למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - עמוד 15 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה משנה כי מצד אחד הוא כותב ש"החגיגה נמשכת" ואפשר לראות שזה מסכים כחולים ועדכון לחלונות 7 SP1 יכול לעזור לפתור אותם אז זה למה, ונראה לך שחבילת השירות הזאת היא ליופי?

אפשר לראות גם בעמוד 17 בתגובה #161 עוד הרבה מסכים כחולים אז למה לא לפתור אותם? אבל על זה הוא ענה בעמוד 17 לneedacomp וGil28 וMilford Cubicle שאמר שהאינטרס שלו להגיע במצב כמה שיותר גרוע אבל הוא גם ענה

הקטע הוא שניסיתי הכל חוץ מלהתעסק בחלקים פנימיים של המחשב, לעשות עדכון אחר ל , לחפש אחרים לכרטיס מסך, כל דבר שרשום באינטרנט שקשור ל2 השגיאות BS שאני מקבל כל הזמן.
וכמו שזה נראה הוא לא ניסה הכל ועוד משהו שאמורים לעשות לאחר התקנה של מערכת ההפעלה כי מעודכנת אין לו.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משנה כי מצד אחד הוא כותב ש"החגיגה נמשכת" ואפשר לראות שזה מסכים כחולים ועדכון לחלונות 7 SP1 יכול לעזור לפתור אותם אז זה למה, ונראה לך שחבילת השירות הזאת היא ליופי?

אפשר לראות גם בעמוד 17 בתגובה #161 עוד הרבה מסכים כחולים אז למה לא לפתור אותם? אבל על זה הוא ענה בעמוד 17 לneedacomp וGil28 וMilford Cubicle שאמר שהאינטרס שלו להגיע במצב כמה שיותר גרוע אבל הוא גם ענהוכמו שזה נראה הוא לא ניסה הכל ועוד משהו שאמורים לעשות לאחר התקנה של מערכת ההפעלה כי מעודכנת אין לו.

סבבה אבל פה נניח לרגע שהבן אדם קנה מחשב והוא לא מבין כלום. הוא מביא אותו לחברה שמחשיבה את עצמה מקצועית כמו tms והיא שוב ושוב לא מצליחה לפתור שום בעייה.

איפה ההיגיון להאשים אותו ? זה פשוט מעצבן אותי שמנסים להגן על חברה ששוב ושוב מאכזבת את הלקוחות שלה. אני יכול להשים איתך כסף שעם הסיפור הזה היה על KSP כולם היו מסכימים איתו.

מחשב תקול שהורכבה על ידי חברה צריך להיות באחריות של החברה, למה הלקוח צריך לשבת ולשבור את הראש ? אני קניתי תמחשב שלי מפלונטר, היה לי כמה בעיות של מסכים כחולים אחרי איזה שבוע הביאו לי משלוח חינם עד הבית וחזרה והתקינו לי מחדש את כל הווינדוס ושמרו לי את כל המידע שלי. זה שירות שאני מצפה לקבל מחברה שאני קונה ממנה מחשב בדיוק כמו כל חברה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר פה על פעולה של עדכון מערכת הפעלה לחבילת שירות שפתרה הרבה בעיות שהוא אפילו לא קנה מהם לפי החשבונית ולא בדיוק ברור לי גם אם היא חוקית או לא הוא יכול לבצע לבד ואם דבר כזה הוא לא ביצע בצורה נכונה יכול להיות שעוד דברים הוא עשה לא נכון, בנוסף הייתה שאלה שלא נענתה בעמוד הראשון

קנית כולל מערכת הפעלה? כי אם כן, עליהם גם לבדוק עם הדיסק שלך ולראות שאין בעיה של דרייברים וכדומה.
אני לא מדבר על הבעיות הפיזיות שלא ברור לי אם הן תוקנו כי בתגובה #153 הוא כתב שהמחשב עדיין פיזית וטכנית עם אותן הבעיות אבל לא העלה תמונות חדשות של המחשב פיזית(נראה לי שתוקנו כי זה גם נשמע כאילו הוא מתחמק מהחלק הזה) אלא רק שוב דיבר על המסכים הכחולים וגם העלה תמונות של המסכים הכחולים שוב, אגב רק מלחפש 6.1.7600.2.0.0.256.1 שזאת גרסת מערכת ההפעלה של פותח הדיון אפשר לראות הרבה תוצאות שמדברות רק על מסכים כחולים ככה שזה יהיה הגיוני לעדכן ל6.1.7601 ומי בכלל קונה מחשב ולא מעדכן את מערכת ההפעלה(מישהו שלא מבין יותר מידי ככה זה נראה) אז כשפותח הדיון אומר שהוא עשה הכל(מבחינת התוכנה) אני מאוד בספק לגבי איך ומה הוא עשה מילא זה היה משתמש מוכר יותר ורציני הייתי מרים גבה אבל במקרה שלו אני ממש לא מופתע.

