פורסם 2018 באוקטובר 317 שנים היי. קניתי Sennheiser GSX 1000 DAC בקופסה סגורה, אך כשפתחתי אותו, התגלה לי מכשיר עם שריטות על הצג, מדבקת מסך מתחת למכשיר זרוקה בקופסה (כזאת שמסירים ממסכים חדשים) וה-stand של המכשיר ידע ימים טובים יותר, איפה שהגומי רואים בבירור שה-stand עמד ימים רבים (גומי שחוק ומחוק). מה עושים במקרה כזה? שילמתי על מכשיר 900 שקל והייתי אמור לקבל מכשיר חדש, כשבבירור קיבלתי אחד משומש וכזה שהשתמשו בו הרבה זמן. מה אני עושה עכשיו?
פורסם 2018 בנובמבר 47 שנים מחבר כמצופה, KSP מתנערים מאחריות כלשהי. עברו 5 ימים מאז קיבלתי את המוצר. הראתי למוכר את המוצר, הוא בוודאות ראה שיש שריטות גם על הצג וגם על הסטנד, התיעץ עם שירות הלקוחות. בהתחלה אמר לי "אם היה פחות משבוע היינו מחליפים, אבל מכיוון שעבר שבוע, אין מה לעשות". אמרתי לו "אבל עברו 5 ימים". עכשיו הוא ענה לי "לא, עברו 6 ימים (קיבלתי SMS לאסוף את המוצר בתאריך 28 לאוקטובר אבל אספתי ב-)29. מה עושים? מדובר בכמעט 1000 שקל שהלכו כביכול על מוצר חדש אבל קיבלתי משומש. יש עילה לתביעה? אני מתכנן לפתוח תיק בתביעות קטנות. נערך 2018 בנובמבר 47 שנים על-ידי Zeev86
פורסם 2018 בנובמבר 117 שנים אמממ.... 6 ימים זה לא שבוע? או שזה רק אני? בכלל לא עבר שבוע.. תתעקש על זה..
פורסם 2018 בנובמבר 127 שנים מחבר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם ביום שני שעבר. נמסר לי: "היי. מבדיקה שערכתי מול הסניף המוצר נפתח בסניף בעת האיסוף" (שקר) "באחריותך לבדוק את המוצר בעת הרכישה לפני עזיבת הסניף. מבדיקה מול הסניף המוצר עבר שימוש" (דהההההה!) "אנו נעביר פניה לספק לבדיקה ונעדכן עם קבלת תשובה" עבר כבר שבוע ואין שום מענה. זה מה שרשמתי להם: "בוקר טוב. המוצר לא נפתח בעת האיסוף. אם היינו פותחים, היינו רואים את השריטות, הן די בולטות לעין. הם שוב פעם (הסניף) משנים גרסה". ואז שלחתי הודעה נוספת: "חשוב לציין שבדקתי אריזה ראשונה ומצאתי שהיא פתוחה (לא זאת שלקחתי), ולכן לא הסכמתי לקבל אותה. יש לי מסמך שמאשר זאת (קבלה ראשונה) וזה שולל את זה שאני לא בודק או בדקתי את המוצר. אני מצטער אבל יש כבר כמה נתונים שלא מסתדרים מצדכם. אם לא יוחלף המוצר באחד חדש, אפתח בתביעה בבית משפט לתביעות קטנות ונתן לשופט להחליט". זו ההתכבות שלי עם שירות לקוחות בפייסבוק. מה אתם אומרים? מה עלי לעשות? נערך 2018 בנובמבר 127 שנים על-ידי Zeev86
פורסם 2018 בנובמבר 127 שנים אתה לא יכול לבטל את החיוב? יש משהו בחוק נגד כאלה דברים. לא נראה לי שיש לך מה להתנהל מול KSP. תתחיל להשתמש בתותחים הכבדים. נערך 2018 בנובמבר 127 שנים על-ידי Sargon
פורסם 2018 בנובמבר 127 שנים מחבר ציטוט של Sargon אתה לא יכול לבטל את החיוב? יש משהו בחוק נגד כאלה דברים. לא נראה לי שיש לך מה להתנהל מול KSP. תתחיל להשתמש בתותחים הכבדים. לבטל חיוב זה לא חוקי? איזה חוק מאשר שאני כן יכול לבטל את החיוב?
פורסם 2018 בנובמבר 127 שנים אסור להם לחייב אותך על מוצר שלא סופק או שירות שלא ניתן. אין מצב שמחייבים אותך על מוצר משומש כשאתה רכשת מוצר חדש. זה עבריינות. אוליי תתקשר לחברת האשרי ותגיד שלא סיפקו לך את המוצר או שנתנו לך מוצר משומש. או שתתלונן במשטרה. נערך 2018 בנובמבר 127 שנים על-ידי Sargon
פורסם 2018 בנובמבר 127 שנים לפי החוק אתה יכול לבטל עסקה בכרטיס אשראי רק במקרה של כשל תמורה מלא, במילים אחרות רק אם לא קיבלת מוצר בכלל.
פורסם 2018 בנובמבר 127 שנים במידה ואין הבנה וסגירת דלתות בפנים - פונה למועצה להגנת הצרכן + רושם פוסט בפייסבוק, רצוי מממומן או לשלם לעמודי פייסבוק גדולים ולרוץ עם שיימינג! אני לא רוצה להרחיב אבל יש חנות מחשבים ידועה באזור ירושלים שהרכבת לוחות האם ללקוחות הייתה על רצפה חשופה כשהעובד יחף ולבוש ברמודה כשפיצה שרועה לידו ואף הרכיבו רכיבים יד שנייה ללקוחות וכל זה כשמנהל ברקע. את השם של החנות אני לא ארשום, גם לא ארמוז. רק אומר שזה קורה. נערך 2018 בנובמבר 127 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2018 בנובמבר 137 שנים מחבר ציטוט של andralamusya במידה ואין הבנה וסגירת דלתות בפנים - פונה למועצה להגנת הצרכן + רושם פוסט בפייסבוק, רצוי מממומן או לשלם לעמודי פייסבוק גדולים ולרוץ עם שיימינג! אני לא רוצה להרחיב אבל יש חנות מחשבים ידועה באזור ירושלים שהרכבת לוחות האם ללקוחות הייתה על רצפה חשופה כשהעובד יחף ולבוש ברמודה כשפיצה שרועה לידו ואף הרכיבו רכיבים יד שנייה ללקוחות וכל זה כשמנהל ברקע. את השם של החנות אני לא ארשום, גם לא ארמוז. רק אומר שזה קורה. אין לי זכרונות טובים עם מועצה להגנת הצרכן. לוקח להם חודש לענות ומכתב שהם מכינים, גם אני יכול לרשום בשפה גבוהה. (מכתב לפני תביעה). לפרסם בפייסבוק גם רעיון טוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.