מכתב לסלקום, עקב שיחה שהתנהלה היום - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכתב לסלקום, עקב שיחה שהתנהלה היום


nineball

Recommended Posts

אחרי מו"מ ארוך שכלל איומים, צעקות והרבה בלגן (דוד שלי הגיע לרמת מנהל אזור) הוא קיבל זיכוי משמעותי מאוד שפשוט גורם לכל חבילה להיות משתלמת לנו

רוב המשפחה במסלול דומה לחיילים שהיה, אני אישית במסלול של:

3500 דקות ברשת

1000 מחוץ לרשת

1000 הודעות

גלישה ללא הגבלה

אחרי זיכויים ראשוניים יוצא 180 אחרי זיכויים נוספים... פחות מכל הצעה שאני אצליח להשיג בחברה כלשהי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אחרי זיכויים ראשוניים יוצא 180 אחרי זיכויים נוספים... פחות מכל הצעה שאני אצליח להשיג בחברה כלשהי

1. 180 אחרי זיכוי ראשוני

2. חפשו בגוגל את מה שאמרתי ותבין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכל הסיפור הנחמד שלך שם לא הבנתי על מה בעצם קיבלת זיכוי של כ-15 אלף ש"ח, או מה זה בכלל רלוונטי/קשור למסלול החודשי החדש שנכנסת אליו. עם כל הכבוד לאותו זיכוי חד פעמי, אם היום אתה משלם 180 ש"ח לחודש אז זה הון תועפות. וזה שקיבלת זיכוי חד פעמי מאוד גדול זה נחמד אבל לא רלוונטי יותר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זיכוי, לא משנה של כמה כסף, זה עדיין זיכוי, ז"א שכסף עובר לידיים של . זה כמו שהתתקשר ב10 דקות הקרובות ותקבל גם את מגב הפלא - לא מדובר באמת בהצעה מיוחדת (וה10 דקות התחילו כנראה בשנת 96), מדובר בהכי קרוב שהצלחת להוריד את , אבל עדיין יש לסלקום מתח רווחים מספיק טוב כדי לרצות אותך בתור לקוח, כשכמובן, אתם מהווים הכנסה מובטחת של כמה מאות שקלים בחודש (אם לא כמה אלפים), עם חוזה שמבטיח את ההשארות שלכם לתקופה מסויימת (אם לזה התכוונת בשנתיים הקרובות). שלא תבין לא נכון, זה הרע במיעוטו והשגת אחלה חבילה - אבל תהיה בטוח שאף אחד לא חטף על הראש בגלל ההתמקחות של דוד שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום סיכוי שסלקום זיכו בסכום גבוה יותר ממה שגבו בעודף

כלומר נתת להם סוג של הלוואה

הם לקחו ממך במשך חודשים/שנים סכום מוגזם ("בטעות") ובסוף החזירו לך את הסכום

אין ספק שהראיתם להם מה זה :)

וזאת הסיבה שלך להישאר אצלהם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי היום שיחה מסלקום בקשר למכתב-

הם התנצלו על התנהלות הנציגה בקשרי לקוחות, וטענו שהמכתב הועבר לעיונה, ושימצו איתה את הדין אחרי האזנה לשיחה. בנוסף, הנציג שהתקשר כמובן הבטיח לי שזה מקרה חד פעמי, שזו לא המדיניות של להשמיץ, וכו'... צפוי.

בסוף, הנציג החמיא לי על יכולת הכתיבה והעברת הנקודה במכתב :lol:

מה שכן, אני מרוצה מזה שלא נעשה נסיון להמשיך להשאיר אותי בסלקום, רק "צר לי שאתה עוזב ואני מקווה שתהיה לקוח שוב בנקודה מסוימת בעתיד"

אני בספק שבאמת יעשו משהו, אבל לפחות טרחו להגיב על המכתב ולנסות ללטף לי את האגו :xyxthumbs: מעין כפית סוכר עם הגלולה המרה שהיא השיחה בקשרי לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם התנצלו

הבטיח לי צפוי.

