ביטקוין - הדיון הראשי והרשמי - עמוד 66 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביטקוין - הדיון הראשי והרשמי


mulderfox
 Share

Recommended Posts

יש לי שאלה עקרונית לגבי (ושאר המטבעות הוירטואליים): אם הבנתי נכון, תהליך הכרייה הוא למעשה הצפנה/פענוח למטרת אישור עסקאות ההעברה של . כלומר, המחשבים המשתתפים בכרייה הם אלה שמאפשרים את העברת המטבעות מארנק לארנק.

אבל לביטקוין יש מספר מקסימום של מטבעות (21M). מה יקרה כאשר כל המטבעות ייוצרו? הרי כבר לא יהיה אינטרס לאנשים לכרות . איך יתנהל המסחר בשלב הזה, בו לא יהיו מכונות שמצפינות ומפענחות את האלגוריתם של העברת הביטקוין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תמיד לבורסות יהיה אינטרס להפעיל מכונות כרייה כדי שהן עצמן יוכלו לעבוד

ועד כמה שאני זוכר גם ללא כרייה יכול להתבצע מסחר (אבל יכול מאוד להיות שאני טועה)

בנוסף,היום שבו יווצרו כל המטבעות רחוק מאוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בורסות שמפעילות מכונות כרייה? זה כמו שתגיד שבנק תמיד יחצוב זהב.... זה שהם צינגרים הם פשוט משמשים בתור דרך לחליף בין מטבע דיגיטלי לכסף "רגיל" או בין מטבע דיגיטלי א למטבע דיגיטלי ב והם עושים כסף מהעמלות של כול פעולה ומניח גם מפרסומות שיש באתר אבל מזה שכול ציינגר מחזיק מחשבים שיעשו מייניג זה קצת לא הגיוני כי כשהם פתחו את הצינגרים הם ידעו שהם יתעסקו בזה וזה העיסוק שלהם אם לבעלים של החברה או משהו יש מחשב שעושה מייניג אז זה בכיף וגם די בטוח שיש להם אבל מזה להסיק שכול ציינגר יקים חוות מחשבים בשביל לכרות....קיצר מה שאני מנסה להגיד זה צינגר זה צינגר הוא לא יעשה מייניג "בצורה תעשייתית" ואם כן אז שיהיה לו בכיף(כמו בנק שגם מנסה לחצוב זהב..זה גם אפיק השקעה שהוא חושב שיהיה לו ריווחי וזכותו לעשות מה שהוא רוצה....)

וכן פשוט כוח החישוב של הרשת די ירד כי כבר לא יהיה משתלם להחזיק חוות מחשבים וזה יחזור להיות משהו פשוט שיכול לרוץ במחשב רגיל(לדעתי לפחות וזה גם דעה די הגיונית מהפן הכלכלי של המיינרים) והרווח יהיה פשוט עמלות מכול עסקה שמתרחשת ברשת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פירסמתי שהם גנבו פה בשרשור ..

הם מאפשרים כרגע להכנס ולראות את הבלאנס שלך ..

נראה לי שצריך לארגן גם תביעה ישראלית ..

בנוסף , יש העברות של 50 ביטקוינים (כל פעם) החוצה מהחשבון שלהם ..תכנס לקישור .

נערך על-ידי Second Edition
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...
אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.
 Share


×
  • צור חדש...