Rockstatement10 פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 רכשתי לפני כשנה בערך כרטיס מסך יד2 עם קבלה של הכרטיס וגם אחריות.העניין הוא שכרגע עושה רושם שהכרטיס נפגם ויש לממש אחריות ויש לי את החשבונית ועדיין יש אחריות.. האם החנות תקבל את זה או שלא?אין להם את הכרטיס הזה במלאי, מה יעשו איתו במידה וכן יממשו אחריות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 מבחינת החוק, הם צריכים לתת שירות ואחריות גם אם אתה לא הבעלים המקורי של המוצר. מה הם יעשו בפועל זה עניין אחר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 ^ מה שהוא אמר. יש להם בחוזה סעיף שפוטר אותם מאחריות על מוצרי יד שניה אבל הוא לא עומד בדרישות החוק. כדאי לך לנסות ליצור קשר עם הרוכש המקורי ולבקש את עזרתו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2015 בספטמבר 2 מחבר Share פורסם 2015 בספטמבר 2 אין לי איך למצוא אותו כי עברה שנה מאז הרכישה בערך ואני לא יודע את המספר שלו...כדאי לנסות? להתקשר ל-KSP ולוודאות את זה מולם שלא אלך סתם לסניף? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 פשוט תלך וזהו. בסבירות מסוימת לא יעשו בעיות. אם יעשו בעיות, תפנה לפניות הציבור שלהם, ורוב הסיכויים שזה יסתדר. אם גם זה לא, תאיים קצת בתביעה ואז עוד יותר סיכוי שזה יסתדר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2015 בספטמבר 2 מחבר Share פורסם 2015 בספטמבר 2 ללכת לסניף פשוט ולבקש אחריות כאילו כלום? מה לעשות אם יגידו לי שאין אפשרות או יבקשו ממני פרטים של הרוכש המקורי? אני לא ארצה לגשת לסניף לחינם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אביב גפן פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 כשאני לא סגור על משהו עם KSP ואייבורי (וגם עוד חברות גדולות כאלו) אני מתקשר לשירות הלקוחות לפני שאני מגיע לחנות, שירות הלקוחות פותחים קריאה וגם הרבה פעמים יש להם סמכות לאשר את ההחלפה וכו'. ככה אתה מגיע לחנות, אומר "שלום, יש לי קריאת שירות מספר XYZ" וחוסך התעמתויות פוטנציאליות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2015 בספטמבר 2 מחבר Share פורסם 2015 בספטמבר 2 אוקיי אבל לציין בטלפון שזה יד2? מה לאמר בדיוק?אני גם לא סגור על זה אם הכרטיס תקין או לא כי אצלי הוא לא עובד... אבל אולי זו בעיית מגעים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 לפי התיאור של הבעיה השנייה שלך, רוב הסיכויים שלא יקרה כלום. יקחו ממך את הכרטיס, יבדקו ויגידו שהוא תקין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 תיגש עם הקבלה והכרטיס. תתאר את הבעיה וכנראה שיתנו לך פתרון.אם הכרטיס הזה לא במלאי אז במידה ונדרשת החלפה בטח ימצאו משהו (לא בטוח שתקבל כרטיס שחזק בדיוק באותה מידה, אבל תקבל משהו שעובד) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2015 בספטמבר 2 Share פורסם 2015 בספטמבר 2 עקרונית מה שנאמר לא לחלוטין מדוייק.החוק מחייב מתן אחריות מלאה לשנה בלבד, בה הם לא יכולים להתנות על שום דבר ממה שקיים בחוק, ולא יכולים לסרב לתת אחריות לכרטיס יד שניה.לאחר השנה הראשונה, הם בהחלט יכולים לתת אחריות מוגבל, שלא מכסה דברים מסויימים או לא תקפה לרוכש ציוד יד שניה.הסייג המקובל הוא שכדי לעשות זאת הם לא יכולים לכתוב למשל 3 שנים אחריות, ואחר כך באותיות קטנות איפשהו לשים את ההחרגות, אלא עליהם לכתוב במפורש שנה אחריות + שנתיים אחריות מוגבלת. כיוון שהם לא עושים זאת, לדעתי בסופו של דבר לא תהיה להם ברירה אלא לכבד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IlyaN פורסם 2015 בספטמבר 4 Share פורסם 2015 בספטמבר 4 אאל"ט החוק לא מתייחס לפרק זמן קשיח של שנה של אחריות 'בלתי-מוגבלת'+עוד פרק זמן של אחריות מוגבלת. זה נתון לשיקול היצרן/יבואן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2015 בספטמבר 4 Share פורסם 2015 בספטמבר 4 אתה טועה. חפש תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).בהגדרות מופיעה שם תקופת אחריות של שנה, ובסעיף 15 מוגדרת האופציה להתחייבות לאחריות נוספת מעבר לנדרש בחוק, וכיצד יש להציג אותה ובאיזה מקרים היא מוגבלת ובאיזה מקרים לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IlyaN פורסם 2015 בספטמבר 5 Share פורסם 2015 בספטמבר 5 נכון מאוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2015 בספטמבר 5 Share פורסם 2015 בספטמבר 5 נו באמת...מה אתה שוקיסט ? אתה חושב שזה מועדון ? אתה מציג תעודת זהות בכניסה ? אתה יכול להזדהות גם בתור בנימין נתניהו ! אתה פשוט בא עם הקבלה ומממש את האחריות. הדבר הכי קרוב להזדהות זה להשאיר שם ומספר נייד בשביל שהם יחזרו אליך - ואתה יכול להשאיר גם את של אבא שלך לצורך העניין...אז מה ? לא תקבל אחריות ? נו באמת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.