למה באמת צריך לדאוג לפני רכישת מחשב בהרכבה? - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה באמת צריך לדאוג לפני רכישת מחשב בהרכבה?


Sargon

Recommended Posts

ציטוט של Sargon

 

בכל מקרה, לא ראיתי שיש באתר הזה מדריך שמסביר איך לבנות מחשב בעצמך, יש רק הצעות לבנייה למחשב, אבל לא ממש מסבירים במה צריך להתחשב כשמרכיבים מחשב בעצמך. ומדריך שמאפשר לבנות מחשב מרכיבים בלי חנות גם יכול להיות מועיל.

 

אם אתה מעוניין בזה, יש המון אתרים וסרטונים שמסבירים בפירוט איך להרכיב מחשב, ובמה להתחשב.

בנוסף, אני חושב שפה באתר ,בחלק של המפרטים, ממליצים על מחשב לפי שימוש ותקציב.

וגם, אם אתה רוצה, אתה מוזמן לפתוח דיון במפרטים, ויעזרו לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מסכים לחלוטין רק הערה - היום ההבדל הכספי בין ספק ומארז גנריים לבין לא הוא קטן. באנדלים מוצעים באחד בכ160-180 שקלים ובשני בכ-280-320. לרוב שדרוג של שניהם יעמוד על איזור 100-120 שקלים סהכ. 

 

כמובן שזה משמעותי במפרטי מחשבים הכי זולים שמציעים בקופונים בלגזירה בעיתון

 

וסרגון -בהחלט יש כזה. עם דוגמאות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא עובד באף אחת מהחברות, 

אבל ממליץ לא לקנות מהחנות הכי זולה כמו ksp לדוגמא, 

אלא אם לא אכפת לך משירות ואחריות לאחר הקנייה. 

 

מסתבר שהרבה קונים שם ושמים עליהם פס כשבאים לממש אחריות על מוצרים, ואני מדבר על מוצרים שבתקופת האחריות. 

כולל אני מנסיון אישי. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP זה בכלל... ניסו למכור לי HUB עם חשמל כשבפרוש הייתי צריך בלי חשמל, כדי לדחוף לי. עזוב, זה מנטליות ישראלית, לא יעשו את הדבר הנכון כשאין שום מוטיבציה כספית. לרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קניתי את זה בלי החשמל. אבל לכך לי לפחות 5 דקות להתווכח איתו שאני צריך את הרגיל.

אף אחד לא מכריח בכח, אבל אל תמעיט בערך של סוחר ממולח. אוליי עליי לא עבדו, אבל על הרבה אנשים אחרים עובדים, לא רק בחנויות מחשבים.

מכיר מישהו מבוגר שמשלם על חבילות טלווזיה יקרות כי הוא לא מצליח להתווכח עם הטלפנים הממולחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיר את זה, יש חנויות מחשבים שרושמים לך מפרטים בלי דגם או בסוף שאתה קונה מחליפים לך לחברה אחרת. אבל TMS אחת הכשרות.

וגם אתה צריך לחקור לפני שאתה קונה, צריך להבין שיש איכות ויש איכות. אם לא תעשה את המחקר שלך לפני, בסוף תצטער. המוכר לא יכול להסביר לך הכל כולל הכל, יש לו דברים דחופים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

היי, אשמח לעזור לך

 

רק לא הבנתי מה הבעיה?

 

גם התמונה שפרמסת של "חשבונית"?  למיטב דעתי לא של TMS


היי קיריל, זה חשבונית שלכם. פשוט מלפני יותר מחמש שנים. כמובן צלמתי רק את החלק הרלוונטי.

 

דבר ראשון, פעם אחת באתי אליכם לחנות והמוכר שם, אוליי זה היה אתה, נתן לי לחכות איזה 40 דקות כשבסך הכל רציתי לקנות כונן SSD של .

המארז שמכרתם לי אומנם שירת אותי שנים רבות, אבל היום אני לא יכול באמת להחליף את הספק במארז הזה וכשהמאוור התחיל לעשות רעש בלתי פוסק אז כבר לא יכלת להשתמש במחשב הזה יותר.

 

בקצרה קניתי אצלכם מחשבים מספר פעמים, ואני על כף המאוזניים כרגע איתכם, כי כמו שאמרתי פעם, נראה לי אתם קצת עייפים אז אתם לא מתאמצים להסביר ללקוחות שלכם שפחות מתמצאים. בכל זאת בתור מישהו שקונה מחשב פעם בחמש שנים אני בדרך כלל לא כזה מתמצא ברכיבים ביום שאני קונה.

אתם בהחלט לא הכי גרועים, אבל לא בטוח שאני כזה מרוצה ממכם.

 

עוד דבר מעיק זה שאין אפשרות לקנות אצלכם מחשב בלי אזיקונים. והאזיקונים האלה זה מכה, כי כשאתה רוצה להוסיף הרד דיסק זה נהיה בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכן קיריל. בחיי שאני לא מבין מה אתה רוצה.

אתה רוצה לקבל שירות? לפעמים צריך לחכות. זה שאנשים לא מבינים את זה כאן בארץ זה משהו אחר. זה לא משנה אם זה "רק לקנות SSD", או 50 מחשבים.

אתה יכול להזמין באינטרנט מה שאתה רוצה בלי לחכות שניה.

עם כל הכבוד, להסביר את כל התורה למי שלא מתמצא זה ממש לא התפקיד שלהם. הכוונה, אם אין להם עבודה במקרה, ויש אלף זמן, אז למה לא. אבל כשיש להם עבודה לעשות, זה לא הגיוני לדרוש שיעזבו הכל ועכשיו יענו על קושיות של פסח. אתה בעצמך לעומת זאת כן יכול לשאול את בבית מה שאתה רוצה, ולקבל אחלה של תשובות.

