פורסם 2016 ביוני 189 שנים @omertgm אתה מסתכל בראיה צרה מאוד של גיימר. אני מסכים שבמקרה של גיימר, ברוב המקרים, לא יהיה הבדל. כמה דוגמאות גם בהקשר של גיימינג בהן דווקא יהיה הבדל בין הפלטפורמות: live streaming, multiboxing ואולי גם FPS במפות עם הרבה שחקנים (אין לי ניסיון איתם). בנוסף, גיימינג הוא לא הדבר היחיד שעושים עם מחשב.
פורסם 2016 ביוני 199 שנים ציטוט של captaincaveman @omertgm אתה מסתכל בראיה צרה מאוד של גיימר. אני מסכים שבמקרה של גיימר, ברוב המקרים, לא יהיה הבדל. כמה דוגמאות גם בהקשר של גיימינג בהן דווקא יהיה הבדל בין הפלטפורמות: live streaming, multiboxing ואולי גם FPS במפות עם הרבה שחקנים (אין לי ניסיון איתם). בנוסף, גיימינג הוא לא הדבר היחיד שעושים עם מחשב. בהחלט, מה שרשמתי הוא בראיה הצרה של הגיימר ועל זה עיקר הדיון. אבל הטיעון בגדול תופס גם ליישומים המקצועיים- צוואר בקבוק (ולא משנה באיזה רכיב) שמגביל אותך בעשרות בודדות של אחוזים כנראה לא מצדיק את כל ההתעסקות וההשקעה. צריך הבדל משמעותי וברור. בהחלט מקבל וקיים שישנם משחקים ספציפיים בתרחישים מסוימים או יישומים מקצועיים שבהם אותו צוואר בקבוק מינורי הופך משמעותי הרבה יותר. אבל אז, בהגדרה, שווה "לטפל" בו. זה כבר תלוי לגמרי בסוג האפליקציה שאתה מריץ ולכן מה שמתאים לי בהחלט יתכן שלא יתאים לך. מה שחשוב, וזו הייתה השורה התחתונה, זה להבין את הנושא ולהכיר שיש מספר תשובות נכונות כי לכל אחד יש זווית אחרת שמעניינת אותו=> לא ללכת על עיוור אחרי גישה מסוימת, גם אם היא "סקסית", שיתכן שכלל לא מתאימה לרצונות שלך. נ.ב. שמח שחידשת לי לגבי multiboxing. לא הכרתי את המושג. זה די פסיכי שיש את אלו שמריצים 20-80 עותקים במקביל של אותו משחק. זה צריך להיות משחק מאוד פשוט כדי להשתלט על כ"כ הרבה פעולות בו זמנית. או פאקינג סייבורג. או שאני סתם לא מבין מספיק בעניין... נערך 2016 ביוני 199 שנים על-ידי omertgm
פורסם 2016 ביוני 199 שנים אני עושה את זה עם world of Warcraft. לא המשחק הכי פשוט בעולם https://www.youtube.com/watch?v=VTjvobrvp94 נערך 2016 ביוני 199 שנים על-ידי captaincaveman
פורסם 2016 ביוני 199 שנים מחבר מעניין אותי מה הסרטון הבא שאעשה יניב בפורום:) יש לכם בקשות מיוחדות? בינתיים עובד על בנצי'ם ל-1080 G1 של גיגהבייט. אשמח לקבל איזושהיא המלצה לסרטון..( אל תגידו לי 6950X כי אינטל לא נותנים:P) לפחות לא לערוץ הקטנטן שלי(בינתיים).
פורסם 2016 ביוני 209 שנים קודם כל, נחמד לדעת שיש ערוצים בישראל לדברים כאלה (כי אני אף פעם לא מצליח להבין את האנגלית של היוטיוברים) דבר שני, סתם שאלה...כי אני לא באמת מבין. צוואר בקבוק קורה כאשר מהירות המעבד נמוכה מתדר העבודה של כרטיס המסך, נכון? או שלא נכון? שהסיכויים שזה יקרה קטנים, כי מעבדים ישנים יותר מגיעים עם 3 ג'יגה של מהירות כשאר כרטיסי מסך למינהם מגיעים נגיד ל2 ג'יגה אז בעצם מה הסיכוי שיהיה צוואר בקבוק? ואם יש, איך מרגישים את זה? הfps יורד? זה הכל?
