זיהוי מוצר חדש בחנות מחשבים - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זיהוי מוצר חדש בחנות מחשבים


Gavriel Kalantarov

Recommended Posts

שלום לכולם. 

הגעתי היום לאחד הסניפי ksp לקנות כרטיס מסך של מסוג ישן יחסית, אבל עונה לדרישות ומתאים למערכת קיימת, גם לא חדשה. 

מאז שיועץ שם את המוצר על השולחן עלה לי ספק שהוא חדש. אריזה מקורית, ניילון כסוף עם סרט דביק צהוב באמצע. היועץ טען שזה כרטיס חדש לחלוטין ואף הראה לי במחשב כל התנועות שלו ברשת ksp, במקביל עם מוצר אחר שהוחזר ע"י לקוח כדי שאני אראה הבדל. 

אני הסכמתי וכבר שילמתי, היועץ ביקש לחתום על הצהרת שלמות חיצונית של המוצר וביקש לפתוח ניילון. מדובר על הצהרת שלמות בלבד ולא תקינות המוצר שזה כבר בתחום אחריות. 

כשפתחתי, שמתי לב שעל אחד הברגים יש הצטברות שיערות קצרים כמו צמר, על הכרטיס עצמו באמצע היו טביעות אצבע, שהן לא שלי כי החזקתי כרטיס בקצוות. יחד עם זה כל מכסי מגן היו במקומם (לא בעיה להלביש בחזרה) 

היועץ הניח שזה יכול להיות טביעות של עובד במפעל, אך לא הסכמתי איתו. יש לי ניסיון ביצור מעגלים מודפסים, כל מי שנוגע במעגל בשלבי יצור עד לאריזה עושה את זה עם כפפות. ביקשתי כרטיס אחר, אבל זה היה אחרון מאותו סוג. לא הסכמתי להצעה להמתין שבוע עד לקבלת כרטיס אחר וביקשתי ביטול עסקה במקום ושייעשה החזר מלא בלי אחוז על ביטול, כי לא יצאתי מהחנות. 

הם עשו את זה אחרי כמה שיחות עם משרדי חברה. 

עכשיו שאלה: 

האם צדקתי לגבי ספק? 

האם היה לכם מקרה דומה וכיצד התנהגתם? 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבדהו וחשדהו. אתה יודע הכי טוב כי אתה הייתה שמה. אבל אני חושב שכן צריך להיזהר שקונים חומרה.

פעם שעוד לא הייתי מבין כל כך מכרו לי מחשב שלא עונה למפרט ואפשר לומר שחלקים בו היו ג'נריים. אין מה לעשות, שיטת מצליח עדיין עובדת על חלק מאיתנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

ראיתי לא מעט בחיי. (באים לי כבר בחלום הממזרים), וכן ראיתי כאלה עם טביעות אצבע, שאריות דבק החלמה ושאר לכלוך ממפעלים.

 

יכול להיות שזה חדש מהמפעל, יכול להיות שלא. האם יש דרך לדעת בודאות? קשה מאוד לדעת.

אם הרקורד שלו ברשימות KSP לפי הסריאל נקי - אז KSP קיבלו אותו ישירות מהמפעל, זה אני כן יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשית בשכל , לא בגלל שאני חושב שבאמת היה שם משהו לא תקין אלא בגלל שאתה לא צריך לקנות בחנות שאתה לא סומך עליה.

זה גם דו כיווני , כל המדיניות הזאת של החנות שלהראות לך את המוצר לפני ולהחתים אותך על שלמות פיזית , החנות גם לא סומכת על הלקוחות שלה.

אני מבין שזה כנראה מגיע ממקום של ניסיון עם הלקוח ה"ישראלי המכוער" אבל מה קורה במידה ופיספסת משהו בבדיקה שטחית.

יש להם הצהרה שלך שקיבלת את המוצר בלי פגמים וכשאתה בא לממש אחריות הם בודקים עם זכוכית מגדלת ומחפשים פגמים פיזים.

לדעתי זה ממש לא נעים לקנות באוירה כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

עדכון.

יום אחרי ביטול עסקה מצאתי סקר כרטיס מסך מאותו דגם בYOUTUBE, צולם כנראה בארה"ב,

https://www.youtube.com/watch?v=3QTog4x2p_Y&t=58s

ושם קופסה הייתה עם מדבקה עגולה בצבע אפור המעידה שאף פעם לא פתחו אותה - SEAL, כמו של טלפונים. בחנות קופסה הייתה בלי מדבקה כזאת, ושאלתי מוכר למה, אמר שככה מגיעים כל המוצרים של החברה.

שבוע לאחר ביטול עסקה ההיא הגעתי לסניף KSP אחר במערב ראשל"צ וביקשתי אותו כרטיס מסך. אמרתי למוכר שקודם רוצה לראות אריזה ואז אשלם. המוכר התעקש בהתחלה אבל הסברתי מה היה לי בסניף אחר עם כרטיס כזה ואז הוא הביא כרטיס באריזה גם בלי מדבקה עגולה. טען שכרטיס חדש לחלוטין וכשהראתי לו סרטון איך זה אמור להיראות, לא היה לו הסבר לזה.

בסוף קניתי שם את הכרטיס בראשל"צ, התקנתי אותו ועובד טוב. 

למה בארץ מוכרים מוצרים בלי מדבקה ובמדינות אחרות היא ישנה אני לא יודע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...