The Witcher® 3: Wild Hunt - הדיון הרשמי - עמוד 14 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Witcher® 3: Wild Hunt - הדיון הרשמי


J S Bach

Recommended Posts

  • תגובות 613
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הנבלות רצו להשתמש במשחק כדי לעודד שחקנים לשדרג לסדרת 900, אז עיקבו בכוונה את האופטימיזציה בדריוור לסדרות הישנות שעוד יכולות לעבוד טוב עם המשחק, לאחרי שהמשחק יצא והתלונות יצטברו.

בשילוב משחק חינם בקניית כרטיס חדש, שיטת המקל והגזר.

ועכשיו כמובן הם יוציאו לזה תיקון בדריוור חדש, כמו הכבאי הגיבור שהציל משפחה מבית שהוא עצמו הצית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זאת אפשרות, אך אם נקח בחשבון שאחד היתרונות הידועים שלהם זה תמיכת דריבר מוקדמת ("game ready driver") כאשר האופטימיזציה ברוב המקרים מחלחלת כמה סדרות אחורה,

לעכב סדרה קודמת בכוונה זדונית זה כמו לירות לעצמם ברגל החזקה, לכן בינתיים אתן להם להינות מהספק ולא אמהר לפסול גם אפשרויות פחות קונספירטיביות כמו סדרי עדיפויות בכל הנוגע להבדלי , או פספוס כלשהוא בדריבר. זאת למרות שקישרתי סרטון הנוטה יותר לדעה שלך, ושאני בעצמי משתמש ב-kepler (מתפשר בעיקר על foliage visibility range ו\או HW).

כך או כך, זה בדרך כלל מועיל לעקוב ולהשאר קולניים בנוגע לתמיכה, לפחות בצד הירוק. דוגמא אחת היא המקרה המדובר (אושר התיקון\שיפור המיוחל. לא אשלח זר פרחים אבל גם זה משהו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לזה קשר לתמיכה או למחלקת הדריוורים הטובה שלהם.

זאת החלטה כלכלית שנעשתה ע"י ההנהלה משיקולים כספיים, לעשות מניפולציה קטנה כדי למקסם את הסינרגיה של המהלך השיווקי.

וזה לא בהכרח נעשה ע"י הוראה "לעקב את עניין X עד תאריך Y".

אפשר להשיג את אותה התוצאה ע"י פריוריזציה של דברים אחרים, באופן שקובר את X בערימה אין סופית עד שהם מחליטים להעלות אותו למעלה בזמן המתאים להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו הSWEETFX נראה מאד טוב ... נראה לי אני אנסה!

8x3ug3go4oyh.png

SFX

81z1ewj7cdqk.png

קישור להורדה:

http://www.smartredirect.de/redir/clickGate.php?u=Ha2Rd3xX&m=1&p=9yUI69TI8b&t=kLf5673Z&st=&s=&splash=2&url=http%3A%2F%2Fwww.file-upload.net%2Fdownload-10636840%2FThe-Witcher-3-V.1.3-powerplay.zip.html&r=http%3A%2F%2Fwww.hardwareluxx.de%2Fcommunity%2Ff146%2Fsweetfx-p0werp1ay-993812-10.html

מחלצים הכל לתיקיה The Witcher Wild Hunt/bin/x64

ולוחצים F12 במשחק עצמו ... ממליץ לכם להתנסות וזה קל כי אפשר להפעיל ולכבות בשניה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתם אומרים על התוצאה?

הבדל משמעותי ביותר, אבל אני קצת ספקן.

האם יכול להיות שבכל ההשוואות מול וונילה, הוא הציג על הגדרות LOW...?

הרי אם כך פשוט לשפר כך את הגרפיקה, למה המשחק לא יצא באופן הזה מלכתחילה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

the sharpen is strong with this one...

אני לא מבין איך אנשים סובלים את הפילטר הזה.

בכמה פריסטים sweetfx שניסיתי (על וויטצ'ר 2) הייתי צריך להפעיל את ה- FXAA שיטשטש קצת אחרת ה- sharpen הזה הורס את כל התמונה. והם מפעילים אותו ב- 90% מהפריסטים על הגדרה מוגזמת בעליל (ושלא לדבר על זה ש- W2 סובל משארפן מובנה במשחק בלי אפשרות לבטל אותו דרך ההגדרות - צריך לערוך את הקבצי הגדרות כדי לבטל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרי אם כך פשוט לשפר כך את הגרפיקה, למה המשחק לא יצא באופן הזה מלכתחילה?

SweetFX מציע אוסף של הגדרות שיידרים הניתנים להחדרה\הזקרה לאפליקציות מבוססות d3d. מאפשר להוסיף כל מני פילטרים בסוף השרשרת (לתמונה הסופית) \ post-processing effects.