שלי הייתה בעיה במחשב כשקניתי אותו עוד מSkyPC בזמנו הייתה לי בעיה שהמחשב הפעיל את עצמו מחדש בצורה אקראית, ביצעתי התקנה למערכת הפעלה וזה עדיין המשיך לקרות, הבאתי אותו לSkyPC הם אפילו לא עלו על הבעיה אמרו לי הכל בסדר, כנראה סתם השאירו אותו פועל על שולחן העבודה בלי להשאיר תיקייה או ואז לאחר כמה ימים אמרו לי שהמחשב בסדר ידעתי שלא הגעתי לקחתי וכבר באותו היום זה קרה שוב החזרתי להם בסוף הם ראו בעצמם שהוא מפעיל את עצמו מחדש והחליפו לי את כל המחשב למחשב חדש והחזירו גם את המידע הקיים וכל הסיפור לקח שבועיים מהרגע שקיבלתי את המחשב.

עכשיו לבן משפחה שלי שקנה מTMS לפני 4 שנים בשנה האחרונה שנשארה אחריות הכרטיס מסך בשלב מסוים במשחקים פתאום גרם להפעלה מחדש ובסוף גם נהרס והוא הביא את המחשב לוולקום טכנולוגיות השותפים של TMS את הכרטיס מסך TMS החליפו בלי בעיות לחדש ועשו בדיקות(הייתה גם תיקייה שלהם בשולחן העבודה) אבל שהמחשב חזר הוא פתאום הפעיל את עצמו מחדש גם לא במשחק כשבדקתי בעצמי הוא לא הפעיל את עצמו מחדש בבדיקות השונות שביצעתי שוב אבל בסוף בלי להיות מופתע בכלל הייתה לו כמות לא קטנה של רוגלות שלאחר ניקוי עם כמה תוכנות מוכרות המחשב עובד כמו שצריך בלי הפעלות מחדש עד היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר פה על פעולה של עדכון מערכת הפעלה לחבילת שירות שפתרה הרבה בעיות שהוא אפילו לא קנה מהם לפי החשבונית ולא בדיוק ברור לי גם אם היא חוקית או לא הוא יכול לבצע לבד ואם דבר כזה הוא לא ביצע בצורה נכונה יכול להיות שעוד דברים הוא עשה לא נכון, בנוסף הייתה שאלה שלא נענתה בעמוד הראשוןאני לא מדבר על הבעיות הפיזיות שלא ברור לי אם הן תוקנו כי בתגובה #153 הוא כתב שהמחשב עדיין פיזית וטכנית עם אותן הבעיות אבל לא העלה תמונות חדשות של המחשב פיזית(נראה לי שתוקנו כי זה גם נשמע כאילו הוא מתחמק מהחלק הזה) אלא רק שוב דיבר על המסכים הכחולים וגם העלה תמונות של המסכים הכחולים שוב, אגב רק מלחפש 6.1.7600.2.0.0.256.1 שזאת גרסת מערכת ההפעלה של פותח הדיון אפשר לראות הרבה תוצאות שמדברות רק על מסכים כחולים ככה שזה יהיה הגיוני לעדכן ל6.1.7601 ומי בכלל קונה מחשב ולא מעדכן את מערכת ההפעלה(מישהו שלא מבין יותר מידי ככה זה נראה) אז כשפותח הדיון אומר שהוא עשה הכל(מבחינת התוכנה) אני מאוד בספק לגבי איך ומה הוא עשה מילא זה היה משתמש מוכר יותר ורציני הייתי מרים גבה אבל במקרה שלו אני ממש לא מופתע.

