עבור לתוכן

חוויה נוראה ואיומה ב KSP ולעומתה חוויה מתקנת באייבורי

Featured Replies

פורסם

אתה יודע שאומרים שאצל שכן הדשא יותר ירוק? ;) לכן זאת האשליה שנדמה לך שלדוברי רוסית יש שם יחס יותר טוב.

כל החברים שלי שמדברים רוסית ברמה של שפת אם אמרו לי עוד לפני הרבה שנים אותם מילים שאומרים כאן בפורום ביחס ל KSP.

אז על תחשוב שלרוסים יש שם פרוטקציה והם מקבלים יחס סופר מיוחד ב KSP ;D

  • תגובות 50
  • צפיות 12.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

פותח הדיון- אין לך מה לבוא בטענות לחנות, פעלו על פי חוק. סתם טרטרת אותם כי לא בדקת כראוי מה אתה קונה.

ואכן ב-KSP רצוי לקנות מוצרים מהמלאי בלבד ולכן יש לבדוק באתר שלהם שמאוד נוח לזה.

בטח שיש לבוא בטענות. זה שהם פעלו על פי חוק, לא אומר שהם נותנים שירות טוב.

הוא בא בטענות על כך שקיבל שירות ויחס גרוע. וזו זכותו המלאה.

לגביי אייבורי, אין לי מושג על מה התלונות עליהם. אישית, כל פעם שהייתי צריך שירות מהם, יצאתי מרוצה. דיסקים קשיחים פגומים החליפו לי לחדש במקום, ללא וויכוחים. (לעולם לא קורה ב KSP) לוח אם החליפו לי תוך יומיים, עקב זה שהיה חסר אצלם במלאי. מוכנים לדבר איתך על שידרוג חלק לאחר שהוא התקלקל, במחיר ההפרש בלבד.

פורסם

עם זאת, כשקונים רכיב כלשהו שאייבורי לא מייבאת, אין הבדל בין קנייה באייבורי לבין קניה (של אותו רכיב בדיוק) במקום אחר. במקום האחר אולי הם יהיו נחמדים יותר, אבל זה אותו מוצר עם אותה תקופת אחריות ואותה מעבדת שירות.

רק שבגלל שאייבורי היא רשת ענקית עם היקף עסקאות עצום, יש להם גם הסדרים עם היבואנים, שמאפשרים להם להחליף לך מוצר תקול בחדש בו במקום, בלי לשלוח את זה לבדיקה אצל היבואן ואתה תחכה שבועיים, כמו שלרוב יקרה בחנות קטנה יותר.

פורסם

בטח שיש לבוא בטענות. זה שהם פעלו על פי חוק, לא אומר שהם נותנים שירות טוב.

הוא בא בטענות על כך שקיבל שירות ויחס גרוע. וזו זכותו המלאה.

לגביי אייבורי, אין לי מושג על מה התלונות עליהם. אישית, כל פעם שהייתי צריך שירות מהם, יצאתי מרוצה. דיסקים קשיחים פגומים החליפו לי לחדש במקום, ללא וויכוחים. (לעולם לא קורה ב KSP) לוח אם החליפו לי תוך יומיים, עקב זה שהיה חסר אצלם במלאי. מוכנים לדבר איתך על שידרוג חלק לאחר שהוא התקלקל, במחיר ההפרש בלבד.

איזה יחס גרוע? בתור מנהל חנות הייתי פועל אותו דבר, כמובן שבדגש על יחס אישי, סובלני ורגיש, אך הייתי סוגר את הסיפור אותו דבר.

תן לי לוודא שאני מבין את הפרטים כראוי:

1. פותח הדיון הלך ל-KSP וביקש מוצר X.

2. מוצר X אינו במלאי, ובוצעה הזמנה שליחה מסניף אחר איליו, בצירוף מקדמה.

3. אחרי קבלת מוצר X, פותח הדיון מחליט שזה אינו המוצר שהוא רצה מראש, כלומר, פותח הדיון טעה ולכן שילם.

זה שלא הסכימו להראות לו את המוצר לפני? זה קשור לעניות דעתי לפתיחת קופסא של מוצר, שוללת את האחריות וגם לא ניתן לדעת שלא שיחקו עם המוצר לפני סיפוקו. אריזה אטומה. בכל מקרה, הטעות הבסיסית היא של פותח הדיון שלא היה סגור על מה שהוא רוצה לקנות, או שהיה סגור, אך טעה.

