עבור לתוכן

RDNA2 מעבר לסבוב, המידע הכי עדכני

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים):

 

image.thumb.png.e7a09a25eb0d577de81e473fa1a1a454.png

  • תגובות 340
  • צפיות 34.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

DirectML מעולם לא הצליח כמו DirectX. הסיבות יכולות להיות רבות, לדעתי שילוב של זה שבניגוד לתעשיית המשחקים בML עובדים בעיקר עם לינוקס, ביחד עם זה שהיא פשוט לא הייתה הטכנולוגיה הראשונה. אפילו OPENCL באה לפניה אם אני לא טועה. משתמשים בזה בעיקר במכשירי קצה כשלא בהכרח יש לך חומרה מתאימה.

 

אני לא מבין מה הקשר לDLSS. יש Ray Tracing בDX12, עם fallback של תוכנה באדיבות מיקרוסופט, אבל לפי הביצועים של דור RTX2000 שמומש בחומרה אני יכול לנחש כמה נהדר יהיה מימוש בתוכנה...

פורסם
ציטוט של nec_000

עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים):

 

image.thumb.png.e7a09a25eb0d577de81e473fa1a1a454.png

מעניין - או מתחת ל3080 או מעל ה3090...

פורסם
ציטוט של af db creid

DirectML מעולם לא הצליח כמו DirectX. הסיבות יכולות להיות רבות, לדעתי שילוב של זה שבניגוד לתעשיית המשחקים בML עובדים בעיקר עם לינוקס, ביחד עם זה שהיא פשוט לא הייתה הטכנולוגיה הראשונה. אפילו OPENCL באה לפניה אם אני לא טועה. משתמשים בזה בעיקר במכשירי קצה כשלא בהכרח יש לך חומרה מתאימה.

 

אני לא מבין מה הקשר לDLSS. יש Ray Tracing בDX12, עם fallback של תוכנה באדיבות מיקרוסופט, אבל לפי הביצועים של דור RTX2000 שמומש בחומרה אני יכול לנחש כמה נהדר יהיה מימוש בתוכנה...

https://wccftech.com/amd-radeon-vii-excellent-result-directml/

אתה יכול לקרוא ולהתרשם מפה. זה מה שמצאתי מחיפוש קצרצר בגוגל.

https://www.tomshardware.com/news/amd-radeonvii-dlss-competition,38465.html

פורסם
  • מחבר
ציטוט של af db creid

מעניין - או מתחת ל3080 או מעל ה3090...

 

בהחלט מעניין....

זה תלוי ב- API השונים כמו שזה נראה ...  יש שמה DX11 ואחד DX12

פורסם

אולי. לא התנסיתי עם DIRECTML. אבל זו לא הנקודה: גם אם DIRCETML יהיה טוב פי אלף מCUDA (ואני בספק), פשוט לא משתמשים בו. בדיוק כמו שאפילו שOPENGL הוא cross-platform וטוב לא פחות מDirectX, לא משתמשים בו (יחסית). בהקשר הזה אני אוהב את התשובה הזו מStackExchange: https://softwareengineering.stackexchange.com/a/88055/366741.

פורסם
ציטוט של nec_000

יש שמה DX11 ואחד DX12

איפה אתה רואה את זה?

פורסם

ותוכל לספר לנו באיזה משחקים מהם מימשו ray-tracing?

פורסם
  • מחבר

FireStrike DX11

Timespy DX12

פורסם
ציטוט של af db creid

אולי. לא התנסיתי עם DIRECTML. אבל זו לא הנקודה: גם אם DIRCETML יהיה טוב פי אלף מCUDA (ואני בספק), פשוט לא משתמשים בו. בדיוק כמו שאפילו שOPENGL הוא cross-platform וטוב לא פחות מDirectX, לא משתמשים בו (יחסית). בהקשר הזה אני אוהב את התשובה הזו מStackExchange: https://softwareengineering.stackexchange.com/a/88055/366741.

הנקודה שלנו אף פעם לא נגעה אחת בשנייה. זרקתי השערה בהתבסס על מאמר שקראתי בעבר על איך AMD יכולים לשלב DLSS-like conecpt בתוך הארכיטקטורה שלה, אף אחד לא אמר שזה בהכרח יהיה הפיתרון או שבהכרח יהיה לה משהו כמו DLSS. זה ש-AMD לא מושקעת ברמת קוד ותיכנות כמו NVIDIA זה משהו שגם אנשים שלא בקיאים בנושא יכולים לדעת (מספיק לראות כמה פיצ'רים טכנולוגיים יש לה במשחקים, החל מפיזיקס, להיירוורקס, ל-DLSS, אבל גם לריי טרייסינג).

 

אני חושב שאנשים רוצים לראות מ-AMD קודם "התחלה של", שיהיה להם איזשהו בסיס שאפשר ליצוק עליו דברים בעתיד. ריי טרייסינג הולך להיות דבר גדול בדור הבא של הקונסולות, אבל גם DLSS יכול לעזור להן לגבש ולדחוס פיקסלים מבלי לאבד הרבה פריימים - (זו למשל אחת מהתיאוריות שלי על איך נינטנדו יכולה לקחת את הארכיטקטורה המובייל-like שלה עם הסוויץ', ולאפשר אפסאמפלינג ל-1440p בכותרים מסוימים, באמצעות פיצ'ר כמו DLSS).

אם אכן יהיה דבר וכזה ואכן ישתמשו בו (או שלא) בתצורה הזו, נחכה ונראה. אנחנו רק מעלים רעיונות כרגע.

 

פורסם

אם ככה - השערה - בדגש על השערה - שלי - זה הRT.

DX12 תומך בו ו11 לא: אם הוא ממומש במשחק, ובלי DLSS, זה בהחלט עשוי לגרום לירידת ביצועים, כמו שראינו בדור 2000.

פורסם
  • מחבר

 

מאד מעניין ודי אופטימי בשלב הזה:

 

 

פורסם
ציטוט של nec_000

עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים):

 

image.thumb.png.e7a09a25eb0d577de81e473fa1a1a454.png

אני רואה שבאופן מסורתי FSU עובד לטובת AMD. גם ה-5700XT נראה נהדר בהשוואה ל-2070S בשקופית כזו. 

העניין המעניין פה מבחינתי הוא נושא רוחב הפס וכמה בבדיקות סינתטיות כאלה העניין ישפיע מול 3080 ו-3090.

 

פורסם

בבדיקה, time spy הופעל עם ray tracing?

פורסם
ציטוט של af db creid

בבדיקה, time spy הופעל עם ray tracing?

לא חושב שציינו, אבל באחת מהדגימות המוקדמות של אחד מכרטיסי BIG NAVI (לא ידוע איזה), ב-Port Royal ב-4K עם ריי טרייסינג, אלו היו התוצאות:

AMD-Radeon-RX-6800-XT-3DMark-Benchmarks-

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים