עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

german103

מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'?

Recommended Posts

מעבר לכך אני בספק שפגיעה בשביעות רצון של לקוח ובתדמית של החנות הייתה שווה את החסכון הזעום

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ברוב המקומות גם בעולם המוכר לא נותן בעצמו את האחריות לכל אורך חיי המוצר, הרבה פעמים ישלחו אתכם ללכת ישירות ליבואן.

מה שבהחלט לא ברור כאן, מתי הולכים ליבואן כי זה לא מצויין.

תשימו לב גם לסעיף 7.5.

גם לא ברור מה ההבדל בין מוצר שנרכש בודד או חלק ממחשב שלם (כמו שקיריל ציין).


7.1. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
7.2. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
7.3. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.
7.4. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
7.5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
7.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
7.7. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות המוגבלת הוא עד 30 ימי עבודה בשנה השנייה ועד 40 יום בשנה השלישית.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ככה זה נהוג ברוב העולם, שבמידה ויש אחריות ארוכה למשל כמו בספקים היבואן נותן אותה.

מה שלא מצויין או שלא מצאתי באתר, אולי זה מה שמסתתר בסעיף 7.5 שכן נותנים מוצר שווה ערך ורק במידה ולא מתאפשר למשל שכבר אין יבואן או שהוא לא מכבד אחריות החנות מפצה לפי ערך משוכלל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

להבנתי, מוצר שווה ערך יינתן עפ"י הערך המשוקלל ולא הערך ששולם.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לדעתי לא.

כי רשום יוחלף במוצר זהה או שווה ערך, לא רשום משוכלל.

בהחלט ראוי ש @Kirill-TMS ייתן את התשובות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

7.4. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
7.5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.

 

לכן להבנתי "שווי ערך" בזמן האחריות המוגבלת הוא עפ"י ערך משוקלל (אם מתייחסים גם ל7.4)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של none77

לדעתי לא.

כי רשום יוחלף במוצר זהה או שווה ערך, לא רשום משוכלל.

בהחלט ראוי ש @Kirill-TMS ייתן את התשובות.

 

 

 

 

אני בעד לקיים דיון נורמאלי, פה זה לא קורה. 

אם בא לך אני תמיד זמין בהודעות או במייל kirill@tms.co.il

 

פה אני בוחר לא להגיב יותר. זה הכל

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של german103

מעבר לכך אני בספק שפגיעה בשביעות רצון של לקוח ובתדמית של החנות הייתה שווה את החסכון הזעום

 

 הספק עדיין אצלך? נסה לעשות RMA בלינק  https://seasonic.com/support. רד עד הסוף אחרי ההסברים להתחלת התהליך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אכן זה לא יוצא טוב כל הסיפור, 

אגב, לגבי RMA, החוק בארץ אומר שכאשר היצרן מחליף באחריות למוצר חדש אזי בכניסה לארץ צריך לשלם מכס ומיסים מחדש- מי משלם זאת כל פעם? היבואן מכיסו/היצרן? סתם לדוגמא ספק עם 10 שנות אחריות שמיתקלקל 3 פעמים בתקופת האחריות- עזבו סיבה, אם היצרן מחליף 3 פעמים אז 3 פעמים לשלם מיסים מחדש זה עסק יקר לא? איך זה עובד?

נערך על-ידי TheHwGeek

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close