duzapz פורסם 2014 באוגוסט 20 Share פורסם 2014 באוגוסט 20 היי,לי אישית כבר נשבר מהוט אבל שניה לפני שאני מחליט להתנתק מהאינטרנט שלהם סופית אני רוצה להציג את העניין כאן בפני חברי הפורום.בתור אחד שמשחק במשחקי רשת חשוב לי מאוד העניין של פינגים נמוכים.בדרך כלל בשעות עומס ובסופי שבוע אני נתקל בבעיה של קפיצות פינגים וזה מפריע לי מאוד.שלחתי להוט באפליקציה שלהם בפייסבוק את התמונה הבאה: https://apps.bumpyardpro.com/media/Brands/hot/media/8-14/c503a2c183c44e3296ee24bf96dc75d5.pngוהסברתי להם שהרצתי פינג למספר כתובות של שרתים ישראליים כאשר ה-WIFI מכובה וכאשר אין שום תוכנה ברקע שמשפיעה על מהירות הגלישה.אני מחובר עם כבל רשת ישירות להוטבוקס.כל מה שהנציגים הטיפשים שלהם יודעים להגיד לי זה שהתשתית שלי תקינה.הם פשוט לא יודעים איך לפתור לי את הבעיה ומחרטטים לי תשובות.מה לדעתכם הסיבה שזה קורה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Irgemlol פורסם 2014 באוגוסט 21 Share פורסם 2014 באוגוסט 21 מה זה קפיצות של פינגים?אם אתה מתכוון ל latency אז זה תלוי בספקית ולא בתשתית בדרך כלל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
none77 פורסם 2014 באוגוסט 21 Share פורסם 2014 באוגוסט 21 זה נקרא jitter ובהחלט יש את זה, תנסה מחשב אחר, ואם אתה עם חייגן תנסה להתחבר עם משתמש אחר של חבר\משפחה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duzapz פורסם 2014 באוגוסט 21 מחבר Share פורסם 2014 באוגוסט 21 קורה גם במחשב אחר ואין לי חייגן... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
X7-007 פורסם 2014 באוגוסט 21 Share פורסם 2014 באוגוסט 21 איזה מודם יש לך ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
X7-007 פורסם 2014 באוגוסט 21 Share פורסם 2014 באוגוסט 21 בדיוק היום זה קרה לי גם הקפיצות של ה 500 האלו וקיבלתי גם רק 2.5-3.5 אפלוד בחבילה של 200 מגה. היה תקלה להוט בדיוק לפני שזה קרה, שזה לא בדיוק תקלה לפי מה שהתמיכה אמרו, יותר שידרוג , כיול ותיקון העוצמות. אמרו שישלחו SMS ברגע שהסתיים העבודה, לא שלחו.. בכל זאת המודם נפל עלה, עדיין מהרגע שהעבודה התחילה לא השתנה המהירות. שמתי לב שהערוץ US ID השתנה ל 4 ואני כבר יודע ש 1 עובד אצלי הכי טוב. הגדרתי אותו ל 1 והפסיקו לי הקפיצות. בגלל שאלתי אותך איזה מודם אם HOTBOX או FIBERBOX אפשרי לשנותהבטיחו גם שעונים תוך 6 דקות,,, אני כבר פעמים היום מחכה יותר מ 20 דקות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duzapz פורסם 2014 באוגוסט 22 מחבר Share פורסם 2014 באוגוסט 22 יש לי HOTBOX.חיברתי עכשיו לבזק בינלאומי במקום הוטנט ועדיין יש לי את הבעיה הזאת. אז כרגע אני מאשים אך ורק את הוט בעניין הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
X7-007 פורסם 2014 באוגוסט 23 Share פורסם 2014 באוגוסט 23 תנסה לשנות את הערוץ של ה US ID דרך הכניסה למודם 192.168.100.1 ותבחר ב INT SCAN, תזכור מה זה עכשיו ותנסה לשחק בין 1-6 תראה מתי זה משתנה, כל פעם שתשנה ותלחץ APPLY המודם יעלה מחדש, לפעמים הוא לא יצליח לעלות אז תכבה ותדליק.זה בדרך כלל מטפל בתקלות JITTER ועומסים, יש פשוט יותר מדי תעבור על הכבל או מבחינת אפלוד שגורם למידע שלך להתעכב כאילו אתה מעלה כל הזמן על על 80% מהמהירות שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duzapz פורסם 2014 באוגוסט 27 מחבר Share פורסם 2014 באוגוסט 27 קודם כל תודה על זה שאתה מנסה לעזור. ניסיתי להחליף את ה-US ID בלשונית Init Scan, זה לא באמת נותן לי. אכן כשאני לוחץ APPLY זה מרסט את המודם, אבל כשהוא עולה בחזרה זה מציג מספר שונה ממה שרשמתי. יש עוד משהו שאני רוצה שתסתכל, וזה העניין הזה: למה יש לי כל כך הרבה Uncorrectables? על מה הנתון הזה בדיוק מעיד? (דרך אגב זה נראה ככה כשעה אחרי שהפעלתי את המודם מחדש, אחרי הפעלה מחדש כל הנתונים מתאפסים) היה פה אצלי טכנאי של הוט, הסברתי לו בדיוק כמו שאני מסביר לכם פה את הבעיה וחוץ מלהחליף פה איזה מפצל ולהגיד לי שהוא העלה לי את הסיגנל, הוא לא עשה עוד משהו. אחר כך בדקתי שוב פעם בשעות עומס ושוב פעם זה קרה. בזק בינלאומי טוענים שאין להם קשר לזה ומדובר רק בבעיה אצל הוט. האמת שאני מאמין להם. כי לפניכן הייתי בהוטנט וגם אז הייתה לי אותה בעיה. - - - תגובה אוחדה: - - - ועוד משהו שאני רוצה שתסתכלו כאן, זה ה-EVENT LOG של ההוטבוקס. מה כל השגיאות האלה אומרות? משהו פה מבין בזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2014 באוגוסט 27 Share פורסם 2014 באוגוסט 27 את האמת גם עלי נמאסו הוט.יש לי איתם כבר חודשים בעיות. האינטרנט מתנתק מתי שבא לו (לא עובד לזמן מסוים), פינגים גבוהים. בעבר הייתי מעלה סרטונים של ג'יגות תוך כמה שעות, עכשיו איזה 500 מגה לוקח לי שעתיים להעלות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cheif פורסם 2014 באוגוסט 27 Share פורסם 2014 באוגוסט 27 חבל על ההתלהמות על הוט - בעית PING-ים היא לחלוטין בתחום של ה-ISP ולא של ספק התשתית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duzapz פורסם 2014 באוגוסט 31 מחבר Share פורסם 2014 באוגוסט 31 היי,תודה על התשובה.אתה יכול להסביר בבקשה למה זה קשור בוודאות לספק האינטרנט?אני מחובר לבזק בינלאומי ולפניכן הייתי מחובר להוטנט ובשניהם היה לי את הבעיה.תודה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cheif פורסם 2014 בספטמבר 1 Share פורסם 2014 בספטמבר 1 ספק התשתית "אחראי" ל-PING עד לשרתים "שלו". מנקודה זו הכל באחריות ה-ISP שלוקח את הבקשות שלך ומעביר אותם לשרתים המרוחקים. אם אין לך בעית PING בתוך הרשת הביתית וה-PING לספק התשתית תקין, הבעיה היא באחריות ה-ISP. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מתן בזק בינלאומי פורסם 2014 בספטמבר 1 Share פורסם 2014 בספטמבר 1 היי,נשמח לסייע לך בבדיקת הנושא לעומק.לשם כך, אנא שלח פרטי התקשרות ל-online@bezeqint.net ונציג טכני שלנו יחזור אליך בכדי לסייע.בברכה,מתן, בזק בינלאומיהיי,תודה על התשובה.אתה יכול להסביר בבקשה למה זה קשור בוודאות לספק האינטרנט?אני מחובר לבזק בינלאומי ולפניכן הייתי מחובר להוטנט ובשניהם היה לי את הבעיה.תודה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duzapz פורסם 2014 בספטמבר 3 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 3 שלחתי לשם מייל מתן, תודה. Cheif, תוכל להסביר מה יכולה להיות הסיבה לכל ה-Uncorrectables שאני רואה? האם הנתון הזה הוא זה שמעיד על איבודי מידע והקפיצות של הפינגים שיש לי? היה אצלי טכנאי של הוט שאמר שהוא מרים לי קצת את הסיגנל שלי ושזה יעזור לנושא של הפינג. (מה שלא עזר לצערי) מה הסיגנל האופטימלי ל-US ו-DS? אני יודע את הטווחים שנחשבים לתקינים, אבל מה נחשב למצב אופטימלי והכי כדאי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.