דברים מפוקפקים בחנויות אונליין בישראל? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דברים מפוקפקים בחנויות אונליין בישראל?


Sargon

Recommended Posts

אני מנסה לקנות הרד דיסק חיצוני.

בחנות הראשונה היה כתוב בZAP שאפשר לקנות בפייפאל.

הכנסתי את הכתובת השם וכו. וכשהגעתי לתשלום לא היתה אפשרות לפאיי פל(יש צייור של פאי פל לייד הצייורים של הכרטיסי אשראי).

אז דילגתי.(למרות שהיתה לחנות הרבה דירוגים מעל 4?)

נכנסתי לחנות אחרת. לא היה מצויין שיש פאיי פל אז מראש ידעתי שאין.

הזנתי כתובת, מספר טלפון וכו. הדף לא היה מאובטח... די מעיק לי שהדף הזה לא מאובטח אבל זה עדיין לא פרטי כרטיס אשראי אז "מילא".

ואז הגעתי לדף של הכרטיס אשראי ולא היה צייור של מנעול בדפדפן למעלה, אלא של (i) אם הבנתי נכון הדף מציין שהוא אוסף עליי פרטים? היה כתוב NOT PRIVATE.

מה נסגר?

אוליי צריך להזמין הכל מחו"ל...

 

אוליי כל החנויות בZAP מפוקפקות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאפ לא חותמת אמינות של חברות.

מי שמשלם נכנס....

לגבי אתרים לא מאובטחים עם כרטיסי אשראי זה באמת בעיה, בכל op israel שהאקרים תוקפים אתרים ישראלים הם משחררים רשימות של אשראי מאתרים כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שאני קונה המון באינטרנט אבל כרטיס אשראי או פייפאל אני משתשמש רק באתרים גדולים ,מוכרים ושידועים כאמינים.

אם אני קונה בארץ באתר מזדמן אז בדרך כלל יש אפשרות להשאיר פרטים והם חוזרים לקחת אשראי בטלפון.

חוץ מזה יש תופעה באתרים בארץ אחרי שתזמין יתקשרו ויתחילו לבלבל לך בשכל שזה לא במלאי או שזה דגם ישן ואולי תיקח דגם אחר במקום וכו. כמובן שהם סתם משקרים , הם מפרסמים דברים שאין להם או שהיו להם פעם במטרה למשוך לקוחות ולנסות למכור להם דברים אחרים.

חוץ מזה זאפ כבר מזמן איבד אמינות בעיני , הביקורות שם לא שוות כלום וגם יכולות ההשוואה לא מדהימות ,יש אתרים אחרים שעושים אותו דבר לא פחות טוב (גם לא ממש יותר טוב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר מזמן הפסקתי להתרגש מזה. כאן זה מזרח. מוכרים לך מה שאין להם ועוד מנסים לעשות ממך אשם.

אמנם יש בזאפ משהו טוב..

יצא לי פעם להחליף מסך של הסמארטפון שלי. אצלנו בפריפריה זה היה עולה יותר לא להגיד פי 2, אך פי 1.5 בטוח.

השתמשתי באופציה החדשה של התחבורה שלנו שהיא "חופשי יומי", לקח לי 5 שעות מהיציאה מהבית ועד חזרה כולל זמן תיקון, שילמתי כולה 37.5 ₪ על האוטובוסים והרכבות.. היה מעייף ולכאורה לא משתלם, אך אצלי הדבר החשוב היה לא להשאיר את זה למחרת\ לשבוע הבא. הכל תוך יום אחד. אפילו חצי יום.

הא. את השם מצאתי בזאפ. וחבל אם יש מחירים יותר זולים ולא מפרסמים את זה שם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההכנסות של זאפ מגיעות מהחנויות המפרסמות. תסיק את המסקנות לבד. אם זה לא מספיק אתה מוזמן לחפש על האמינות שלהם (ובמיוחד פרסום תגובות שליליות) ברשת.

 

כמובן שהנאמר בהודעה זו ובקודמת היא דעתי האישית וכו' וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

ההכנסות של זאפ מגיעות מהחנויות המפרסמות. תסיק את המסקנות לבד. אם זה לא מספיק אתה מוזמן לחפש על האמינות שלהם (ובמיוחד פרסום תגובות שליליות) ברשת.

 

כמובן שהנאמר בהודעה זו ובקודמת היא דעתי האישית וכו' וכו'

 

מוזר מאוד מה שאתה אומר, בהתחשב בעובדה שביקורות לא מעטות  שם על חנויות ומוצרים הם שליליות, מה שדי סותר את הטענה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה שניים מהחנויות הכי פופלאריות ורווחיות הכנסות של אתר זאפ - לאסט פרייס ווואלה שופס. 

 

לאסט פרייס- 283 ביקורות חיובות בשנה האחרונה, מתוכם 52 שליליות. זה כמעט 25% ביקורות שליליות, לא מעט בכלל. שאני אישית עברתי על כל אחת מהם ואכן ספרתי 52 ביקורות שליליות, על טענות קשות כאלה ואחרות.

