הטעייה מטעם Ksp לגבי תכולת מוצר. עדכון: טופל וקיבלתי. שואב אבק של bosch. - צרכנות - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

הטעייה מטעם Ksp לגבי תכולת מוצר. עדכון: טופל וקיבלתי. שואב אבק של bosch.


N.R
 Share

Recommended Posts

עדכון: בסופו של דבר ksp הזמינו עבורי מטען מהיר מהיבואן. היום אספתי את המטען המהיר מהסניף והוא כבר אצלי.

 

 

יצא לי להזמין בksp דרך האתר שלהם במבצעי לילה שלהם שואב אבק של Bosch  מדגם של serie 8 unlimited  שהם מוכרים באתר.

לפני זה התלבטתי לגבי כמה שואבי אבק מחנויות אחרות כולל חנויות של חברים ובסוף רכשתי דרכם את הדגם הזה.

אחת הסיבות שהחלטתי לקנות דרכם את הדגם זה שהם ציינו במפורש במפרט הטכני :"טעינה מהירה: מלאה בתוך 60 דקות, הודות למטען המהיר".

אכן לפי כל הביקורות באינטרנט דובר על מטען כזה וזה לא נתון מומצא.

אבל כשהגיע אלי המוצר אז אחרי שימוש והטענה ראשוניים שמתי לב שזה לא המצב ולמעשה מדובר במטען פשוט שמטעין לפי המפרט שלו תוך 5 שעות את השואב אבק (מטען של 15 watt שאפילו המטען של הטלפון מהיר ממנו).

כרגע כבר כמה ימים מתכתב עם Ksp בווטסאפ ושם בהתחלה אמרו לי לצלם להם את כל מה שהמוצר הגיע איתו ולאחר מכן כתבו לי שהגיע איתו כל מה שהיה אמור להגיע. 

ציינתי להם שבאתר הם רושמים בבירור שזמן ההטענה הוא 60 דקות ולפי זה היה ברור לי בתור צרכן שאני מקבל מטען מהיר.

הנציגה בשם ספיר בהתחלה הפנתה אותי ליבואן לבקש ממנו את המטען המהיר כי כל המידע מבחינתם מועתק מהיבואן.

בשיחה עם היבואן   BSHנאמר לי שאני חייב לדבר עם המשווק בלבד והם לא אמורים לענות לי כלל.

לאחר מכן כמו תוכי עונים לי בווטסאפ על כל טענה שהם לא כתבו שהמוצר מגיע עם מטען מהיר אלא "רק ציינו שיש לו את האופציה ולא שהם מספקים אותה".

באתרים אחרים שגם כביכול העתיקו מהיבואן ושם רשום בבירור שזה ברכישה בנפרד וזה אופציונאלי. כלומר מישהו בksp שינה את המלל המקורי.

מיותר להגיד שמהאתר שלהם הם הורידו את הפירוט הנל אבל כמובן שגיביתי אותו בצילומים של כל הדף.

בין לבין Ksp מאשימים את היבואן שציין שיש לו את האפשרות הזאת ומפנים אותי אליו.

מבחינת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן נרשם לי במייל שקיים חשד להטעיה מטעם בעל העסק ואני יכול לדרוש לביטול העסקה.

עכשיו זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי עם ksp שממציאים מידע שלא קיים במפרט.

 

בכללי Ksp אפילו מוכרת את המטען המהיר בנפרד והוא לא מופיע כרכישה אופציונאלית עם המוצר שקניתי

עכשיו השאלה מתי מלחמת ההתשה הזאת מעלה הילוך או מסתיימת.

מצורפים תמונות למלל.621939823_Screenshot2021-10-17at23-27-14BoschUnlimitedSerie8BBS811PCK.thumb.png.e295e677e23338934030c67a695464b0.png874909291_Screenshot2021-10-17at23-27-14BoschUnlimitedSerie8BBS811PCK-Copy.png.9b634300307be514c9671f64aa35027d.png1179948368_Screenshot2021-10-17at23-27-14BoschUnlimitedSerie8BBS811PCK-Copy(2).thumb.png.f81ddb8ee5113d8f04a756e8dffbfc68.png

20211018_094025.jpg

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של N.R

 

עכשיו השאלה מתי מלחמת ההתשה הזאת מעלה הילוך או מסתיימת.

 

 

אין טעם "לעלות הילוך" כי ברור שזאת טעות בניסוח באתר. אפילו אתה אומר שכל האתרים האחרים לא מוכרים עם המטען המהיר.

