פורסם 2021 באפריל 134 שנים שוב, יש יותר מידי משתנים, כמו קיבולת, איכות התאים וכו' וכו'. סוללה מאבדת מהמטען שלה גם כשהיא לא בשימוש. כמה ? תלוי ..... נערך 2021 באפריל 134 שנים על-ידי A-10
פורסם 2021 באפריל 214 שנים מחבר עדכון: הבעיה לא נפתרה לאחר החלפת סוללה. הטענתי ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע, הדלקתי, הסוללה ירדה ל 57%. לצורך השוואה, הלפטופ הזהה השני, ירד בתוך שבוע מ 100% ל 89%. שולח שוב ל HP
פורסם 2021 באפריל 214 שנים תודה על העדכון. כפי שכבר כתב כאן, אל תצפה ליותר מידי. נו, אם כבר שלחת, אז שלחת, אבל אל תשלח שוב. כי יכולים להיגרם יותר נזקים מתועלת.
פורסם 2021 באפריל 214 שנים מחבר ציטוט של A-10 תודה על העדכון. כפי שכבר כתב כאן, אל תצפה ליותר מידי. נו, אם כבר שלחת, אז שלחת, אבל אל תשלח שוב. כי יכולים להיגרם יותר נזקים מתועלת. איזה נזקים? אחרי שהחליפו סוללה, אולי יטרחו לבדוק יותר לעומק, לא?
פורסם 2021 באפריל 214 שנים תראה, דפדף אחורה בדיון ותראה - זה לא מגיע למפעל HP, זה מגיע לאיזה קבלן משנה, שאף אחד לא יודע מה טיב ההכשרה והעבודה שהם עושים. לכן, יכולים להיות דברים לטובה ( שבינתיים לא קרו ), או נזקים כתוצאה מעבודה לא מספיק מקצועית. אהה, ותודה על העדכון. נערך 2021 באפריל 214 שנים על-ידי A-10
פורסם 2021 באפריל 304 שנים מחבר שלחתי את הלפטופ בפעם השנייה, תיארתי שוב את הבעיה ואת ההשוואה ללפטופ הזהה השני, ביקשתי שבמסגרת הבדיקה הם ישאירו את הלפטופ כבוי ל 5-7 ימים ויבדקו לאחר מכן, כדי שלא ישלחו לי אותו שוב אחרי יומיים. לאחר שהמחשב התקבל ב HP (אגב, הם מתעקשים שזו מעבדה של HP ולא של שום ספק צד שלישי/חיצוני), קיבלתי הודעה שתאריך ההחזרה השתנה וההערכה העדכנית היא לעוד חודש. יצרתי עמם קשר, שאלתי אם אפשר להקדים קצת, הם אמרו שהם ינסו. למחרת קיבלתי הודעה ששולחים אלי מחשב חלופי, יצרתי שוב קשר, הסברתי שלא ביקשתי ואני לא מעוניין במחשב חלופי ושיבטלו זאת לפני שהוא יעבור למשלוח, הם אמרו שהם מצטערים וזה יבוטל. לאחר כחצי שעה קיבלתי הודעה שהמחשב שלי (לא החלופי), תוקן והוא נשלח אלי. שוב יצרתי קשר, שאלתי איך הוא תוקן ונבדק כזה מהר, הם אמרו שהוא תוקן והפעם הוחלף גם לוח אם וגם סוללה (לא ברור אם שוב הוחלפה סוללה). נקווה שאכן הוחלף גם לוח האם וזה יפתור את הבעיה, אבדוק ואעדכן. אגב, כמובן שכעת נמצאים בדרך אלי שני משלוחים שצריכים להגיע באותו היום, גם הלפטופ המתוקן שלי וגם לפטופ חלופי (שלא ביקשתי, שלא הצליחו לבטל ושאני צריך להתעסק עם שליחתו חזרה). חובבנים.
פורסם 2021 במאי 14 שנים זה מה שמצופה מהם לעשות . מבחינתם אם בעיית סוללה לא נפתרה על ידי החלפת סוללה עוברים להחלפת לוח.