בכל מקרה, הדיון סתם מתארך יתר על המידה ולקחים פזורים פה בכל הדיון.

שיהיו קניות עתידיות מוצלחות לכולנו. :)

פורסם

אגב, גם אם תלך לחנות שכונתית ותבקש מחשב בלי לדעת כלום ידפקו אותך ברכיבים ה"פחות" חשובים- ספק ,זכרונות וכאלה.

חשוב תמיד לדעת מה אתה רוצה לפני שאתה הולך לחנות ואל תתן שיסבנו אותך.

פורסם

106lufo.jpg

;D

פורסם

לסיכום,

כמה טוב שיש לנו את האתר הזה והפורום הזה ואנשים טובים שעוזרים אחד לשני :)

פורסם

זה שלא הסכימו להראות לו את המוצר לפני? זה קשור לעניות דעתי לפתיחת קופסא של מוצר, שוללת את האחריות וגם לא ניתן לדעת שלא שיחקו עם המוצר לפני סיפוקו. אריזה אטומה. בכל מקרה, הטעות הבסיסית היא של פותח הדיון שלא היה סגור על מה שהוא רוצה לקנות, או שהיה סגור, אך טעה.

קופסאת המוצר היא שקופה (במידה ולא משווקים אותו בקופסא שונה בארץ) כמו כל ה-DOK של CORSAIR שיצא לי לראות עד כה:

7jgyakb

לא הייתי בוטח בחנות שלא מסכימה להראות את המוצר לפני הקניה (לראות בלי לפתוח את האריזה כמובן).

אומנם פותח השירור לא בדק לעומק את עניין הגודל של ה-DOK אבל עדיין יכלו לקום מהכסא ולהביא לו את המוצר שיראה אותו בעיניו.

פורסם

כמה הערות:

1. לא זכיתי מעולם ליחס גרוע באופן אישי בKSP, אך חבר זכה (בנסיבות הרבה יותר מתמיהות), בנוכחותי. הוא שילם עבור זכרון, שלפי בדיקת המוכר היה במלאי כיחידה אחת אחרונה, לאחר שהתעקש לקנות רק מה שהוא יכול ישר לקחת איתו. לאחר התשלום הוא ניגש לאשנב, ולאחר בדיקה מעמיקה התברר כי נפלה טעות, ואותה יחידה אחרונה התבררה כזכרון אחר ולא מתאים שסומנה עם מק"ט לא נכון. במילים אחרות, בהבדל מהמקרה שלך בו לא בדקת האם המוצר בכלל מתאים לך, כאן הפאשלה היתה נטו של החנות. עדיין, רק אחרי דין ודברים של כ20 דקות הסכימו לתת לו זיכוי כספי במקום (ולא זיכוי לקניה עתידית בחנות שלא היה עוזר לו בשיט). יצא לי גם להיות עד למקרה בסגנון הזה עם לקוח אחר שאיני מכיר.

2. KSP, בניגוד לשם שיצא להם, אינם זולים כל כך. בוודאי שהם זולים יותר מהחנות השכונתית הממוצעת, אך בהרבה מקרים הם יקרים בהשוואה לחנויות איכותיות שאינן רשתות. גם אייבורי, בעוד שהם זולים כשזה נוגע למחשבים בסיסיים, מפסיקים להיות זולים כשמבקשים חלקים מתקדמים\איכותיים יותר.

3. מהניסיון שלי עם שתי הרשתות, אסור להכנס אליהן אם לא יודעים בדיוק מה רוצים לקנות, כי אסור לסמוך על "מקצועיות" המוכרים בהן שייעצו לך מה כדאי לקנות. גם שם וגם שם, כל מי שיצא לי לדבר איתו היה חאפר.

4. במקרה הנידון, מי שאשם בסופו של דבר זה אתה. אין החנות אחראית לכך שלא בדקת אם המוצר מתאים לך טרם הקניה - ישנן מספיק תמונות ומידות באינטרנט.

אני מסכים עם כל מילה שלך. אני קניתי את כל הציוד ההקיפי שלי מ-KSP (אוזניות אין איר, אוזניות סיביריה, 2 פאדים, עכבר, 2 מאווררים, כרטיס מסך וצורב) ולא היתה לי אף פעם בעיה. תמיד בדקתי מה אני קונה, חקרתי וראיתי אם יש במלאי. אף פעם לא היתה לי בעיה אם התיחסות לא טובה.

קניתי את המסך שלי מ-IVORY, ואני לא מתחרט. למרות זאת, היה להם רק נציג אחד בכל החנות וחיכיתי למעלה מ-45 דק' בתור של 4 אנשים (לא הגיוני!). ה-Upside היחידי היה המחיר והזמן שהמסך הגיע (תוך יום).

פורסם

אהלן. אני רוצה לשתף אתכם בחווית קניה נוראה ואיומה שעברתי ב KSP.

רציתי לקנות DOK מהיר בגודל של 32GB. בחרתי ב Corsair Voyager Gt והתקשרתי ל KSP. הם אמרו שהם יביאו את המוצר לסניף הקרוב למקום מגורי (סניף ראשלצ) אבל רק אם אני משלם מקדמה של 100 ש"ח. כמו אדיוט הסכמתי לשלם.

לקח למוצר כמעט שבוע להגיע (עד שהתקשרתי בעצמי לוודא האם הוא הגיע - כי הם לא טרחו להתקשר אלי). הגעתי לסניף, עמדתי בתור (הזכיר לי בנק או קופת חולים), התיישבתי מול המוכר וביקשתי לראות את מה שאני קונה לפני שאני משלם את שאר ה 200 ש"ח. אבל הוא לא הסכים כי אמר שהוא יכול לשחרר את המוצר מהמחסן רק לאחר תשלום מלא. יצאתי שוב אדיוט והסכמתי לשלם.

קיבלתי קבלה ופניתי איתה למחסן לקבל את המוצר. קיבלתי אותו לידיים וחשכו עיניי - ה DOK הזה הוא יותר גדול מהטלפון הנייד שלי!!

מיד ניגשתי למוכר ואמרתי לו שזו בדיוק הסיבה למה ביקשתי לראות את המוצר. זה אמור להיות Disk on Key אבל הוא לא יכנס לשום כיס!! ואז התחילו החרטוטים שזה דווקא DOK יחסית קטן (הוא פאקין ענק!) וה Corsair Voyager mini לא משמעותית יותר קטן ואין להם אותו במלאי (כמובן שלא היה לו מושג על מה הוא מדבר - הוא משמעותית יותר קטן וכן היה להם אותו במלאי) והייתי צריך לבדוק לפני שאני קונה (זו הנקודה היחידה שההדיוט צדק, באמת חשבתי ש DOK-ים כלל לא מגיעים לגדלים כאלה ופה זה פאק שלי).. הוא עשה לי פרצוף וניגש למנהל החנות ש"אישר" ביטול עיסקה תמורת דמי ביטול של 6% על עיסקה שבוצעה לפני שניות ספורות!!

חרקתי שיניים ואמרתי לו שאני את הלקח שלי למדתי. ביצעתי ביטול עיסקה שאמור להתבצע ע"י מחלקת הנהלת החשבונות שלהם רק בהמשך השבוע (בדקתי הרגע, הוא טרם בוצע) למרות שהחיוב בוצע במקום.

עשיתי קורס קטן שעלה לי 18 ש"ח ולמדתי שני לקחים:

א. לא להניח הנחות ולבדוק מה אתה קונה לפני שאתה קונה אותו.

ב. לא להתקרב ל KSP.

יום ראשון קפצתי לאייבורי כדי לרכוש את ה Corsair Voyager mini שקטן משמעותית מה GT (אם כי פחות מהיר ממנו). לא היה להם במלאי. ביקשתי להזמין והם הסכימו וביקשו רק מספר טלפון. יום למחרת קיבלתי SMS שהמוצר הגיע. קפצתי אליהם ואספתי אותו מאיש המכירות (לא מהמחסן!).

זו התרשמותי הנקודתית משתי החנויות הללו שמחיריהן נמוכים משמעותית מהמתחרים הקטנים יותר והן מתחרות אחת בשניה ראש בראש.

KSP במיוחד ואייבורי הם ביזיון לחנויות המחשבים בארץ!!

פשוט מגעיל לבוא ולקנות שם....אני באר שבכעי ופעם אחת הספיקה לי עם KSP. פשוט גועל נפש!!!

להתרחק כמו מאש..

היחס ללקוחות, השירות, איכות המוצרים, פשוט גועל נפש!!...

חבל שסגרו את PANDAS. ....אני לא מכיר עוד רשת מחשבים שאני יכול לסמוך עליה....

