בא ללמד אותו כאן בחינם.

אין זה מחובתו או תפקידו.

זה משגע אותי כשאני עם לקוחות והמתקשר הטלפוני אומר רק שאלה קטנה.. ועוד אחת.. ומה זה אומר.. והרי אלו שאלות של אנשים שלא מבינים בגרוש.. זה חנות, לא בית ספר למחשבים.

נכון מאוד, אבל מצד שני באתר הבית אין הרבה מידע, ובשביל לשאול כמה שאלות קשה לנסוע כל פעם מחדש לחנות

שאני מתקשר לחנות בחיפה (ברוממה) אני מקבל יחס מאוד קר, עונים לי ממש בקצרה, בטון לא סימפטי, ומנתקים עוד לפני שאני מסיים לדבר..

אני לא בא אליהם בטענות בגלל ש"המוקד הטלפוני" אלה אותם מוכרים שעסוקים עם לקוחות באותו רגע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו זאת החלטה עיסקית שכל עסק פרטי יכול לעשות

הגישה האמריקאית היא שהלקוח תמיד צודק אבל זה לא אומר שKSP מחוייבים לאותו הכלל

הם מעדיפים את שיטת ה"זולים" שמסתבר שגם עובדת

שוב, עסק פרטי ומותר לו לעשות מה שבראש שלו במסגרת החוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק במה שאתה אומר שזה חנות ולא בית ספר למחשבים...

אבל מצד שני שאתה מתייחס ככה ללקוח זה שירות גרוע והלקוח פשוט ילך, מנסים להסביר עד שמגיעים לפשרה...

זהו שב-KSP נראה לי שיש מספיק לחץ כדי שלא איכפת להם אם הלקוח ילך.. יש עוד הרבה בתור..

אבל באמת כל חברה וההחלטה שלה.

ו-VATOS זה רק תלוי מתי אתה מתקשר, אם אין לחץ ואני לא יודע תשובה אני אכנס לאתרי ואבדוק, או אנסה לברר..

טוב אני מניח שלא כל המוכרים כמוני.. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו זאת החלטה עיסקית שכל עסק פרטי יכול לעשות

הגישה האמריקאית היא שהלקוח תמיד צודק אבל זה לא אומר שKSP מחוייבים לאותו הכלל

הם מעדיפים את שיטת ה"זולים" שמסתבר שגם עובדת

שוב, עסק פרטי ומותר לו לעשות מה שבראש שלו במסגרת החוק

ומה יצא להם מזה.. כתבה במעריב שרק תרחיק מהם לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו שב-KSP נראה לי שיש מספיק לחץ כדי שלא איכפת להם אם הלקוח ילך.. יש עוד הרבה בתור..

אני לא מאמין שאתה אומר את זה, איזה משפט מגעיל זה אחי

יעני יש עוד הרבה בתור, מה אפכת לי אם כמה אנשים ילכו...

חכה שעכשיו כולם יברחו משם לאט לאט אם לבוס שלך לא יהיה אכפת מהלקוחות... הוא ירדוף אחריהם כמו שהוא לא עשה בחיים שלו

סליחה, אבל גועל...

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא פעם ראשונה שמתפרסמות כתבות בגופי העיתונות המובילים בארץ על דברים שקשורים במחשבים הנכתבים ע"י חובבנים גמורים שלא יודע להבדיל בין בתים להרצים, אני נדהם כל פעם מחדש.

וזה לא צחוק בכלל, KSP חייבת לתבוע אותם ולנצח במשפט, הנזק התדמיתי והכספי שנגרם/יכול להגרם כתוצאה מכתבה כזו הוא עצום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שקנה בKSP , וקנה בעוד מקומות , השירות שלהם כמובן פחות טוב , אבל כמעט כל חנות שכונתית נותנת שירות הרבה הרבה פחות טוב מזה!

עדיין KSP אחת המובילות ותישאר ככה בגלל המבחר שלה וזה שהיא פשוט יודעת מה הצרכן צריך ורוצה... , כבר כמה פעמים היו לי בעיות , והם תיקנו לי על המקום.. , הלוח לא עבד , אמרו בסדר , הביוס לא בסדר , נחפש לך לוח אחר , לא היה להם לוח במלאי אז הם התקשרו לחיפה ומחיפה לגעש תוך יום אחד שלחו לי ביוס חדש לגמרי וגם ברוב טובם הם עידכנו אותו לגירסא הכי חדשה... , אז סתם שתבינו מה הולך שם...

או עוד משהו , קניתי שם אינפיניון , וקיבלתי של XEROX , הלכתי באותו שבוע , ועל המקום הביאו לי אינפיניון חדש נורמלי ואחר כמו שצריך בלי להתווכח בכלל ובלי לבדוק שאני צודק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו, איזה שירות

הם נתנו לך את הזכרון שקנית... פשש יאלה מהיום אני קונה רק שם

אתה שומע מה אתה אומר אחי?

קנית INFENION, נתנו לך XEROX!

סבבה, כולנו בני אדם, כולנו טועים...

אבל אתה מתלהב מזה שהחליפו לך אותו... ברור שיחליפו לך אותו אם הייתה טעות ולא קיבלת את המוצר שקנית

כנראה שהסטנדרט שלך לשירות נמוך מאוד.

ואם תגיד לי שיכולת להביא להם ישן שהם לא הביאו לך ואז לעבוד עליהם אז אם הם לא שמו מדבקה שלהם על הזכרון זה בעיה שלהם. הם בכל זאת היו צריכים להחליף לך את הזכרון. ואני מתאר לעצמי שהם כן שמים מדבקות.

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...