שלי הייתה בעיה במחשב כשקניתי אותו עוד מSkyPC בזמנו הייתה לי בעיה שהמחשב הפעיל את עצמו מחדש בצורה אקראית, ביצעתי התקנה למערכת הפעלה וזה עדיין המשיך לקרות, הבאתי אותו לSkyPC הם אפילו לא עלו על הבעיה אמרו לי הכל בסדר, כנראה סתם השאירו אותו פועל על שולחן העבודה בלי להשאיר תיקייה או ואז לאחר כמה ימים אמרו לי שהמחשב בסדר ידעתי שלא הגעתי לקחתי וכבר באותו היום זה קרה שוב החזרתי להם בסוף הם ראו בעצמם שהוא מפעיל את עצמו מחדש והחליפו לי את כל המחשב למחשב חדש והחזירו גם את המידע הקיים וכל הסיפור לקח שבועיים מהרגע שקיבלתי את המחשב.

עכשיו לבן משפחה שלי שקנה מTMS לפני 4 שנים בשנה האחרונה שנשארה אחריות הכרטיס מסך בשלב מסוים במשחקים פתאום גרם להפעלה מחדש ובסוף גם נהרס והוא הביא את המחשב לוולקום טכנולוגיות השותפים של TMS את הכרטיס מסך TMS החליפו בלי בעיות לחדש ועשו בדיקות(הייתה גם תיקייה שלהם בשולחן העבודה) אבל שהמחשב חזר הוא פתאום הפעיל את עצמו מחדש גם לא במשחק כשבדקתי בעצמי הוא לא הפעיל את עצמו מחדש בבדיקות השונות שביצעתי שוב אבל בסוף בלי להיות מופתע בכלל הייתה לו כמות לא קטנה של רוגלות שלאחר ניקוי עם כמה תוכנות מוכרות המחשב עובד כמו שצריך בלי הפעלות מחדש עד היום.

סבבה אבל איפה הוא אשם ? למה תמיד מנסים להאשים פה את הלקוח ?

בן אדם שלא מבין במחשבים וחומרה קונה מחשב מחברה שנראת לו אמינה, יש לו תקלה שאין לו שמץ של מושג איך לסדר,

מי צריך לטפל בבעייה ? החברה ממנה הוא רכש אותה. לא תמיד זה להחליף חלקים ולהחזיר ללקוח את המחשב, יש בעיות תוכנה שחברה שהיא מקצועית (מה שאני ממש לא יכול לומר עליהם) צריכה לדעת לסדר.

לא יודע אם כתבתי שהמחשב האחרון שלי נרכש מ-Plonter, היה לי אינסוף בעיות עם הווינדוס אחרי כמה שבועות. הוא ישב אצלם איזה יומיים והם מחקו שהיו שם לפי מה שהם אמרו ועשו תיקון לווינדוס.

אותה בעייה חזרה שוב, הם גיבו לי את כל הנתונים והתקינו לי את המערכת הפעלה מחדש יחד עם כל הדרייברים והחזירו את הקבצים שהיו שם. לא מגיע להם פרס ככה צריכה להתנהג כל חברה מכובדת.

מה גם שכל המשלוחים היו חינם לכל הצדדים כי זה קרה לא הרבה זמן אחרי שקניתי את המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא. בעל עניין מבחינתי זה כל מי שעובד בחנות מסויימת.

אתה צודק הבלש קיריל. אני ילד בן 14 שפלונטר לקחו לעבוד. אתה רציני תגיד לי ?

שמתם פס על לקוח זה העניין פה, למה אתה מחפש כל הזמן את מי להאשים במקום את עצמך ואת ההתנהלות שלך ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, קומפיוטקס, הציפיות שלך מחנויות אינן מציאותיות. שחנות תטפל בבעיות תוכנה, בטח כשמדובר בתוכנה שהחנות לא מכרה לך? לא מעשי. כן הייתי מצפה מחנות שמכרה מחשב עם OEM מותקנת מראש תטפל בתקלות שמונעות ממנה לעלות או לפעול כראוי, אבל לא יותר מזה. מה שכן, בהחלט הייתי מצפה שחנות שמחזירים לה מחשב תקול תדע לזהות שהמקור לבעיות הוא תוכנתי ולכוון את הלקוח בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אבל איפה הוא אשם ? למה תמיד מנסים להאשים פה את הלקוח ?

בן אדם שלא מבין במחשבים וחומרה קונה מחשב מחברה שנראת לו אמינה, יש לו תקלה שאין לו שמץ של מושג איך לסדר,

מי צריך לטפל בבעייה ? החברה ממנה הוא רכש אותה. לא תמיד זה להחליף חלקים ולהחזיר ללקוח את המחשב, יש בעיות תוכנה שחברה שהיא מקצועית (מה שאני ממש לא יכול לומר עליהם) צריכה לדעת לסדר.

לא יודע אם כתבתי שהמחשב האחרון שלי נרכש מ-Plonter, היה לי אינסוף בעיות עם הווינדוס אחרי כמה שבועות. הוא ישב אצלם איזה יומיים והם מחקו וירוסים שהיו שם לפי מה שהם אמרו ועשו תיקון לווינדוס.

אותה בעייה חזרה שוב, הם גיבו לי את כל הנתונים והתקינו לי את המערכת הפעלה מחדש יחד עם כל הדרייברים והחזירו את הקבצים שהיו שם. לא מגיע להם פרס ככה צריכה להתנהג כל חברה מכובדת.

מה גם שכל המשלוחים היו חינם לכל הצדדים כי זה קרה לא הרבה זמן אחרי שקניתי את המחשב.

להאשים? אולי כי הוא אשם, הייתה שאלה של tmpusr שלא נענתה עוד מתחילת הדיון ככה שאת מערכת ההפעלה הוא לא קנה מהם וכנראה שהבעיות הפיזיות תוקנו כמו שאמרתי קודם בנוסף יש לTMS תקנון שבו כתוב

http://www.tms.co.il/p/1

מקרים בהם לא תחול האחריות

18. מקור הפגיעה בתוכנה מכל סוג שהוא, לרבות .

ובמקרה הוא משתמש בחלונות 7 מערכת מאוד מוכרת שיצאה ב2009 וכמו שכולם יודעים כבר הSP1 תיקן הרבה בעיות ויצא ב2011 והוא קנה מחשב התקין 7 ולא עדכן לSP1(שהיא גרסה 6.1.7601) והרי ברור כמו בקישור ששמתי לגרסה שהוא משתמש(6.1.7600.2.0.0.256.1) שיש הרבה בעיות של מסכים כחולים והוא אמר גם שהוא "עשה הכל" וזה דיי ברור שלא כי עדכון זה דבר ראשון שעושים לאחר שמתקינים אותה וזה ממש לא סיפור גדול לעדכן את מערכת ההפעלה.

וכמו שקראתי את הסיפור שלך על Plonter הבאתי לך 2 סיפורים אחד מSkyPC בזמנו ואחד מTMS שהבעיה הייתה במשהו שהם לא היו צריכים לתקן כי לאחר ניקוי רוגלות הכל הסתדר למרות שמבחינת החומרה הכרטיס מסך הוחלף בלי בעיות כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Computex (יוני) הוא עובד במשרה חלקית בפלונטר, לכן הועף מהפורום לצמיתות.

מהיום, במטרה למנוע מחנות להשתמש בפורום כפלטפורמת הפרסום שלה - במידה ויתפס בעל עניין מטעמה - הוא לא רק יועף (כפי שנעשה עד היום), אלא החנות עצמה תחסם בפורום (כלומר השם, הלינקים אליה וכדומה) לפרק זמן שאנו נגדיר אותו. במידה ואותו בעל עניין יחזור תחת שם אחר - החנות תחסם שוב לפרק זמן ארוך יותר, כך שבסופו של דבר יגרם יותר נזק מאשר תועלת.

בנוסף, במידה ויפתחו דיונים לשם הכפשה (או לחילופין פניה לפורום כצעד ראשון במקום אל החנות) - אותו דיון ינעל מיידית, וישנו סיכוי שפותח הדיון יקבל אזהרה (או "חופשה" קטנה מהפורום במקרה היותר גרוע).

הדיון הזה ננעל. הוא יפתח במידה ו-Infarlock ישלח לי הודעה פרטית עקב עדכונים שהוא ירצה לשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אני מוכרח לשאול, יאיר, לפי מה החלטת שComputex עובד בפלונטר? הוא הודה בכך בפניך? ראית ראיה אחרת לכך? אני פשוט שואל כדי להבין האם באמת מדובר במשתמש שעבר בצורה גסה על חוקי הפורום למניעת פרסום סמוי, או שמא כל אדם פה שיוצא נגד חנות שהנהלת הפורום חפצה ביקרה צריך לחשוש לעתיד המשתמש שלו פה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...