ובקשר לאזיקונים, רק שלא יקשיבו לך בטעות. חוץ מזה - מה הבעיה לחתוך אותם אם הם מפריעים?

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העובדה המדהימה היא שאתה מקבל מה שאתה מזמין. ובמקרה ב2014 הזמנתי להורים שלי מחשב מורכב מTMS לפי מפרט מומלץ כאן באתר עם שינויים. בניקוי ציוד היקפי המחיר לא היה שונה מהותית, אפילו שהספק והקירור סבירים - כלומר לא גנרים. אני לא יכול להעיד על השירות של TMS, אבל איכות הרכבה וחלקים אכן כן מעולים, המחשב עובד עד היום ללא בעייה אחת. אני חוזר You get what you pay for!  אכן הייתי חוזר וקונה מהם שנית

 

מק"ט שם המוצר כמות מחיר
C4150T Intel i3 4150 3.5Ghz LGA1150 Tray 1 ₪532
DCACO-FP701-CSA01 Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 1 ₪127
GH81MHD3 Gigabyte GA-H81M-HD3 Front USB3 1 ₪289
A1314-400ET בקניית מחשב חדש בלבד IPPON A1314 + SEASONIC SS-400ET 1 ₪335
D34G1600HY Hynix Original 4GB 1600 - בקניית מחשב חדש בלבד 1 ₪180
WD5000AAKX WD 500GB Sata 3 Caviar Blue 1 ₪244
SDSA6GM-128G SanDisk U110 128GB 2.5" SATA3 1 ₪326
GH24NSB0 LG DVDRW X24 SATA 1 ₪96
MFC-00016 Wireless Desktop 3000 Microsoft 1 ₪189
M119 MicroLab M-119 2.1 Black 13W RMS 1 ₪148
P2314HN בקניית מחשב חדש בלבד,מבצע חדש - 23 Monitor P2314H Full HD Led 1 ₪805
COMPASSM הרכבת מערכת מחשב כולל בדיקות מלאות וחיווט ברמה גבוהה לחברי הפורומים חינם או בהזמנה מעל 3500 ש"ח - זמן הספקה בחנות עד 7 ימי עבודה 1 ₪0
 סה"כ: ₪3271
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

המארז שמכרתם לי אומנם שירת אותי שנים רבות, אבל היום אני לא יכול באמת להחליף את הספק במארז הזה וכשהמאוור התחיל לעשות רעש בלתי פוסק אז כבר לא יכלת להשתמש במחשב הזה יותר.

 

אז בעצם התלונה שלך והסיבה שפתחת את הדיון הזה, לפי מה שאני מבין, היא:

 

1. לפני יותר מ-5 שנים קנית מערכת מחשב מורכבת מראש, שכללה מארז וספק "micro ATX 400W"

2. החנות לטענתך אמרה לך לגבי המארז והספק ש-"אל תדאג זה בסדר"

3. אתה מודה והצהרת בעצמך שלא ביקשת מארז ו/או ספק מדגם מסויים של חברה ספציפית כלשהי, והסכמת לרכוש "מארז כלשהו העיקר שיעשה את העבודה, אל תדאג זה בסדר".

4. אתה מודה והצהרת בעצמך שהמארז והספק שקיבלת שירתו אותך נאמנה במשך שנים רבות (הרבה מעבר לשנת האחריות הכלולה), מעל 5 שנים, כלומר מה שנאמר לך בסעיף 2 הינו אמת ואמיתה - זה אכן היה בסדר.

5. אתה מתלונן על כך שאחרי 5 שנים המאוורר מרעיש (כנראה שפשוט לא ניקית אותו והוא מלא אבק, אגב..) ושלא ניתן להחליף את ספק הכוח במארז (מדוע?).

 

הבנתי נכון?

 

האם אתה מבין שהטענה שלך טיפשית, ובמילא בכלל לא קשורה לתלונה על חנות כזאת או אחרת?

החנות סיפקה לך מה שביקשת, היא אמרה לך (ובצדק) שמארז וספק ג'נריים "זה בסדר" (אני מסכים לחלוטין, למערכת i3 סופר בסיסית בלי כרטיס מסך ובלי כלום, כמו זו שבהצעה הנ"ל, כל שקל שתוציא מעבר לזה על מארז וספק יהיה ביזבוז מוחלט), עובדתית נציג החנות צדק והמארז והספק עדיין עובדים כהלכה גם אחרי יותר מ-5 שנים - אז על מה בדיוק אתה מתלונן? שלא הביאו לך מארז וספק של חברת יוקרה כלשהי (שעולים 1,500 שקל) תחת הכותרת הכללית "נביא משהו שיעבוד, זה בסדר"?

 

אגב, סתם נקודה, האם אתה מודע לכך שגם במארזים יקרים של חברות יוקרה, שעולים לבדם 1,000 ש"ח ומעלה (מה שהיה מקפיץ את מחיר המחשב שקנית ב-50%, ובתמורה לא היית מקבל בעצם שום דבר מהותי שרלוונטי אליך), המאווררים עלולים להתמלא באבק אם לא מנקים אותם ולהתחיל להרעיש, ושבמילא במידה וזה קורה לא מדובר ב"תקלה" שהיא במסגרת האחריות של היצרן? (כמו שאף יצרן מכוניות לא יתקן לך פנצ'ר במסגרת האחריות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...