בת"א ערבים צעירים משתוללים במכוניות בעיר - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בת"א ערבים צעירים משתוללים במכוניות בעיר


כחוללבן

Recommended Posts

למה נראה לי מה?

חלק מהעניין של יום כיפור זה שאין תחבורה. בלי קשר לדת אני חושב שזה מנהג טוב וראוי שיום אחד ניתן לסביבה יכולת לנשום ולהשתקם מה264.25 ימים.

בדיוק כמו שחנויות נסגרות ביום כיפור בחוק ככה גם ראוי לטפל בתחבורה.

ולא אין פה שום עניין של כפיה דתית. (כפיה כן... אבל לא דתית אלא לאומית\תרבותית)

לך ותטפל בצורה מסודרת בזיהום אוויר ישירות, ותיהנה מאוויר נקי כל השנה. למה אתה חושב שמותר להכריח אנשים אחים לא לעשות משהוא ביום כיפור ?

והסיבה שהם חוסמים את הכביש היא כי הם(הצעירים הערבים מיפו) up to no good.

וטוב שכך(שהם חוסמים).

הם יכולים לשים מחסום כדיי לבדוק רשיונות ולאפשר לנהגים ליסוע הלאה, כמו שעושים בכל ביקורת בכביש. אם הם חוסמים את הכביש לגמרי הם עבריינים

אני מניח שאתה גם תרצה לצאת מהאוטו להרביץ לו.

שפוי זה לא.

להרביץ זה עבירה בפני עצמה. לצפור כשעומד לך בנאדם מול האוטו ומונע ממך ליסוע זה לא. אני לא בטוח שהוא ירצה שתמשיך לצפור בגללו ב 200DB וזה מה שהייתי מנסה דבר ראשון

רוכבי אופניים, וגם נהגים שנוסעים כדי להגיע למקום כלשהוא(טיילת, ים, גינה לעשות בה מנגל, חברים, משפחה) לא עושים זאת כדי להטריד או לחרחר ריב.

יש הבדל גדול בינם לבין אלו שעושים זאת מתוך גזענות שינאה וסוציופתיות כזאת או אחרת מהולה בגזענות ושנאת לאומיות.

ואל תיתמם, יש לא מעט צעירים ערבים שמסתובבים עם המנטליות הזאת והם up to no good.

את התוצאות של זה אפשר לראות לא פעם ולא פעמיים.

ואם המשטרה לא תתמודד איתם נקרא על כך בעיתון למחרת בכתבה מצערת.

אתה שוטר. אתה בא לצעיר ערבי שנוסע, שואל אותו לאיפה הוא, הוא אומר לטיילת/לחבר שלי ואתה משחרר אותו. איך זה עוזר למטרה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
כדאי גם להזכיר את המקרה הטראגי מלפני כמה שנים בצפון: שני מחבלים ערבים השתוללו ביום כיפור ביישוב יהודי עם טרקטורון, והרגו ילדה.

השתוללו אם טרקטורון. שוטר מתצפת שקולט אותם משתוללים ומדווח לשוטר בניידת שיעצור אותם בפניה הבאה היה מונע את המקרה

אפשר לנסות לייפות את המציאות כמה שרוצים ולהסתתר מאחורי חוקי התעבורה ושאר אמתלות שווא. זה לא ישנה את העובדה שקיימים חוליגנים ערבים שמנצלים את יום כיפור על מנת לפגוע בשכניהם היהודים ולסכן את חייהם. אם זה היה תלוי בי, הם היו נכנסים לכלא לתקופה ממושכת, ואם מניעיהם היו מוכחים כלאומניים, אף היו מאבדים את אזרחותם.

למזלם של אותם נבלות, משטרת אימפוטנטית בכל הקשור בהתמודדות עם המגזר הערבי, ואלה התוצאות המצערות.

על מה בדיוק היית מכניס אותם לכלא ? "ערבי נסע ביום כיפור" ? אתה לא מבין שאם תאפשר לשוטרים לקרוא מחשבות בצורה כזאת יום אחד אתה תשב בכלא על "התכוון לבצע פעולות תג מחיר" ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר לשים שוטר בכל רחוב, ההצעה שלך אינה פרקטית. נחוץ טיפול אמיתי בבעיה, שכולל יצירת הרתעה אמיתית. הרי כל בר דעת מבין שמדובר על סימפטום של תופעה רחבה יותר.

הייתי מאשים אותם בעבירות הבאות (מהקל לחמור): פגיעה ברגשות הציבור, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, ניסיון לגרימת חבלה, ניסיון להריגה. אני מאמין שאם נפתח את חוק העונשין נוכל למצוא עוד מספר עבירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

... זה לא ישנה את העובדה שקיימים חוליגנים ערבים שמנצלים את יום כיפור על מנת לפגוע בשכניהם היהודים ולסכן את חייהם. אם זה היה תלוי בי, הם היו נכנסים לכלא לתקופה ממושכת, ואם מניעיהם היו מוכחים כלאומניים, אף היו מאבדים את אזרחותם.

למזלם של אותם נבלות, משטרת אימפוטנטית בכל הקשור בהתמודדות עם המגזר הערבי, ואלה התוצאות המצערות.

זה בהחלט לא משנה את העובדה שקיימים חוליגנים כאלו. עדיין יש הבדל בין חוליגן לבין טרוריסט. וזה עדיין לא הופך את זה לאיזו תופעה גורפת ולמנהג של כלל ערביי . יש ערבים חארות שמנסים להרוס לאחרים (במקרה הזה - יהודים), נכון.

אבל מה שצוין פה זוהי השתלטות ישראלים-יהודים על המרחב הציבורי וכפיית צורת ההתנהגות שהם חושבים שצריכה להתקיים על כולם. הערבי איים באלימות רק לאחר שהישראלי-יהודי צעק עליו שהוא נוסע ביום כיפור, יום שלא רלוונטי עבורו בכלל. אז נכון - האלימות והאיום באלימות הם לא במקום.

בקיצור, אף אחד לא מתעלם מקיומם של כמה ערבים שהתנהגו בצורה בזויה. מה שמפריע הוא התיוג של כל ערבי שמקרה נסע בכביש, מה שזכותו, כאחד כזה. בנוסף, אני לא רואה פה שום ת'רד על כך שישראלים-יהודים כופים את דעתם וצורת חייהם על המרחב הציבורי ששייך לכולם, יהודים, ערבים או מה שזה לא יהיה.

זכותו של בן אדם (ערבי או מה שהוא לא יהיה) לנסוע בכביש ביום כיפור, כל עוד הוא נוסע בהתאם לחוק. אם תביאו מקרה שבו באופן מובהק היתה התנהגות אחרת, בהחלט יש במה לדון. כרגע לא היה משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם יכולים לשים מחסום כדיי לבדוק רשיונות ולאפשר לנהגים ליסוע הלאה, כמו שעושים בכל ביקורת בכביש. אם הם חוסמים את הכביש לגמרי הם עבריינים

כנראה שהם לא רוצים לקחת את הסיכון שיקרה משהו(כי הסיכון גבוה).

ואולי גם קשה לשלוט ולעקוב אחרי כמות גדולה של רכבים עם צעירים ערבים שמנסה לזרום לתל אביב מיפו כל שנה.

אני מניח שהמשטרה למדה במשך השנים, והגיעה למסקנה שזאת הדרך הכי טובה להתמודד עם העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא

אי אפשר לשים שוטר בכל רחוב, ההצעה שלך אינה פרקטית. נחוץ טיפול אמיתי בבעיה, שכולל יצירת הרתעה אמיתית. הרי כל בר דעת מבין שמדובר על סימפטום של תופעה רחבה יותר.

הייתי מאשים אותם בעבירות הבאות (מהקל לחמור): פגיעה ברגשות הציבור, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, ניסיון לגרימת חבלה, ניסיון להריגה. אני מאמין שאם נפתח את חוק העונשין נוכל למצוא עוד מספר עבירות.

כדיי לטפל בבעיה, לייצר הרתעה וכדומה צריך שוטרים. מקובל עליך ? עכשו, נשארת השאלה מה בדיוק השוטרים יעשו. כדי שתוכל (כשוטר) לשלול רישיון או לעצור אתה צריך לראות עבירה מתבצעת, אחרת אתה העבריין

פגיעה ברגשות הציבור ? אתה לא חושב שאתה פוגע ברגשות של הציבור החילוני/לא יהודי כשאתה וגר כבישים, חנויות וכדומה בשביל "מסורת" ? או שרק סוג מסויים של רגשות נחשב ?

