בעיה בהתחברות לרשת אלחוטית 5GHz - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהתחברות לרשת אלחוטית 5GHz


Jabberwock

Recommended Posts

טוב קניתי לא מזמן את הראוטר הנ"ל: TP-LINK Archer VR400 V2.

רשת קווית תקינה ורשת 2.4GHz אלחוטית גם תקינה.

יש לי בעיה עם 2 טלפונים שאני מנסה להתחבר לרשת , בהגדרות ברירת מחדל.

הטלפונים הנם G4 ו- Mi 5.

אני לא רואה אפשרות להתחבר לרשת.

 

1500972910_.png.7cdcac92c911f6345d1117cf02e02174.png

 

אם אני משנה את הערוץ ל-48 אז אני מצליח להתחבר אבל מדי פעם האינטרנט לא מגיב. וגם הגישה ל192.168.1.1

Firmware Version:0.2.0 0.9.1 v0070.0 Build 170719 Rel.63031n

אפשרות הערוצים הנם 36,40,44,48

רוחב פס 20,40,80

 

מה עושים?

 

עריכה: טוב עשיתי קצת בדיקות בעצמי, וייתכן שהטלפון של גורם לקריסות. כרגע אני עדיין בודק את זה

עריכה 2: טוב אם אני מחבר רק את ה-, שם רוחב פס על 20MHz, וערוץ על אוטומט. אין בעיות כרגע.

עריכה 3: איפשרתי SRA ונראה כי המהירות שלי טיפה עלתה. פינגים נראים יותר נמוכים במקצת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טוב הבנתי ש- G4 גורם לקריסה. וזה ממש מוזר.

זה הולך ככה: אני צופה בסטרימינג ואז יש לי הודעת שגיאה שהחיבור לא טוב.

אני מנסה להתחבר לראוטר דרך הדפדפן 192.168.1.1 וזה לא מגיב.

לוקח טלפון אחר גם מנסה להתחבר ל192.168.1.1 ומצליח אבל החיבור ממש איטי.

רק אם אני מתנתק מה-WIFI ב-G4 ומתחבר מחדש זה מסתדר, עד הפעם הבאה כמובן.

עם השיאומי זה לא קורה.

 

מה יכולה להיות הבעיה? אם יש בעיה ב-G4 אז למה הוא גורם לראוטר להיות איטי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם יש עדכון קושחה למכשיר?

אם לא:

  1. נסה לבטל את אבטחת הרשת בערוץ 5GHz. האם יש שינוי.
  2. כבדיקה נוספת, הייתי הופך את ה-Mi5 לנקודת גישה, בתנאי שהוא מאפשר להישאר מחובר לרשת שלצהנתב ולא עובר אוטומטית ל-3G, ומתחבר אליו עם ה-G4. האם מתקבלת אותה תוצאה?
  3. האם יש דרך לראות בנתב גרף או לוג של העומס עלצהמעבד וצריכת הזיכרון? אם כן, הייתי בודק את הנתונים האלה בשעה שהנתב הופך איטי. ההנחה כאן היא שמשהו בתקשורת עם הטלפון יוצר עומס יתר על הנתב (טיפול בפרוטוקול , טבלאות ניתוב שמתנפחות, כל באג אחר בין חומרה ותוכנה).
  4. בהנחה שאין עדכון קושחה, יש כמה צעדים שאפשר לנקוט:
  • לחבר את הטלפון הבעייתי רק לרשת 2.4GHz. בסביבה ביתית עם מכשיר לצורכי אין ממש הבדל מעשי בין הערוצים כל עוד יש קליטה טובה בנקודת הקצה.
  • להתקין קושחת צד-שלישי, OpenWRT/DD-WRT. אם הן לא יפתרו את הבעיה או לפחות יאפשרו לך לבדוק מה העומס עלצהמכשיר כשהוא מתחיל לגמגם.
  • לממש אחריות ולבקש החלפה של המכשיר מהסיבה שחלק מהמכשירים לא עובדים איתו טוב/לפנות לתמיכה הטכנית של היצרן ולבקש עזרה. אולי קיימת גרסת ביתא של קושחה חדשה שלא זמינה עדיין, או בכלל, לקהל הרחב. אם גם החדש יציג את אותה בעיה, הייתי ממשיך לאחד משני הפתרונות שלעיל.

כמובן שגם אולי כדאי לבדוק אם קיים עדכון כלשהו לטלפון/אפשר לנסות להחליף לו גרסת מודם, אם אתה יודע איך ובכלל מעוניין להתעסק בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקנת קושחה ישנה יותר בהחלט שווה ניסיון, רק שבאופן אישי אם כבר מתחילים להתעסק עם שנמוך ושדרוג גרסאות הייתי כבר פונה להתקנת קושחה צד-שלישי.

 

הייתי שוקל לפנות קודם לתמיכה של היצרן/יבואן (עדיף יצרן), ואם הם לא מצליחים לעזור/החלפת המכשיר לא עוזרת, הייתי ממשיך להחלפת קושחה ו/או השארת הטלפון הבעייתי על ערוץ 2.4GHz.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה בדיוק מה שהלכתי. השארתי אותו על 2.4Ghz. רק שעכשיו הגיעה התפתחות מעניינת.

התקנתי סטרימר של , וחיברתי את הרשת ל-5GHz. לאחר זמן מה פתאום אני רואה ניתוקים של ה-LAN למחשב שמחובר באופן קווי. כמו 4 פעמיים בדקה. מתחבר מתנתק. רואה בראוטר שהאייקון מהבהב.

בבוא העת גם אני רואה בטלוויזיה שאין .

בלוג של הראוטר אני רואה הודעות של " LAN4 link down ", ואחריו " LAN4 link up 1000 mbps ".

אחרי זה התיצב על " LAN4 link up 100 mbps" .

 

אז כפי הנראה המעבד שלו לא כזה חזק?

או שזה בעיית חום?

 

מה כדאי להחליף אותו או לשדרג אותו כבר ל-VR600 ?

 

אשמח לעזרה

 

@About:blank

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה מכשירים מזרימים מדיה בו-זמנית?

בעקרון לא אמורה להיות למכשיר הזה בעיה להתמודד עם עומס סביר של סביבה ביתית. ייתכן שהוא לא תקין או שהקושחה שלו בעייתית. מכיוון שהוא חדש הייתי פונה למימוש האחריות במקום להתעסק עם החלפת קושחות.

 

אני באופו אישי מעדיף ציוד יותר מקצועי על פני ציוד רשתות ביתי כשהשימושים הם והעברת קבצים למספר מכשירים המחוברים בו-זמנית, אבל אם כבר להחליף ולהישאר בטווח המחיר של ציוד ביתי, הייתי הולך  על Archer C7/C9 שבגדול מכסה כל שימוש ביתי תובעני, ובייחוד אם אתה מתקין עליו קושחת צד-שלישי כמו OpenWRT, אלא אם כן חיוני שיהיה גם רכיב מודם במכשיר. מהניסיון שלי, ככל שציוד משלב יותר רכיבים ברמת מחיר המתאימה לפלחצהשוק הצרכני (ובכלל),  ככה כל אחד מהם עושה את מלאכתו בצורה בינונית להפליא. אני יותר בגישה של לבחור את הכלי המתאים לעבודה המתאימה (במסגרת התקציב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי את המחשב שמחובר קווית.

LG G4 - 2.4GHz

Xiaomi Mi 5 - 5GHz

Xiaomi Mi TV Box 3 - 5GHz

 

רק המחשב והסטרימר הזרימו מדיה כשזה קרה.

 

אני לא רואה סיבה כרגע לפצל את זה. אני לא צריך ציוד HIGH END.

ונניח ואני מפצל את זה, על איזה מודם היית ממליץ?

 

ד"א אני לא יכול לשנמך קושחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין לך מודם לתשתית של אז אולי זה באמת לא רלוונטי כי קניית מודם/נתב תגדיל את העלות. הנחתי בטעות שיש לך מודם מבזק/הספקית.

למען הסדר הטוב, יש רשימת מודמים מומלצים באתר של לביא – Netcheif.

 

באופן כללי זאת טעות לדעתי להגביל את עצמך מתוך מחשבה שאתה לא צריך ציוד ברמה מסוימת. ציוד זול הוא לפעמים גרוע גם אם השימוש הוא בסיסי. עם זאת, בהחלט עושה רושם שבמקרה הזה אתה יכול להסתפק בציוד ביתי אמין.

ה-ArcherC7/C9 מומלצים בגלל שהם הוכיחו את עצמם כמכשירים אמינים בסך הכל והם נותנים תמורה יפה מאוד למחיר (בייחוד אם מתקינים עליהם קושחת צד-שלישי), אבל על פניו גם ה-VR400 צריך להספיק לשימושים שלך כרגע כך שאני לא חושב שאתה צריך לשדרג. אני לא בטוח שיש קושחת צד-שלישי עבור נתבים משולבי מודם, ובמקרה כזה (ובכלל) הייתי פונה לתמיכה הטכנית של היצרן או מפעיל אחריות כי עולה חשד שהמכשיר שלך לא לגמרי תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הייתי בksp. וגם דיברתי עם התמיכה הטכנית. בתמיכה הטכנית הוא סתם שינה תשם של הרשת האלחוטית.

