למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - עמוד 12 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

נניח בתרחיש אופטימי ביותר אתה תתבע אותם, תזכה והם יחזירו לך את הכסף וכל זה תוך חצי שנה. מה ההיגיון שלך לא לנסות לפתור את הבעיה בינתיים, כדי שבמשך החצי שנה הקרובה תוכל לעשות שימוש במחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
נניח בתרחיש אופטימי ביותר אתה תתבע אותם, תזכה והם יחזירו לך את הכסף וכל זה תוך חצי שנה. מה ההיגיון שלך לא לנסות לפתור את הבעיה בינתיים, כדי שבמשך החצי שנה הקרובה תוכל לעשות שימוש במחשב?

הקטע הוא שניסיתי הכל חוץ מלהתעסק בחלקים פנימיים של המחשב, לעשות עדכון אחר ל , לחפש אחרים לכרטיס מסך, כל דבר שרשום באינטרנט שקשור ל2 השגיאות BS שאני מקבל כל הזמן.

זה עשיתי לפני ששלחתי להם את המחשב בפעם האחרונה שהוא חזר אליי שבור ובאותו מצב כפי שהיה מהיום הראשון, זה נדמה כאילו הם לא עושים כלום עם המחשב, החליפו את החלקי השבורים, שמו את המחשב בצד של החנות ושלחו אותו חזרה (למרות שהם כן התעסקו במשהו על המחשב עצמו, לא יודע)

אבל עזוב, בוא נגיד אני בן אדם שלא מבין במחשבים, למה אני צריך לתקן אותו? לא קניתי מחשב יד 2 שאני צריך עכשיו לבוא ולתקן אותו, הוא אמור להגיע אליי קומפלט, כמו שצריך.

מין הסתם יש לו אינטרס מובהק להגיע למשפט כשהמחשב במצב כמה שיותר גרוע.

לא כמה שיותר גרוע, אני פשוט לא מתכוון לתקן טעויות של החברה שממנה קניתי את המחשב, למה לי לתקן את זה? האחריות היא עליהם והם גם מסרבים לקחת את המחשב לבדיקה שוב כי לטענתם המחשב בסדר, אבל בבקשה, התגובה הראשונה בעמוד הזה מראה כמה המחשב הזה דווקא לא בסדר.

באמת שאפילו בתור יד שנייה בחצי מחיר לא הייתי קונה מחשב עם בעיות כאלו וגם אתם לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם נכנסתי לפה די מאוחר, אבל קראתי את כל השרשור, ורציתי להביע תמיכה בפותח הדיון ולאחל לו בהצלחה בהליכים המשפטיים.

מביש מאוד איך אנשים פה התבטאו נגד פותח הדיון והתייצבו להגנת החנות. לא ייתכן בעליל שחנות תתנהל ככה מול לקוח שלה, במיוחד כזה ששילם כ"כ הרבה כסף. כל האנקדוטות למיניהן של שירות טוב מהרשת לא רלוונטיות כהן אלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא עניין של להיות צודק, זה עניין של לא לצאת טיפש. לקבל מחשב דפקט זה משהו אחד, להמשיך לסבול איתו מבחירה, זה עניין אחר.

למה טיפש? הוא כותב לך שהוא כן ניסה לסדר את הבעיות האלה, אבל לא הצליח.

...

גיל28, ניסיתי לפתור את זה וכבר רשמתי את זה פעמיים וגם בתגובה הראשונה בעמוד הזה:

עכשיו אני גם בטוח שחלקכם יבואו ויגידו לי שאפשר למצוא פתרון בגוגל, אז אני ישבתי ימים אם לא שבועות וניסיתי לפתור את זה עם כל מיני דרכים באינטרנט (לא פתחתי את המחשב או משהו, אני לא הולך לתקן טעויות של TMS) זה פשוט לא עובד, המחשב הזה שבור מההתחלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בדיוק לפני קניית מחשב חדש, ו-TMS הייתה אחת החנויות ששקלתי לקנות מהן.

תודה לפותח הדיון שהרחיב לי את האופקים, מהחנות הזאת אני כבר לא אקנה.

חנות צריכה להמדד במצבים כאלה בדיוק, מה קורה כאשר ללקוח יש בעיה לאחר שקיבל את המוצר, ולא על ידי "המוכר היה אחלה גבר הביא לי את המחשב לאוטו וצירף משטח לעכבר במתנה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שאתה תובע אותם רק על 15 . היית צריך לתבוע 30 אלף כך יכולת לקבל אולי במקרה הטוב 15.

אתה צודק. מקרה מזעזע. כדי שתפרסם בעוד פורומים. (לא קראתי את כל ה18 דף\: )

אני מכאן והילך ימנע מלרכוש מהם. וגם ימליץ לאחרים להימנע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני לא מבין למה אנשים ממשיכים לריב ולפתוח אשכולות על TMS.

לפני ש-TMS פשטה רגל יחד עם Fox, והייתה בבעלות של גיא, זאת הייתה החנות החנויות הטובות ביותר בארץ בלי שום שאלה בכלל. יחד מעולה, מחירים טובים ומקצועיות מאודד גבוהה.

אחרי כל סיפור פשיטת הרגל ועבירת ההנהלה לקיריל, לא רוכש מהם יותר. פעם אחרונה רכשתי מהם שני כרטיסי 280X וקיבלתי יחס פשוט נורא. למרות שמימוש האחריות היה לפני שנה, הם החליטו שהם לא מסכימים לתת משלוח חינם, ואמרו שהם מוכנים לתשלום בדיוק כפי שהם משלמים לחברת שליחויות, סכום של 50 ש"ח. אמרתי לו שזה לר הגיוני לשלם 100 ש"ח למשלוח הלוך-חזור כשהם מבטיחים משלוחים חינם. בסוף כשהתקשרתי לוולקום הנציג היה בשוק שמישהו אמר לי את זה והוא טען שהמשלוח עולה להם רק 30 שקל. הוא הסכים לעשות לי ב-30 ש"ח משלוח הלוך-חזור, חסכון של 70 ש"ח מניסיון הרווח המגעיל של TMS. חיכיתי כמעט שלוש חודשים עד שהם סוף כל סוף החליפו את הגוף קירור, ובסוף שהוא הגיע עדיין התגלה שאחד המאווררים פגום ועובד בצורה איטית מהשני. פה הרמתי ידיים ושלחתי על חשבוני את הכרטיס ל-, לא הגיוני שאני צריך לחכות חצי שנה כדי סך הכול לקבל כרטיס מתיקון, בלי זיכוי, ועוד בעלות משלוחים.

הם נהיו חנות פח, לא יותר. קניתי לא מזמן מחשב מ-Plonter, יכול לומר שהם באמת מקצועים והבחור שלהם שם דיבר איתי חצי שעה והסביר לי על מתחים בספקים והבדלים בין קבלים ונכנס איתי לעוד כל מיני שטויות בתחום בלי גמגום ובלי שום התנשאות שראיתי מצד המון טכנאים בעבר. חוץ מזה המחשב עובד מעולה והסידור כבלים שלהם ברמה מעל כולם.

עוד חנות שהיא דיי בסדר זו Start, קניתי מהם בזמנו מארז וספק, קיבלתי שירות לא רע בכלל. הבעייה היחידה זאת הזמינות, לוקח להם כמעט שבועיים לענות למייל והם אף פעם לא עונים בטלפונים, חוץ מזה חנות סבבה לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שגם אני רכשתי מהם מחשב ב5000 ש״ח לפני קצת יותר משנה, ועד היום אני מקבל אחת לכמה ימים BSOD.

כשרק קיבלתי אותו זה היה יותר גרוע וקיבלתי כמה פעמים ביום, אבל הצלחתי לשפר את המצב מעט.

http://hwzone.co.il/community/threads/544412-מחשב-חדש-עם-בעיות-רבות?p=4887396#post4887396

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שקיריל מנסה להציגו כשקרן אלא מנסה להציג פה נקודה.

לפי הפרטים של פותח השרשור נראה כי הבעיה העיקרית היא בכרטיס/י המסך. האם באמת כרטיס/י המסך נקנו דרך TMS? זאת נקודה חשובה ביותר בדרך לפתרון.

Computex, אני לא יודע איך חנות יכולה להחשב עם שירות "סבבה" אם היא לא עונה לטלפונים ומענה לאימייל מתקבל לאחד שבועיים. זה לא שירות וזה לא חנות שהייתי מוכן לקנות אצלה, מבחינתי כבר עדיף לקנות אצל KSP (לא מאמין שאני אומר את זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^בדיוק מה שחשבתי על מה שComputex כתב, והוא אוהב לכתוב הרבה דברים טיפשיים בדרך כלל ככה שקשה לי להאמין לו, ותשובה נראה או בעוד שבוע+ או לעולם לא מה שבטוח אולי הסיכוי לקבל אותה יעלה אם ישאלו אותו דרך Computex - FXP .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...