כל יתר העבירות שפירטת הן עבירות תנועה/עבירות פליליות ואתה יכול לתפוס עליהן אך ורק לאחר שיש לך ראיות לביצוע העבירה

כנראה שהם לא רוצים לקחת את הסיכון שיקרה משהו(כי הסיכון גבוה).

ואולי גם קשה לשלוט ולעקוב אחרי כמות גדולה של רכבים עם צעירים ערבים שמנסה לזרום לתל אביב מיפו כל שנה.

אני מניח שהמשטרה למדה במשך השנים, והגיעה למסקנה שזאת הדרך הכי טובה להתמודד עם העניין.

האם תל אביב או יפו נמצאת בעוצר ביום כיפור ?

אם כן, זה הבעיה החמורה ביותר בכל הסיפור והעבירה היא מצד המשטרה

אם לא, אין לך דרך למנוע מהפסיכופטים האמיתיים לצאת מיפו לכביש הראשי, לעשות סיבוב, להיכנס לתל אביב מכיוון אחר (שלא ישירות מיפו), להסתובב ולדרוס. איך תילחם בזה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מאשים אותם בעבירות הבאות (מהקל לחמור): פגיעה ברגשות הציבור, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, ניסיון לגרימת חבלה, ניסיון להריגה. אני מאמין שאם נפתח את חוק העונשין נוכל למצוא עוד מספר עבירות.

אז אתה ילד מפגר.

כל מה שנכתב זה שהם נסעו ברכב.

מכאן החלטת שהם "פגיעו ברגשות הציבור, נהגו בקלות ראש, נהגו בחוסר זהירות, ניסו לגרום לחבלה, ניסו להרוג".

אתה אידיוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שאני מסכים שאין ולא צריך להיות שום דבר פלילי בנסיעה ברכב ביום כיפור (או שבת, או כל מועד אחר), לדעתי רצוי לעשות הפרדה בין אנשים שרק רצו להגיע מנקודה א' לנקודה ב', ובין אלו היוצאים ל"נסיעות פרובוקציה" מתוך מניע לאומני דווקא.

- - - תגובה אוחדה: - - -

פגיעה ברגשות הציבור ? אתה לא חושב שאתה פוגע ברגשות של הציבור החילוני/לא יהודי כשאתה וגר כבישים, חנויות וכדומה בשביל "מסורת" ? או שרק סוג מסויים של רגשות נחשב ?

"פגיעה ברגשות הציבור", נכבדי, היא עבירה אמיתית לחלוטין, כשמדובר בפעולה שפלוני עושה לא לשם תכלית מסויימת שבמקרה, כתופעת לוואי, פוגעת ברגשותיו של מישהו (ואז באמת שאותו מישהו ילך לכל הרוחות מצידי אם הוא מתלונן), אלא פעולה שתכליתה היחידה והמכוונת היא הפגיעה עצמה. אדם הנוסע ביום כיפור כדי לבקר את חבריו אינו עבריין. ערבי שעושה סיבובים בשכונה יהודית ביום כיפור סתם בשביל לעצבן הוא עבריין ועוד איך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מוסכם על כולם, לפחות חלקית. הבעיה שלא דובר פה על שום מקרה מסויים שבו זה קרה. כך שכל הדיון הזה עקר לחלוטין.

מעבר לכך, אתה ממשיך את הקו הגזעני של הת'רד.

ערבי שעושה סיבובים בשכונה יהודית ביום כיפור סתם בשביל לעצבן הוא עבריין ועוד איך.

ואם יהודי עושה סיבובים בשכונה יהודית, ביום כיפור, סתם בשביל לעצבן?

ושוב - אם מישהו נוסע אך ורק בהתאם לחוקי התנועה, לא מתפרע על הכביש ולא עושה דבר שאיננו חוקי - איך אתה בדיוק מחליט שהוא נוסע "רק בשביל לעצבן"? למה זה אמור "לעצבן" אדם* כלשהו, שמישהו אחר עושה משהו חוקי לחלוטין במרחב הציבורי?

*אדם = יהודי/ערבי/מזרחי/אשכנזי/דרוזי/צ'רקסי/גיי/בי/סטרייט/אתאיסט/ראסטפארי/whatever

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פגיעה ברגשות הציבור זה דבר בעייתי כי יש ציבורים שמנצלים דברים כאלה כדיי לכפות נורמות שלהם. בגלל רגשות ציבור סוגרים כבישים בשבתות וחגים, נראה לך תקין ?

שלא תתפלא אחר כך שנטפלים אליך בקטע אחר על פגיעה ברגשות הציבור, מצד ציבור שאוהב להתלונן (להזכירך : גם פרובוקטורים ערבים הם ציבור כזה), או ציבור שמיוצג על ידיי ראש העיריה שלך או בעל כוח כלשהוא

יש פרובוקטורים, גם אני לא רוצה שהם ייסעו כשקורה שהם פוגעים בהולכי רגל או מאיימים עליהם. על מה אתה הולך לעצור אותם ?

בוא נזרום אם השיטה של רגשות הציבור. עצרת פרובוקטור ערבי מיפו על פגיעה ברגשות הציבור. מה תוכל לעשות לו על פגיעה ברגשות הציבור ? אני חושב שלא הרבה, ואני מתכוון לזה שהוא ישוחרר בלי כלום וזה יתן לו ולחברים שלו יותר אומץ לצאת לסיבוב בשנה הבאה + עידוד להתגרות עוד קצת ביהודים ובמשטרה. נניח שכן הצלחת להעניש אותו. אם העונש קטן זה לא ירתיע אותו, הוא יחשוב שהוא במשחק נגד "היהודים" ו "המשטרה" וימשיך את המשחק הזה בכיף. אם העונש גדול, הוא יהיה לא מידתי בשביל העבירה, "פגיעה ברגשות הציבור" אפילו כשעבירה כזאת מוגדרת בחוק....

עכשו בוא לפי ההצעה שלי, תתצפת עליהם ותתפוס אותם על עבירות אמיתיות. אם הם באמת באים לעשות פרובוקציות, הם לא ייסעו לאט ובזהירות ויעצרו בכל מעבר חציה. ואז אתה כן יכול לתפוס אותם על מהירות, על אי ציות לתמרור, 3 פעמים תוך 30 מטר, ולשלול להם את הרישיון, לקחת להם את הרכב מול הפרצוף למגרש של המשטרה וכדומה, ואם הפריעו לך לכתוב את הדוח אז גם לעכב/לעצור. נראה לי כמו עונשים הרבה יותר מרתיעים (לו ולאחרים שבאים להשתולל, ובכלל לנהגים עבריינים שלא אמורים לנהוג), ובלי להזדקק לעבירות מונפצות כדיי שתוכל לעשות משהוא. לא פתרון טוב יותר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שמאלנים שאוהבים ערבים יותר מיהודים יש פה עם לא היה כבוד אחד לשני וכול מגזר יעשה מה שבא לו מכול סיבה שהיא

ולא יתחשב באחרים לא היה פה דו קיום וזה רק יגרום ליותר שנאה ויכול לגרום למלחמות של כנופיות משני הצדדים אחד בשני

אני לא רוצה שיעשו חוקים במיוחד ליום כיפור וישמרו על החג נקי ומכובד כמו שהו רק צריך לעשות הכול שמי שלא צריך להיות במקום

שלא היה שהם ישארו במקומות שלהם ויסעו בדרכים אחרות לאן שהם רוצים בלי לעשות בלגן בלגן לשם בלגן במיוחד של מגזר

אחר במגזר אחר זה בעיה שצריך לטפל בה במיוחד בימים רגשיים כמו יום כיפור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעבר לכך, אתה ממשיך את הקו הגזעני של הת'רד.

ואם יהודי עושה סיבובים בשכונה יהודית, ביום כיפור, סתם בשביל לעצבן?

מן הסתם הדין צריך להיות זהה, רק מה - אתה מכיר הרבה מקרים בהם יהודים עשו משהו כזה ביום כיפור? כרגיל אצל השמאל, אמירת עובדות (לפחות עובדות סטטיסטיות) לא נעימות היא בגדר גזענות. אולי גם העובדה שבנוהל מעצר חשוד האזהרה נאמרת דווקא בערבית, ולא בשוודית, היא גזענות מבחינתך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר מקרים שבהם ערבים עשו את זה ואני לא מכיר מקרים שבהם יהודים עשו את זה. אם אתה מכיר מספיק מקרים בשביל להסיק מהם מסקנה בעלת תוקף סטטיסטי - סבבה. גם אם יש מסקנה כזו, עדיין שרשור שהוא לא גזעני ישפוט אדם כזה כאדם, ללא קשר למוצא/דת/לאום שלו. נכון לכרגע, בשרשור הזה פשוט החליטו שיש עשרות מקרים של "ערבים" שביצעו את הפשע הזה, ללא כל הוכחות או ניתוח רציני כלשהו. אז כמו שאמרתי - אם יש על מה לדבר, בוא נדבר על זה. כרגע הכל זה סתם הנפצות.

הגיוני שנוהל מעצר חשוד יאמר בשפה בה סביר שהאדם אליו אתה פונה דובר. לא הבנתי מה הקשר פה לשמאל או לימין. אין קשר להשקפה מדינית/תרבותית/כלכלית/חברתית. בוא נשאר בנושא.

לא ענית על השאלה ששאלתי בתגובה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו מדברים על קבוצת מקרים שקורים בנסיבות קבועת - יום כיפור, וערבים מיפו שבאים לעשות פרובוקציה. אי לכך ובהתאם לזאת ניתן לצפות את האירועים האפשריים מראש ולהציב משטרה בהתאם באזור שאליו הם מגיעים, כדיי להגן על התושבים מפניי משהוא צפוי, וזה לא סוד שאנחנו יודעים את מי אנחנו מצפים לתפוס

מחפש מקומות שבהם היהודים לא בסדר ? אל תלך רחוק, מספיקה הדוגמה מאותו יום כיפור ואותן שכונות. ההורים המציאו לעצמם (בראש שלהם) חוק תנועה שאומר שביום כיפור אין מכוניות ולכן מאפשרים לילדים שלהם ללכת בכביש, והיה גם את האידיוט שהלך לחלק הערות לערבים על המכוניות

עכשו, כשהשמטרה בשטח הפעילות שלה צריכה להיות מדוייקת וקורקטית (correct) לחלוטין. הפעולות של השוטרים צריכות להיות על רקע נייטרלי ועובדתי - עברת את המהירות המותרת, עלית על המדרכה, למה הילדים שלך בכביש, לא עצרת לפניי מעבר חציה, אתה מפריע לתנועת כלי זוז מהכביש, פתחת בקטטה במקום ציבורי...... כל אלה עבירות שעובדתית בוצעו או לא בוצעו

עכשו אני רואה 2 מקומות שבהם השלב הזה יכול להתנהל בצורה בעייתית :

1. אכיפה לא שוויונית : כשהשוטרים עוצרים כל שהנהג בו ערבי, אבל לא אומרים כלום להורים שהילדים שלהם הולכים בכביש או לאידיוט שקפץ לכביש לחלק הערות. ניתן לאמר ובצדק מוחלט למה להם מותר לעבור על החוקים ולא עושים להם כלום

2. כשכל מה שיש לשוטר לאמר זה "מה יש לך לעשות כאן" או "הכביש חסום כי אנשים הולכים לבית כנסת ויש להם רגשות". למה ? האם בכביש שעובר דרך אום אלפחם חוסמים את התנועה 5 פעמים ביום ? האם כשרכב של יהודים נכנס לכפר ביום חג מוסלמי כלשהוא אומרים לו משהוא ? שאלות שצריך להפנות בעיקר לקבוצה מאוד מסויימת שאוהבת להיפגע, אני מכיר 2 קבוצות כאלה. אבל אני רואה סכנה שניה בשימוש בחוקים המונפצים האלה אם רגשות הציבור : אותה קבוצה שאוהבת להיפגע, או בכלל כל בעל כוח, יכול לנצל את החוקים האלה. אם יוצרים לזה תקדים ביום כיפור, יהיה הרבה יותר קל לנצל את החוקים האלה עוד ועוד בימים אחרים, נסיבות אחרות ולמטרות אחרות לגמרי. אני בכלל לא מבין איך יש חוקים כאלה במדינה שמנסה להיות נאורה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...