דרישות המשחקים לאחרונה - עמוד 5 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דרישות המשחקים לאחרונה


RayZ

Recommended Posts

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אולי די? מחשב זה מחשב וקונסולה זה קונסולה. בפעם האחרונה שבדקתי, אי אפשר לעשות הרבה דברים בקונסולה, כמו למשל לגלוש, להתקין תוכנות מכל סוג שקיים ועוד ועוד. אז נכון, אפשר לקנות מחשב ממוצע בשביל הדברים האלה + קונסולה וזה כנראה יעלה פחות ממחשב גיימינג חזק, אבל אם אני רוצה להתקין מודים על משחקים בקונסולה? לשנות רזולוציה? לשפר איכות תמונה? לשחק משחק אסטרטגיה או פשוט לא לשחק עם שלט אלא עם עכבר ומקלדת? להשתמש ב-Trainer, רחמנא ליצלן? תפסיקו להשוות כבר. אני קניתי 360 בזמנו, והוא היה ניסוי מצויין בכמה אבק יכול להצטבר באזור כל כך קטן בבית. כל אחד ומה שמתאים לו, הוויכוחים האלה מיותרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סדרת ARMA על כל המודים שלה

טכנית Titanfall

Killing Floor 2

Payday 2

שלושת משחקי ה-RPG הגדולים המשובחים ביותר במחשב ובעולם הגיימינג כולו, נוצרו על ידי חברות קטנות. (Pillars of eternity, Path of exile) ו-Witcher 3 שיצא עוד מעט. לעזאזל, אפילו Divinity Original sin המשובח.

ההודעות האחרונות שלך לא יכולות טכנית להיות יותר רחוקות מהמציאות חבר.

די.

שכחת את סדרת batman arkham המשובחת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסתכל על המיפרט והתגובות, חלק מהרכיבים משומשים.

אתה לא מרכיב מחשב חדש במחיר הזה עם מעבד שקול לi5-750

וgtx 760.

צודק ,לא שמתי לב ,למרות שנראה לי שמדובר ברכיבים שהיו תקולים ועברו תיקון במפעל. אף על פי כן זה מעניין כי למחשב יש פרקטית כוח כפול באותו מחיר וקניית רכיבים מתוקנים/יד שניה זו אופציה שאין בקונסולות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מניסיון העבר הערך של הקונסולה בד"כ יורד לאט יותר מחלקי מחשב משומשים או חלקי מחשב חזקים יותר שהתיישנו עם השנים כך ששוב מדובר בחוסר התעסקות שיכול לעלות יותר כסף.

בכל זאת ,אני חושב שהכי משתלם לקנות קונסולה ביד שנייה אחרי שהערך שלה ירד בהרבה ויש לה כבר הרבה אקסקלוסיבים בזול. אולי אפילו עם יציאת הקונסולות של הדור הבא. ככה ממקסמים את ההנאה במינימום מחיר וגם אפשר לדעת כבר איזה משחקים טובים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו.. קראתי את כל השבעת העמודים בדיון הזה וביאסתם לי את החיים בלרכוש כרטיס מסך.. עוד מעט אני קונה מחשב חדש ויש לי הרבה ויכוחים ותהיות על הכרטיס מסך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע בעבר היית נהנה מ5 שנים של גיימינג כש2 מתוכם הם ULT ברכישת כרטיס דגל בעלות של בין חצי לשליש מחיר של כרטיס דגל כיום.

אין כל ספק שהדרישות של המשחקים תפחו ובעיקר הן אילו שגורמות למצב הזה.

הדיון הזה רק דן בתהייה 'האם ובצדק?' או לפחות במה בעצם קרה כאן שהגענו למצב הזה..

כיום אפשר לומר שכרטיס דגל עולה בימים הטובים שלו בערך 2וחצי ומעניק לנו שנה בלחץ של ULT ועוד איזה שנתיים נוספות מדשדשות. ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כל ספק שהדרישות של המשחקים תפחו ובעיקר הן אילו שגורמות למצב הזה.

