למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - עמוד 10 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
+1

אני לא הייתי מוכן לחיות עם מחשב חדש ששולם עליו מחיר מלא - כאשר אני יודע כעובדה שהוא התרסק במשלוח פעמיים בעוצמה כזאת שהצליחה לעקם את המארז ולשבור את גוף הקירור מבפנים.

האם הייתם מוכנים לחיות עם חדש שקניתם, כאשר אתם יודעים שהוא נפל מהגרר ונדפק ואז פשוט החליפו נניח את הכנף שהתעקמה והפנס שנשבר?

האם הייתם מוכנים לחיות עם טלפון חדש שקניתם, שהגיע עם מסך שבור מהקופסה - ושהפיתרון של החנות היה לשלוח אותו לטכנאי שיחליף רק את המסך (ולכו תדעו מה עוד נדפק בדרך, למשל חיבורי רמקול/אנטנה וכו' שאולי עדיין מחוברים אבל כבר רופפים בעקבות המכה?), במקום לספק לכם טלפון חדש אחר?

האמת, השתכנעתי. גם לאור מה שעידן אמר.

אני הייתי דורש מחשב חדש או את ביטול העסקה והחזר הכסף.

ואם המשלוחים מבוטחים, כפי שאמר קיריל, TMS לא יספגו את העלות של זה כך שאין להם סיבה לא להסכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך קובעים בחנות מחשבים שרכיב שנפל הוא תקין ולא ניזוק?

הם עוברים על המעגל המודפס עם מיקרוסקופ? QA במפעל, לא בחנות, אם יש ספק בנוגע לתקינות המלאה של רכיב לאחר תאונה שבאחריות החנות אז מן הראוי שהן יחליפו בחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את חמשת העמודים האחרונים,

אבל משהו שגורם לי לתרעומת גדולה זה הצרכן הישראלי הממוצע.

מצפים לשירות מושלם, אך לא יכולים להתנסח ולהתבטא כמו בני אדם.

חוץ מזה, מה זה השטויות האלו של "היו לי דרופים" ?

כש BF4 יצא המשחק קרס לכל בן אדם שני, זה אומר שכולם הלכו לנצל אחריות ?

היו לך דרופים אז אתה קופץ למסקנה שמדובר בבעית חומרה ?

מה עם כמה בדיקות לפני, החלפת , משחק עם ההגדרות טיפה, בדיקת טמפ' ?

וואלה יופי, נתחיל מגמה שכל אחד שלא מקבל את כמות ה FPS שהוא מבקש ילך לנצל אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את חמשת העמודים האחרונים,

אבל משהו שגורם לי לתרעומת גדולה זה הצרכן הישראלי הממוצע.

מצפים לשירות מושלם, אך לא יכולים להתנסח ולהתבטא כמו בני אדם.

חוץ מזה, מה זה השטויות האלו של "היו לי דרופים" ?

כש BF4 יצא המשחק קרס לכל בן אדם שני, זה אומר שכולם הלכו לנצל אחריות ?

היו לך דרופים אז אתה קופץ למסקנה שמדובר בבעית חומרה ?

מה עם כמה בדיקות לפני, החלפת , משחק עם ההגדרות טיפה, בדיקת טמפ' ?

וואלה יופי, נתחיל מגמה שכל אחד שלא מקבל את כמות ה FPS שהוא מבקש ילך לנצל אחריות.

ולמה לא?!.

מי אתה שתגיד לבנאדם ששילם ממיטב כספו לקנות משהו אם הוא עומד בציפיות שלו או לא?!, זכותו המלאה לשלוח את המוצר לבדיקה!, ואם יתברר שהמוצר תקין לחלוטין פה הבעיה של הקונה שלא עשה שיעורי בית מראש..

בקשר למה שרשמת על בדיקת אז קודם כל פותח האשכול ציין שהוא עשה.

ובכל מקרה מה נראה לך שכל בנאדם יודע את הדברים האלה?! , הוא קנה מוצר שלא מספק לדעתו את הסחורה ויש לזה אחריות אז למה לא לנצל אותה?!

אם כבר שאנשי המעבדה של החנות יגידו לאותו קונה נסה את הדריבר X/Y .

למה אתה יוצא מנקודת הנחה שכולם יודעים כמוך מה לעשות?!.

אם כבר מה שגרם לי ל"התרעמות" זה "הצרכנים הישראלים" כמוך שלא מבינים שעצם זה שקנית משהו בארץ ולרוב שילמת פי כמה מבחול אז אחד היתרונות המרכזיים זה עניין האחריות,אז למה לעזאזל לא "לנצל" אותה אם לדעתך זאת סיבה מוצדקת?!.

היית קונה אוטו ידני ואחרי שבוע מחליט לדעתך שהוא לא מאיץ כמו שחשבת שהוא יאיץ אז לא היית שולח אותו לבדיקה?!, או שהיית יוצא מנקודת הנחה שהבעיה בנהיגה שלך ולא היית בודק את זה?, עכשיו תגיד לי מה שונה בין הדברים?

ושאני אפילו לא אתחיל עם "מצפים לשירות מושלם, אך לא יכולים להתנסח ולהתבטא כמו בני אדם." ,למה זה שאתה דורש שירות למה שקנית צריך להפוך אותך לפילוסוף? .

אומנם לא נעים לנו קצת בתור קוראים וקצת צורם לנו בעין אבל מפה להגיד שטות בלי שום קשר אחד לשני..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את חמשת העמודים האחרונים,

אבל משהו שגורם לי לתרעומת גדולה זה הצרכן הישראלי הממוצע.

מצפים לשירות מושלם, אך לא יכולים להתנסח ולהתבטא כמו בני אדם.

חוץ מזה, מה זה השטויות האלו של "היו לי דרופים" ?

כש BF4 יצא המשחק קרס לכל בן אדם שני, זה אומר שכולם הלכו לנצל אחריות ?

היו לך דרופים אז אתה קופץ למסקנה שמדובר בבעית חומרה ?

מה עם כמה בדיקות לפני, החלפת , משחק עם ההגדרות טיפה, בדיקת טמפ' ?

וואלה יופי, נתחיל מגמה שכל אחד שלא מקבל את כמות ה FPS שהוא מבקש ילך לנצל אחריות.

מסכים ולא מסכים..

דבר ראשון גם למישהו שלא יודע להתנסח מגיע "שירות מושלם". אוי לנו אם טיב השירות ייקבע לפי אופן ההתנסחות..

(שגם לי הוא צורם ולא נעים אבל זה ממש לא העניין פה)

מסכים איתך שזה פזיז לשלוח את המחשב למעבדה לפי דרופים במשחק מחשב, אבל המצב שהוא תיאר חמור יותר, ואי אפשר באמת

לאמוד את חמרת המצב רק לפי התיאור שלו... יכול להיות שלא היה צריך לשלוח את המחשב בפעם הראשונה, לעולם לא נדע, אבל זה גם לא הנושא פה.

בקשר לניתור בעיות, מסכים איתך שוב שרצוי לפני ששולחים למעבדה לנסות לזהות מה קורה, בין אם זה טמפ', , בנצ'ים וכו'...

אבל למה רצוי? כי חנות לא יכולה להסתמך על זה שהלקוח שלה מבין בחומרה\תוכנה ברמה כזו או אחרת.. ולכן, גם אם הלקוח מבין בזה, ולא עשה בדיקות, אין כאן שום מקום לבוא בטענות. (חוץ מזה, שאני מניח שכל אחד יעשה מקסימום כדי לטפל בבעיה בעצמו במגבלות הידע וההבנה שלו..)

אבל עד כאן הכל לא היה ממש נושא הדיון (כי מזה כבר משנה למה הוא שלח את המחשב) אלא הצורה שבה הוא קיבל את המחשב בחזרה. פעמיים.

שכמו שאמרו פה לפניי זה ממש לא בסדר וכו' וכו'.. שצריך להחליף וכל זה..

ואני שמח לראות TMS לא מתנערים/מתעלמים. אני לא יודע מה יצא מזה בסוף, אבל אני מקווה שהכל נפתר כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

eran898

זה לא פי כמה מחו"ל, כנראה אתה לא מעודכן במה שהוא קנה. קראת את כל הדיון?

דיברתי בכללית על המחירים של מוצרי מחשב לעומת המחירים בחול.

בכללי המחירים הם כמעט זהים אם מורידים את המע"מ , אבל ,וזה אבל גדול!, להם יש מבצעים על חלקי מחשב, ומבצעים אמיתיים !

לא כאלה שאתה בירור רואה שהעלו את מחיר המוצר בשביל לרשום את ההנחה..

אתה יכול לראות לדוגמא את מכירת הקיץ של בארהב ולראות את ההשוואת מחירים..

או יודע מה,משהו שקרוב אלי באופן אישי.. עכבר G700S נמכר בחול כל כמה זמן במבצע 49$ תראה פי כמה הוא נמכר בארץ.. ולא אין על סכום כזה מע"מ.

עריכה:

שחכתי לציין שכן קראתי את כל השירשור מהרגע שפורסם.. פשוט יש הודעות שקשה לי להתעלם מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חומרה וציוד היקפי הם דברים מאוד שונים.

בתחום החומרה דווקא יש מגמת שיפור, לדוגמא בתחום ה- המחירים מעולים.

לגבי דוגמאת ה-G700S: העכבר הזה היה פעמיים במבצע הזה באמזון, פעם בבלאק פריידי (פעם בשנה) ופעם בסייל של מוצרי לוג'יטק.

מאז המחיר שלו יותר קרוב ל-70 דולר. עדיין רחוק מה-645 שקל שגונבים עליו באייבורי, אבל לטעון שהוא במבצע בשביל 50 דולר "כל הזמן" זה ממש לא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את חמשת העמודים האחרונים,

אבל משהו שגורם לי לתרעומת גדולה זה הצרכן הישראלי הממוצע.

מצפים לשירות מושלם, אך לא יכולים להתנסח ולהתבטא כמו בני אדם.

חוץ מזה, מה זה השטויות האלו של "היו לי דרופים" ?

כש BF4 יצא המשחק קרס לכל בן אדם שני, זה אומר שכולם הלכו לנצל אחריות ?

היו לך דרופים אז אתה קופץ למסקנה שמדובר בבעית חומרה ?

מה עם כמה בדיקות לפני, החלפת , משחק עם ההגדרות טיפה, בדיקת טמפ' ?

וואלה יופי, נתחיל מגמה שכל אחד שלא מקבל את כמות ה FPS שהוא מבקש ילך לנצל אחריות.

אין לי מושג איפה ראיתה BF4 כי אין לי את המשחק הזה, יש לי 3, אולי רשמתי בטעות.

אתה באמת חושב שלא החלפתי דרייבירם ועשיתי עוד בדיקות?

זה מה שקורה למישהו שקורא 5 עמודים.

תקרא את כל הדיון, אתה מדבר כאילו יש לי מחשב פעם ראשונה בחיים שלי.

שלא תבין, הדרופים לא קורים בדיוק ״פתאום״, הם קורים כשיורה, בדכ במישהו או שמישהו נכנס לשדא ראייה.

בקיצור תקרא את שאר התגובות שלי אם תמצא, 15 עמודים ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...