Ben Gordon - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ben Gordon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    42
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

דירוג

0 ניטרלי

אודות Ben Gordon

  • דרגה
    Zone Wannabe

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. באופן עקרוני. כמו שידעו לומר כאן שהחלפת סוללה זה הצעד הראשון, ואם זה לא עוזר אז מחליפים לוח אם.
  2. אכן צרות גדולות יותר, אני עוקב מקרוב. ולו בשם הסקרנות, טכנית, מה בגלל יכולה להיות הסיבה לבעיה?
  3. עדכון הלפטופ חזר מתיקון שני (תחת אחריות) ממעבדה של HP בארה"ב (אני מתגורר כרגע בארה"ב), הוחלפה סוללה + הוחלף לוח אם + מערכת ההפעלה הותקנה מחדש. הטענתי את שני הלפטופים עד ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע והדלקתי את שניהם. הלפטופ הראשון (לא זה שתוקן) ירד מ 100% ל 91%. הלפטופ השניה (זה שחזר מתיקון) ירק מ 100% ל 63%. אין שום שינוי מהמצב לפני התיקון השני, שכלל גם החלפת לוח אם. 1. אם אשלח שוב ל HP, יש חלק נוסף רלוונטי שיש הגיון להחליפו? 2. האם קצב הפריקה הזה מוגזם? אולי ההשוואה שלי בעייתית, כי אולי הלפטופ השני מציג נתונים
  4. אני הייתי מצפה לאבחון אמיתי של התקלה, במקום להחליף חלקים ולקוות שהם הנכונים. וזה עוד בלי להתייחס לכל ההתנהלות מסביב.
  5. שלחתי את הלפטופ בפעם השנייה, תיארתי שוב את הבעיה ואת ההשוואה ללפטופ הזהה השני, ביקשתי שבמסגרת הבדיקה הם ישאירו את הלפטופ כבוי ל 5-7 ימים ויבדקו לאחר מכן, כדי שלא ישלחו לי אותו שוב אחרי יומיים. לאחר שהמחשב התקבל ב HP (אגב, הם מתעקשים שזו מעבדה של HP ולא של שום ספק צד שלישי/חיצוני), קיבלתי הודעה שתאריך ההחזרה השתנה וההערכה העדכנית היא לעוד חודש. יצרתי עמם קשר, שאלתי אם אפשר להקדים קצת, הם אמרו שהם ינסו. למחרת קיבלתי הודעה ששולחים אלי מחשב חלופי, יצרתי שוב קשר, הסברתי שלא ביקשתי ואני לא מעוניין במחשב חלופי ושיבטלו זאת לפני שהוא יעבור למשלוח, הם אמרו שהם מצטערים וזה יבוטל.
  6. איזה נזקים? אחרי שהחליפו סוללה, אולי יטרחו לבדוק יותר לעומק, לא?
  7. עדכון: הבעיה לא נפתרה לאחר החלפת סוללה. הטענתי ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע, הדלקתי, הסוללה ירדה ל 57%. לצורך השוואה, הלפטופ הזהה השני, ירד בתוך שבוע מ 100% ל 89%. שולח שוב ל HP
  8. כן, אבל אין מספר ממוצע כלשהו שנחשב סביר? מה גם שהדלקתי כעת את הנייד השני לאחר שהיה כבוי שבועיים וחצי (בערך) והסוללה היתה על 0%, אז אני כבר לא בטוח. אני מטעין את שניהם כעת ואבדוק בהמשך, יהיה מעניין לראות הבדלים, אבל גם אם לא יהיו הבדלים, יתכן ושניהם נפרקים מהר מידי בכל מקרה, לכן רציתי מספר ממוצע מקובל כלשהו כרפרנס.
  9. נכון. מה שטרם הצלחתי להבין מהשרשור הזה, באופן חד משמעי, הוא מה קצב הפריקה היומי המקסימלי המקובל, כאשר הלפטופ כבוי. מישהו יודע לומר?
  10. הלפטופ הגיע, שני דברים מוזרים: 1. במסמך התיעוד שהגיע עמו, כתוב שהוחלף זכרון ודיסק קשיח, נשמע מוזר ולכן בבדיקה שנייה של המסמך אני רואה שהם שלחו מסמך של לפטופ אחר. כלומר, שלחו לי חזרה את הלפטופ שלי, אבל צירפו אליו מסמך של מישהו אחר בכלל (עם מספר קריאה ומספר סידורי אחר ) 2. הלפטופ חזר עם 33% סוללה, שזה נראה חשוד לאור התקלה שלאורה הלפטופ נשלח אליהם מלכתחילה. (יתכן כמובן שהריצו עליו בדיקות רבות שצרכו סוללה ולא טרחו להטעין שוב לפני ששלחו חזרה)
  11. עדכון: הלפטופ היה במעבדה יומיים נטו, בדקו, החליפו סוללה (פנימית, לא מתפרקת) לסוללה חדשה ושלחו אותו חזרה אלי. אמור להגיע היום, יש משהו שכדאי לבדוק? (פרט כמובן למעקב אחר קצב הפריקה)
×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר