מכתב לסלקום, עקב שיחה שהתנהלה היום - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכתב לסלקום, עקב שיחה שהתנהלה היום


nineball

Recommended Posts

במקום לבלבל את המוח מול הנציגים הנחמדים, לכתוב מכתבים, לתבוע בבית משפט, לכתוב על זה בפורומים, לחזור לספק כי הציע הצעה מפתה

הפתרון היחידי והברור ביותר הוא להתרחק.

^

לא מסכים :nono: די להשתבלל ולדאוג רק לעצמכם.

לא מתייחס דווקא למכתב הזה ספציפית, אבל פרסום של שיטות המכירה הפסולות, הסרת הלוט ממסך הדיסאינפורמציה ועזרה לגולשים לקבל החלטות מושכלות היא מטרה ראויה ביותר שלא תושג לעולם ע"י "רק להתרחק"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מצויין! קבל שוב ממני מחיאות כפיים סוערות, אתה ענק, יצאת גדול, נתת להם, הראת להם, אתה לא פראייר.

הוצאת את דבריי מהקשרם ע"י מחיקת חצי מתוכל הפוסט, מצוין! קבל ממני שוב מחיאות כפיים סוערות, אתה ענק, יצאת גדול, הראית לי, אתה לא פרייאר.

אני לא יודע אם אתה פשוט מפספס את זה כל פעם שאני כותב את זה (בין השאר, בתחילת הפוסט הראשון של הת'רד הזה, ופעמיים נוספות במהלך הת'רד) או שאתה בוחר להתעלם ביודעין:

אני לא מחפש עסקה טובה מסלקום, ולא מתכוון לחזור לסלקום בעתיד הנראה.

גם אם יתקשרו אלי עכשיו עם חבילות ב 50 שקלים לכל המכשירים בלי הגבלה- לא חוזר.

חייב להגיד שאני מסכים עם ברוס לי. :nixweiss:

בזבזת לעצמך את הזמן ביודעין בכך שדיברת עם נציגת שימור הלקוחות על כל מיני חבילות במקום לדרוש רק את התשובה לשאלה שלשמה התקשרת, ועוד נכנסת איתה לכל מיני פינות מפגרות לא קשורות (רמת האבטחה באתר של גולן טלקום? WTF?)

לפחות קיבלת את הטפיחה על השכם שרצית. :)

למקרה שכ"כ קשה לקרוא את הפוסטים הקודמים, ואני מניח שזה מאוד קשה בהתחשב בעובדה שאף אחד פה לא מבין מה הייתה המטרה שלי:

התקשרתי לסלקום. ההיה מה שהיה, העבירו אותי לשימור לקוחות.

השיחה על חבילות ארכה בדיוק 30 שניות. משם והלאה החל מסע ההשמצה כנגד . אני לא זה שפתח את הנושאים הלא קשורים, הציגו בפניי טענה- הגבתי לה ולא יותר. לא החלתי בהרצאות שונות לגבי כל דבר, כל השיחה ארכה מספר דקות.

למה בכלל טרחתי לדבר עם שימור לקוחות? כמו שציינתי קודם- יש לי קו אחד שניודו לגולן טלקום חוסך לנו מעט מאוד, הנציג הקודם הציע לשמוע מה יש לשימור לקוחות להציע, מה רע באפשרות שיתנו לי הצעה נגדית טובה באותה מידה או טובה יותר? אבל כאמור, זה לא קרה ולא היה אפילו בדרך להתחיל להתרחש.

בנוגע ל "טפיחה על השכם", ממש לא חיפשתי אחת, יש לי 2 ידיים, אם אני רוצה אני יכול לטפוח לעצמי על השכם בכל רגע וזמן שיש סיבה לעשות את זה, המכתב לסלקום הוא לא אחת מהן.

מה שניסיתי להגיד הוא שמשעשע אותי שבגלל שאין להם תגובה עניינית במיוחד, הם ניסו "להמתיק" לי את התחושה מהשיחה הקודמת עם ליטופים לאגו, מה משנה לנציגי חברות הסלולר אם המכתב שהגיע אליהם נוסח יפה או היה בליל מחורבש של מילים, כל עוד זה מעביר את המסר?

שורה תחתונה:

הנקודה פה היא לא אני. לקוח אחר שירצה לנייד ויאכילו אותו את אותה הגלולה עלול גם לבלוע אותה. מצד שני, אם הוא יגיע הביתה ויכנס שניה לגוגל כדי לראות אם מה שאמרו לו נכון, הוא יכול להיתקל בפוסט שלי, או בפוסטים דומים אחרים. יש סיכוי שמישהו יפיק מזה תועלת, אז מה בדיוק כ"כ לא מובן בזה שבחרתי לפרסם את המכתב בפורומים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה בכלל טרחתי לדבר עם שימור לקוחות? כמו שציינתי קודם- יש לי קו אחד שניודו לגולן טלקום חוסך לנו מעט מאוד, הנציג הקודם הציע לשמוע מה יש לשימור לקוחות להציע, מה רע באפשרות שיתנו לי הצעה נגדית טובה באותה מידה או טובה יותר? אבל כאמור, זה לא קרה ולא היה אפילו בדרך להתחיל להתרחש.

אאאח, הנאיביות...
אם אני רוצה אני יכול לטפוח לעצמי על השכם בכל רגע וזמן שיש סיבה לעשות את זה, המכתב לסלקום הוא לא אחת מהן.
אז מה כן הייתה המטרה? להסביר להם עד כמה נציגת השימור שלהם הייתה חצופה וטיפשה? (נעזוב שנייה האם אכפת להם) את זה אפשר היה לעשות בחמש שורות, בצורה עניינית, בלי כל הלשון הציורית וליטופי האגו העצמיים.

מה שניסיתי להגיד הוא שמשעשע אותי שבגלל שאין להם תגובה עניינית במיוחד, הם ניסו "להמתיק" לי את התחושה מהשיחה הקודמת עם ליטופים לאגו

איזו תגובה יותר עניינית רצית? התייחסות פרטנית ומעייפת לכל אחת משבע עשרה הנקודות שהעלית כנגד הנציגה והטמטום שלה? הבטחה לפטר אותה או לעשות לה שיחת נזיפה? שיחה אישית מהמנכ"ל עם הצעה לשכור את שרותיך בתדרוך הנציגים שלהם? קיבלת תגובה עניינית ומכובדת, עד כמה שאפשר. זאת למרות שהמכתב שלך, לעניות דעתי, לא נוסח בצורה מכובדת למדי.

הנקודה פה היא לא אני. לקוח אחר שירצה לנייד ויאכילו אותו את אותה הגלולה עלול גם לבלוע אותה. מצד שני, אם הוא יגיע הביתה ויכנס שניה לגוגל כדי לראות אם מה שאמרו לו נכון, הוא יכול להיתקל בפוסט שלי, או בפוסטים דומים אחרים. יש סיכוי שמישהו יפיק מזה תועלת, אז מה בדיוק כ"כ לא מובן בזה שבחרתי לפרסם את המכתב בפורומים?

האמת היא שזה דווקא מובן. המשלוח של המכתב לסלקום ולגולן טלקום לא כל-כך מובן. אבל הי, אם כבר כתבת אותו, אז למה לא? בסדר, קיבלתי. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזבזת לעצמך את הזמן ביודעין בכך שדיברת עם נציגת שימור הלקוחות על כל מיני חבילות במקום לדרוש רק את התשובה לשאלה שלשמה התקשרת, ועוד נכנסת איתה לכל מיני פינות מפגרות לא קשורות (רמת האבטחה באתר של גולן טלקום? WTF?)

ניסחת מכתב שמתחיל עוד איכשהו ענייני, אבל ממשיך בצורה מתנשאת, ונראה שכל מטרתו היא להראות כמה אתה חכם ויודע יותר מהם בכל תחום המחשוב והסלולר, ועל הדרך להפגין את כישוריך בחיבור.

זה כמו שאני אתיישב באוטובוס מול אדם אקראי, אפתח איתו בדיון על הלוואות ומשכנתאות, אתרשם מכך שהוא בור, ואכתוב מכתב לאמא שלו שמסביר לה עד כמה הבן שלה לא מבין מהחיים שלו.

ניסית פעם לבקש להתנתק ולומר שאינך מעוניין להסביר?

זה כמו לשתוק בחקירה משטרתית על פשע שלא ביצעת.

הם יתישו אותך בכל מקרה באופן כזה או אחר.

יעבירו אותך נציגים עד שכולם ינסו לדובב אותך.

