stone cold פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 פותח הדיון בדיוק בגלל דברים כאלו אני שולף מהארנק ונותן לחנות עוד 150 שקל שיתקינו לבד נכון זה יותר כסף אבל מניסיון שלי עם חנויות וספקים שלא תמיד רוצים לממש אחריות ככה יש לי משהו נגדם במיקרה הצורך כמובן אחרי ההתקנה אני בודק בחנות שהכל תקין ,במיקרה שאין מערכת הפעלה מותקנת אפשר לקחת דיסק לינוקס LIVE ולבדוק עליו ולראות בביוס עם הלוח מזה את הארד דיסק רק אז אני לוקח מחשב חדש מהחנות ,ואז הסיכוי לתקלה בימים הראשונים הרבה יותר נמוך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 פשוט בזיון ההתנהלות שלהםואני עוד חשבתי לקנות שם SSD ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yarin153 פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 קרה לי 2 מקרים דומים בחברה המגעילה הזאת קניתי מארז של NZXT דגם אפולו ועברתי עליו בצורה מהירה במקום כשהגעתי לבית ראיתי סדק גדול בחלון הצדדי שלא רואים שם כבר באותו היום התקשרתי לKSP והם בקשו מייל עם תמונות של המוצר כמובן שהם לא חזרו אליי יותר ואני חשבתי שאולי לא צריך להתווכח על סדק גם אם זה על העקרון כי פשוט אין כוח לריב עם חברה כזאת גדולהמקרה שני קניתי לוח אם והלוח היה עושה בעיות ( לא זוכר מה הם היו זה היה לפני שנתיים ) חוץ מזה שיש לך טיפה ידע וידאתי שהבעיה אכן מהלוח ע"י בדיקה של מעבד וזכרון אחרים וגם שימוש בלוח אחר ... שוב הגעתי לשם והטכנאי אמר שהלוח עובד מצויין... לך תתווכח איתו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag80 פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 אלכס אחי את האמת אני לא יודע איך זה ייגמר בשבילך אבל אני במקומך הולך לשם ויושב שם מהבוקר עד הלילה ומספר את זה ליד כל הלקוחות שנכנסים שם לסניף -מה שקרה לך- רק ככה אולי הם יבינו שהם לא יכולים לזלזל ככה באנשים בפרט בלקוחות שלהם ששילמו ממיטב כספם.זה נראה שפשוט היה להם לוח תקול וחיפשו תפריאר שייקח אותו ובמקרה זה היית אתה- כמו שבוקי אמר בהשרדות אתמול:"אם לא אושרי אז מישהו אחר היה מודח.בגלל זה זה יותר מכעיס הצחוק עושים מהלקוחות שלהם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
David_K פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 אני הבאתי להם ב5/6 אוזניות Shure SRH440 שהתקלקלו לפני כמה שבועות (אחד הצדדים הפסיקו לעבוד) הטכנאי שם ראה מהר מאוד שאין נזק פיזי ולקח את האוזניות ,היום התקשרו שהחליפו את האוזניות ושאפשר לקחת אותם (ומחר אני אלך ) ככה שבנוגע לשירות בחברות הגדולות העניין הוא פשוט על איזה סניף אתה נופל ,וכאשר אתה יודע שהשירות שם לא ממש טוב ,ויש לך חנות אחרת שלא מתלוננים עליה על ימין ועל שמאל ,באמת שאני לא מבין למה לא הלכת פשוט לTMS הרי שהמחירים אצלהם לפי האתר הם דיי זולים ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex11111 פורסם 2012 ביוני 17 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 17 יכול להיות שבסניף שלך יש בעלי תפקידים שמבינים שתפקידם בחברה לא רק למכור אלא גם לתת שירות טוב שהלקוח זקוק לו בעת הצורך .מה שלא לא משתנה זה הבחור אלירן שעובד בחברה הזאת כבר 10 שנים כמו איזה פיהרר שעל פיו יישק דבר לא משנה מה הלקוח אומר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 אני הבאתי להם ב5/6 אוזניות Shure SRH440 שהתקלקלו לפני כמה שבועות (אחד הצדדים הפסיקו לעבוד) הטכנאי שם ראה מהר מאוד שאין נזק פיזי ולקח את האוזניות ,היום התקשרו שהחליפו את האוזניות ושאפשר לקחת אותם (ומחר אני אלך ) ככה שבנוגע לשירות בחברות הגדולות העניין הוא פשוט על איזה סניף אתה נופל ,וכאשר אתה יודע שהשירות שם לא ממש טוב ,ויש לך חנות אחרת שלא מתלוננים עליה על ימין ועל שמאל ,באמת שאני לא מבין למה לא הלכת פשוט לTMS הרי שהמחירים אצלהם לפי האתר הם דיי זולים ...בארץ זה לא רק הסניף זה גם המוכר והזמן שאתה ניגש לקבל שרות במימוש אחריות לדוגמה אני מישתדל לא לבוא בימי שישי לדוגמה כי הרבה בתי עסק פשוט עסוקים מאוד בימי שישי ואז השרות בהתאם ימים נוחים בהרבה בתי עסק זה שני שלישי רבעי כמובן בחגים זה מישתנה בזמנו שעבדתי בחנות שהיתה מוצפת בלקוחות ביום שישי מי שרצה לממש אחריות ליפעמים זה יתבלגן ולקח הרבה זמן סתם כמובן חלק מהלקוחות היו צועקים אחרי זה ,אבל יתמקדנו במכירות (לא קשור למחשבים ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex11111 פורסם 2012 ביוני 17 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 17 בשביל זה הגעתי אליהם היום בבוקר על הפתיחה בשעה 10:00 שאין לחץ ושיוכלו לתת לי שירות הכי טוב בעולם,מסתבר שגם זה לא עזר לי במקרה של סניף ראשון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
David_K פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 אגב אני מדבר על סניף באר שבע, לא יכול לדבר לגבי סניפים אחרים ,מה שגם שלא היה לי נסיון עם מימוש אחריות על מוצרים אחרים בKSP בסניף הזה, ככה שבטח יש אנשים עם נסיון שונה משלי ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
matan007 פורסם 2012 ביוני 17 Share פורסם 2012 ביוני 17 אגב אני מדבר על סניף באר שבע, לא יכול לדבר לגבי סניפים אחרים ,מה שגם שלא היה לי נסיון עם מימוש אחריות על מוצרים אחרים בKSP בסניף הזה, ככה שבטח יש אנשים עם נסיון שונה משלי ...סניף ראשון סניף ביזיוני!המוכרים שם גם מזיקים לחברה וגם ללקוחות. קונה מישם הרבה ועד היום אין לי שום שיחה עם המוכרים..נכנס קונה ושלום בלי התייעצות ובלי שיחה שיגרתית בין לקוח קבוע למוכר בחנות. ומ- TMS כל מה שאני קונה מדברים בטלפון עם התייעצות ועזרה ומרגיש כאילו יש את כל היחס בעולם ואף פעם לא דרכתי בחנות שלהם..הכל דרך מישלוחי חינם שמגיעים אחרי יום. וגם שעשו לי פדיחה פעם ושלחו כ.מסך תקול יחד עם לוח זיכרון ספק ועוד (רק הכרטיס היה תקול)..בסוף ביטלתי את כל המערכת והם שלחו שליח שייקח את הסחורה וזיכו אותי זיכוי מלא על הכל אחרי שכבר הרכבתי את זה!פותח התרד כמו שכבר אמרתי לך..אל תגיד תעשה, תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות אם לא יחליפו לך לוח! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex11111 פורסם 2012 ביוני 17 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 17 סניף ראשון סניף ביזיוני!המוכרים שם גם מזיקים לחברה וגם ללקוחות. קונה מישם הרבה ועד היום אין לי שום שיחה עם המוכרים..נכנס קונה ושלום בלי התייעצות ובלי שיחה שיגרתית בין לקוח קבוע למוכר בחנות. ומ- TMS כל מה שאני קונה מדברים בטלפון עם התייעצות ועזרה ומרגיש כאילו יש את כל היחס בעולם ואף פעם לא דרכתי בחנות שלהם..הכל דרך מישלוחי חינם שמגיעים אחרי יום. וגם שעשו לי פדיחה פעם ושלחו כ.מסך תקול יחד עם לוח זיכרון ספק ועוד (רק הכרטיס היה תקול)..בסוף ביטלתי את כל המערכת והם שלחו שליח שייקח את הסחורה וזיכו אותי זיכוי מלא על הכל אחרי שכבר הרכבתי את זה!פותח התרד כמו שכבר אמרתי לך..אל תגיד תעשה, תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות אם לא יחליפו לך לוח!תודה מתן,כייף לשמוע תגובות כאלה,אכן אני לא מתכוון לוותר ואני אתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות , אני באמת רוצה פעם אחת ולתמיד שמקריים כאלו לא יחזרו וזה יקרה רק אם לקוחות כמוני יתבעו אותם ויעמידו אותם במקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2012 ביוני 18 Share פורסם 2012 ביוני 18 למען הסר ספק, אתה מוכן לצלם ולהעלות תמונות ברזולוציה טובה כולל הגדלה של הנזק הפיזי לטענתם?Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex11111 פורסם 2012 ביוני 18 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 18 אני יכול לעשות זאת-גם הם עשו את זה במעבדה שלהם אתמול הטכנאי צילם עם הפאלפון שלו דרך זכוכית מגדלת ושלח את התמונה ללירן במייל.כל העניין הוא פה לא על ויכוח אם יש שריטה או לא- אלא שככה קבלתי את הלוח ישירות מהחנות ההרגשה היא שהונו אותי מלכתחילה שכן לא יכולתי לשים לב לשריטות האלה או לכל נזק אחר במעמד הקנייה,בהתבוננות בעין רגילה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2012 ביוני 18 Share פורסם 2012 ביוני 18 לKSP (כמו לכל עסק) מותר לסרב לקבל פריט במסגרת האחריות אם הנזק הוא פיזי, אך מבחינה חוקית אין הם יכולים לסרב לתקן תקלה תוך שימוש בתירוץ הזה, אם לא ניתן להראות שום קשר בין הנזק לתקלה. לפיכך, מהות הנזק הפיזי חשובה ביותר במקרה הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
David_K פורסם 2012 ביוני 18 Share פורסם 2012 ביוני 18 אני הייתי אצל KSP (בסניף בבאר שבע כמובן) לפני שעה כדי לקחת את האוזניות ,נכנסתי ואחרי שתי דקות יצאתי עם אוזניות חדשות.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.