Assassin’s Creed Unity PC Specs - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Assassin’s Creed Unity PC Specs


klayton

Recommended Posts

http://blog.ubi.com/assassins-creed-unity-pc-specs/


  • 64-bit operating system
    Required
    Supported OS
    Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
    Processor
    Minimum
    Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or FX-8350 @ 4.0 GHz or Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz
    Recommended
    Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or FX-8350 @ 4.0 GHz or better
    RAM
    Minimum
    6 GB
    Recommended
    8GB
    Video Card
    Minimum
    NVIDIA GeForce GTX 680 or Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)
    Recommended
    NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)
    DirectX
    Version 11
    Sound Card
    9.0c compatible sound card with latest drivers
    Hard Drive Space
    50 GB available space
    Peripherals Supported
    Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller
    Multiplayer
    256 kbps or faster broadband connection
    Supported Video Cards at Time of Release
    NVIDIA GTX 680 or better, GTX 700 series; AMD HD7970 or better, R9 200 series
    Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לי אישית יש i5. אגב, עד ממש לאחרונה ההמלצה הגורפת בפורום מפרטים הייתה i5 ולא i7, כך שיש לא מעט עם i5.

היו ויכוחים מרים על כך ש-i5 מתאים יותר לגיימרים ושאין יתרון בקניית i7.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שלוקח את הדרישות האלה ברצינות, הוא מי שנכנע לעצלנות ולזלזול המוחלט בשחקני המחשב של . אסביר.

דרישות מומלצות - אלו הדרישות לחוויית משחק מומלצת ועשירה. רזולוציית 1080P, מאפיינים גרפיים גבוהים, מספר גבוה של לשניה.

דרישות מינימום - מינימום החומרה הנדרש כדי טכנית להפעיל את המשחק ולקבל חוויית משחק ראויה תחת הגדרות מינימליות.

מה שאתם רואים כאן במינימום לא עונה על ההגדרה של דרישות מינימום, והוא למעשה צמוד לכח שיתנו דרישות מומלצות.

יש 2 סיבות לסיבה שדרישות המינימום האלה הזויות.

האחת היא שהגדרות המינימום במשחק הזה גבוהות מדי, ומפתחים לא עבדו מספיק כדי להוריד אותן מספיק נמוך כדי שגם מערכת פשוטה יותר תוכל לקבל חוויית משחק תקינה

השניה היא שיווק ובלבולי ביצים. רוצה שתחשבו שהיא בנתה משחק עם חווייה ויזואלית יוצאת דופן (כנראה יותר ממה ש-Crysis 3 נותן לכם, מסתבר) כשבפועל היא עשתה הרבה קיצורי דרך בפיתוח ולא בנתה התאמה כמו שצריך.

אסכם במשפט אחד - אם בשבילם רזולוציה של 900P ו-30FPS היא חוויית משחק ראויה על חומרה חלשה, כזאת היא צריכה להיות גם בחומרת חלשה.

YT7Di6B.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש פה באמת נקודה שלא ברורה לי: קראתי במספר מקומות שהקונסולות החדשות די דומות ל-, מהבחינה שהמרת משחק מ-PS4 ל- תהיה יחסית פשוטה. כלומר, לא אמורים להיות היום פורטים שלוקחים חודשים ויוצאים בסוף גרוע.

אבל אם זה כך, למה AC, שמצליח לרוץ על החומרה הנחותה של הקונסולות, מצריך חומרה כזו חזקה ב-PC?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה מהסיבה שהחומרה של הקונסולות זה לשימוש יעודי ואילו הפיסי לשימוש כללי

כלומר הקונסולות יודעות רק להפעיל משחקים ולא להטיס גם חללית לירח

ברגע שהמעבדים הם לשימוש יעודי בלבד עם סט פקודות מצומצם לא חייבים חומרה חזקה כמו בפיסי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שהחומרה דומה, אפשר לעשות השוואה קונקרטית של כח לעומת ביצועים.

אם פיתחה את המשחק לקונסולות והוא ורוץ שם ב-1600X900 ב-30FPS,

הרי שמחשב מבוסס i3 או FX4300 עם כרטיס מסך R7 260X צריך לעשות פחות או יותר את אותה העבודה. אם הוא לא יעשה את אותה העבודה (אותה איכות תמונה ורזולוציה בדיוק, ואותו FPS) הרי שיש כאן בעיית תכנות.

אם מישהו רוצה לשחק ב-1080P -ב60FPS, הרי שדרישת הכח מול הקונסולה היא גבוהה פי 2.5. במקרה הזה צריך להגדיל את החומרה באותה מידה, וזה אומר מעבדי i5 וכרטיסי מסך דוגמת R9 280X.

אומרים נחיה ונראה.

בנוגע למעבדים ולמה יש או אין בקונסולה - זה בדיוק מה שאתם מקבלים במחשב מבחינה ארכיטקטונית. אין פה שום מעבד מיוחד שמיועד לעיבוד של דברים מיוחדים. יש כאן APU כשר למהדרין של בדיוק כמו אחיו בסדרה השולחנית. קחו אותו ושימו אותו בלוח אם במחשב סטנדרטי והוא יעשה מה שהאחרים עושים. (אל תעשו את זה כמובן, הוא מולחם :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי אתה לא צודק

קונסולה לא צריכה לתמוך בהרבה סוגים של מערכות הפעלה ולא צריכה לתמוך בכל כך הרבה סוגי חיבורים כמו בפיסי עשרות סוגים של זיכרונות.

פלא שמחשב בכלל מסוגל לעבוד עם כל כך הרבה דברים שמשתמשים מחברים לו שכל אחד מתוצרת מישהו אחר ועם ארכיטקטורות אחרות.

בקונסולה החיים מאוד פשוטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא עניין של דעה. ארכיטקטורת יגואר פותחה במקור למחשבים אישיים בעלי תצרוכת חשמל נמוכה, ופה משתמשים בה בקונסולת משחק. לא שינו אותה. ברגע שיש לך חביתה, אתה לא יכול להפריד חלמון וחלבון. הנה רשימת המעבדים בארכיטקטורת יגואר.

היא עובדת עם זיכרון סטנדרטי לחלוטין, רק שבמקום שיגיע במקלות הוא מולחם ללוח ומחובר ישירות לבקר הזיכרון.

זה שסביבת העבודה הסטנדרטית של קונסולה פשוטה יותר וצורכת פחות משאבים זה ברור, אבל זה לא משנה באופן משמעותי את העומס במשחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי אישית יש i5. אגב, עד ממש לאחרונה ההמלצה הגורפת בפורום מפרטים הייתה i5 ולא i7, כך שיש לא מעט עם i5.

היו ויכוחים מרים על כך ש-i5 מתאים יותר לגיימרים ושאין יתרון בקניית i7.

HT עדיף על בלי, אבל רחוק מליבה פיזית.

האם זה שווה 50% תוספת למחיר של המעבד? תלוי את מי שואלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...