טוב מכדי להיות אמיתי? לנובו רומזת על השקת סמארטפון נטול שוליים באופן מוחלט - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טוב מכדי להיות אמיתי? לנובו רומזת על השקת סמארטפון נטול שוליים באופן מוחלט


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני מבין את השאיפה להגדיל את שטח המסך, אשר מקבלת סימוכין הן בשדה המחקר הטכני כמו גם הפסיכולוגי, והן במציאות. מספיק להצביע על נסיונותיה הכמעט נואשים של לפצח את סודות המכירה בסמארטפון בעקבות הנתונים המדהימים שטפחו על פניה לפיהם אחוז המקרים בו מתבצעת מכירה בפועל כשהמדיום שבשימוש הוא טלפון עומד על פחות משליש (כ-1%) מנתון סגירת העסקאות שהתקבל כאשר המשתמש עשה זאת באמצעות מסך מחשב. 

 

לאחר נסיונות נפל לפתח סמארטפון משלהם (ה- fire?) בעל מאפיינים ופתרונות שהיו אמורים להגדיל את האחוז הזעום הנ״ל הבינו , (!) וכל היתר, שהגדלת המסך מאפשרת הצגת נתונים רבים יותר בבת אחת, והיא במקרים רבים חיונית בעינינו – הצרכנים יותר ממאפיינים כמו נוחות ושימש (אפל – עם עקרון התפעול ביד אחת של מיודענו סטיב ג׳ובס) ולפעמים אפילו ניידות. 

 

כאן נלחמות היצרניות למרבה הגיחוך על הקטנת שולי המסך כאילו זו הדרך היחידה בה ניתן להגדיל את שטח הנדל״ן של התצוגה, כשהמדד להצלחה הוא מי קרובה יותר למאה אחוז המוקדש לתצוגה. 

 

איזה יתרון שימושי זה נותן לנו?

 

רוצים להגדיל את שטח התצוגה בשבריר אחוז? הוסיפו עוד מילימטר לאורך…

 

קצת מזכיר את מלחמת המעבדים שהייתה בין יצרניות האנדרואיד לאפל אך לפני 4 שנים לערך. בעוד האחרונה החליפה באופן גורף את מעבדי ה-32 ביט במכשיריה למעבדים של 64 ביט (כהכנה לאיחוד סביבות הפיתוח שבאקוסיסטם שלה), עמלו מתחרותיה – ובראשן , על הגדלת מספר הליבות שבכל מעבד. 

 

למה? ככה. כי זה יותר!
יותר – אבל לא בכיוון…

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...