קיצור שלחתי אליהם לבדיקה. להחזיר את זה אמר שאי אפשר. רק אם יאומת שיש באמת תקלה.

יקח שבועיים עד שיחזרו אליי.

בנתיים אני בלי .

בבוקר אשנמך מהירות בבזק שאוכל להתחבר עם המודם הישן שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלחת לבדיקה אל בנדא מגנטיק?

אם אני לא טועה, בעבר הם די התפארו בכך שהרבה פעמים הם מספקים מוצר חליפי עד לסיום הבדיקה/תיקון/החלפה. אולי שווה לברר איתם.

המודם הישן שיש לך לא מסתנכרן עכשיו עם המרכזייה של בזק? במקרה כזה אני לא חושב שיש צורך לשנות את חבילת המינוי בבזק, רק לעדכן את התמיכה הטכנית בדגם המודם שאתה משתמש בו עכשיו זמנית כדי שהם יעדכנו הגדרות לפי הצורך. בתיאוריה כל עוד לא מדובר על מודם ממש עתיק הוא אמור להסתנכרן ולעבוד במגבלת המהירות של התקן שבו הוא תומך.

 

מקווה שיחליפו לך את המכשיר בלי בעיות ובמהרה (ואם נניח לא, ומחזירים לך אותו ועדיין כל הבעיות קיימות – הייתי פונה לתמיכה של TP-Link עצמם. מניסיוני בנדא הם בדרך כלל בסדר מבחינת שירות, אבל יש נותני שירות בארץ שמנסים להתנער מאחריות וכבר יצא לי להחליף מוצר תקול או שניים דרך היצרן כשנותן השירות בארץ הערים קשיים ולא היה לי כוח לוויכוחים ובזבוז זמן מיותרים.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המודם הישן תומך adsl2+

התמיכה של tp link לא משהו. לוקח להם הרבה מאוד זמן עד שהם עונים. ממש מחפיר מה שקורה.

שלחתי להם 2 אימיילים על 2 דברים שונים. בנתיים ענו רק על אחד. וזה היה עוד לפני שקניתי. שאלתי על תכונה מסוימת לפני קנייה.

אני חושש שבנדה יבדקו וגידו שהכל תקין. לא יהיה לי מה לעשות בנדון. אולי לוותר על ה5ghz ולקוות לטוב.

שווה לקנות בנתיים מודם פשוט תומך vdsl ? מה הכי זול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי, מודם ADSL2+ אמור להסתנכרן. אין לי מושג למה הוא לא מסתנכרן אצלך. אולי לתמיכה הטכנית של יהיו תשובות (משהו בהגדרות בצד שלהם לדוגמה).

הכי זול זה ציוד מוחדש מאיביי שעלה באזור 100 ₪ בפעם האחרונה שבדקתי. רק שלוקח לזה זמן להגיע ולכן זה לא בדיוק פתרון.

מבחינת מה שיש בארץ הייתי הולך כנראה על D-Link G225 שעולה באזור ה-200 ₪. תמורת ה-100 ₪ הפרש אתה מקבל אחריות שאין דרך איביי ולדעתי הצנועה זה שווה. מצד שני, אם תצליח להפעיל את המודם הישן שלך ולהשתמש בו עד לסיום הבדיקה לא הייתי ממהר לקנות עוד מודם+נתב. גם אם נניח לצורך הדיון שהנתב יותזר אליך בטענה שהוא תקין אך הבעיות ימשיכו, תוכל להשתמש בו כמודם בלבד ולקנות מתאים שישלים אותו.

אם לא תצליח להפעיל את המודם הישן שלך, הייתי שוקל אפילו לנסות להסתדר עם חבילת הגלישה הסלולרית. גם אם צריך לקנות חבילת גלישה חד-פעמית בנפח מכובד זה יוצא יותר זול מקניית מכשיר מודם+נתב.

 

אני חייב להודות שלא יצא לי לבדוק את התמיכה של TP-Link ככה שאין לי דעה על רמת השירות. זמן התגובה שלהם בהחלט מאכזב והייתי מצפה לקצת יותר, אבל למען ההגינות צריך לציין שאי אפשר לצפות ליותר מדי ברמת המחיר הזאת וזה נכון לכל המוצרים בקטגוריה. אף-על-פי-כן, כן הייתי מצפה שיחזרו תוך פרק זמן סביר קצת יותר. אולי תוכל לתייג אותם בטוויטר או משהו, נניח לבקש כתובת אימייל כי יש לך בעיה טכנית וחלפו כבר ימים מאז שפנית ולא חזר אליך נציג שירות, ומי שמנהל את החשבון יחזור אליך בפרטי ויפנה אותך למישהו שבתקווה יהיה קצת יותר שירותי ומועיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...