פורסם 2016 בינואר 269 שנים אני אתמול גם הצטרפתי למועדון... מזל שיש את טלפון הישן (Nexus 5) כגיבוי. בכל מקרה, למי שתוהה: https://drive.google.com/file/d/0B17V_hUvUjWiR1JrZmE3aU9IQTQ/view
פורסם 2016 בינואר 269 שנים ציטוט של ag43 יש למישהו מושג מה עלויות ההחלפה בתשלום? 500-850 כמובן שאין הגיון לבצע את זה בתשלום כי 1. ניתן לרכוש G2 ב800 מיד שניה וזה מכשיר מדהים 2.המכשיר באחריות גם מקביל גם רשמי חייב החלפת לוח בחינם גם 5 פעמים אם צריך
פורסם 2016 בינואר 269 שנים אא"כ קנית אותו בחו"ל כמוני ואז חפש את החברים שלך. אני מתלבט אם למכור אותו או להשאר ולראות אם זכיתי בלוטו המכשירים.
פורסם 2016 בינואר 269 שנים ציטוט של ag43 אא"כ קנית אותו בחו"ל כמוני ואז חפש את החברים שלך. אני מתלבט אם למכור אותו או להשאר ולראות אם זכיתי בלוטו המכשירים. אם יש לך אפשרות 1.פנה אל המוכר שקנית ממנו או הרשת/חנות 2.פנה אל LG העולמית 3.פנה אל הנציגות הישראלית רונלייט, הם הנציג של החברה ולא רק היבואן ולכן יש להם חובת משפטית, וכן הם ינסו לנפנף אותך כמו לא יודע מה ואל תשכח שאם 'תתקפל' ותהיה מוכן להשקיע סכוםכ זה בתיקון, אין אף מסמך משפטי שיכול להגן עליך מחיוב כפול בעקבות מוות 'חוזר ונשנה' בגלל שתביעה הייצוגית שהגשנו רק לאחרונה התברר שלקוחות ספגו 4 פעמים את תופעת המוות (בכל ה3 פעמים הלוח הוחלף) http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/lg-finally-acknowledges-g4-boot-loop-problem-and-it-s-offering-a-fix-1313769 נערך 2016 בינואר 269 שנים על-ידי iSolt
פורסם 2016 בינואר 269 שנים אני במקומך לא הייתי לוקח את הסיכון, אם זה מכשיר ממקור שאתה יודע שכמעט בלתי אפשרי לממש אצלו את האחריות - תמכור. עלות התיקון היא עלות החלפת לוח אם, אני אישית ראיתי מחירים של 1,000ש"ח וצפונה.
פורסם 2016 בינואר 279 שנים מחבר עבר כבר חודש וחצי, וכלום לא השתנה.. הפלאפון במעבדה כבר שלושה שבועות מהחנות שקניתי ממנה, הם לא יודעים מה לעשות עם התקלה ומאיפה להביא לוח אם. כבר יומיים אני מנסה להגיע לLG הארצית, והם מפנים אותי לרונלייט, ששם אין להם איך לעזור לי כי הם רוצים כסף על תיקון. יש פה מחדל חמור של LG
פורסם 2016 בינואר 279 שנים מחבר עבר כבר חודש וחצי, וכלום לא השתנה.. הפלאפון במעבדה כבר שלושה שבועות מהחנות שקניתי ממנה, הם לא יודעים מה לעשות עם התקלה ומאיפה להביא לוח אם. כבר יומיים אני מנסה להגיע לLG הארצית, והם מפנים אותי לרונלייט, ששם אין להם איך לעזור לי כי הם רוצים כסף על תיקון. יש פה מחדל חמור של LG
פורסם 2016 בינואר 279 שנים מחבר אז אין מי שיעזור כאילו, רק לריב עם החנות. מחדל חמור, מכשירים של LG אני כבר לא אקנה יותר, עקב השירות המחפיר.
פורסם 2016 בינואר 279 שנים השרות של מי בדיוק? היבואן לא חייב לך כלום אם לא קנית דרכו, זה לא יהיה שונה עם שום חברה אחרת. אם המכשיר הבא שלך יהיה של סמסונג נניח (שתקנה מחנות ולא מהיבואן הרישמי) ופתאום תהיה תקלה דומה אתה חושב שהיבואן יטפל בך בחינם? שכח מזה. מימוש האחריות שלך צריך להתבצע מול החנות. החנות צריכה לטפל בך גם אם זה אומר להביא לך מכשיר חדש - אם היא לא יכולה להשיג חלפים זו בעיה שלה.
פורסם 2016 בינואר 279 שנים יוצאת מהכלל היא אפל, שבמקרה שלהם אתה יכול לקבל שירות בארץ גם למכשיר שנקנה בחו"ל.
פורסם 2016 בינואר 279 שנים הבנתי אותך מצויין, פשוט הבהרתי לך שאתה מפנה את הבעיה שלך לכיוון הלא נכון. שוב, אתה חושב שאם במקום LG זאת היתה סמסונג, או סוני, או לא יודע מי - זה היה שונה? מה בדיוק אתה רוצה ש-LG יעשו, שהם לא עשו? אני לא מבין... הם מתקנים את הטלפונים לכל הלקוחות שלהם בחינם. בכל מדינה זה מבוצע דרך היבואן שדרכו קנית (במקרה של חנות ביבוא פרטי - היא היבואן, גם מבחינת החוק הישראלי). אתה צריך לפנות למי שקנית ממנו את הטלפון ולדרוש שיתקן לך אותו. האמת, גם בלי קשר להצהרה של LG בכלל. ההצהרה של LG לצורך העניין בכלל לא רלוונטית עבורך אלא היא באה לטובת היבואן - במקום לתקן לך את הטלפון על חשבונו, LG מממנת לו את התיקון. שוב, בפעם השלישית - מי שצריך לתקן לך את הטלפון זו החנות שממנה קנית. היא חייבת לעשות את זה בלי קשר להכרה של LG בבעיה בכלל, אלא פשוט בעקבות החוק הישראלי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.