מה שאתה רואה בסרטון זה בעיקר משחקים עם צבע, בהירות, ניגודיות, חדות, רויה וכדומה. כל זאת לאחר שהגראפיקה של המשחק כבר רונדרה עם הצבעים המקוריים שהמפתחים בחרו.

בקצרה מדובר בטעם אישי בהקשר של צבע וטונים בעיקר ולא בשיפור גראפיקה אמיתי. ישנן עשרות presets מוכנים ל-TW3 (ולשלל משחקים אחרים) מאחר וכל אחד יכול להגדיר לטעמו ולשתף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההסבר! חשבתי שזה מוד שמשתמש בטקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר, כמו שיש ב-. התמונה באמת נראית כהה יותר, אפילו כהה מדי אולי, באמת היה משחק מורגש עם הטונים של הצבע ועם הבהירות.

עכשיו אני תמה אפילו יותר...

למה להוציא משחק עם טקסטורות מטושטשות (זה בולט במיוחד בצמחיה ובמבנים), שנראות כמו משהו מלפני 5 שנים? במיוחד אם אפשר היה להוציא את המשחק מלכתחילה כאשר האובייקטים נראים חד?

כלומר, מצד אחד משתמשים בטקסטורות ברזולוציה גבוהה ומעמיסים על ה-GPU, ואז "מורחים" את זה עם פילטרים כך שהתוצאה נראית כמו משהו ב-720p ולא ב-1080p.

הדשא והשיחים המטושטשים האלה פשוט צרמו לעין בעליבותם וגם היוו את אחת הסיבות העיקריות לתלונות נגד המפתחים. עכשיו אני מבין שזה נעשה במכוון, ואני מתקשה להבין למה.

אגב, ל-SweetFX יש השפעה מהותית על ה-FPS?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטקסטורות נראות חדות יותר עם ה SweetFX בגלל שהשתמשו בפילטר מחדד (sharpening) בהגדרה גבוהה, יש שיגידו מוגזמת. אגב גם המשחק מציע פילטר דומה מהתפריטים.

הצבעים החמים / yellow tint זה בחירת המפתחת מבחינת כיוון אומנותי. שוב, רמת פילטר חדות והבדלי צבע הם עניין של טעם אישי.

התלונות על הצמחייה התייחסו לשנמוך גראפיקה "אמיתי" בהשוואה לסרטוני משחקיות מוקדמים (עצמים ואפקטים שונים, מנוע רינדור שונה),

ולא רק להבדלי חדות \ טונים של צבע, אם כי גם הצבעים השתנו באופן ניכר (מאפל לצבעוני) ואת זה בדיוק מנסים "להחזיר" עם SweetFX.

אגב, ל-SweetFX יש השפעה מהותית על ה-FPS?

לא, לרוב לא מורגש כלל, אלא אם בכוונה תפעיל את כל הפילטרים ברמות הגבוהות אולי תתכן פגיעה מורגשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי את הSweetFX וחוץ מזה שבאמת דברים נראים קצת יותר חדים, המוד הופך את המשחק לאפור וחסר חיים..

לדעתי כרגע הVANILLA עדיף (על אולטרא לפחות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לנסות אחרים מהרשימה (תעבור על תמונות השוואה): https://sfx.thelazy.net/games/game/970/

מי שחדות גבוהה מפריעה לו יכול להנמיך\לכבות מהגדרות ה-sweetfx, מדובר בקבצי טקסט בס"ה שאף כוללים מידע עבור כל אפשרות, וגם יש תוכנה שעורכת אותם עם ממשק ידידותי למשתמש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העברתי הרבה שעות היום על המשחק

נראה לי שיקחו חודשים עד שנסיים

באזור הראשון שמתחילים עשיתי את כל הסימני שאלה על המפה ורק אז עברתי לאזור הבא

כרגע אני באזור השני ויזימה אני חושב והוא משמעותית יותר גדול ויש לי עוד כל כך הרבה מקומות במפה והם רק נוספים

ועשיתי כמה קווסטים שיש כאלו שלוקחים חצי שעה שעה לעשות

באמת משחק ענק כנראה

התחלתי להגיע למקסימום של המשקל ואני קופץ לעיר המרכזית במפה כדי למכור כל פעם זה קצת מציק

אבל בגדול שפרו את הכמות שאפשר לסחוב במשחק הקודם רבתי עם זה הרבה יותר

השליטה באמת מעצבנת קרה בקרבות על סוס שהפסדתי בגלל שהסוס נתקע בכל מיני דברים בלתי נראים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...