פורסם

איבורי דווקא טובים

היה לי דיסק קשיח חיצוני של WD 1T

והוא עשה רעשים קצת מפחידים(תקתוק המוות)

הוא עשה רגש שדומה לתקתוק המוות, באיבורי החליפו לי אותו בלי לעשות בעיות, אפילו הביאו לי גירסה קצת משודרגת.

לא מחודש, לא יד שניה, הכול סבבה.

מה שכן, רכיבים לא סגורים אני לא אקנה שם בחיים.

או שאפשר לקנות שם מחשב בחלקים ולהרכיב אותו לבד.

פורסם

טוב, כבר אמרו פה כל מה שצריך לומר, אז אוסיף רק חוויה שלי.

רציתי לקנות קירור לכרטיס המסך שלי בשם ארוך Arctic Accelero Xtreme Plus II.

אז התקשרתי לסניף בתל אביב, ולא היה להם. אמרו לי להגיע ולהזמין.

הזמנתי (ללא עלות). חזרתי כעבור שלושה ימים (יום שישי, בדיוק לפני סגירה).

דיברתי עם המוכר, שילמתי, ויצאתי משם תוך 10 דקות.

ככה תמיד היחס בKSP - אם אתה יודע מה אתה רוצה, אתה מקבל מה שאתה רוצה.

זה כל מה שיש לי לומר.

פורסם

אני מסכים פה עם מה שנאמר כבר שחייבים לעשות שיעורי בית לבוא עם דף ולדעת בדיוק מה אתה צריך כי ככה לא "ידפקו" אותך.

המון אנשים שקונים מחשבים קומפלקט באייבורי אחרכך מתפלאים שזה לא המילה האחרונה וזה צפוי אסור לקנות מחשב מוכן משום רשת רק להרכיב בעצמך.

אני כרגע עומד לפני שדרוג רוב החומרה במחשב עשיתי בדק בית והשוואה אז אכן KSP יצאו ב30 שק'ל זולים יותר ( חסר משמעות כשהמחיר הסך הכול עומד על 3700 ובהתחשב בעובדה שכדי להגיע לKSP אצטרך לנסוע לעיר אחרת לעומת אייבורי שנמצא בעיר שלי) רוב החלקים עלו אותו דבר הן בKSP והן באייבורי ואותו מפרט בדיוק ואותה תקופת אחריות.

לגבי שירות לקוחות שני בעיות יש לנו בארץ,חברות שלא אוהבות/רוצות/יכולות לספק שירות,ולקוחות שמאמנים כי נציג שירות אמור לספק להם את הירח (לא מתייחס לפותח הדיון פה כלל לדעתי הבחור צודק מאה אחוז)

שבוע טוב חברים

פורסם

יצא לי כמה פעמים לעבור בסניף של אייבורי מול קניון איילון

מזכיר מרכז שירות של חברות סלולאריות, תורים בלי סוף.

לעומת זאת שלושה סניפים סמוכים של KSP

מתקתקים עבודה. אין לי סבלנות לחכות שעה בתור.

פורסם
  • מחבר

1. פותח הדיון הלך ל-KSP וביקש מוצר X.

2. מוצר X אינו במלאי, ובוצעה הזמנה שליחה מסניף אחר איליו, בצירוף מקדמה.

3. אחרי קבלת מוצר X, פותח הדיון מחליט שזה אינו המוצר שהוא רצה מראש, כלומר, פותח הדיון טעה ולכן שילם.

זה שלא הסכימו להראות לו את המוצר לפני? זה קשור לעניות דעתי לפתיחת קופסא של מוצר, שוללת את האחריות וגם לא ניתן לדעת שלא שיחקו עם המוצר לפני סיפוקו. אריזה אטומה. בכל מקרה, הטעות הבסיסית היא של פותח הדיון שלא היה סגור על מה שהוא רוצה לקנות, או שהיה סגור, אך טעה.

1. נכון

2. פעם אחרונה שאני מתנהג כמו אדיוט ולא בועט במי שמבקש ממני מקדמה על העברה של פריט מחנות אחת לשניה.

3. תכלס נכון (ואני את הלקח שלי למדתי היטב), אבל:

4. הקופסה, כפי שנאמר כאן, היא שקופה. בשניה שראיתי אותה ידעתי ש DOK בכזה גודל לא מתאים לי לשום שימוש (לדעתי זה לא מתאים לאף אחד..).

5. ונכון, אתה צודק בזה שחשבתי שכל ה DOK-ים הם באותו גודל פחות. על זה כבר כתבתי בדף השני של דיון זה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים