למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

לפני מספר חודשים רציתי לקנות מחשב חדש אז שאלתי כאן מן הסתם.

http://hwzone.co.il/community/threads/543376

קודם כל לפני שכולכם קופצים ואומרים "מה פתאום!! זו החברה הכי אמינה בארץ!!"

אני מבטיח לכם שהדברים הבאים שאני רושם הם אמת בלבד, מילה במילה ונורא התאכזבתי מהשירות שלהם, אולי לכם היה קצת יותר מזל.

אגב, חופש הביטוי ;)

ברצוני להבעיר שלפני המחשב הזה, לא היו לי בחיים שום בעיות עם חברה או מחשב אחר, בחיים לא היו לי BSOD חוץ מפעם שהייתה לי בעיה עם הראם שזה נגמר אחרי החלפת סטיק.

בואו נתחיל:

החשבונית למי שמעוניין לראות מה קניתי:

http://i58.tinypic.com/k4h0ub.jpg

המחשב הגיע לאחר כשבוע אחרי ההזמנה ובמשך כיומיים היה בסדר ואז התחילו BSOD עם השגיאה 50 ו3B. וברוב המשחקים שאני משחק CS:GO, TF2, PS2 יש תקיעות כשאני מתחיל לירות \ מת \ אויב או חבר נכנס לשדה ראייה שלי. (התקיעות מהיום הראשון)

לפי קצת בדיקה באינטרנט הבנתי שהבעיה כנראה נובעת מהכרטיס מסך.

אחרי כמה פירמוטים שלא עזרו ודיבור עם חברת TMS הוחלט לשלוח להם את הכרטיס מסך לבדיקה.

לאחר יום נודע לי כי לא נמצאה שום בעיה והם רוצים את כל המחשב לבדיקה כללית, לאחר כמה ימים התקשרו ואמרו כי המחשב תקין ולא יתכן שאני מקבל BSOD, אך החליטו להביא לי כרטיס מסך חדש של חברה אחרת, וגם טענו כי ניסו לשחק במשחק CS:GO וראו כי אין בו בעיות.

1. לאחר יומיים המחשב הגיע ולהפתעתי הגיע שבור פיזית.

הדלת של המחשב שבורה והקירור למעבד שבור לגמרי (כן, הייתי נחמד וניסיתי לתקן בעצמי)

כפי שניתן לראות בתמונות כאן:

http://i59.tinypic.com/f1w0vk.jpg (קירור שבור, לא מנותק, שבור!!!)

הדלת של המחשב שבורה כפי כניתן לראות פה:

http://i62.tinypic.com/2vns1gm.jpg (נעלצתי לפתוח את זה עם פיליפס במקום עם האצבעות שלי)

http://tinypic.com/r/x549lg/8

וזה לא מספיק, ניסיתי לסדר את הדלת בעצמי אך נראה כאילו צריך להפיל על זה אוטו כדי להחזיר את זה חזרה לצורה המקורית.

התקשרתי אליהם לאחר מכן והתעצבנתי עליהם שהם שלחו את המחשב שבור, לאחר ויכוח קטן הוחלט לשלוח להם את המחשב שוב, זה בדיוק היה יום לפני שבועות כך שהמחשב צריך עוד להגיע אליהם והם צריכים עוד לתקן אותו.

התקשרו יום ראשון או שני והם אומרים לי שהם החליפו את הדלת והחליפו לי לקירור חדש והם הוסיפו לי אקסטרה הגנה כדי שלא יקרה כלום למחשב.

שמחתי רצח, סוף סוף המחשב חוזר.

2. המחשב הגיע אליי בחמישי האחרון אך לצערי יצאתי באותו בוקר לבסיס שלי לסגור שם שבת, באסה.

היום, בערך בשעה 18:30 אני חוזר הבייתה כולי מת כבר להפעיל את המחשב, מוציא אותו מהקופסא ואני רואה שהעובד "עבד" עליי בקשר לאקסטרה הגנה, אבל מה הכי עיצבן אותי?

http://i58.tinypic.com/52guhv.jpg ("הר" ומתחת לזה הכל שרוט לגמרי)

http://i60.tinypic.com/2yuk0ac.jpg

אז אמרתי, סבבה, אני כבר יתקשר אליהם מחר, שישלחו לי דלת חדשה למחשב, למה אין לי כוח לשלוח את כל המחשב חזרה.

אני פותח את המחשב כדי להכניס את הכרטיס מסך בפנים, ומה אני רואה שם?

http://i61.tinypic.com/df7o1e.jpg

המעבד + שלו איכשהו התעקמו באיזה 15 מעלות וזה תקוע ככה.

הרמתי אליהם טלפון מהר כי אני יודע שהם סוגרים ב7 בערב וישר ביקשתי מנהל בלי לחשוב פעמיים.

הרמתי עליו את הקול ואמרתי לו שנמאס לי כבר להתמסר עם המחשב הזה, שילמתי להם מהכסף שלי שחסכתי במשך שנה וחצי+ בצבא (365 בחודש ו433 של עכשיו)

לא יתכן שאני שילמתי להם כמעט 5 אלף והמוצר כל פעם מגיע אליי שבור.

ומה הוא עונה לי?? בוא תגיע לחנות תאסוף את המחשב בעצמך

באותו רגע התעצבנתי ואמרתי לו שהם אלו שמציעים משלוח בחינם עד הבית שמצדי יקח את המחשב שלו חזרה ויחזיר לי את הכסף למה אני יטבע אותם רצח ובמקום שיתקנו את המחשב אני יוציא מהם כמה אלפי שקלים, וכן אני הולך להתקשר מחר גם לצרכנות ולשאול מה אני יכול לעשות במקרה הזה, כי אני לא רוצה את המחשב הזה יותר.

היה עדיף לי להשאר עם המחשב הישן שלי שבחיים לא עשה לי בעיות.

עכשיו חיברתי את המחשב והפתעתי הכונן של ה 2TB בכלל לא היה מחובר וכשפתחתי את המארז הייתי צריך למצוא את הכבל שמתחבר אליו, לא נורא.

הפעלתי ואני רואה שהמשחקים מתעדכנים לי עם אפדייטים של לפני איזה חודש.

מה שאומר שהם כנראה שיקרו שהם בדקו את המחשב עם CS:GO? זה ישאר אצלי תעלומה כי אין לי איך להוכיח זאת לעצמי.

בנוסף אני יודע שזה ישמע מאוד מוזר ולא הגיוני בעליל, המחשב הזה איכשהו מנתק את הראוטר בבית כל 10-30 דקות למשך זמן רנדומלי לגמרי.

ללא המחשב מחובר לראוטר, הכל בסדר.

ויש לי אח קטן, אז אתם יכולים להבין איזה רעש הוא עושה מזה שאין .

*החלפתי ראוטר פעמיים ודיברתי עם ועם כל העולם, מה שמצביע על המחשב שהוא הבעייתי.

TL:DR אני רוצה לומר לכם שתחשבו פעמיים לפני שאתם קונים מחברה שהיא רחוקה לכם מהבית במיוחד מTMS ה"אמינה", הם שולחים את המחשב שבור וחושבים שהלקוח שלהם טיפש ובמיוחד מיוחד, אל תשלמו במזומן, רק דרך אשראי עם לפחות 6 תשלומים, כדי שתוכלו לעצור את התשלום במידה והמוצר פגום, בנוסף הסתכלו בתמונות.

תודה על הקריאה ומצטער אם זה הפורום הלא נכון, פשוט פה רוב הפעילות ואני רוצה שאנשים ידעו לאן הם נכנסים.

עריכה:

יש פה ושם עדכונים ותגובות שלי בין העמודים, עדכון מלא בעמוד 17.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בינתיים לפי התיאור שלך הם יצאו בסדר גמור - כל תלונה שלך זכתה להתייחסות וטיפול.

חלקים שבורים, מעוקמים, עם דפיקות - סיכוי סביר ביותר שהאשמה היא על חברת ההובלה.

דיבור כמו "אני אטבע אותכם רצח" (השגיאה במקור) סתם מתלהם וכנראה גרם לאותו נציג שדיברת איתו להתעצבן ולתת לך את התשובה שבהחלט לא מתקבלת על הדעת.

ניסית ליצור איתם קשר שוב? כשאתה רגוע יותר ולנסות לדבר עם מישהו אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את הכל ו... אני לא מבין מה הם עשו לא בסדר, אולי תגיד לי?

אתה קבעת עובדות על סמך השערות שהעלית, החלטת שהם שולחים מחשבים שבורים, לא בודקים וכו... יודע למה הקשיח לא היה מחובר? אולי (וזאת רק השערה) כי הם משתמשים בקשיח אחר על מנת להריץ בדיקות וכנראה גם על מנת לבדוק משחקים (חשבת שיגעו לך בחשבון סטים?).

"העובדות" שטענת מתנגשות עם מבחן המציאות וזה לא עושה טוב לסיפור שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בפורום הזה קצת עיוורון צבעים בנוגע ל-TMS.

עיוורון הצבעים הזה כנראה גורם לפספס את הקטע בו המחשב חזר מתיקון עם דלת שבורה, הוחזר שוב לחנות כדי שיתקנו את הדלת, וחזר עוד פעם עם דלת שבורה, עם שריטות ועיקומים. אני מאוד מתקשה להאמין שזה קרה פעמיים רצוף בזמן המשלוח. הרבה יותר סביר שהם פשוט לא החליפו את הדלת אלא שלחו את זה בחזרה.

גם זה שהקירור התעקם כמו בתמונה הגיוני יותר שקרה בחנות ולא במשלוח.

בכל פעם שקונה פוטנציאלי מתלבט אם לקנות ב-TMS, למרות שהיא רחוקה מהבית שלו, מרגיעים אותו בפורום ואומרים לו שיש משלוח ושירות תיקונים שמתבצע גם הוא במשלוח.

אם ככה נראה השירות הזה, זה לא רציני. ומה התשובה מהחנות לאחר שהמחשב מגיע פעמיים שבור ומעוקם: "תגיע לחנות ותאסוף בעצמך". נו, באמת.

אלה בדיוק המצבים בהם חנות נבחנת. לא כאשר הכול עובד כשורה ואין תלונות.

אני מקווה שהדיון הזה ילחץ קצת על TMS לפתור את הבעיה ולספק לפותח הדיון מחשב חדש, שלם ותקין, בדיוק מה שהוא שילם עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא קניתי ב-TMS אבל להסתתר מאחורי "השליח אשם" זו לא יותר מהתנערות מאחריות - זה חלק מהשירות שהחנות מציעה כמקדם מכירות שכלול במחיר והיא לא יכולה לטעון ש" לא אחריותי - השליח הפיל".

גם אם בדקו עם דיסק אחר אין כל הצדקה לא לחבר את המקורי חזרה בסוף וצריך צירוף מקרים לא טרוויאלי כדי לגרום לכאלה נזקים פעמיים (שגם אם קרו - על החברה לשאת בתיקון לדעתי - הם מוזמנים לתבוע את הביטוח של חברת ההובלות שהם בחרו והם מציעים ללקוחות שלהם כשירות פרמיום יחודי).

קנית כולל מערכת הפעלה? כי אם כן, עליהם גם לבדוק עם הדיסק שלך ולראות שאין בעיה של וכדומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשב שנארז טוב לא יישרט במשלוח מבלי שהקופסא תינזק גם כן וניתן יהיה להבחין בכך. דלת מחשב שחוברה כראוי במעבדה לא תתעקם ככה בגלל נפילה. רואים שהטכנאי שהתעסק עם המחשב הזה לא עשה את זה בכבוד הראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרמתי אליהם טלפון מהר כי אני יודע שהם סוגרים ב7 בערב וישר ביקשתי מנהל בלי לחשוב פעמיים.

הרמתי עליו את הקול ואמרתי לו שנמאס לי כבר להתמסר עם המחשב הזה, שילמתי להם מהכסף שלי שחסכתי במשך שנה וחצי+ בצבא (365 בחודש ו433 של עכשיו)

לא יתכן שאני שילמתי להם כמעט 5 אלף והמוצר כל פעם מגיע אליי שבור.

ומה הוא עונה לי?? בוא תגיע לחנות תאסוף את המחשב בעצמך

באותו רגע התעצבנתי ואמרתי לו שהם אלו שמציעים משלוח בחינם עד הבית שמצדי יקח את המחשב שלו חזרה ויחזיר לי את הכסף למה אני יטבע אותם רצח ובמקום שיתקנו את המחשב אני יוציא מהם כמה אלפי שקלים, וכן אני הולך להתקשר מחר גם לצרכנות ולשאול מה אני יכול לעשות במקרה הזה, כי אני לא רוצה את המחשב הזה יותר.

כן, אחי. תטבע אותם רצח, אחר-כך תקנה ממקום אחר מחשב חדש רצח ותהיה מבסוט ממנו רצח ואונס כפול.

מה זה הדיבור בית-שימוש הזה? כמה שלא תהיה צודק בטענותיך, כשאתה מדבר כמו איזה ערס צעצוע, גם הגישה אליך תהיה בהתאם.

מול כל נותן שירות בכל מצב, דיבור רגוע ותקיף משיג הרבה יותר מצעקות ועצבים. אפילו כשהם מפשלים בענק.

הפעלתי ואני רואה שהמשחקים מתעדכנים לי עם אפדייטים של לפני איזה חודש.

מה שאומר שהם כנראה שיקרו שהם בדקו את המחשב עם CS:GO? זה ישאר אצלי תעלומה כי אין לי איך להוכיח זאת לעצמי.

יכול להיות ששיקרו ויכול להיות שבדקו עם התקנה משלהם. לרוב המעבדות יש דיסקים שעליהם מותקנת עם כלים ותוכנות למטרות בדיקת מחשבים, וזה הגיוני לעבוד ככה. דווקא מהנקודה הזו לא הייתי עושה סיפור.
אני רוצה לומר לכם שתחשבו פעמיים לפני שאתם קונים מחברה שהיא רחוקה לכם מהבית
עם זה אני חייב להסכים, בכל מקרה. כי עד כמה שהמקרה שלך חריג, עדיין כשמדובר במחשב מורכב שלם, אני מעדיף תמיד לאסוף אותו בעצמי, ולא להיות תלוי בחסדים של חברת הובלה, בין אם זה קשור לזמני משלוח ובין אם זה קשור לסיכון שיידפק לי משהו, שלך תחפש אחר-כך מי אשם ואיך להוציא פיצוי על הנזק.

ואם אתה בחור שמבין במחשבים, כמו שזה נראה, בכלל הרבה יותר הגיוני שתקנה בחלקים ותרכיב בעצמך.

על כל אחד כמוך יש 5 שאומרים שהם טובים.
אוי לנו אם זה באמת היה היחס. :) חנות שאחד מכל 6 לקוחות לא מרוצה היא חנות בעייתית מאוד. בפועל אחוז הלא מרוצים הרבה יותר נמוך, רק שטבעי שהלא מרוצים הם אלה שמדברים.
קראתי את הכל ו... אני לא מבין מה הם עשו לא בסדר, אולי תגיד לי?

אתה קבעת עובדות על סמך השערות שהעלית, החלטת שהם שולחים מחשבים שבורים, לא בודקים וכו... יודע למה הקשיח לא היה מחובר? אולי (וזאת רק השערה) כי הם משתמשים בקשיח אחר על מנת להריץ בדיקות וכנראה גם על מנת לבדוק משחקים (חשבת שיגעו לך בחשבון סטים?).

לא הייתי מצפה לתגובה אחרת מהצבוע הלקקן מספר 1 בפורום כשזה נוגע לTMS. :) הם בחיים לא עשו משהו לא בסדר. לשלוח מחשב פעמיים בצורה שגרמה לפגיעות פיזיות? הם בטוח ארזו אותו בסדר גמור, זה רק חברת השילוח אשמה. לא לחבר דיסק קשיח חזרה, אחרי שבדקו עם דיסק אחר? שטויות, הלקוח גם ככה יכול לחבר, נכון?

הרי אם היה מדובר במחשב שהלקוח ארז ושלח והגיע שבור לטענת TMS, היית מאשים את הלקוח ב100%.

יש בפורום הזה קצת עיוורון צבעים בנוגע ל-TMS.

עיוורון הצבעים הזה כנראה גורם לפספס את הקטע בו המחשב חזר מתיקון עם דלת שבורה, הוחזר שוב לחנות כדי שיתקנו את הדלת, וחזר עוד פעם עם דלת שבורה, עם שריטות ועיקומים. אני מאוד מתקשה להאמין שזה קרה פעמיים רצוף בזמן המשלוח. הרבה יותר סביר שהם פשוט לא החליפו את הדלת אלא שלחו את זה בחזרה.

גם זה שהקירור התעקם כמו בתמונה הגיוני יותר שקרה בחנות ולא במשלוח.

אתה צודק בהחלט.

כשכבר חזר מחשב בגלל פאקים שנגרמו משלוח, מצופה שיקפידו בשבע עיניים שהכל בסדר לפני ששולחים בחזרה. בין אם מדובר בהרכבה לא ראויה, ובין אם מדובר באריזה לא תקינה - האחריות בהחלט על החנות. הם אחראים על המחשב עד שהוא מגיע ללקוח. הם, ולא הלקוח, מתקשרים בהסכם שירות עם חברת ההובלה, ואם נזקים כאלה נגרמו ע"י המוביל - החנות תתחשבן איתו. את הלקוח זה לא צריך לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי לנו אם זה באמת היה היחס. :) חנות שאחד מכל 6 לקוחות לא מרוצה היא חנות בעייתית מאוד. בפועל אחוז הלא מרוצים הרבה יותר נמוך, רק שטבעי שהלא מרוצים הם אלה שמדברים.

זה לא נתון אמיתי בהכרח, הוא רק משמש דוגמה שעל כל אחד שמתלונן יש הרבה מרוצים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

99% מהמרוצים האלה הם אנשים שפשוט לא היו להם בעיות: הזמינו מחשב, קיבלו אותו לאחר כמה ימים, הכול עבד כשורה. זה מה שקורה בדרך כלל וזה לא מעיד על כלום, כי הרי כולם קונים את אותם מוצרים בלי קשר לחנות. אף חנות לא מייצרת בעצמה , לוחות אם וכרטיסי מסך. אחוזי הכשל של המוצרים האלה זהים, בין אם תקנה אותם ב-KSP, אייבורי או TMS.

כפי שציינתי קודם לכן, חנות נבחנת בהתנהלות ובשירות שלה כאשר מתרחשת תקלה, לאחר הקנייה. ובמיוחד כאשר הנזק שנגרם הוא כזה שהיצרן כנראה לא יתקן/יחליף - כמו שבירת מארז שנעשתה בזמן הרכבה לא מקצועית או משלוח לא זהיר.

כאן אנחנו מצפים לראות את היתרון של TMS על פני KSP או אייבורי.

במקרה הזה, הרושם המתקבל הוא ממש לא חיובי.

כאשר מוצר חוזר עם תקלה ותלונה לחנות, צריך לתת לאנשים הכי טובים לטפל בבעיה. כי הרי פשלה ראשונה כבר התרחשה, והלקוח כבר במצב של תסכול וחוסר שביעות רצון. צריך לוודא ב-100% שלא תהיינה עוד פשלות, שהמחשב חוזר ללקוח במצב טיפ טופ, בלי שריטות, בלי עיקומים, כשהכול מותקן ומחובר כהלכה. עד כמה שהדברים האלה חשובים גם בהרכבה הראשונית, הם מקבלים משנה חשיבות כאשר מחשב חדש מגיע ללקוח עם תקלה וחוזר לחנות. במקרה הזה הייתה פשלה אחרי פשלה. וכאילו כדי להכעיס עוד יותר, נאמר ללקוח להגיע להבא לאסוף את המחשב בעצמו.

הרי אחת הסיבות שלקוחות מכל הארץ קונים מ-TMS הוא ההבטחה למשלוח ואיסוף מבית הלקוח במקרה של בעיה, ללא תוספת תשלום. אחרת, חצי מהלקוחות היו קונים בחנות שקרובה אליהם הביתה. לכן, לומר ללקוח להגיע בעצמו ובכך גם להאשים במשתמע את השליח, זה מאוד לא רציני ויוצר רושם שלילי על התנהלות החנות.

הייתי שמח לראות את תגובת החנות ומה בכוונתם לעשות כדי שלקוח ששילם 5000 ש"ח ממיטב כספו יוכל סוף סוף ליהנות ממחשב חדש שגם עובד כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי התמונות ולפי מה שכתבת נראה שהמחשב הזה נפל (נזרק?) על הרצפה ואולי אפילו יותר מפעם אחת. זה לא משנה אם המחשב נפל במעבדה או בזמן המשלוח - בכל מקרה מדובר באחריות של החנות והם חייבים לטפל בך. אני חושב שאתה צריך לדבר עם החנות ולדרוש שהם יחליפו לך את כל הרכיבים בחדשים - גם את המארז, גם את הדיסק הקשיח, גם את הלוח, גם את הקירור למעבד וכו', ולא רק שיחליפו לך דלת במארז או את הקירור. הסיבה היא שאתה לא יודע איזה נזק הנפילה גרמה ומה עשויות להיות ההשלכות שלה בעתיד (יכול להיות שנוצרו סדקים או הלחמות השתחררו, ולמרות שכרגע הכל נראה תקין בעתיד הדבר יגרום לבעיות).

מסקנות:

1. כאשר אתה מקבל מחשב במשלוח, אל תחתום לשליח ואל תשחרר אותו עד שאתה מוודא שלמות פיזית של המחשב.

2. כאשר קונים מחשב חדש, לפני התקנת מערכת ההפעלה, אני מציע להריץ בדיקת עם +memtest86 ובדיקה של הדיסק הקשיח עם MHDD רק בכדי לוודא שהם תקינים ושאין איתם בעיות (לי אישית קרה שבמחשב חדש שקניתי הזיכרון פשוט לא היה תקין והוא הוחזר לחנות למחרת).

3. אין מה לצעוק בטלפון על החנות - זה לא יעזור לאף אחד וזה רק יוביל ליחס פחות טוב מצד מספק השירות (החנות במקרה הזה).

4. לפני שאתה שולח מוצר לתיקון, צלם שלו בכדי שתהיה לך הוכחה שהוא היה שלם פיזית כאשר אתה שלחת אותו.

אגב, לפי החשבונית אני רואה שהמחשב נרכש לפני יותר מחודשיים, אבל רק אתמול פירסמת את הדיון הזה. אם זה היה בטווח של השבועיים הראשונים, אני חושב שהיית יכול לבטל את העיסקה לחלוטין ולקבל את כל הכסף חזרה (למעט 100 ש"ח או משהו כזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסקנות:

1. כאשר אתה מקבל מחשב במשלוח, אל תחתום לשליח ואל תשחרר אותו עד שאתה מוודא שלמות פיזית של המחשב.

אין שום שליח שיחכה, או בכלל יתן לך לפתוח את החבילה בלי שתחתום קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...