BigTools פורסם 2012 בספטמבר 30 Share פורסם 2012 בספטמבר 30 מש"להפעם הראשונה שהם מפשלים. אחרי שנה+ של עבודה איתם. ^ נזק של 6K על איחור בהגעת חבילה בזמן החגים?כשאתה מספק ציוד לעסקים עם הבטחה ליום מסויים, ואין הספקה, פשוט לא סומכים עלייך יותר, את הלקוח הזה כבר איבדתי כמעט בוודאות (אולי המונית שלהם תגיע ותציל את המצב). הבעיה האמיתית זה הנזק התדמיתי.ועכשיו לך תסביר לשותפים בניו-יורק "no no its sukkot now" עבודה זה עבודה.וכשאתה עצמאי אתה עובד מסביב לשעון. חגים, שבתות ולקוח בארץ שביקש שאני יגיע ביום כיפור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2012 בספטמבר 30 Share פורסם 2012 בספטמבר 30 יש חוק בארץ - חוק פלילי שאוסר לעכב דואר ובטח שלא להגיש לך את הפתקון שאומר שיש לך חבילה.אגב לפי העובדה שיש מדבקה על המשלוח (של חברת הדואר) - יש שתי אופציות -[list type=decimal] [*]הדוור לא שם לך את הפתק של "חבילה/דואר רשום" בתיבת דואר [*]הסניף לא שלח לחלוקה את הפתק כדי שהדוור ישים לך אותו(הייתי דוור כמה חודשים)אגב - אופציה א' היא הכי סבירה, וזה שיש לך שם סניף של בנאדם אחד, סביר להניח שזו לא הבעיה !אני ממליץ לך להתקשר לשירות לקוחות של הדואר, לדרוש שהנושא יטופל, לבקש גם את הטלפון של המנהל של החלוקה של האיזור שלך ולשוחח איתו על הנושא.בנוסף - אם קרה לך נזק כספי, וגם אם לא, החוק הוא לטובת הצרכן ואתה יכול לתבוע אותם, או לפחות לציין לשירות לקוחות ולמנהל שאתה מתכוון לתבוע.לי אגב קרה בדיוק אופציה א' - שוחחתי עם המנהל והכל הסתדר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 בספטמבר 30 מחבר Share פורסם 2012 בספטמבר 30 אבא שלי דיבר כמה פעמים עם הדוור לגבי הדואר שלנו, אני לא חושב שהוא הבעיההסיכוי גבוה יותר שהבעיה היא בסניף..בכל מקרה אני ידבר עם שירות הלקוחות וידרוש החזר כספי על המשלוחואני חושב באמת לעבור לסניף של מבשרת ולא של ה"קסטל" כמו שאחד האנשים פה צייןההפרש בנהם הוא קילומטר אחד והסניף הרבה יותר רציני (לפחות במראה)נקווה שזה יפתור לי את הבעיה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2012 בספטמבר 30 Share פורסם 2012 בספטמבר 30 אגב אם אתה רוצה פיתרון שהוא לא כל כך יקר ויפתור לך את הכל - רכוש תא דואר.הכל יגיע לשם ולא יחזור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 בספטמבר 30 מחבר Share פורסם 2012 בספטמבר 30 אגב אם אתה רוצה פיתרון שהוא לא כל כך יקר ויפתור לך את הכל - רכוש תא דואר.הכל יגיע לשם ולא יחזורמי אמר שאין לי ? ברור שיש ליאבל פשוט דברים לא מגיעיםאני אפילו המון פעמים טורח לרשום את המספר של התיבה אבל זה לא באמת עוזר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 בספטמבר 30 Share פורסם 2012 בספטמבר 30 ניסית לדבר עם הדוור כמו שהצעתי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoni_h פורסם 2012 באוקטובר 1 Share פורסם 2012 באוקטובר 1 אבא שלי דיבר כמה פעמים עם הדוור לגבי הדואר שלנו, אני לא חושב שהוא הבעיההסיכוי גבוה יותר שהבעיה היא בסניף..בכל מקרה אני ידבר עם שירות הלקוחות וידרוש החזר כספי על המשלוחואני חושב באמת לעבור לסניף של מבשרת ולא של ה"קסטל" כמו שאחד האנשים פה צייןההפרש בנהם הוא קילומטר אחד והסניף הרבה יותר רציני (לפחות במראה)נקווה שזה יפתור לי את הבעיה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2012 באוקטובר 1 Share פורסם 2012 באוקטובר 1 משתף אותכם בסיפור עם DHL מהימים האחרונים.ביום חמישי האחרון היה אמור להגיע לי חבילה. היתי בבית.השליח כנראה נתן לי ליטוף לדלת (לא שמעתי) השאיר פתק והלך. בפתק היה רשום שהוא הגיע ב12:30התקשרתי ב12:31 זועם, אמרו אין מצב שהוא חוזר, אמרו גם אין בעיה יום שישי זה אצלך. חכיתי כמו מפגר כל היום בבית, הפעם לא היה בזין של השליח להגיע בכלל !!התקשרתי היום בבוקר רותח מעצבים כבר, אמרו "נחזור אליך עם תשובות לכל השאלות"התקשרתי אחרי שעה שוב, הפעם קיבלתי תשובה אחרת "אין יותר בלדרים באזור, אל תדאג יום שלישי אחרי החגים זה אצלך,""עד כאן" אמרתי לנציגה הנחמדה. אני מגיע ללוד (איר-פורט סיטי) לאסוף בעצמי את החבילה שלי.עם הבטחה שממני הם כבר לא ישמעו יותר. עם נזק מוערך 6K שהם גרמו לי בסופ"ש, ונזק תדמיתי\לטווח הרחוק שאיו לי מושג אפילו איך לחשב אותו.אחרי כמה דקות קיבלתי טלפון שהחבילה בדרך אלי עם מונית. בנתיים אני מחכה, DHL אני מקווה שתתקנו את הבלאגן הזה.אחרי שנתיים של עבודה חברות שילוח כמו פדקס dhl ועוד:עדיין מעדיף dhl.ממליץ לך להרים טלפון ראשון למחלקת תיאום חלוקה ברגע שהמשלוח נוחת בישראלהם יגידו לך שיקח יום או יומיים, תלוי ברשות המכסיום למחרת, שוב תתקשר ותבקש לתאם חלוקה ובסופו של דבר יעדכנו אותךאבל, אתה תתעקש שהבלדר ירים אילך טלפון רבע שעה לפני!וזה בדיוק מה שקורה בחלוקות האחרונות שלי .שורה תחתונה, אל תתבייש להציק להם .דבר נוסף ותתפלא לדעת שבמקרים של מיסים גבוהים מהצפוי, הכל ניתן למיקוחיצא לי פעמיים להפחית את עלות המיסים או ביטול עמלות מטופשותזו מדינת ישראל- הכל ניתן למיקוח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FastJack פורסם 2012 באוקטובר 3 Share פורסם 2012 באוקטובר 3 בדיוק על הנושא הזה פרסמו כתבה:http://www.themarker.com/advertising/1.1834883 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2012 באוקטובר 3 Share פורסם 2012 באוקטובר 3 לא בדיוק על אותו נושא, אבל כתבה מעניינת. תודההדרישות של הדואר מהמדינה לא נגמרות בהעלאת מחיר הבול, וההנהלה מבקשת גם מימון של 300 מיליון שקל מכספי האוצר (הציבור) לממן תוכנית פרישה רחבה בחברה, של כ-500 מתוך 7,000 עובדיה.שאנו נממן פיצוי פרישה בסך 600 אלף ש"ח לכל עובד בממוצע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
adi518 פורסם 2012 באוקטובר 5 Share פורסם 2012 באוקטובר 5 קראתי את האשכול בעיון רב ויש לי כמה דברים להוסיף. איכות השירות של הדואר משתנה ממקום למקום. ההנחה שלי היא, שככל שהמקום פחות מרכזי השירות יהיה פחות טוב, יותר איטי, יותר סחבת. למשל, אני שאני גר ברמת גן מקבל את הדואר בצורה די שוטפת ומהירה. באמת שקשה לי להיזכר מתי הפעם האחרונה שהייתה לי בעיה עם הדוור או הסניף. לעומת זאת, בן דוד שלי שגר במושב בית נחמיה...אוהו אוהו איזה צרות עושים לו. פתקים לא מגיעים, חבילות לא מגיעות. שם זה בכלל קומבינה, המכולת השכונתית היא גם סניף הדואר.את הדואר שלי אני מקבל בסניף רש"י, ר"ג ולא מזמן התחלפו שם הבעלים ונהיה רק יותר גרוע. הסניף כמעט תמיד פקוק ולחוץ. בזמן שיש 3 עמדות (פעם היה רק שתיים) השלישית אף פעם לא מאויישת, גם במצב שהסניף מפוצץ עד אפס מקום (כמו ביום שישי). בנוסף, יש לך פקידה אהבלה שמתחילה להתפלסף במקום לרוץ להביא את החבילה ולגמור עניין. יש את הקטע המטומטם הזה עם הייפוי כח.. אוי הברוך, כמה פעמים שלחתי את אבא שלי להביא דברים בלי היפויי כח המפגר הזה (נתתי לו ת"ז אבל בלי לחתום וכאלה)... איזה צרות שלא נדע (עם הבעלים הקודמים לא הייתה בעיה אף פעם במיוחד שכל יומיים הייתי שם). הכי מצחיק שאנשים לא מפגרים, הם יוצאים החוצה בעצבים ממלאים את זה סתם כזה וחוזרים. והפקיד יודע שזה לא באמת אבל עדיין מקבל את זה. זה סתם בשביל ל"העניש" אותך.עוד דבר שיש לי לומר וזה לגבי דואר שליחים בארץ. שמתי לב לתופעת חאפריות רצינית בקרב החברות הלא בינלאומיות. למשל UPS? אני מזמין משהו, הבנאדם מוצא את המקום LIKE A BOSS, עולה במעלית מגיע עד הבית, תיק תק החבילה אצלך כמו שצריך. חברות מקומיות? זה כבר סיפור אחר לגמרי. אתה משלם 40 שקל על משלוח ומקבל שלל תירוצים: "אחי, אני עם משאית תצא החוצה" (שבתכלס הוא עם טרנזיט מסכן) או "אני לא מוצא את המקום אפשר לבוא אליך מחר?" כאילו אני חבר שלהם. אני רוצה את המוצר היום ! לא מחר. ועוד כהנה וכהנה. לצערי, זה משהו במנטליות הישראלית שדפוק. המתן שירות הלקוי במקום להיות מקצועיים כמו שצריך, עד הסוף! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2012 באוקטובר 5 Share פורסם 2012 באוקטובר 5 ^^פשוט לומדים לזהות את אנשי המפתח בסניף וגורמים להם לזכור אותך, מכאן לא יהיו לך בעיות. פעם ראשונה היתה בראשון על הבוקר, אחרי החמין של שבת (והמבין יבין). בפעם השניה אומרים לשומר "אין כבל, מחשב זה טלויזיה! צריך כרטיס מסך חדש, בליאד!" הוא מבסוט עד הגג. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
adi518 פורסם 2012 באוקטובר 5 Share פורסם 2012 באוקטובר 5 זהו שעם הבעלים הקודמים, הסניף היה עוד יותר מצומצם ולא הייתה מערכת תורים עם פתק ומס' אז הייתי הולך ישר לפקיד שאני מכיר או איכשהו נותן למישהו לעקוף אותי כדי שאפול על אותו פקיד. היום זה כן עובד ככה ואני תמיד אבל תמיד נופל על הפקידה המטומטמת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NPS פורסם 2012 באוקטובר 5 Share פורסם 2012 באוקטובר 5 חשוב לציין שהמצבים שתיאר Kirma לא קורים רק בסניפי דואר קטנים.אתאר מקרה שקרה לי לאחרונה:הזמנתי חבילה מארה"ב ב - 13.7, וחיכיתי בכיליון עיניים לחבילה. ב - 21.7 (אם אני זוכר נכון) קיבלתי פתק בדואר לאסוף חבילה מסניף הדואר (על הפתק היה רשום התאריך 18.7, כלומר שבתאריך הזה החבילה הגיעה לסניף הדואר). הלכתי לסניף הדואר יום למחרת בבוקר, והעברתי את הפתק לפקידה. הפקידה מצאה חבילה שתאמה לפתק שקיבלתי מהדואר, אבל היא לא חבילה שהייתה ממוענת אלי. הפקידה אמרה לי שנפלה טעות, ומישהו כנראה שלח את הפתקית הלא נכונה לאיש הלא נכון, ולכן עלי לחכות להודעה שנייה, ולאחר שאמרתי לה שהחבילה נשלחה אלי ב - 13.7, היא טענה שזו בטוח לא החבילה שלי, שהרי לא ייתכן שחבילה מגיעה מארה"ב לסניף הדואר תוך 4-5 ימים בלבד.חיכיתי וחיכיתי, וכלום, אני לא מקבל שום הודעה מהדואר, וחושש שהחבילה נעלמה. אתמול המוכר יצר איתי קשר והודיע שהחבילה הגיעה אליו בחזרה. הוא צילם את החבילה, ומסתבר שהחבילה שלי אכן הגיעה לסניף הדואר ב - 18.7 (בניגוד לטענת הפקידה שלא ייתכן שחבילה שלא נשלחה בשירות אקספרס הגיעה מהר כ"כ). על פי פתקית דואר ישראל שהייתה מודבקת על החבילה. עוד היה רשום שמאחר שעבר חודש, ואף אחד לא דרש את החבילה (כמובן שאף אחד לא דרש אותה, הם מעולם לא שלחו הודעה שנייה), הם שלחו אותה בחזרה (ב - 19 באוגוסט , והיא הגיעה לנמען רק אתמול (הם שולחים דואר מוחזר באמצעות ספינה).אז כן, סניף הדואר שמעולם לא אכזב אותי בעבר, אכזב אותי קשות עכשיו. החבילה הצליחה לעבור במהירות (תוך 4 ימים!) מארה"ב לסניף הדואר, אבל לא הייתה יכולה להימסר לנמען שגר ק"מ בודד מסניף הדואר.*סניף הדואר המדובר הינו סניף גדול ומכובד, בשונה מסניף הדואר שתיאר פותח הת'רד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2012 באוקטובר 5 Share פורסם 2012 באוקטובר 5 אתם מסבכים לעצמכם את החיים, הדואר הוא ביזיון אחד גדולאצלי השיטה פשוטה... אני פשוט מכיר את ההפקידים של הדואר והכי חשוב הפקיד של החבילותאני לא מחכה לפתקים, אני לא מחכה בכלל שהחבילות ירדו מחדר דווריםבמידה ויש לי מס מעקב פעיל (היום כבר אין, הדואר משנה מספרים) אז אני אוסף ישר מדווריםאם אין לי אז פעם ב3~2 ימים אני עובר בסניף ומברר אם יש לי חבילות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.