n00kie פורסם 2015 במאי 19 Share פורסם 2015 במאי 19 אני לא פותח את הפוסט הזה כדי להתנגח, אבל יש לי בעיה עם זה שכולם פה ממליצים פה אחד על פלונטר. יש פורום מסוים שאני כותב בו שתמעסק בכושר ותזונה, והוא נחשב ברמה הגבוהה ביותר בישראל בנושא, אני מקביל את HWZONE לפורום ההוא רק בנושא המחשבים. כשחפשתי חנות לקנות ממנה חלקים, רוב ההמלצות פה מדברות על פלונטר ומן הסתם בחרתי בהם ללא חשש. זה המקרה שלי איתם (אני אחסוך בתאריכים כי אני לא זוכר, הכל קרה בחודשיים האחרונים): קניתי מפלונטר 7950 משומש עם שנתיים אחריות, עסקה שהייתה נראית טוב. אחרי שבועיים-שלושה הוא נשרף (כשהמחשב היה כבוי בכלל) ושלחתי אותו חזרה לפלונטר, בצירוף מכתב עם הפרטים שלי, של הבעיה ולמי לחזור. מכיוון שהוא הגיע בחוה"מ (יום שני), אף אחד לא יצר איתי קשר, רק ששבוע אחרי זה עד יום שלישי או רביעי שיצרתי איתם קשר, גם אז אף אחד לא דיבר איתי. כשניסיתי ליצור איתם קשר, גיליתי שאין להם מרכזיה אלא רק קו אחד והוא כל הזמן תפוס, ובד"כ זה לוקח חצי שעה של ניסיונות מייגעים לדבר שם עם מישהו. כשהצלחתי לדבר איתם, הבנתי שהכרטיס נמצא אצלם, אבל לטענתם לא מצאו את המכתב, אז פשוט השאירו את הכרטיס שם עד שמישהו יתקשר לברר עליו, למרות שגם אם לא מצאו את המכתב על הקופסא בתוכה שלחתי את הכרטיס היו מודבקים פעמיים הפרטים שלי. הסברתי להם על הבעיה והם אמרו שזה ישלח ליבואן, וכשיהיה מידע נוסף יצרו איתי קשר. שבועיים~ אחרי זה התקשרתי לברר מה קרה עם הכרטיס (אף אחד לא התקשר בוודאות[הכאב ראש של להתקשר הוא אותו כאב ראש]) ונאמר לי שהכרטיס הוחלף ע"י היבואן וכבר נשלח אלי לפני יומיים. קיבלתי אותו בדואר, הרכבתי, ומסתבר שגם הכרטיס הזה תקול ( http://hwzone.co.il/community/threads/563241-7950-%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%A0%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%9A ) לאחר שדיברתי עם פלונטר נאמר שאני צריך לשלוח אותו שוב, והם לא בודקים את הכרטיס לפני שהם שולחים אותו מכיוון שהם סומכים על היבואן שיבדוק בעצמו. אז מה יצא לי מזה? 5-6 שבועות ללא כרטיס מסך ו50~ שקל על דואר (בנוסף לשעתיים בערך זה המתנה בדואר, כי זה דואר ישראל אחרי הכל). אני לא מבין את ההמלצות החמות על פלונטר, כבר עבדתי עם חנויות עם שירות טוב יותר גם בארץ, גם בנושא המחשבים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stojakovic פורסם 2015 במאי 19 Share פורסם 2015 במאי 19 מה המצב כרגע? אתה עם כרטיס תקול?דווקא נשמע שהקושי היחיד שלך עם החנות הייתה תקשורת אבל כל פעם שכן דיברת איתם קיבלת תשובה מספקת. (אני טועה?)אני התקשרתי כמה פעמים לחנות, ואף פעם לא המתנתי יותר מדקות בודדות, אם בכלל, בטח לא חצי שעה...בכל מקרה, הייתי ממליץ לך לנסות דוא"ל פעם הבאה, אם יהיו להם שאלות, הם כבר יתקשרו אליך.מה שכן אני מבין שהבזבוז זמן הזה מעצבן...(חוץ מזה אני חושב שעדיף לא לשלוח דברים לשום חנות בלי להודיע מראש או לוודא מיד עם ההגעה או משהו כזה..) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofersha פורסם 2015 במאי 20 Share פורסם 2015 במאי 20 שלום לי היה ניסיון ממש טוב עם פלונטר הזמנתי לוח אם הגיע אחרי שלושה ימים הכל פיקס ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2015 במאי 20 Share פורסם 2015 במאי 20 ^ אחלה שירות... עכשיו ברצינות, לתגובה הזאת אין מקום בשרשור הזה, לא הייתה תלונה על זמני הספקה, אלא על קבלת שירות במימוש אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2015 במאי 20 Share פורסם 2015 במאי 20 פותח הדיון,, אפנה לשאלה הראשונה שלך לגבי ההמלצות מפלונטר.אני לא יודע אם אתה מכיר את המושג, אבל הוא קיים הרבה במשחקי RPG בדמות FOTM, או Flavor of the monthמשמונה השנים שלי עד כה ב-HWzone הספקתי לראות שלכל חנות בישראל הייתה את התקופה שלה שכמעט ולא ראו המלצות מאחרות. אמצע שנות ה2000 אלו היו KSP, לאחר מכן RSM, ואז TMS ועכשיו נראה שזה פלונטר.משתמשים בזון מתחנכים על צרכנותך נכונה, אפשר להגיד בצורה אפילו אובססיבית. אם מחשב יעלה בחנות מסויימת 4000 ובאחרת 3950, אז זהו, העניין גמור. זה, כל עוד ולחנות השניה יש מוניטין חיובי, וזה של פלונטר הו חיובי למדי בהתחשב בתגובות עד כה. לא חסרים לקוחות מרוצים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nadavpo פורסם 2015 במאי 20 Share פורסם 2015 במאי 20 שווה לבדוק, בדרך כלל הם אמינים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
n00kie פורסם 2015 במאי 21 מחבר Share פורסם 2015 במאי 21 פותח הדיון,, אפנה לשאלה הראשונה שלך לגבי ההמלצות מפלונטר.אני לא יודע אם אתה מכיר את המושג, אבל הוא קיים הרבה במשחקי RPG בדמות FOTM, או Flavor of the monthמשמונה השנים שלי עד כה ב-HWzone הספקתי לראות שלכל חנות בישראל הייתה את התקופה שלה שכמעט ולא ראו המלצות מאחרות. אמצע שנות ה2000 אלו היו KSP, לאחר מכן RSM, ואז TMS ועכשיו נראה שזה פלונטר.משתמשים בזון מתחנכים על צרכנותך נכונה, אפשר להגיד בצורה אפילו אובססיבית. אם מחשב יעלה בחנות מסויימת 4000 ובאחרת 3950, אז זהו, העניין גמור. זה, כל עוד ולחנות השניה יש מוניטין חיובי, וזה של פלונטר הו חיובי למדי בהתחשב בתגובות עד כה. לא חסרים לקוחות מרוצים.פתחתי את הפוסט בגלל שפלונטר הם הFOTM.צרכנות נכונה זה מצוין, ולפסול חנות כי היא יקרה ב50 שקל זה נכון כי זה מעורר תחרות.הנקודה היא שבפלונטר המחירים לא תמיד טובים יותר, ואנשים עדיין מוכנים להתפשר בלחץ הפורום "כי זה פלונטר".הפוסט שלי בא לצנן את ההתלהבות מכיוון שמהניסיון שלי איתם אין שום אין שום דבר שאני יכול להגיד לטובתם, ניסיון באופן כללי מאוד שלילי.מה המצב כרגע? אתה עם כרטיס תקול?דווקא נשמע שהקושי היחיד שלך עם החנות הייתה תקשורת אבל כל פעם שכן דיברת איתם קיבלת תשובה מספקת. (אני טועה?)אני התקשרתי כמה פעמים לחנות, ואף פעם לא המתנתי יותר מדקות בודדות, אם בכלל, בטח לא חצי שעה...בכל מקרה, הייתי ממליץ לך לנסות דוא"ל פעם הבאה, אם יהיו להם שאלות, הם כבר יתקשרו אליך.מה שכן אני מבין שהבזבוז זמן הזה מעצבן...(חוץ מזה אני חושב שעדיף לא לשלוח דברים לשום חנות בלי להודיע מראש או לוודא מיד עם ההגעה או משהו כזה..)כרגע אני עם כרטיס תקול עוד פעם, כן.הבעיה שלי היא לא רק תקשורת, אלא התנהלות באופן כללי.יכול מאוד להיות שיש חנויות אף יותר גרועות, אבל הנקודה שלי שמנקודת המבט שלי אין פה הצדקה להמליץ עליהם בכלל.כי כמו ששני המגיבים מחוסרי ההודעות פה מראים(שיכול להיות שמעורב פה אינטרס, ויכול להיות שלא), אם קנית מוצר וקיבלת אותו, אין לך באמת אינדיקציה לאם חנות טובה או לא... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yardeno פורסם 2015 במאי 23 Share פורסם 2015 במאי 23 קניתי לאח שלי מחשב עם כרטיס(משומש) שהגיע מפלונטר תקול.הגענו לשם פיזית והכרטיס הוחלף על המקום ללא עיכובים או בעיות.אולי עדיף להגיע למקום פיזית מאשר להתנהל דרך הדואר(לא שאני מצדיק את מה שקרה לך..) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
