פנטזיית הגיימרים: אסוס מציגה מסך Ultra HD עם כל מה שאי פעם ביקשנו - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנטזיית הגיימרים: אסוס מציגה מסך Ultra HD עם כל מה שאי פעם ביקשנו


djelectric

Recommended Posts

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא יודע מי כתב את זה אבל אין שום קשר למאמץ כרטיס מסך ל HZ שהוא משדר, שידור ב 144Hz סה"כ דורש מהכרטיס לשנות תדר וזהו!!! אין שום הבדל במאמץ הכרטיס לא דורש שום כרטיס מיוחד או מערך של שני כרטיסים, אם המחשב שלך מריץ משחק ב 60 הרץ בגרפיקה על ULTRA אז הוא יעשה אותו דבר על 144 הרץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Eladbyg

אני לא יודע מי כתב את זה אבל אין שום קשר למאמץ כרטיס מסך ל HZ שהוא משדר, שידור ב 144Hz סה"כ דורש מהכרטיס לשנות תדר וזהו!!!

היכן רשום שכרטיס המסך צריך להתאמץ בשביל לשדר למסך ב144 הרץ? כתוב, ואני מצטט ורבטים:

"כמובן שהרצה של משחקים חדשים ב- תחת קצב של 144 לשניה היא משימה בעלת דרישה כמעט בלתי אפשרית כיום"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי על זה כבר זמן מה, למה אין קצב רענון גבוה במסכי ולמה לא משלבים כמעט בצגי מחשב. המוצר הזה הוא רק עוד נקודה בדרך לסטנדרט שנראה בשנים הקרובות, אנחנו עוד לא שם כיוון שכמו שצוין בכתבה גיימינג ב4 רחוק מלהיות סטנדרט והוא יקר ובא עם ירידה משמעותית בfps לפחות כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין הוא רחוק ממושלם. דבר ראשון לדעתי הוא קטן מדי ביחס לרזולוציה שלו, מה שמוביל לצפיפות פיקסלים מאוד גבוהה שזה מצוין, אבל ווינדווס לא יודע להתמודד טוב עם צפיפות פיקסלים גבוהה ומה שקורה בסופו של דבר זה שאתה תקוע עם מערכת הפעלה שבה כל הסמלים ממש קטנים ואתה לא רואה כלום; אמנם זה בגלל שווינווס היא מערכת הפעלה ממש גרועה, אבל אסוס היו צריכים לחשוב על זה כשהם מכינים מוצר לגיימרים שכמעט תמיד משתמשים בווידווס. דבר שני יש פאנל יותר טוב מ- - קוראים לו OLED. דבר שלישי יש קצבי רענון גבוהים יותר, אם אני לו טועה יש כבר מסכים שהגיעו לכ200 Hz. דבר רביעי הזמן דגובה שלו הוא לא הכי מהיר, ישנם מסכים עם זמני תגובה של 1ms. דבר חמישי יש אנשים שיומרו שעדיף יחס אורך רוחב של 21:16, משהו כמו בסגנון של של המסכים של ואייסר בגדלי ה-34. דבר שישי במסך מושלם יהיה 10bit לא 8. רק שיהיה ברור אני לא באמת מצפה מאסוס או מכל חברה אחרת להיות מסוגלים ליצור את המסך שעכשיו תיארתי, אני פשוט אומר מה הוא לדעתי המסך ה"מושלם" שיש לשאוף אליו בשנים הבאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא אין למסך 2.1 אין לו 12 ביט או 16 ביט צבע שמתיר תקן 2.1 פנל הכי גרוע למשחקים ללא קונטראס HDR עלוב מאוד אין לו יכולות להגיע ל- 4:4:4 עם 12 או 16 ביט http://www.fudzilla.com/news/graphics/42543--v2-1-standard-brings-higher-resolutions

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...