פורסם 2016 ביוני 209 שנים ציטוט של bati6 קודם כל, נחמד לדעת שיש ערוצים בישראל לדברים כאלה (כי אני אף פעם לא מצליח להבין את האנגלית של היוטיוברים) דבר שני, סתם שאלה...כי אני לא באמת מבין. צוואר בקבוק קורה כאשר מהירות המעבד נמוכה מתדר העבודה של כרטיס המסך, נכון? או שלא נכון? שהסיכויים שזה יקרה קטנים, כי מעבדים ישנים יותר מגיעים עם 3 ג'יגה של מהירות כשאר כרטיסי מסך למינהם מגיעים נגיד ל2 ג'יגה אז בעצם מה הסיכוי שיהיה צוואר בקבוק? ואם יש, איך מרגישים את זה? הfps יורד? זה הכל? יש קשר רופף בין מהירות השעון של המעבד לביצועים שלו בפועל(בין דורות שונים, באותו דור כמובן שיש קשר). צוואר בקבוק קורה כאשר לאחד מהרכיבים לוקח יותר זמן לעבד את המידע הנדרש לפריים מהשאר, בדרך כלל במשחקים זה כרטיס המסך, אבל גם המעבד יכול לגרום לזה. כן.
פורסם 2016 ביוני 219 שנים ציטוט של Moon-Mage יש קשר רופף בין מהירות השעון של המעבד לביצועים שלו בפועל(בין דורות שונים, באותו דור כמובן שיש קשר). צוואר בקבוק קורה כאשר לאחד מהרכיבים לוקח יותר זמן לעבד את המידע הנדרש לפריים מהשאר, בדרך כלל במשחקים זה כרטיס המסך, אבל גם המעבד יכול לגרום לזה. כן. אם לא מהירות השעון של המעבד גומת לו לביצועים אז מה כן?
פורסם 2016 ביוני 219 שנים ציטוט של bati6 אם לא מהירות השעון של המעבד גומת לו לביצועים אז מה כן? המהירות משפיעה, אבל גם ובעיקר הארכיטקורה שלו וגודל זכרונות המטמון שלו.
פורסם 2016 ביוני 219 שנים ציטוט של Ivan המהירות משפיעה, אבל גם ובעיקר הארכיטקורה שלו וגודל זכרונות המטמון שלו. מה נחשב גודל טוב של זכרון מטמון? ואם נגיד אני רואה מפרט טכני של מעבד מסויים, איך רושמים בשפה מקצועית זכרון מטמון? ושאלה אחרונה מבטיח(אשתדל ) פונקציית הhyper threading אני יודע שהיא גורמת לעבודה של 4 ליבות לוגיות בנוסף ל4 הפיזיות. האם זה באמת משמעותי לעומת מעבד שאין לו את התכונה הזאת? תודה!
פורסם 2016 ביוני 219 שנים ציטוט של bati6 מה נחשב גודל טוב של זכרון מטמון? ואם נגיד אני רואה מפרט טכני של מעבד מסויים, איך רושמים בשפה מקצועית זכרון מטמון? ושאלה אחרונה מבטיח(אשתדל ) פונקציית הhyper threading אני יודע שהיא גורמת לעבודה של 4 ליבות לוגיות בנוסף ל4 הפיזיות. האם זה באמת משמעותי לעומת מעבד שאין לו את התכונה הזאת? תודה! the more the merrier/ cache. אם התוכנה יודעת לעבוד עם 8 ליבות(קשה לתכנת כזה דבר) אז כן, אם לא אז לא.
פורסם 2016 ביוני 219 שנים דרך נכונה זה לבדוק באתרים שמשווים ביצועים של מעבדים. לא חסרים אתרים כאלה ברשת. (ויכולים להיות עד 3 רכיבים של המטמון L1 L2 וL3 .) נערך 2016 ביוני 219 שנים על-ידי Ivan
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.