הדיון הזה רק דן בתהייה 'האם ובצדק?' או לפחות במה בעצם קרה כאן שהגענו למצב הזה..

הדרישות לא תפחו מספיק, או שתפחו מהסיבות הפחות מעניינות (רזולוציות, AA) וזה בעיקר באשמת נחיתות הקונסולות, המפתחים שמכוונים אל המכנה המשותף הנמוך ביותר.

Developer Insider: The Witcher 3 was downgraded from 2013 - list of all features taken out & why

היינו אמורים לקבל כזאת גראפיקה:

ובמקום זה המפתחים מבזבזים את הזמן על לקצץ אפקטים של Gameworks (שנראו בסרטון) ואחרים כדי שזה ירוץ על .

ואלו שמתלוננים בכל פעם שאנו זוכים לטעימה קטנה מ GW, לא עוזרים לאף אחד מלבד אולי. הייתי אפילו אומר שבדיעבד מאותתים

למפתחות המשחקים ולייצרניות השבבים שזה בסדר לספק מוצרים נחותים משביכולתן לספק באותו המחיר, העיקר שה-fps יהיה גבוה על מחשב מזדקן.

אם יש משהו ש-KeepOuT צריך להתבאס עליו ברכישת כרטיס מסך, זה downgrades למשחקים ולא להיפך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני איתך לחלוטין ועל עניין זה הייתה מבוססת התגובה הראשונה שלי בדיון זה.

העניין הוא אחר, למה החומרה כל כך יקרה כספית ביחס ל2008 לצורך העניין

ואם כבר יקר, מאיפה צץ פתאום הפער הטכנולוגי הזה בין חומרה לתוכנה?

למה שכרטיס יוקרתי לא ידע לעבד ומעלה על מנת לתת מענה מלא לAA כפתרון מוחלט ?

וכאן עולה השאלה המתבקשת - האם אופן הבניה הנוכחי הוא יעיל למעשה ??

האם יש הרבה מה לשפר באופן פעולה במקום לרוץ קדימה ולהעמיס בעוד אפקטים מכשלים ועוד AA ועוד פילטר ועוד פיקסל ?

בהמצאת אפקטים והעמסה יתרה החבר'ה אלופים. אבל איפה פילטרים או אולי אפילו אפקטים היעילים בסגנון FXAA שלא דורש כמעט וכלום?

וחבל שהוא גם לא עושה כמעט וכלום אבל נעזוב את זה כרגע .. .

צריך לחפש את הפטנטים הללו שיביא יעילות ללא עומס ניכר. כך הניצולת תשתפר פלאים ואז נוכל להינות מהכל בלי להוציא הרבה כסף..

זה מזכיר לי את הסמארטפונים, S3 לצערי היה מכשיר חזק מאוד עם תוכנה זבל שפשוט פוגעת בביצועים בשל הניצולת הגרועה שלה מהמערכת.

מה עשו בסמסונג במקום לפתור את בעיית היעילות ? פשוט הוציאו S4 ואפילו S5 שהם כל כך חזקים ויקרים חומרתית עד שבעיית הניצולת נעלמה מהשטח לחלוטין באופן יחסי.

לפרוטוקול ב S6 הם נזכרו לסדר את התוכנה הגרועה שלהם...

אגב עכשיו רק אני מתחיל להבין למה כולם חיכו לTW3 :|

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הינה הצד השני של המטבע, שאלו את CDPR אם HAIRWORKS יעבוד עם כרטיסי מסך של AMD והתשובה הייתה כן אבל בצורה לא טובה. CDPR ממליצים לא להפעיל את האפשרות אם יש לכם כרטיס מסך של AMD וציינו ששיפור הקוד לא אפשרי

http://www.overclock3d.net/articles/gpu_displays/witcher_3_dev_says_nvidia_hairworks_unoptimizable_for_amd_gpus/1

בנוסף לזה הרבה אנשים שראו את המשחק לאחרונה בפולין אמרו ש HAIRWORKS פגע קשות בביצועים (וההדגמה הייתה על חומרה של NVIDIA). בקיצור הקוד הזה רחוק מלהיות יעיל או מוכן לשימוש, ל CDPR אפילו בדרך כלל יש גישה לקוד כי החברה היא שותפה מועדפת (בדומה ל EPIC) ובכל זאת הם לא יכולים לעשות שום דבר.

