מטרה או אשליה? בדואר ישראל שואפים לספק לכם רכישות מחו"ל בפחות מיומיים - עמוד 6 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מטרה או אשליה? בדואר ישראל שואפים לספק לכם רכישות מחו"ל בפחות מיומיים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ציטוט של Milford Cubicle

זה לא קשור לסניפים מקומיים, זה מרכז שמחלק את כל החבילות שמגיעות מנתב"ג לאיזורים השונים ומשם לסניפים עצמם.

זה מרכז מיון, לא מרכז "חלוקה" (ללקוחות)..

 

ולכן החיסרון - מהר ככל שיהיה המיון, הסניפים המקומיים הם צוואר הבקבוק. אם יפתחו שירות חלוקה ממודיעין - יהיה על מה לדבר.
מי יודע, אולי יציעו שירות פרימיום...
(אגב הם אמורים להעלות אתר עם אפשרות לחפש חבילות שלא הגיעו. נציג הדואר אישר בגל"צ לפני שבוע בתוכנית 'יהיה בסדר').   

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של yw1971

כל הכבוד ל-ZENNI. הנה חברה שנוהגת נכון. 

 

לגמרי. אין על zenni.

 

פעם שנייה שהוא מזמין מהם, וגם אני הזמנתי מהם.

 

אחלה מחירים שבעולם (ללא תחרות) כולל המשלוח, ושירות יוצא דופן.

 

לא רק שהם באים לקראת הלקוח מאוד. הם גם נורא מקצועיים בכל הנוגע להזמנות.

 

סתם לדוגמה, כשהזמנו לחבר משקפי קריאה, לא ידענו שמידת הPD עבור קריאה נמוכה בדר"כ ב2 ממידת הPD של משקפי ראיה. והם שמו לב לכך שבהזמנה שכללה גם משקפי קריאה וגם משקפי ראייה הערך היה דומה, והם העירו לנו על כך לפני המשלוח! ואכן לאחר בירור הסתבר לנו שהם צדקו ועדכנו את הערך.

 

היינו בשוק :) לא ציפינו לשירות שכזה.

 

שלא נדבר על כך שהם שמרגע ההזמנה עד למשלוח לוקח להם יום אחד בלבד! לעומת המון זמן שזה לוקח בארץ.. ובמחירים מופקעים. אגב משקפי הראייה של החבר עולות בארץ כ2000 שקלים עדשות מאוד יקרות. בzenni הן עלו 120 שקל.. עם מסגרת מתכתית וציפויים לעדשות.

 

ולגבי המשלוח הנוסף של המשקפיים לאחר העיכוב? מייל אחד ששלחתי להם הספיק, והם התנצלו ואמרו שזה כנראה אבד בדואר ומייד יצרו הזמנה חדשה שנשלחה לאחר פחות מיממה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזמן לא צחקתי כך. מאז שהשיקו את מרכז המיון במודיעין, אני לא מקבל שליש מהחבילות, לרבות חבילה שנשלחה מאמזון גרמניה לפני כמעט חודשיים דרך דואר רגיל. הדואר שלנו מיישר קו עם הדואר הברזילאי או המקסיקני. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת אסתפק במצב שחבילות מגיעות לי נקודה לא משנה מתי אבל שיגיעו אני מחכה חודשים לחבילות שאין לי מושג איפה הם נתקעו אבל זה בוודאי בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי תקוות גדולות.

כמעט כל פעם שאני מזמין דרך דואר ישראל יש עיכובים, הזמנתי ספר מאמזון גרמניה לפני שלושה חודשים זה לא הגיע. כבר הכריזו על זה אובדן וזיכו אותי על הכסף.

הספר הגיע לארץ, פשוט נעלם בדרך, אין לי משוג אם זה אשמת דואר ישראל\המכס\i parcel, אבל לארץ זה הגיע ומאז כלום.

כמובן שהזמנתי שוב הפעם כחלק מחבילה גדולה יותר והפעם השתמשתי ב dhl :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Guy Gregori Mironov

פפחחחחחחח לא יקרה.... לא מספיק שאין לדואר את האמצעים לעשות את זה גם הזילזול שלהם בחבילות ובתלונות של אנשים הוא ברמה הזויה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יונתן, פספסת את הכתבה בכלכליסט או ynet שבה מראים מה הולך במרכז החדש הזה? המון חבילות מצטברות בהרים מחוץ למקום, כי כנראה פתחו אותו מוקדם מדי בשביל פוטו אופ עם השר התורן, ואין עובדים שמבינים את המערכות החדשות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של OvO

 

לגמרי. אין על zenni.

 

פעם שנייה שהוא מזמין מהם, וגם אני הזמנתי מהם.

 

אחלה מחירים שבעולם (ללא תחרות) כולל המשלוח, ושירות יוצא דופן.

 

לא רק שהם באים לקראת הלקוח מאוד. הם גם נורא מקצועיים בכל הנוגע להזמנות.

 

סתם לדוגמה, כשהזמנו לחבר משקפי קריאה, לא ידענו שמידת הPD עבור קריאה נמוכה בדר"כ ב2 ממידת הPD של משקפי ראיה. והם שמו לב לכך שבהזמנה שכללה גם משקפי קריאה וגם משקפי ראייה הערך היה דומה, והם העירו לנו על כך לפני המשלוח! ואכן לאחר בירור הסתבר לנו שהם צדקו ועדכנו את הערך.

 

היינו בשוק :) לא ציפינו לשירות שכזה.

 

שלא נדבר על כך שהם שמרגע ההזמנה עד למשלוח לוקח להם יום אחד בלבד! לעומת המון זמן שזה לוקח בארץ.. ובמחירים מופקעים. אגב משקפי הראייה של החבר עולות בארץ כ2000 שקלים עדשות מאוד יקרות. בzenni הן עלו 120 שקל.. עם מסגרת מתכתית וציפויים לעדשות.

 

ולגבי המשלוח הנוסף של המשקפיים לאחר העיכוב? מייל אחד ששלחתי להם הספיק, והם התנצלו ואמרו שזה כנראה אבד בדואר ומייד יצרו הזמנה חדשה שנשלחה לאחר פחות מיממה.

1

כך צריך. מזל ששמעתי עליהם לפני שנתיים באיזה טוקבק...  

 

אגב מחירי המשקפיים בארץ - פערי מחירים שמתאימים למאפיה האיטלקית... כנראה אחד המקצועות היותר רווחיים. אל תאמינו למה שאומר ראש איגוד האופטיקנים (בחור מזוקן עם מראה 'אמין' שמתארח לעיתים בתוכניות צרכנות) על החשיבות של בדיקה מקצועית: לפני 4 שנים קניתי זוג ברשת אחת, והבאתי מסגרת משלי. למרות בדיקה שנערכה לי בחנות, הצוות לא טרח לומר לי שהמסגרת שהבאתי, לא מאפשרת מרחק בין אישונים (PD) כמו שנמצא בבדיקה. התוצאה - התעניתי כמה וכמה שבועות מהזוג החדש, וחשבתי שזה המספר שלי שעלה.. אחרי שנה עשיתי בדיקה בסניף מטעם קופת החולים (אם אתם קונים בארץ, אז *רק* שם) והבודקות לא הבינו איך הערך במשקפיים נמוך משמעותית מהערך הנמדד... היה יכול להיגרם נזק פיזי לעיניים, *רק* בגלל שבחנות שבה קניתי, לא טרחו לספר לי על הפער (בדיעבד, הייתי צריך לתבוע את החנות; רשלנות ברורה מצידם). 
כך שאין תועלת בבדיקה מקצועית, אם מוכרים לכם זוג שלא מתאים. למעשה אין כיום שום יתרון בחנות פיזית (חוץ מלמדוד מסגרות, במחיר מופקע כמובן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי איך שהם מתיחסים לחבילות והבלגן שהולך במרכזי החלוקה אני לא מאמין להם. פשוט גועל נפש של שירות. פעמים בודדות קיבלתי שירות טוב מהם ולא רוצה לציין כמה פעמים איבדו לי חבילות שחיכיתי להן מלא זמן וכמה פעמים שחכו להודיע שהחבילה הגיע ושלחו אותה חזרה. אין אמונה בכלל. וגם כזה יקרה אן בכלל אני אמשיך לזלזל בזה כי זה יהיה רק למראית עין במקרה הטוב לחודש חודשיים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...