צריך המלצה על בחירת נתב (ראוטר) - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה על בחירת נתב (ראוטר)


JentuS

Recommended Posts

שלום לכל חברי הפורום.

 

אז כמו שכתוב בכותרת)

העניין הוא שאני כבר הרבה מאוד שנים בבזק ובזק בינלאומי, ובכל השנים הללו הייתי תמיד מקבל מודמים\ראוטרים מהם, ולהגיד את האמת כבר נמעס לי מהציוד שלהם, עובד שנה, שנה+ ומתחיל לעשות בעיות.

 

אז עקב כך החלטתי שברצוני לקנות ראוטר "נורמלי"  בעצמי.

 

אני עם חבילת 100 מגה ומקבל 80-90 מגה, שזה מצב טוב.

אני רוצה לקנות ראוטר טוב ואיכותי, חזק ושיעבוד בלי בעיות, אך שלא יהיה יקר מידי, כי ראיתי ראוטרים במחירים מטורפים שמגיעים לכ-3,000ש''ח, לא בשבילי), אני חושב על משהו בכיוון ה-500ש''ח פחות או יותר.

 

בבית אצלי, הראוטר צריך לחלק בכל ארבעת החיבורים הקוויים שלו, ובנוסף WIFI למכשירים כגון לפטופ, מחשב נייח וסמארטפונים. ז''א צריך לעשות שימוש מלא וכבד)

רצוי שיהיה מחברה מוכרת, שלא יתחממם יותר מידי (כי ראיתי כאלו שמתחממים כמו מטורפים), שטווח השידור שלו באלחוטי יהיה טוב ויציב, ושתהיה אחריות כמה שיותר שנים...

 

האם אפשרי למצוא כזה ראוטר במחיר שציינתי מעלה?, או שצריך להשקיעה סכום יותר רציני?

הייתי מאוד שמח אם המבינים בתחום יעזרו לי פה ויכוונו אותי לקניית ראוטר טוב.

רק שכחתי לכתוב, אני מעדיף לקנות בארץ ולא מחו''ל.

ואם צריך עוד אילו פרטים, תגידו לי, אני ארשום.

 

מחכה לעזרה שלכם, תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מעוניין פשוט להחליף לגמרי את הראוטר של באחד פרטי ואיכותי שלי שאני אקנה, השאלה היא...

אני לא יודע, מה בדרך כלל נותנים?, זה הרי מכשיר אחד, הראוטר..., השאלה היא האם המכשיר הזה הוא רק ראוטר או שהוא ראוטר ומודם באחד.., את זה אני לא ממש יודע, תגידו לי אתם מי שיודע זאת בוודאות.

מה שיש לי כיום מהציוד שלהם זה הראוטר הישן של שהוא NETGEAR VVG2000, ואיזו קופסת טלפוניה קטנה (איך שבזק בינלאומי בעצמם קוראים לה) שקיבלתי מבזק בינלאומי כאשר עברתי אליהם, זהו.

ושוב, כמובן אשמח להמלצות שלכם איזה ראוטר לקנות בשבילי.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הלינק שהבאת, עם רשימת הראוטרים, אך אם אפשר קצת יותר הסבר בכדי שאני אבין יותר טוב:

 

1. אז לפי מה שהבנתי הראוטר שאצלי, שהוא של , הוא למעשה ראוטר ומודם באחד, נכון?

2. ברשימה שבלינק ישנם ראוטרים שונים, אך לא כולם, אני מתכוון מה עם אלו לדוגמה של חברת לינקסיס שאין אותם בכלל ברשימה?, אך אצלינו בחנויות הם כן נמכרים...

3. בסופו של דבר, האם עבור תשתית הבזק שאצלי, אני חייב לבחור רק את מה שיש ברשימה הזאת?, או שאפשרי לבחור משהו אחר, עדיין כאלו שנמכרים אצלינו בחנויות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המכשיר שיש לך (VVG2000) הוא אכן המשולב עם מודם VDSL באותה קופסא וכך גם כל המוצרים המופיעים בלינק.  יש רשימה נפרדת של נתבים "נטו" המומלצים על ידי שאינם כוללים מודם VDSL מובנה (http://www.netcheif.com/Articles/L2TPRouters/L2TPRouters.htm).  אם אתה לא מתעקש על יחידה אחודה אחת - אתה יכול לרכוש את אחד הנתבים המשולבים מהרשימה הראשונה, לנטרל את מרכיב הנתב הכלול בו - כלומר להפוך אותו למודם נטו - ואז לחבר אליו כרצונך מהרשימה השניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את עניין ההפרדה של מודם וראוטר בכך שאקנה שתי מרכיבים - הבנתי, למרות שלא כל כך בא לי לעשות את זה, יותר מידי קופסאות, יותר מידי שקעים, בגלל זה נראה לי שאני מעדיף להשאר בקונפיגורציה של - ומודם באחד.

 

השאלה היא האם אני חייב לקנות שהוא גם מודם רק מהרשימה שהבאת בהתחלה?, האם אני לא יכול לקנות שהוא גם מודם מהחנויות שלנו, שאינו נמצא ברשימה ההיא?

זה מה שרציתי לדעת)

 

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, השאלה שלי הייתה לגבי בחירת ראוטר מודם באחד, שאני רוצה לקנות...

איזה ראוטר מודם אתם ממליצים לי לקנות לפי הדרישות שרשמתי בהתחלה?

