האם יש פה שמאלנים שההתנהלות התקשורתית בעניין הבחירות מפריעה להם? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש פה שמאלנים שההתנהלות התקשורתית בעניין הבחירות מפריעה להם?


vic07

Recommended Posts

אני לא רוצה להפוך את הדיון הזה לעוד דיון של "מי צודק, השמאל או הימין?". יש לנו מספיק כאלה פה, והם לעולם לא נגמרים טוב. אני רוצה לשאול שאלה אחרת: מה דעתכם, אלו מבאי הפורום המגדירים את עצמם כשמאלנים, על סיקור המפלגות השונות בידי התקשורת כרגע? האם לדעתכם התקשורת מספקת מידע חסר פניות לציבור בעניין הזה, או שמה תעמולה חד-צדדית מזוקקת? ואם תעמולה היא מספקת לדעתכם, האם אתם מתנגדים לכך?

אני באמת סקרן לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לדעתי יש תעמולה שמאלנית חזקה

זה מתבטא באיך התקשורת השמאלנית לא נותנת לימניים לדבר וקטעת אותם בכל משפט

וגם בכך שהם מעדיפים בבירור מפלגות שמאלניות ומתקיפות את מפלגות הימין

אם הייתי שמאלני לא היה אכפת לי כי התשקורת לצידי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם יש פה שמאלנים שההתנהלות התקשורתית בעניין הבחירות מפריעה להם?
בוודאי שיש. אם תקרא את "ידיעות" של היום, תראה שיש כאלה שמפריעה להם תעמולת הבחירות החינמית שמקבל נתניהו ב"ישראל היום". :)
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן. בהחלט מפריע לי שהתקשורת הישראלית הצהובה לא מצליחה להפיק ידיעות חדשותיות מאוזנות, ענייניות והוגנות. חלק מזה מתבטא כמעיין "תעמולה".

לצורך העניין, הן מצד זה והן מצד זה והן כלפי צד זה והן כלפי צד זה. אדם בר דעת צריך להיות מסוגל להפריד דעות והשקפת עולם מעובדות - לצערי הרב רוב הישאלים ורוב העיתונאים בישראל לא מסוגלים להבין עקרון פשוט זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילא אם זה היה רק עניין ישראלי.

אבל יש כאן גם גורמים זרים שמתערבים בתמהיל.

מתערבבים בתהליך הבחירות הישראלי כמו סם אונס מהדוד סם.

לכן חובה עלינו להתייחס לחודו של קוץ, מתוך פיקחות.

חובה למנוע מגורמים זרים להתערב בתהליכים פוליטים ואכיפתיים במדינת בכל תחום ותחום.

לא מספיק שהמשטרה והצבא יושבים בחשש וחוסר מעשה ומאפשרים לאלימות המוסלמית/ערבית לפרוע בנו?

אתם רוצים עכשיו שראשי המדינה יישמו זאת בקנה מידה גדול יותר?

נראה שלמשטרה ולשמאל בישראל כיום יש מטרה משותפת.

להכיל מצבים בטחוניים והיקיפי פשיעה, כדי להימנע מהידרדרות אלימה, בעקבות הפעולה לעצור את התעצמותה של ההידרדרות האלימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה אכן לא מאוזן (ולמי שעוקב אחרי בפורום יודע שאני שמאלני בדעותי) - תקשורת צריכה לדווח בצורה אובייקטיבית וללא משוא פנים - לא לתת ביקורת לא לחוות דעה. הכי קיצוני שאפשר מבחינתי זה לפרסם מאמר דעה (תחת הכותרת - דעה).

בכלל כל תרבות הפרשנים מטעם עצמם ובכלל כל "המקורבים" או "מקור בכיר המקורב לשקר כלשהו" צריך להפסק

אגב - אני בעד שכלל העיתונים יחולקו חופשי (ימומנו מפרסומת) - ולא רק היום (שלי יש יותר מחשד שמקושר למפלגת השלטון) - אני לא מבין למה אנשים מוציאים כסף מכיסם ע"מ לקרוא לרוב פרסומות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אוהב את ההגדרה 'שמאלני' , יותר מעדיף מרכז.

אבל אני חושב שבישראל של 2015 מי שמדבר על החזרת שטחים באופן כלשהוא נחשב לשמאלני , אז כנראה שזה אני...

לדעתי אין סתימת פיות בכל הנוגע למאבק נגד ביבי (שלדעתי בלי קשר - פועל כבומרנג ומסייע לו) ולהיפך יש הרגשה לפעמים שאתה רואה בווינט (עיתונות כתובה אני לא צורך גם לא חינמית..) כתבות על מה עשתה שרה נתניהו עם פדיונות של בקבוקי יין זה נראה מגוחך.

כאילו אין לכם טענות על דרדור המדינה ברמה הבינלאומית? על שותפות ('טבעית' על פי לשונו ) עם מפלגה שמאמינה שהדרך לקיומינו עוברת במימון מופרז של גבעות מבודדות וקומץ נערים שלמחררת שורפים את הג'יפים של חילינו שמגינים עליהם. ועל בריחה מעיסוק במצב החברתי וכו'

אז לשאלתך: התקשורת עסוקה בלכתוב נגד הימין וביבי בכל דרך אפשרית. יש סתימת פיות מסויימת לטובת השמאל המתון. לצערי בגלל האופי הרדוד של התקשורת היום הם מנסים 'לשכנע' עם נימוקים מטופשים שרק הורסים את המצב.

ולכן אין הסברה שמאלנית כלל! (למעט מפלגת 'שנאה עצמית-מרצ' ועיתון הארץ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, אני רוצה לעשות קצת סדר בבלאגן: אני לא מדבר פה על התעסקות העיתונות בפרטים "צהובים" - זה מצביע על עיתונות ירודה, אבל הדבר לכשעצמו לא מצביע על הטיה פוליטית כלשהי. אני מדבר על בחירת התכנים לפרסום, בין אם הם "צהובים" ובין אם הם "רציניים", באופן שמשרת את אחת המפלגות (או אחד המחנות) לקראת הבחירות, בכוונה תחילה לעשות כן. מה שאתה, יוסי, אומר הוא שהעיתונות צריכה להתעסק יותר בדברים הרציניים ופחות בצהבת, ועד כאן אני מסכים, אבל זו לחלוטין לא השאלה ששאלתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עניתי אבל סייגתי שזה לא יעיל:

התקשורת עסוקה בלכתוב נגד הימין וביבי בכל דרך אפשרית. יש סתימת פיות מסויימת לטובת השמאל המתון

לא חושב שפרטים על אשתו של הרצוג היו מתפרסמים בווינט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שאמרתי, לי זה בהחלט מפריע במידה כלשהי. סיקור חד צדדי ומוגזם הוא בהחלט סוג של "תעמולה". אין לי בעיה עם תעמולה, יש לי רק בעיה עם תעמולה שמתערבבת עם ידיעות חדשותיות.

עם זאת, אני לא הכי מסכים עם ההגדרות האלו של "התקשורת שמאלנית". אם היה צץ משהו על אשתו של הרצוג, למה שלא היו מפרסמים את זה? הם יפרסמו כל שטות שתגרום לטמבלים לקנות את העיתון או ללחוץ על כתבות ולפרנס אותם מפרסומות. אם זוהי שטות צהובה - מה טוב.

האם כרגע יש נטיה להתמקד יותר בנתניהו? בהחלט - ובצורה מוגזמת ומגעילה. אבל אי אפשר לנתק את זה מהיותו ראש הממשלה. אני די בטוח שאם הרצוג או לבני או XYX יהיו ראש הממשלה - אז ימצאו מה להגיד גם עליהם ועל משפחתם.

סה"כ עיתונאים הם בני אדם "רגילים", לא איזה זן מיוחד. חלקם ימנים, חלקם שמאלנים, חלקם חכמים וחלקם טיפשים. יש גופי תקשורת בהם יש יותר מפה ויש כאלה שבהם יש יותר משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...