Liron C פורסם 2023 במרץ 2 Share פורסם 2023 במרץ 2 רכשתי מחשב מ-TMS. נאמר לי בטלפון וגם רשום להם באתר שכדי לממש אחריות עם איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר. לא שצריך כרגע לממש את האחריות..אבל לא הבנתי מה זה אומר אריזה מקורית? האם זה הקרטון שבו המחשב הגיע? צריך לשמור את זה במשך שנה? צריך לשמור גם את הקלקרים שבאים עם זה? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2023 במרץ 2 Share פורסם 2023 במרץ 2 ציטוט של Liron C האם זה הקרטון שבו המחשב הגיע? כן. ציטוט של Liron C צריך לשמור גם את הקלקרים שבאים עם זה? כן ציטוט של Liron C צריך לשמור את זה במשך שנה? אם למוצר יש אחריות של 3 שנים , אז 3 . כל זה כמובן לפי הבנתי האישית בתור מישהו שלא עובד שם ולא קשור לשם. יכול להיות שכדאי לפנות ישירות אליהם בשאלות כאלה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yotam פורסם 2023 במרץ 2 Share פורסם 2023 במרץ 2 תפעילו קצת את הראש, ברור שלא צריך לשמור את האריזות 3 שנים. מה שזה כן אומר זה: בגלל שאחריות כוללת משלוח אז זה באחריות הלקוח לארוז את המוצר כמו שצריך, אם וכאשר ממשים אחריות, ואם נגרם נזק למוצר במשלוח בגלל אריזה לא תקינה אז זה לא באחריות החנות. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Liron C פורסם 2023 במרץ 2 מחבר Share פורסם 2023 במרץ 2 ציטוט של yotam תפעילו קצת את הראש, ברור שלא צריך לשמור את האריזות 3 שנים. מה שזה כן אומר זה: בגלל שאחריות כוללת משלוח אז זה באחריות הלקוח לארוז את המוצר כמו שצריך, אם וכאשר ממשים אחריות, ואם נגרם נזק למוצר במשלוח בגלל אריזה לא תקינה אז זה לא באחריות החנות. למרות שמבחינת ההגיון אתה צודק, לא חושב שזה נכון במקרה שלהם. הם באופן מיוחד מציינים את זה בשיחה מול הלקוח וגם בתנאים- לשמור את האריזה המקורית. רק שזה באמת לא אידיאלי לשמור קופסת קרטון גדולה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yotam פורסם 2023 במרץ 2 Share פורסם 2023 במרץ 2 הם ממליצים כי זה באמת הכי בטוח אבל זה לא אומר שאתה מאבד את האחריות אם זרקת את הקרטון. אני מבטיח לך שאם המוצר מגיע ארוז כמו שצריך אז זה ממש לא מעניין אותם אריזה מקורית או לא. בכל מקרה ודאי שמומלץ לא לזרוק ישר כי רוב ההחזרות של מוצרים מתרחשות בשבוע שבועיים הראשונים. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Liron C פורסם 2023 במרץ 2 מחבר Share פורסם 2023 במרץ 2 שמירת האריזה היא תנאי לאיסוף והחזרה מבית הלקוח. בלי זה הלקוח לא מאבד את האחריות, אך הוא צריך להביא את המוצר אליהם. 13. לצורך שרות של איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kdani פורסם 2023 במרץ 2 Share פורסם 2023 במרץ 2 יש פה נציגים מ-TMS אולי עדיף שהם יענו. 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
captaincaveman פורסם 2023 במרץ 3 Share פורסם 2023 במרץ 3 זו דרישה שהמטרה היחידה שלה לדעתי היא לצמצם את מספר הפעמים בו הלקוח מנצל את הסעיף הזה באחריות. זה קטנוני ומיותר. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2023 במרץ 6 Share פורסם 2023 במרץ 6 היי,אשמח להסביר יש לנו גם שירות של איסוף מבית הלקוח במקרה של תקלה ועל מנת לממש את השירות הזה,בשביל שהמשלוח יהיה מבוטח צריך לאחסן את אותו הפריט באריזה המקורית שלו,במידה ולא עושים זאת אין ביטוח על המשלוח ולא ניתן יהיה גם לבצע איסוף מבית הלקוח אריזה מקורית - במידה ומדובר בקניה של מחשב שלם - אז כמובן הקופסת קרטון הגדולה (המארז) כולל הקלקרים במידה ומדובר בקניה של פריט בודד (לדוגמא כרטיס מסך) אז אריזה של הכרטיס מסך. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
captaincaveman פורסם 2023 במרץ 15 Share פורסם 2023 במרץ 15 ציטוט של yotam תפעילו קצת את הראש, ברור שלא צריך לשמור את האריזות 3 שנים. מה שזה כן אומר זה: בגלל שאחריות כוללת משלוח אז זה באחריות הלקוח לארוז את המוצר כמו שצריך, אם וכאשר ממשים אחריות, ואם נגרם נזק למוצר במשלוח בגלל אריזה לא תקינה אז זה לא באחריות החנות. מסתבר שזו לא הכוונה. ראה תגובה של נציג החברה. הם אשכרה מצפים שתאחסן את קופסת הקרטון והקלקרים במשך שלוש שנים במידה ותצטרך לשלוח לחנות... כמו שאמרתי, זו דרך להתנער מהחלק הזה של האחריות (שעולה הרבה מאוד כסף לחברה מן הסתם) ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2023 במרץ 15 Share פורסם 2023 במרץ 15 ציטוט של captaincaveman כמו שאמרתי, זו דרך להתנער מהחלק הזה של האחריות חולק על דעתך . היו דיונים כאן בפורום על אנשים ששלחו את המוצרים שלהם בצורה לא מוגנת כהלכה והמוצר ניזוק. חברת השליחויות התנערה מאחריות מאחר והמוצר לא היה ארוז כהלכה. החנות התנערה מאחריות לנזק בגלל שהוא לא באשמתם. הלקוח בא בטענות לחנות והתנער מאחריות כי הוא חושב שמגיע לו ואז פתח דיון בפורום בשביל לעשות רעש שלילי שיגרום לחנות להתקפל ולספוג נזק שלא באשמתה . אני מקבל משלוחים עם ציוד עדין כל שבוע . רכישות בארץ . חבילות עם מדבקות שביר שיוצאות מספקים שתכלס כל מה שיוצא מהם הוא שביר מגיעות מעוכות כאילו דרסו אותן , מה שלא נארז כהלכה מראש מגיע שבור . שלא נדבר על כמה חבילות קיבלתי מחו"ל שהיו עם נזק בגלל שלא נארזו כהלכה . ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
VGFreak פורסם 2023 במרץ 16 Share פורסם 2023 במרץ 16 ציטוט של Kirill-TMS היי,אשמח להסביר יש לנו גם שירות של איסוף מבית הלקוח במקרה של תקלה ועל מנת לממש את השירות הזה,בשביל שהמשלוח יהיה מבוטח צריך לאחסן את אותו הפריט באריזה המקורית שלו,במידה ולא עושים זאת אין ביטוח על המשלוח ולא ניתן יהיה גם לבצע איסוף מבית הלקוח אריזה מקורית - במידה ומדובר בקניה של מחשב שלם - אז כמובן הקופסת קרטון הגדולה (המארז) כולל הקלקרים במידה ומדובר בקניה של פריט בודד (לדוגמא כרטיס מסך) אז אריזה של הכרטיס מסך. זה לא בלתי סביר. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.