לשם השוואה TRESSFX פיתרון הרבה יותר בשל ועובד בצורה טובה בלי קשר ליצרנית כרטיס המסך.

זה דיי מאשר ש בכוח דואגים שהאפשרויות שהם מספקים לא יעבדו כמו שצריך וחבל שמפתחים בוחרים לתמוך בדברים האלה במקום להגיד לא תודה ולחפש פיתרון אחר שהוגן יותר כלפי אלה שבסופו של דבר הולכים להשתמש במוצר הסופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו NVIDIA המליצו בטבלת הגדרות שלהם עבור TW3 להפעיל GameWorks רק מ- GTX980 ומעלה (כשמדובר בהגדרות Uber), אז מן הסתם שכרטיסי יתקשו.

CDPR המליצו לכבות HairWorks על כרטיס "במידה והביצועים מתחת לציפיות", ולא באופן גורף כפי שציינת. אפשר להתפשר על הגדרות אחרות, כרגיל.

איך בדיוק TRESSFX הרבה יותר בשל (הופיע בכותר בודד \סליחה 1 וחצי) או יעיל אם פגיעת הביצועים שלו ב-TR גבוהה פי 3 מזאת של HAIRWORKS ב-FC4 על כרטיס ?

TR עם TRESSFX בכלל לא היה שחיק על כרטיס Nvidia עד שהם הוציאו דריבר שצמצם את פגיעת הביצועים כך שהפכה קטנה יותר מאשר על כרטיס (שזה אבסורד בפני עצמו).

בנוסף קח לתשומת ליבך כי האפקט ב TR חל על ראשה של דמות בודדת. ב TW3 האפקט יחול גם על NPCs, כולל כמה בו זמנית. את פגיעת הביצועים נדע בהמשך.

מבחינתי המפתחים עושים בשכל שהם בוחרים בפתרונות של NV יותר מאשר AMD, כולל מבחינת קהל יעד שלהזכירך רוכש ג'יפורס ברובו.

AMD יותר בקטע של להוסיף פרופיל Crossfire ותמיכה ב-Eyefinity עבור "שיתופי הפעולה" שלהם. במקרה הטוב והנדיר מוסיפים איזה vaporware...

אין לי טענות כלפי AMD (אני לא לקוח) כפי שיש לי כלפי המשתמשים שלהם שמתמידים להאשים דווקא את המתחרה שדואגת לקדם את ה- Gaming יותר מכולם, עם או בלי proprietary.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת...

TR לא דוגמה, הם אף פעם לא עדכנו את הקוד ומאז TRESSFX עודכן מספר פעמים. בנוסף לזה TRESSFX משתמש ב OPENCL והכרטיסים שהיו אז ל NVIDIA היו דיי חרא בקטע הזה.

TRESSFX זמין גם ב THIEF ו LICHDOM, בשניהם בגירסה חדשה יותר (יכול להיות שיש עוד, את אלה אני פשוט זוכר). בקרוב נראה גם את DEUS EX החדש שמגיע עם TRESSFX 3.0 (לא מצאתי מה העדכון החדש כולל, כנראה נדע ב E3). הקוד של עודכן הרבה מאוד פעמים (כנראה כי הוא קוד פתוח), ל NVIDIA גם יש גישה מלאה לקוד מה שמאוד הקל עליהם בשיפור הביצועים על הכרטיסים שלהם. התמיכה של TRESSFX בקונסולות גם טובה יותר מסיבות ברורות.