רק אם אתה קשוח, ויודע שהמשטרה מושחתת ומנסה להפליל אותך, ואתה מוכן לשים את חוש הצדק והאמת בצד, ולחסום לגמרי כל מניפולציה רגשית ופיזית, ולהתייחס לכל מה שקורה כרעש רקע, תוכל לעשות זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער אבל לא קראתי את כל ששת העמודים של הדיון, הגעתי לעמוד 3 בערך ,

ואז נפל לי האסימון , הישראלים נהנים שלוקחים וזלין שמים הרבה הרבה על ה"ז" ודוחפים להם עמוק לתחת....

אחרת אין שלי שום תיאור לכל אותם החרטטנים\הנטחנים שירדו והשמיצו את SCORN,

הבן אדם מנסה לשנות משהו , נכון זה אולי לא ישפיע על , אבל זה משהו , בניגוד לכל אותם המטומטמים שהגיבו לו.

בניגוד אליכם , שרק יושבים לכם בבית ומנגבים וזלין מהישבן, הבן אדם הזה קם ונותן את הצעקה הפרטית שלו,

תאמינו לי שטוב שיש אנשים כמוהו שכן מדברים ולא שותקים . אתם כבר רגילים שטוחנים אותכם, אז אתם בשקט,

יופי ש"כל המדינה יודעת" כל המדינה גם יודעת שזאת אחת המדינות הכי יקרות בעולם, האנשים פה יותר משועבדים מאשר האפריקאים!

האוכל פה הכי יקר, רמת החיים פה הכי ירודה, הדלק, המחייה, הדיור, הלימודים, המיסים, אני בטוח שפספסתי...

ומה אתם עושים בקשר לזה... ("אנחנו יודעים את זה!!! כן כן אני יודע!!!")

מצטער שאני מגיב בבוטות, אבל נמאס לי כבר מכל הישראלים העצלנים וחסרי עמוד השידרה וההשכלה הבסיסית.

SCORN אני איתך ותומך במכתב שלך ובמאבק שלך. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל המדינה גם יודעת שזאת אחת המדינות הכי יקרות בעולם, האנשים פה יותר משועבדים מאשר האפריקאים!

האוכל פה הכי יקר, רמת החיים פה הכי ירודה, הדלק, המחייה, הדיור, הלימודים, המיסים, אני בטוח שפספסתי...

אז למה אתה חי כאן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה אתה חי כאן?

אתה יודע, אני שומע את התשובה הדבילית הזו הרבה, אז הנה אני אגיב לך במספיק סיבות כדי שלא תתקע אותה יותר לאף אחד בפרצוף:

1- שפה

2- משפחה/חברים

3- עבודה

4- המשאבים הכלכליים הדרושים למעבר לחו"ל

5- בהרבה מאוד מדינות לא קל לקבל ויזה להגירה

6- אין קרמבו בחו"ל!

אני חותם לך בזאת שאם תוריד את כל הקשיים הנ"ל, לפחות 15% מאוכלוסיית תיעלם מפה תוך חודש בודד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אמר שאין קרמבו בחו"ל?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, זו לא בדיוק המצאה ישראלית ב-100%. (וגם החומוס והפלאפל, אבל אל תגלו לאף אחד)

הקרמבו בעולם

הקרמבו יוצר במהרה בארצות רבות בדרום אירופה, תחת השם "Nigger" בבריטניה (ניגֶר - כושי בתרגום חופשי לעברית), ו"Negerkuss" (נֶגֵרְקוּס - נשיקת הכושי, בתרגום חופשי לעברית) בגרמניה, אך לפני מספר שנים שונה שמו כדי למנוע פגיעה ברגשות הציבור כהה-העור, והוא מכונה כיום schockoküss - 'נשיקת שוקו'. באוסטריה הקרמבו נקרא Schwedenbomben (שְׁוֵדֵנבּוֹמְבֵּן), כלומר "פצצה שבדית". בהולנדית השם הוא "נֵחֶרזוּן" (נשיקת הכושי) בהולנד ונֶחֶרִינֶטֶט (שַד הכושית) בפלנדריה. בערבית מדוברת מכונה הקרמבו "ראס אל-עבד" (ראש הכושי). בפינלנד מיוצר ממתק דומה, על ידי חברת Brunberg Oy. שמו של הממתק שונה בשנת 1998 מ-"Neekerinsuuko", "נשיקת הכושי", ל-"Brunbergin suukko", "נשיקת ברונברג".

קרמבו @ ויקיפדיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...