בסוף, הנציג החמיא לי על יכולת הכתיבה והעברת הנקודה במכתב :lol:

מה שכן, אני מרוצה

אני בספק שבאמת יעשו משהו, אבל לפחות טרחו להגיב על המכתב ולנסות ללטף לי את האגו

מצויין! קבל שוב ממני מחיאות כפיים סוערות, אתה ענק, יצאת גדול, נתת להם, הראת להם, אתה לא פראייר.

אתה קצת פתטי אתה יודע. בסך הכל טחנת קצת רוח על מנת לקדם אותך פסיכולוגית. מקווה שזה עזר לך.

בכלל זה נשמע כאילו בסלקום קראו את הפוסט שלך, ידעו מה התוצאה לה אתה מצפה וחיכו לך, ואף רמזו לך בסרקסטיות במחמאה על יכולת הכתיבה.

האמת היא שכל חבר פורום הוא בעצם קצת פטתי כזה, בהתכתבות שלנו פה אנחנו בעצם מנהלים יומן כמו שאנשים היו מנהלים פעם, אלא שאנחנו עושים את זה בפומבי.

כאן אין אופי או פנים כמעט לאף אחד חוץ מלART TANTUM והרוסי מIBM שכחתי את שמו :lol: , וטנטום לא בטוח בכלל שאלה הם פניו אלא על תמונה של ישו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נציגי שימור לקוחות מאומנים לשקר.

הם משקרים ללא בושה שקר אחר שקר אחר שקר.

בכל שיחה שהיתה לי עם נציגי שימור לקוחות בחברות התקשורת שיקרו לי.

החברה היחידה בענף התקשורת שבצד השני של הטלפון לא ישבו נציגי השטן עלי אדמות, זאת טריפל סי.

אם כעסי היה הופך לאש, כל חברות התקשורת הגדולות היו נשרפות.

מי יתן והציבור כולו יכלה את כעסו המצטבר עליהם וישרוף אותם עד עפר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייב להגיד שאני מסכים עם ברוס לי. :nixweiss:

בזבזת לעצמך את הזמן ביודעין בכך שדיברת עם נציגת שימור הלקוחות על כל מיני חבילות במקום לדרוש רק את התשובה לשאלה שלשמה התקשרת, ועוד נכנסת איתה לכל מיני פינות מפגרות לא קשורות (רמת האבטחה באתר של גולן טלקום? WTF?)

ניסחת מכתב שמתחיל עוד איכשהו ענייני, אבל ממשיך בצורה מתנשאת, ונראה שכל מטרתו היא להראות כמה אתה חכם ויודע יותר מהם בכל תחום המחשוב והסלולר, ועל הדרך להפגין את כישוריך בחיבור.

זה כמו שאני אתיישב באוטובוס מול אדם אקראי, אפתח איתו בדיון על הלוואות ומשכנתאות, אתרשם מכך שהוא בור, ואכתוב מכתב לאמא שלו שמסביר לה עד כמה הבן שלה לא מבין מהחיים שלו.

סה"כ תיאור מקרה, אבל מה הפואנטה?

לפחות קיבלת את הטפיחה על השכם שרצית. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי יתן והציבור כולו יכלה את כעסו המצטבר עליהם וישרוף אותם עד עפר. אמן

אני לא בטוח למה התכוונת בזה

אם פשוטו כמשמעו אז לא זו הדרך

אם לא פשוטו כמשמעו אז צריך להפסיק עם הדימויים ולומר את זה פשוט ביותר:

במקום לבלבל את המוח מול הנציגים הנחמדים, לכתוב מכתבים, לתבוע בבית משפט, לכתוב על זה בפורומים, לחזור לספק כי הציע הצעה מפתה

הפתרון היחידי והברור ביותר הוא להתרחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...