פורסם 2021 במאי 14 שנים מחבר אני הייתי מצפה לאבחון אמיתי של התקלה, במקום להחליף חלקים ולקוות שהם הנכונים. וזה עוד בלי להתייחס לכל ההתנהלות מסביב.
פורסם 2021 במאי 14 שנים שבוע טוב ! תראה הם גם פתרו ( עד שיוכח אחרת ) את הבעיה בנייד במהירות האפשרית ( כפי שביקשת ) גם דאגו לשלוח לך נייד חלופי ( נכון, לא ביקשת, אבל עדיין ...) וגם זמינים ועונים לך כמעט און ליין. אז אולי הם לא 100 אחוז, אבל ... אל תהיה ישראלי טיפוסי ! תרגיע ! בארץ, אתה יכול לחלום על טיפול כזה ( לא יודע אם מ - HP ) אבל בטח מחברות אחרות. אז קצת פרופורציות.
פורסם 2021 במאי 24 שנים מחבר ציטוט של Jabberwock מה הכוונה מחשב חלופי? כלומר זמני עד שיתוקן התקול ? אם החליפו את הלוח זה טוב. כן ונכון.
פורסם 2021 במאי 114 שנים מחבר עדכון הלפטופ חזר מתיקון שני (תחת אחריות) ממעבדה של HP בארה"ב (אני מתגורר כרגע בארה"ב), הוחלפה סוללה + הוחלף לוח אם + מערכת ההפעלה הותקנה מחדש. הטענתי את שני הלפטופים עד ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע והדלקתי את שניהם. הלפטופ הראשון (לא זה שתוקן) ירד מ 100% ל 91%. הלפטופ השניה (זה שחזר מתיקון) ירק מ 100% ל 63%. אין שום שינוי מהמצב לפני התיקון השני, שכלל גם החלפת לוח אם. 1. אם אשלח שוב ל HP, יש חלק נוסף רלוונטי שיש הגיון להחליפו? 2. האם קצב הפריקה הזה מוגזם? אולי ההשוואה שלי בעייתית, כי אולי הלפטופ השני מציג נתונים לא נכונים? כלומר, אני מנסה להבין האם קצב הפריקה בעייתי, גם בלי קשר להשוואה ללפטופ השני. 3. מה כדאי לעשות? יש טעם לשלוח ל HP שוב? 4. באופן כללי, אם מכבים לפטופ חדש, ומשאירים אותו כבוי למשך חודשיים, מה הסיכון שלאחר מכן הוא לא ידלק ואהיה חייב להחליף סוללה (היא פנימית)? תודה רבה.
פורסם 2021 במאי 114 שנים ציטוט של Ben Gordon 4. באופן כללי, אם מכבים לפטופ חדש, ומשאירים אותו כבוי למשך חודשיים, מה הסיכון שלאחר מכן הוא לא ידלק ואהיה חייב להחליף סוללה (היא פנימית)? ציטוט של Ben Gordon (אני מתגורר כרגע בארה"ב) תראה לנו כרגע יש צרות טיפה יותר גדולות לשאלה שבציטוט כאן - לא, לא יהיה צורך להחליף סוללה. פשוט תטעין אותו ובזה נגמר הסיפור. לא רואה טעם לשלוח שוב לתיקון, ראה את מה שכתבתי אי שם באמצע הדיון.
פורסם 2021 במאי 114 שנים מחבר ציטוט של A-10 תראה לנו כרגע יש צרות טיפה יותר גדולות לשאלה שבציטוט כאן - לא, לא יהיה צורך להחליף סוללה. פשוט תטעין אותו ובזה נגמר הסיפור. לא רואה טעם לשלוח שוב לתיקון, ראה את מה שכתבתי אי שם באמצע הדיון. אכן צרות גדולות יותר, אני עוקב מקרוב. ולו בשם הסקרנות, טכנית, מה בגלל יכולה להיות הסיבה לבעיה?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.