 

בשביל להיות יותר ממוקד, אני אשאל ככה:

 

האם אני יכול לקנות ראוטר מודם NETGEAR D6400 AC1600?, האם הוא מומלץ, האם הוא יעבוד טוב ויציב עם תשתית הבזק שלי?

והאם הוא בכלל שווה את הכסף שלו?

קישור לראוטר מודם הזה - http://ksp.co.il/?uin=39031&select=.263..264.

 

או שאני יכול לקנות ראוטר מודם כמו זה - LinkSYS X6200 Wireless VDSL AC750, שהוא עולה 200ש''ח פחות מזה של NETGEAR, אותן השאלות לגביו.., האם הוא יותר משתלם מבחינת המחיר וכו'.

קישור - http://ksp.co.il/?uin=34396&select=.263..264.

 

או שאני חייב לקנות משהו כמו הראוטר מודם הזה TP-Link Archer VR600 AC1600, כי הוא נמצא באיזו רשימה שם לפי מה ש - Cheif הביא לי בהתחלה, אך לא הסביר לי עד הסוף לגביה...

קישור - http://ksp.co.il/?uin=37339&select=.263..264.

 

עדיין מחכה לעזרה שלכם, לשאלה שלי.

 

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של JentuS

את עניין ההפרדה של מודם וראוטר בכך שאקנה שתי מרכיבים - הבנתי, למרות שלא כל כך בא לי לעשות את זה, יותר מידי קופסאות, יותר מידי שקעים, בגלל זה נראה לי שאני מעדיף להשאר בקונפיגורציה של בזק - נתב ומודם באחד.

 

השאלה היא האם אני חייב לקנות נתב שהוא גם מודם רק מהרשימה שהבאת בהתחלה?, האם אני לא יכול לקנות נתב שהוא גם מודם מהחנויות שלנו, שאינו נמצא ברשימה ההיא?

זה מה שרציתי לדעת)

 

תודה

 

 הדגמים המופיעים ברשימה נמצאו כעובדים בוודאות מול הרשת של - רכישת דגמים אחרים יכולה להיות בזבוז כסף כיוון שהם לא יצליחו להסתנכרן עם ה-VDSL של החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אני מתחיל להבין לאט לאט, סליחה על החוסר ידע שלי :$

 

אם אפשר, עוד כמה שאלות:

 

1. אז אני מבין נכון (או יותר נכון להגיד עדיין לא קולט ממש), שרצוי מאוד לקנות רק את הראוטרים\מודמים שברשימה כי רק הם בוודאות יעבדו עם\על הרשת של בזק?, אז למה אצלינו בחנויות מוכרים כל כך הרבה ראוטרים\מודמים אחרים שלא קיימים ברשימה הזאת?, זה אומר שכל אלו הם בגדר סיכון בזבוז כסף סתם?, אז בשביל מה אם ככה מוכרים אותם?

וזה לא שתגידו יש לנו בארץ כל כך הרבה תשתיות שונות של של חברות שונות, סה''כ שתיים אם אני לא טועה, והוט (בלי לקחת בחשבון את UNLIMITED, שמי יודע מתי זה בכלל יגיע לכולם אם בכלל), או שפשוט כל הראוטרים\מודמים האחרים שכן נמכרים אצלינו ואינם ברשימה ההיא של , מיועדים פשוט לעבוד עם , כי אולי בהוט אין אילו הגבלות ברשת כמו לבזק?

את זה אני לא קולט ומנסה להבין, אשמח מאוד להסבר.

2. אם בסופו של דבר אני אצטרך לבחור מהרשימה ההיא ראוטר\מודם בשביל שיעבוד בוודאות על התשתית בזק שיש לי.., האם הראוטר\מודם הזה - TP-Link Archer VR600 AC1600, שקיים ברשימה, הוא מומלץ לפי המחיר ולפי הדרישות שלי?, או שיש משהו יותר מומלץ ויותר טוב? (קישור ל-TP-LINK VR-600 - http://ksp.co.il/?uin=37339&select=.263..264.)

כי אני רוצה לקנות כמובן את הטוב ביותר במחירים שרשמתי בהתחלה, לדרישות שלי, ועקב כך מאוד אשמח להמלצה מכוונת עם קצת הסבר למה וכמה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.  נראה לי שאתה מתבלבל בין נתבים שכוללים מודמי VDSL מובנים לבין נתבים אוניברסלים שלא כוללים מודם.  למשל זו רשימה של נתבים אוניברסלים שאינם כוללים מודם VDSL שמומלצים על ידי - http://www.netcheif.com/Articles/L2TPRouters/L2TPRouters.htm

 

2.  ה-VR600 הוא עם מודם VDSL מובנה שמומלץ מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי ה-VR600 הבנתי שהוא מומלץ.

 

ולא, אני לא מתבלבל, השאלה ששאלתי היא:

אם לדוגמה אני אקנה את הראוטר משולב המודם הזה NETGEAR D6400 AC1600 (קישור - http://ksp.co.il/?uin=39031&select=.263..264.), שהוא ראוטר משולב עם מודם, אך אינו קיים ברשימה שלך..., מה זה אומר?, האם כדאי לקנות אותו, האם הוא יעבוד תקין עם תשתית הבזק שלי?, או את הראוטר הזה שהוא גם משולב מודם LinkSYS X6200 (קישור - http://ksp.co.il/?uin=34396&select=.263..264.), כמו כן יש עוד הרבה ראוטרים משולבי מודם שנמכרים אצלינו בחנויות אך אינם ברשימה שהבאת, זאת השאלה שלי, מה עם כל אלו?, אני מנסה להבין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...