מה המאוורר השקט ביותר כיום ל- XP2500+? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה המאוורר השקט ביותר כיום ל- XP2500+?


udif

Recommended Posts

אני מעונין להרכיב מחשב חדש ושקט יחסית.

אני כנראה אקנה XP2500+ ולא מתכנן שום overclocking.

מה הקירור השקט ביותר בין: Aerocool DP102, Zalman CNPS 7000A או Tt SilentBoost?

לא מצאתי שום review שמשווה ביניהם בעזרת אותה מתודולוגיה וסביבת בדיקה.

התכנון הוא לשים במארז רק מאוורר 120 מ"מ ולהשתיק אותו עם fanmate כך שהמחשב עדיין יעבוד יציב בטמפרטורה נסבלת (60 מעלות או קצת יותר זה בסדר מבחינתי כל עוד זה שקט ולא הורס את המעבד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי הולך על אחד מהשניים : Tt Silentboost או Zalman CNPS700A מבחינת רעש - שנייהם חרישים ביותר.

אישית עם התקציב לא מפריע לך, הייתי מעדיף יותר את ה Zalman CNPS700A בגלל שלא רק שהוא חרישי, הוא מספק קירור ברמה טובה מאוד מה שנותן לך את הצמד של שקט וקירור יעיל אפילו עם זה לא למטרות אוברקלוק.

הבעיה היחידה היא המשקל שלו שהוא 750גרם (בערך), הוא נורא כבד יחסית לסטנדרטים של לוחות האם אבל באתר שלהם יש לך מידע בקשר ללוחות שהוא מתאים עלייהם וכמו שאתה תוכל למצוא בכתבה ש EranMor נתן הוא נוח להרכבה במיוחד במעבדי ה 4 וכדומה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי ציע לך דווקא את הAerocool Extreme מכמה סיבות:

1. שקט

2. קל (מבחינת כובד)

3. לא רחוק מביצועי הזלמן (גם כמו שציינתי כאן: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=2;action=display;threadid=22231;start=10 )

4.יותר זול

הזלמן מאוד כבד ובטח שעל הסוקט A, לא ממליץ כי גם בגלל הכובד יכול להיגרם מגע לקוי בין בסיס הסינק לליבת המעבד בכך שאם המארז יעמוד במאונך לשולחן הסינק יהיה כבד בצד אחד ולא כל הסיס שלו יגע בליבת המעבד ולעומת זאת אם תשכיב את המארז הוא יגע במלואו וכל זאת בגלל כובדו שעומד על 770 גרם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההצעות עד עתה...

בהנחה שתקציב אינו מהווה בעייה (מדובר בהבדלים של פחות מ-100 שקל בין הזול ליקר):

1. די ברור שה- 7000A Cu טוב יותר מה- 7000A AlCu אבל הוא כבד יותר. אם הייתי הולך על ה- AlCu מסיבות משקל, איך הוא לדעתכם מול המתחרים?

2. איך ה- Aerocool שהוזכר כאן מול ה- Aerocool DP102? האם ה- DP102 מגיע בכלל עם מאווררים? מישהו בחן אותו עם מאוורר ה- 80 מ"מ של ה- Extreme? (כדי להשוות נטו את ביצועי גוף הקרור ולנטרל את השפעות המאוורר עצמו)?

חבל באמת שאין סקר השוואתי של הגופים הללו אחד מול השני. בכל פעם שיש איזה review לא ניתן לדעת אם תנאי המדידה זהים או לא. כל אחד משווה עם מעבד אחר, משחה טרמית אחרת, לוחות שונים עם מדי טמפרטורה אחרים, מדידות רעש שונות - הבנתם את הרעיון. כל מדידה שאינה השוואתית לא ממש עוזרת כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...