battle of the value cpu - מאד מעניין - עמוד 2 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

battle of the value cpu - מאד מעניין


nec_000

Recommended Posts

ציטוט של nec_000

כידוע המעבד המשתלם ביותר הוא המעבד הזול והנמוך בכל סדרה, ופשוט לבצע עליו המהרה לתדר המקסימלי

במידה ומשתמשים בקירור סטוק לדעתי זה לא נכון עם ה1400 וה1500X כי עם הקירור סטוק של ה1400 אי אפשר לעשות OC ועם האחד של ה1500X אפשר. בתקציבים נמוכים זה משמעותי יותר כי העלות של שיאפשר OC היא גדולה מלעבור למעבד הטוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
ציטוט של פולי הקנטאור

במידה ומשתמשים בקירור סטוק לדעתי זה לא נכון עם ה1400 וה1500X כי עם הקירור סטוק של ה1400 אי אפשר לעשות OC ועם האחד של ה1500X אפשר. בתקציבים נמוכים זה משמעותי יותר כי העלות של קירור שיאפשר OC היא גדולה מלעבור למעבד הטוב יותר.

מה גם שב-1500X יש פי-2 מטמון לעומת ה-1400. ההבדל הוא לא רק במהירות..

מצד שני, אם עלית ל-1500X אתה כבר יכול להוסיף עוד 30$ ולעלות ל-1600, ואז אתה כבר מקבל 6 ליבות לעומת 4.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

אספר לך סוד, "תחרות" זה דבר מעולה לאינטל. נצחון במירוץ כשאתה לבד הוא דבר קצת מביך.

יצירת מצע לקאמבק הוא משהו שאינטל הייתה צריכה מזה זמן רב

רק עכשיו ראיתי את ההודעה. אף אחד לא מנע מאינטל לשפר את המעבדים שלה ב6 הדורות האחרונים. היא פשוט סמכה על זה שהלקוחות שבויים אצלה ולכן השקיעה בשטויות כמו גרפית יעילה יותר וכדו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח שזה שטויות... שטויות למי?

סדרת ה- של עמדה במקום במשך 5-6 דורות מבחינת ביצועי CPU, אבל הם השתפרו לא מעט מבחינת יעילות אנרגטית וזה חשוב מאוד בלפטופים, שהם בימינו נתח שוק לדעתי גדול יותר משוק הדסקטופ.. כל דור חדש שיפר את ביצועי הסוללה של הלפטופים מול הדור הקודם וזה לא עניין זניח למי ששוק הלפטופים הוא עיקר חייו.

גם מבחינת הליבה הגרפית יש משמעות לשיפור, אני יכול להגיד לך שאני כבר בערך 5+ שנים לא משתמש בכרטיס מסך בכלל... אבל כשכן הייתי צריך, למשל כשרציתי לשחק בזמנו את המשחק ההוא של סאות'פארק - אז הפעלתי אותו בלי בעיה (ואני בסה"כ בדור 3.... אייבי ברידג'). הליבה הגרפית יכולה בכיף להחזיק משחקים פשוטים סטייל פיפא, ניד פור ספיד בהגדרות סבירות וכאלה. מה רע? יש אנשים שהם לא אבל כן ישמחו למחשב שמסוגל להחזיק את זה מידי פעם.

 

בכל אופן לאינטל תמיד היתה גם את הטכנולוגיה שמדברים עליה היום כמו 6/12 ליבות.. היא פשוט שמרה אותה למעבדים שעולים כמו כליה, ועכשיו מציעה אותה במעבדים של 200$.

הגיע הזמן.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה לי כח להגיב באריכות אבל די סיכמת מה שכתבתי בכל דור מחשבים שיצא. התגובה הקודמת מדברת על מעבדי נייחים שהם גרפית עוצמתית די מיותרת - מי שצריך אותה פשוט יקנה כרטיס מסך בינוני ומעלה ויקבל ביצועים גבוהים משמעותית.

לגבי הניידים - ההתייעלות האנרגטית אכן השפיעה הרבה אבל צריך לזכור שמעבדי הניידים נמצאים בנחיתות משמעותית. רק מעבדי הI7 מסדרת הQ הם מרובעי ליבות אמיתיים. הI7 U ומטה (כולל כמעט כל הI5 למינהם) הם מעבדי 2 ליבות עם HT. בפועל הם משהו כמו מעבדי I3 נייחים עם קצת יותר CACHE וליבה גרפית מעט מחוזקת. הU בכלל רוצח את הביצועים תמורת עוד כמה וואטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...