CDPR אומרים בפרוש ש HairWorks לא עובד טוב, הם מזמינים אנשים לנסות אבל זה ידוע שיש בעיה וזה ידוע שאי אפשר לסדר אותה (משהו שאתה בחרת לא תהתיחס אליו כי זה לא נוח לך). בנוסף לזה זה לא מדוייק שהאפקט יעבוד על מספר דמויות, זה משהו שאפשר להפעיל אבל כרגע מסתמן שזה גורר בעיות ביצועים קשות גם במערך SLI.

גם הפסקה האחרונה לא נכונה, CHS פיתוח מקביל ל NVIDA PCSS וב GTA 5 שניהם זמינים ואפשר לעשות השוואה בינהם. בהשוואות שעשו גילו ששניהם לא משהו (של לא מחליק מספיק ושל NVIDIA לפעמים מחליק יותר מידי) אבל גם במקרה הזה CHS פגע פחות בביצועים. יש להם גם פיתוחים נוספים (כמו TRUE AUDIO שעד היום לא נוצל כמו שצריך) ושיתופי פעולה דיי מעמיקים עם , DICE ו SE.

המשפט האחרון שלך הוא הוכחה שאתה דיי נואש, vaporware...לפחות תן דוגמה (ולא MANTLE כי זה לא vaporware).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AMD הבטיחו TressFX ל-Thief אך למיטב זכרוני זה לא קרה, המשחק משתמש בפיזיקס אם זה רלוונטי. לפחות לא הצלחתי למצוא שום מידע על TressFX במשחק הזה.

Lichdom כן שכחתי שהוא קיים, פגיעת הביצועים שם של 2.0 TressFX היא עצומה! (לפחות על כרטיסי , מ-60fps ל-30fps על gtx680). קוד פתוח או לא, לא מתרשם ממספר גרסא.

למקרה שזה לא ברור, גם מעדכנים קוד... אגב לא ראיתי השוואה בקונסולות, לא יודע מה כל כך ברור שם בדיוק וגם לא ממש מעניין אותי למען האמת.

CDPR בחרו להשתמש ב-HairWorks. לא יודע איך להתייחס ל"בעיות שאי אפשר לסדר". שמענו דברים דומים בעבר ולאחר עדכון דריבר של פתאום הדברים נראו אחרת.

אני מניח שנחיה ונראה. לגבי מספר דמויות, ראיתי את זה רץ על 980 - דמות ראשית + סוס + מספר זאבים או מפלצת גדולה וכו'. חבל להתווכח לפני סיקור אמיתי עם דריברים עדכניים..

אמרתי במקרה הטוב והנדיר מוסיפים "vaporware", וזה שאתה מזכיר CHS עדיין לא סותר - מדובר במקרה טוב ונדיר. כעת נותר לקוות שלא יתאדה... אני בעד תחרות.

אל תתפוס אותי בהגדרה מדוייקת של vaporware אבל אני מתכוון לטכנולוגיות שהוכרזו\הובטחו (כדי למנוע מלקוחות לעבור מחנה) ומעולם לא היו בשימוש, או שהיו בשימוש "ראווה" ונזנחו.

אם אתה חייב דוגמאות אני כולל שם חומרת טסלציה יעודית שלא נוצלה, האצת GPU לפיזיקה havok/bullet שלא קרו, Mantle, True Audio, עדיין לא השתכנעתי מ TressFX, איפה נעלמו HDAO ו-MLAA. כמה דיברו על שאיכזב, HD3D נתון לחסדיה של Tridef3D, במשך דורות Crossfire לא עבד טוב, V-Sync מהדריבר שבור ב-DX ו-FQS מוגבל לDX9.

זה סתם על קצה המזלג, אני לא אשלוף לך את כל ההסטוריה שהספקתי לשכוח. עזוב סיבות ואשמות לנ"ל, מה שהיה היה. בוא פשוט נסכם שאני נואש בעינייך, ואתה בעיניי :kiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...