n00kie פורסם 2015 במאי 24 מחבר Share פורסם 2015 במאי 24 לצערי אני מב"ש ואין לי את האפשרות.יכול להיות שלאנשים מהמרכז זה חנות טובה, אבל לאנשים מרחוק אני פשוט לא רואה סיבה לקנות שם :\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2015 במאי 24 Share פורסם 2015 במאי 24 זאת הסיבה שאני אישית מעדיף את KSP, זאת רשת בכל הארץ והסניפים בסנכרון מאוד נוח.בנוסף יש להם את רוב החלקים במלאי כמו בסופר-מרקט, מניסיון שהיה לי עם KSP תמיד החליפו לי חלקים במקום,פעם אפילו שלחו אותי לסניף מרוחק העיקר שאקבל את החלק באותו היום.לגבי פלונטר אין לי ניסיון עמם, אבל... הנראות של האתר שלהם ממש לא מזמנת אותי לקנות, אולי באמת שישכרו מעצב אתרים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zadu פורסם 2015 ביולי 1 Share פורסם 2015 ביולי 1 לי יש ניסיון מאוד חיובי עם פלונטר. קניתי את המחשב שלי שם לפני שנה+ קיבלתי אותו אחרי 3 ימים בערך והם אפילו שמו לי מעבד יותר טוב ממה שהזמנתי בלי שביקשתי. הם מאוד מקצועיים והמחירים שלהם תמיד בין הנמוכים משאר החנויות. זה שקרה לך מקרה חד פעמי לא אומר כלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2015 ביולי 2 Share פורסם 2015 ביולי 2 גם המקרה שלך הוא חד פעמי ולא אומר כלום, כנראה לא היה להם את המעבד שבקשת והאופציות היו או לאבד עסקה שלמה או לשדרג בכלום כסף (להם) למעבד אחר. בכל מקרה זה לא היה מטוב לב, זאת החלטה עסקית נטו ולדעתי גם הנכונה, חנויות נמנעות מלהיכנס למצבים כאלה.אני אישית לא קניתי מהם מעולם, והתנסות נקודתית חיובית או שלילית, לא תשפיע על ההחלטה שלי האם לקנות מהם משהו אם וכאשר אני אצטרך.אגב מזכיר לי מקרה דומה, על אף שנאת המוות שאני רוכש לאייבורי בעקבות מקרה שהיה לי אתם בעבר, קניתי מהם לאחרונה אזניות לבן דוד שלי ליום ההולדת שלו דרך האתר שלהם, האזניות לא היו במלאי ונציג התקשר אלי ובקש אישור לשדרג ללא עלות נוספת לאזניות מאותה חברה היקרות ב80 שקלים.האם זה מעיד משהו על אייבורי? לא יודע אני עדיין לא מת עליהם.בכל אופן, על כל חנות יש סיפורים רעים וטובים, קונים ומקווים לטוב, ואם יש בעיות אז מתמודדים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2015 ביולי 2 Share פורסם 2015 ביולי 2 קניתי לפני כמה חודשים מחשב רציני מפלונטר ללא בעיות מיוחדות (היו חלקים שלא היו במלאי ואחרי התייעצות איתם הוחלפו לאחרים מקבילים). קניתי לפני כשבוע מחשב משרדי אצלם, המחשב הגיע עם כניסת USB דפוקה בפאנל הקדמי (הכבל הפנימי היה פגום), הלכתי אליהם בדקו והחליפו במקום. אין לי טענות כלפיהם, הם לא יכולים לבדוק כל יציאה במחשב... כל פעם שהתקשרתי אליהם, קיבלתי מענה מיידי או תוך מספר דקות. אני לא בא להגן על פלונטר. במקרה שלך אני חושב שמההתחלה הייתה צריך לדבר איתם ולא להסתמך על המכתב עם הכרטיס, בנוסף אם היבואן החליף, אני לא חושב שצריך לעשות בדיקות נוספות, לא מדובר כאן על כרטיס שהם קיבלו ממקור שמצריך בדיקה. היבואן יצא כאן לא בסדר. מה שכן, לדעתי הם היו צריכים לפצות אותך בסכום המשלוח (מבחינתי שיבואו בחשבון עם היבואן). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
adi518 פורסם 2015 ביולי 3 Share פורסם 2015 ביולי 3 פלונטר זו חנות שאני לפחות, מכיר בתור חנות שלא כל כך מתחרה ב KSP ודומיהן. המשמעות של זה מבחינתי היא שהחנות כנראה תתן שירות טוב יותר בעת הצורך.אני חושב שבמקרה שלך, שקרה פעמיים שהכרטיס חזר דפוק, פלונטר צריכים לחדול מהפינג פונג הזה ופשוט לתת כרטיס חדש מדגם זהה, או מדגם מקביל מדור אחד קדימה. שיתנהלו מול היבואן אח"כ (את הכרטיס קנית מהם, לא מהיבואן אז זה לא צריך לעניין אותך).הכרטיס הספציפי שקנית זה כרטיס שלדעתי "נטחן" בכריית קריפטוקוינס. למרות המחיר ולמרות האחריות, הרכיבים כבר ספגו מנה רצינית ולכן, באופן אישי הייתי נמנע מרכישה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iSolt פורסם 2015 ביולי 4 Share פורסם 2015 ביולי 4 אני לא קונה מפלונטר ולו בגלל שאין סיבה.גם במוצרים שהמחיר שלהם זול יותר, תוקעים 15 שקל על משלוח בדואר כשהוא אמור להיות בחינם.איבורי/KSP בדרך כלל לא יקרים יותר מפלונטר, ולפעמים אפילו זולים יותר מפלונטר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.