 איך זה בדיוק מסתדר עם הטענה שלך?

http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=954

 

וואולה שופס -  291 ביקורת חיוביות בשנה האחרונה, מהן 90! כן כן 90 ביקורות שליליות. זה יותר משליש! נתח מרשימם מאוד של ביקורות שליליות לחנות שכנראה הכי מכניסה ורווחית לאתר זאפ מכל חנות אחרת שמפרסמת אצלם. מה שדי סותם את הגולל על הטענות שלך.

http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=422

 

יש שלל סיבות למה תגובות חיוביות ושליליות כאחד לא מתפרסמות באתר זאפ. אם זה אמיתות לקוח ( יש לא מעט תגובות שתולות ומזויפות שנפסלות), מס סידורי של הרכישה שחסר,  מילות גידוף, איומים, חשיפת פרטים אישיים של מוכרים, תאריך מאוחר משמעותית מזמן הרכישה, טענה שהוכחה כלא נכונה, תגובת החנות שאיחרה להגיע. לכל אתר יש צנזורה מסוימת על פי שיקולים כאלה ואחרים. גם הפורום הזה ימחק תגובות שיראה לא ראויות מסיבותיו שלו. אז מה, זה אומר שהזון לא אמין כי הוא מצנזר תגובות מסוימות? כדאי לי להפסיק לגלוש כאן ולפרסם בכל מקום ברשת שאתם לא טובים ולהשחיר את שמכם ואת עמלכם? לא יפה ולא במקום. אז  אבל מכאן ולצאת בהכרזה בומבסטית שאתר זאפ לא אמין, על סמך כמה טענות כאלה ואחרות שראית בגוגל, ואגב תראה בערך טענות שליליות בגוגל על כל דבר כולל על האתר שלך, אז מה , זה אומר שהזון לא אתר טוב? לא אמין? כל אתר מוצלח סטטיסטית יהיו לו גם דעות לא טובות, שום דבר לא חף מפגמים. אבל יש פגמים ויש להגיד שאתר שלם מבוסס על שקר. שבעצם כולנו, כל עשרות ומאות אלפי הצרכנים בארץ שמבצעים רכישות והשוואות דרך זאפ  מטומטמים ואתה חכם.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

אני רומז שההגנה התקיפה המלווה בנתונים סלקטיביים שלך מעט תמוהה. למנהלים יש דרך לוודא זאת.

 

אז שיהייה לך ולמנהלים בהצלחה עם זה. שאין אפשרות לענות על טענות נגד, אז מתחילים בתאוריות קונספירציה. אם כל כך מהר יצאת בהכרזה שאני לקוח סמוי רק בגלל שלא רכבתי כמו כל העדר על רכבת השנאה לכל דבר שפופולארי ( חברת למשל), אז מה זה אומר על הטענות שלך שזאפ לא אמין ? אהמ..

אני לא מתנגח איתך, ולא תוקף ולא מזלזל לך באינטליגנציה. אם לצערי זה נשמע קצת מצורת הכתיבה שלי קבל את התנצלותי הכנה. אתה חבר מכובד כאן באתר וחלק מבעלי האתר ואין לי דבר וחצי דבר נגדך, להפך אני מעריך את הידע והעזרה שאתה נותן פה לחברים באתר. אבל, זה פשוט קצת עצוב וקצת מצחיק, שקודם אתה משחיר את פניה של זאפ, ואחר כך משחיר את פניו של אדם בודד באשכול הזה שלא רץ עם העדר. שמע , הלוואי והיית צודק, אם בגיל 27 כבר מיצבתי את עצמי כאחד מעובדי זאפ גרופ כנראה שהצלחתי בחיים. אוי.. אמרתי זאפ גרופ, אולי בעצם נתתי פה פרסומת סמויה? יש מצב שאתה צודק?

 

שוב, אין לך דרך להתמודד עם הטענות נגד שהעלתי, אז עושה רושם, ומתנצל אם אני טועה, שאתה משתמש בקלף האחרון שנשאר, וזה כמובן - בעל עניין.

אני חושב שביבי מושחת נו אז מה? יש לי הוכחות? לא. אתה תומך בביבי וחושב שאני טועה, אז אתה בעל עניין של ביבי? ביבי משלם לך? 

פתחתי אשכול על נספרסו והרבה אמרו לי שנספרסו הכי טוב, אולי הם גם בעלי עניין? אתה מבין לאן אני חותר? אין לזה סוף. 

הפרופיל שלי די מפורט. ואין לי מה להסתיר ככה שיהייה קל לעלות על זה אם אני עובד בזאפ אז בבקשה:

אני אדם רגיל וממוצע  לצערי חח - שמי צחי עיני, בן 27 מרחובות, שליח בחברת פיצה האט וברמן במסעדת מו ומו ברחובות. אימייל שלי ופרטים נוספים  גם נמצאים אצלכם, אז יאללה, תתחילו לבדוק, בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...