אם תרצה לדקדק בקוצו של יוד אז אני מפנה את כבוד בית המשפט לניסוח באתר, כתוב שם (באביזרים) בפרוש "מטען" ולא "מטען מהיר" והרי כל בר דעת יודע את ההבדל כבוד השופט. :)

 

זה יסתיים שתחליט או לבטל את העסקה (שזאת לגמרי זכותך ואפשר גם לטעון שהוטעתה), או ש"תבלע את הגלולה". אני בספק רב אם הם יציעו פיצוי כל שהוא, זה הרי KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין ברוב הביקורות באינטרנט מראים רק את המטען המהיר. זאת הייתה גם הסיבה שהחלטתי לקנות את המוצר.

בבדיקה אחרי הקנייה אחרי שיחה עם הנציגה אז מצאתי רק 2 אתרים שמוכרים את אותו תת דגם בשם מחסני השרון וLast price שהיה להם העתק מהיבואן ושם ציינו אחרת במפורש

- לדוגמא באתר של last price מועתק מהיבואן "אפשרות טעינה מהירה: טעינה מלאה של הסוללה בכ-5 שעות באמצעות תחנת העגינה או טעינה מהירה במיוחד באמצעות מטען מהיר ייחודי של בוש, המטעין את הסוללה במלואה בכ-60 דקות (ניתן לרכישה בנפרד)." . לא מדובר כאן במאות אתרים שרושמים את זה ושטעות הקלדה כזאת או אחרת מצייינת אחרת.  גם במפרט הטכני לא צוין שהמטען שהם מביאים לצרכן הישראלי שמתאים לשקעים שלנו הוא מטען של 5 שעות. המטען המהיר אכן קיים בסדרה הזאת בחו"ל וגם בארץ. יכול להיות שהוא היה מגיע בחבילה הזאת לפי ksp בעבר גם דרך היבואן. פעם ksp היו מביאים עם השואב אבק הזה גם שואב אבק נייד לילדים וכל מיני שטויות וזה משתנה פר תקופה.

לא המצאתי נתון שהוא לא הגיוני.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שאתה טועה אני רק אומר שלא יצא לך מזה כלום. הם לא ידועים ככאלה שמפצים לקוחות ואם תחליט ללכת "עד הסוף" זה לא הקייס הכי מובהק. 

 

לכן כדי שתחתוך מיד, כמה שפחות להתעסק עם זה יותר טוב.

נערך על-ידי yotam
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול ksp מוכרת את המטען הזה ב239 שקל. דרך אמזון גרמניה אפשר גם לקנות אותו כולל משלוח ב37 יורו.

עדיין זה יותר קטע של עיקרון כי מבחינתי הוטעתי באמת בקנייה. התלבטתי בין השואב אבק הזה לבין של אנקר שהייתי יכול לקנות דרך חברים שעובדים בסלולר במחיר עלות - והחלטתי בגלל המטען המהיר לקנות בKsp את bosch.

מבחינתי או שיביאו לי את המטען ללא עלות או שייתנו זיכוי אצלהם ברשת על סך המחיר שיעלה לי לקנות מטען חדש.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

מבחינתי או שיביאו לי את המטען ללא עלות או שייתנו זיכוי אצלהם ברשת על סך המחיר שיעלה לי לקנות מטען חדש.

 

לא יקרה ולא יקרה.

במקרה הטוב יחזירו לך את מה ששילמת. במקרה הרע יטענו כל מיני טענות ויתחמקו

 

דרך אגב, מה אתם אומרים על האופנה החדשה שאי אפשר להתקשר לחנות ואי אפשר להתקשר לשירות לקוחות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

 

לא יקרה ולא יקרה.

במקרה הטוב יחזירו לך את מה ששילמת. במקרה הרע יטענו כל מיני טענות ויתחמקו

 

דרך אגב, מה אתם אומרים על האופנה החדשה שאי אפשר להתקשר לחנות ואי אפשר להתקשר לשירות לקוחות?

לי גם לקח זמן עד שענו. בהתחלה פניתי אליהם ביום של המשלוח כי כתבו לי בgett delivery שאקבל את המשלוח בין 15:15 ל16:30. אז חיכיתי בבית כמו ילד טוב. פתאום זה עודכן לבין 22:00-01:00 בלילה וזה כבר פחות בא בחשבון. ניסיתי ליצור איתם קשר בווטסאפ ופייסבוק והיחיד שענה זה בוט בפייסבוק שאחרי שאסף פרטים כתב " תודה על פנייתך לksp, נעשה כל מאמץ להשיב לפנייתך בהקדם". וזהו.  בסוף המשלוח הגיע ב22:30.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אכן מעצבן.

אני קניתי דרכם שואב של עם אחריות לשנה (גם על הסוללה) . הסוללה לא שורדת אחרי חצי שנה.

היבואן הרשמי לא טוען שאין אחריות אבל הטרטור על מנת לקבל חדשה (אם באמת יש להם) מטורף.

הקיצר, צריך המון אנרגיה מול החברות הללו היום ותעשה את החשבון אם בא לך לבזבז על זה את זמנך היקר .

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה הכי גדולה היא שאין מענה טלפוני. מתישים אותך בעוד הודעה ועוד הודעה.

למה משהו שיכל לקחת חצי דקה בטלפון צריך לקחת 2-3 ימים בוואצאפ?

הבעיה היותר גדולה שלי עם KSP זה שבחלק מהחנויות אנשי הצוות ברמה מאוד נמוכה ומחפשים להילחם ולהקשות על הלקוח.

 

לעומת זאת באייבורי קרה לי מצב שפעמיים לא עלו על התקלה ולכן הגעתי 3 פעמים אליהם. נכון שיהיו פה שיגידו שאם הייתי צריך להגיע 3 פעמים זה חרא של שירות. ההתייחסות של העובדים שם מכבדת (אפילו שלחתי לשירות לקוחות שלהם כמה מילים טובות על העובדים). כשמגיעים ל-KSP זה עם כוננות ספיגה.

 

עקרונית אם הבחירה היא בין KSP לכל חנות אחרת במחיר דומה או קצת יקר יותר, אני אעדיף לקנות מחנות אחרת.

לצערי יש להם מבחר שאין במקומות אחרים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול לגבי איכות אנשי הצוות אז תמיד מדובר במצבים שהם אינדיבידואלים שחופפים כל חנות או במשק וכך זה בכל העולם.

שכר התחלתי לא גבוה שיש בעולם של מכירת ציוד אלקטרוני לרוב ירחיק עובדים שיכולים להיות יותר מוכשרים.

 

יצא לי להיתקל בהרבה עובדים ברשת Ksp בירושלים (שאני כבר לא גר בה עד לאחרונה) שמאוד התרשמתי לטובה מהם.

יש עובדים כמו בKsp בתלפיות שאני יודע שעבדו (אולי עדיין עובדים) מעל אולי 10 שנים בסניף והם מקצועים ונעימים.

 

בסניפים אחרים חדשים יחסית בירושלים יש צוות צעיר יותר שמתחלף מהר יותר, וגם שם נתקלתי באנשים שהפתיעו לטובה וגם כאלה שפחות שעזבו (או הועזבו) די מהר.

 

בכל אופן במקרה שלי אני לא בן אדם שצריך ללכת לחנות כדי להתייעץ, כך שלרוב אם אני קונה לדוגמא בksp אז אני רק אומר מה המק"ט של המוצר שאני צריך ויוצא עם המוצר.

לכן אני פחות נתקל במצבים בעייתיים.

בגלל זה אין לי העדפות מיוחדות אם לקנות ברשת א או ב. מה שמתאים באותו רגע מבחינת התנאים והזמינות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי זה אז אני לא ממליץ לאף אחד לקנות מוצר עם אחריות של חנות ספציפית. לא קטנה ולא גדולה.

רק יבואן רשמי או מורשה ולפנות אליו כשצריך.

וזה נכון לגבי כל מוצר.

לגבי חלפים וחומרה למחשב אז אין לי המלצה ספציפית.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שכיום יש כבר הבדל. גם יבואנים רשמיים לא נותנים כבר שירות מי יודע מה.

השירות מאוד התדרדר ב-15-20 שנה אחרונות.

פעם לחנויות כמו אייבורי היה לפחות שירות לקוחות טלפוני (אני לא זוכר אם גם בסניף היו עונים). פעם לא היה צ'אט בוטים וכל מיני שטויות.

פעם יכולת לראות מוצרים בתצוגה.

היום חוסכים עוד ועוד בשירות.

 

עריכה: רק לסבר את האוזן. התקשרתי השבוע לסלקום. מיקומי בתור 2. זמן המתנה צפוי 10 דקות.

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • N.R changed the title to הטעייה מטעם Ksp לגבי תכולת מוצר. עדכון: טופל וקיבלתי. שואב אבק של bosch.

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר