עבור לתוכן

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13

Featured Replies

פורסם

אני מריח אקשן. מעקב.

  • תגובות 508
  • צפיות 89.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

פששש רק עכשיו נודעתי לסיפרו הזה...התחלתי לקרוא תהודעות האחרונות שלך חחחח

מצחיק שכשקניתי מחשב חדש,דרשו ממני לקנות מKSP בטענה שהם רשת,ולא מקום חאפרי,ואם תהיה בעיה יהיה לך עם מי לדבר

כזה עצוב שזה השירות שלהם

אני מאחל לך בהצלחה רבה במשפט! תראה להם מזה "צרכן פשוט" אל תוותר ואל תכנע לאיומים שלהם

כמה תביעות כאלה והם יחזרו לשרת כמו שצריך

פורסם

זה לא נכון אני יכול להגיד לך שהשירות בסניף נתניה הוא מעולה

ואני בטוח ב 90% ששם זה לא היה קורה

אני קונה מהם עוד מהתקופה שהם היו בשפיים

פורסם

אבל החברה מגבה את העובדים העילגים בסניפים אחרים.. אז מה זה משנה שיש סניף בנתניה שעובדים בו בני אדם?

פורסם

מעקב

בהצלחה!

פורסם

אני עוקב אחרי הדיון כבר זמן מה, אבל כנראה שאת החלק הזה פיספסתי - אפשר לדעת על מה בדיוק אתה תובע?(לא עילה, אלא הסכום)

פורסם

אני חשוב שהוא לא כתב את סכום התביעה..

פורסם

מעקב

פורסם

אני לא יודע מה הפרטים בדיוק, ולא מתחשק לי לעבור על 37 עמודים. (רק הצעה: לרכז את הפרטים בפוטס הראשון)

אבל אם יש לך קייס, רוב הסיכויים שזה לא יגיע למשפט, והם יצרו אותך קשר לפני כדי להתפשר. (אפילו רגע לפני)

בכל מקרה, לעניות דעתי אל תתפשר בלי כיסוי מלא + הוצאות משפט + פיצוי.

פורסם

החברה הפסידה, גם אם היא תזכה במשפט.

פשוט לא להאמין לאן הם גוררים את כל הסיפור בגלל לוח אם, שיכלו להחזיר ליבואן בטח באיזו תואנה ולא להפסיד כלום.

אטימות במקרה הטוב, רשעות במקרה הרע.

מדובר כאן בקצת יותר מאשר לוח האם הזה. הם רוצים להימנע מתקדים - אם כל לקוח היה "צודק" בגלל שלא היה שווה להם להיכנס לתביעה משפטית,

כולם היו "תובעים" אותם.

פורסם

מדובר כאן בקצת יותר מאשר לוח האם הזה. הם רוצים להימנע מתקדים - אם כל לקוח היה "צודק" בגלל שלא היה שווה להם להיכנס לתביעה משפטית,

כולם היו "תובעים" אותם.

רק היום ראיתי את כל השרשור הזה, אז לא היה לי זמן לעבור על הכל.

ממה שכן קראתי בדילוגים כל כמה דפים, אני מבין שזאת סאגה שנמשכת הרבה זמן, עם ביקורים חוזרים, ותמונות, ובדיקות, והתכתבויות וכל מיני תירוצים של העובדים שם... המקרה הזה לא נראה כמו מקרים נוספים של סחטנים.

ואני ממש לא בעד לזרום עם סחטנים כדי להשתיק הכל.

פורסם

רק היום ראיתי את כל השרשור הזה, אז לא היה לי זמן לעבור על הכל.

ממה שכן קראתי בדילוגים כל כמה דפים, אני מבין שזאת סאגה שנמשכת הרבה זמן, עם ביקורים חוזרים, ותמונות, ובדיקות, והתכתבויות וכל מיני תירוצים של העובדים שם... המקרה הזה לא נראה כמו מקרים נוספים של סחטנים.

ואני ממש לא בעד לזרום עם סחטנים כדי להשתיק הכל.

אני גם חושב כמו BARBEE בתור לקוח ותיק של קיי אס פי ובתור אחד שעקב אחר השרשור של פותח התרד מההתחלה,

אז נכון שקיי אס פי לא רוצים אולי ליצור תקדים אבל מה שבטוח יחכו להם מבול של תביעות עתידיות ,בעקבות מקרים מסוג זה של צרכנים שלא מוותרים ומבינים היום שיש אלטרנטיבה והיא בית משפט והוא הגורם היחיד שיחליט מי צודק. מי שרוצה לסחוט כנראה לא ילך לבית משפט יש לו יותר מידי מה להפסיד.

פורסם

מעקב

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

כל הכבוד על הנחישות ועל כך שלא הרמת ידיים, בהצלחה במשפט.

בתור אדם שכרגע מתכנן לקנות מחשב חדש, המקרה שלך ומקרים רבים אחרים שנתקלתי בהם היום משיטוט קצרצר גרמו לי להשתכנע לא לקנות אצלהם יותר, אולי במזל כשהגעתי אליהם אתמול הם היו סגורים.

אמשיך לעקוב אחרי הת'רד,

שיהיה בהצלחה בהליך המשפטי.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

מדובר כאן בקצת יותר מאשר לוח האם הזה. הם רוצים להימנע מתקדים - אם כל לקוח היה "צודק" בגלל שלא היה שווה להם להיכנס לתביעה משפטית,

כולם היו "תובעים" אותם.

זאת גישה הפוכה מהגישה של אייבורי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים