לאן הגענו? - הצבא מגביל את הנסיעות באוטובוס לחיילים - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאן הגענו? - הצבא מגביל את הנסיעות באוטובוס לחיילים


liran2003

Recommended Posts

זה במקרה אתה? ;) (FARKASH7)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4178787,00.html

מלבד תגבור האוטובוסים בתחנות הרכבת, אני מקווה מאוד שיתגברו גם את קווי האוטובוס הרגילים בימי ראשון שמן הסתם יהיו יותר עמוסים מבד"כ.

(לפני 3 שנים בערך) אני זוכר שביום חמישי - היה סיוט לסוע בקו באר שבע - ת"א המוני חיילים נדחפו לאוטובוסים והאזרחים ביניהם...

כך שלשחרר את הרכבת, ו"לתקוע" את משתמשי האוטובוס זה כלל לא פתרון. כולי תקווה שזה לא המצב המדובר.

אני יכול להסכים שהמצב ברכבות ביום ראשון היה בלתי נסבל, וכנראה שגם מבחינה בטיחותית לא הייתה מניעה מלעשות את הצעד הזה. לא הגיוני שנוסע אשר משלם מכספו - יסבול מצפיפות איומה ויעמוד כמעט כל הנסיעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם כל כך רע לך ברכבת אז סע אתה באוטובוסים

אין מה לעשות, כשאתה חייל אתה אף פעם לא רואה את המערכת אלה רק את עצמך, ואני לא מאשים אף חייל, גם אני הייתי חייל וגם אני ראיתי רק את עצמי.

כרגע זה הפתרון הכי טוב, לא אמרתי שזה הפתרון המושלם, אבל מבין הפתרונות הקיימים זה הפתרון הכי טוב.

הצבא דואג לחיילים להסעות לבסיסים בתנאים קצת פחות טובים מהרכבת(תאמת בתנאים הרבה יותר טובים מקרונות הבקר המפוצצים), ואז האזרחים יכולים להנות מהשירות שהמדינה בנתה להם, ושהם משלמים עליו כסף רב.

כן את הרכבת בנו לאזרחים ולא כדי לשנע את חיילי צה"ל מצטער אם אתה נפגע.

בנאור, זה לא אני, אבל אני מבין לחלוטין את רחשי ליבו של הכותב, וכן הפכו בארץ שלנו את החיילים לדבר קדוש ושכחו שבהיותם חיילים הם פה כדי לשרת אותנו ולא אנחנו אותם.

זה מתבטא לא רק בזעקה הציבורית ל"זוועה" שנעשית לחיילי צה"ל אלה גם בעסקאות חילופי השבויים ועוד, אבל אני לא יקח את הדיון לכיוונים אחרים.

אני אומר את זה בתור חייל קרבי לשעבר ומילואימניק קרבי בהווה חיילים הם לא מרשמלו, ולא קודש הקודשים, אם נחשוב ככה סופנו קרוב.

לפי מה שאני מבין צה"ל מתגבר את האוטובוסים ואם זה לא יספיק אז הוא יתגבר יותר, אני מקווה שזה לא יפגע בקווי אגד שגם ככה מלאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה בדיוק כתבתי את זה? אולי תואיל בטובך להפנות אותי למשפט כזה שרשמתי בלהט הדברים יכול להיות שבטעות פלטתי את מה שאני חושב על חיילי צהל כי זה מה שאני חושב עליהם הם כוסות חד פעמיות, גם המילואימניקים!

אלו בדיוק התגובות שאני מדבר עליהם, "מה? מבחינתך לחיילים לא מגיע הכול? מה אתה משוגע? שחייל לא יקבל? שחייל "יסבול" באוטובוס? אתה לא מתבייש?"

במקרה הזה מבחינת אדון ag43 הנכבד אני כתבתי שחיילים הם כוסות חד פעמיות כי בדברי "רמזתי" שהם לא צריכים לנסוע ברכבת ביום ראשון במצב הקיים, ושהם לא אזרחים כאשר הם לובשים מדים, ושהם לא עשויים מקרטון, ושאולי חס וחלילה חייל משרת את האזרחים ולא להפך.

אני מצטער לא התכוונתי לקרוא לחיילים כוסות חד פעמיות זה נפלט לי אני אפילו לא יודע איך לא שמתי לב שאני כותב שחיילים הם כוסות חד פעמיות.

אולי כדאי שהמנהלים יתנו לי אזהרה, או שמירי רגב תבוא ותיתן לי נגיחה אני ממש מגזים.

מצטער אם אני ציני פשוט הרמת לי להנחתה לא יכולת לכתוב תגובה טובה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צהל משלם על כל חייל. אין פה תשלום גלובלי כמו באוטובוסים

ואם חיילים היו יכולים לשלם מיסים ובתמורה לקבל נורמלית תאמין לי שהיינו עושים את זה

התירוץ שלך של"בגלל שהשירות ברכבת ביום ראשון חרא (לא יכול להכיל את לקוחותייו)" אז במקום לשפר את השירות ולהפיל את האשמה על ההנהלה הלא פחות מבזיונית פשוט מנדים חלק מהאוכלוסיה משירותי הרכבת כדי שלאזרחים תהיה את האשלייה שהשירות טוב

חייל נותן 2 עד 3 משנותיו ומגביל את עצמו ללגור בבסיסים צבאיים,מוריד את כמות הבגדים שלו לאפשרות בחירה בין מדי א' למדי ב' ומשתכר במשכורת שאפילו מביישת מובטל על קצבה והכל בשם "הגנת המולדת". וזה לא סיבה מספיק טובה לזה שיבעלו אותי כאילו אני אשתו של צה"ל שחזר עכשיו מ17-4 והוא ממש חרמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב שאני לא יודע שהשירות של רכבת בזיונית? אני מסכים איתך על זה לחלוטין.

כול התירוצים על מרווחי בטיחות שבגללם אי אפשר לדחוף עוד קרונות וכדומה הם שטויות. במטרו של פריס יש רכבת כול 2 דקות בלי תאונות.

מה לעשות גם אני וגם אתה יודעים עם מי יש לנו עסק וועד עובדים מחורבן, הלוואי שיפורק הוועד הזה והשירות של הרכבת יאפשר לכול חייל במדינת לנסוע בכבוד בנוחות ובטיחות, לצערנו הרב זה לא יקרה בין לילה אם בכלל(שהוועד יפורק).

הלוואי, אני מכבד כול אחד מכם, אני בעצמי מחר הולך להעלות על מדים ומהבית לצהלים למרות שאני נכנס לתקופת בחינות, אבל אתה חייב להסכים איתי שהמצב הקיים לא הגיוני. שיותר הגיוני שחייל שבסך הכול נמצא בתקופת שירות, אני ידגיש את המילה שירות, "יסבול" כדי שהאזרחים יוכלו לחיות.

מי אשם במצב הקיים, ואיך הוא נוצר זה משהו אחר, כרגע עד שיפתרו את הבעיות ברכבת אין מנוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות, כשאתה חייל אתה אף פעם לא רואה את המערכת אלה רק את עצמך, ואני לא מאשים אף חייל, גם אני הייתי חייל וגם אני ראיתי רק את עצמי.

כרגע זה הפתרון הכי טוב, לא אמרתי שזה הפתרון המושלם, אבל מבין הפתרונות הקיימים זה הפתרון הכי טוב.

הצבא דואג לחיילים להסעות לבסיסים בתנאים קצת פחות טובים מהרכבת(תאמת בתנאים הרבה יותר טובים מקרונות הבקר המפוצצים), ואז האזרחים יכולים להנות מהשירות שהמדינה בנתה להם, ושהם משלמים עליו כסף רב.

כן את הרכבת בנו לאזרחים ולא כדי לשנע את חיילי צה"ל מצטער אם אתה נפגע.

המערכת? אתה מדבר על אותה מערכת שעובדת במקומות חסרי היגיון?

החיילים הקרביים שסוגרים שבתות על ימין ועל שמאל תורמים המון לביטחון המדינה.

בתמורה מה הם מקבלים? אוכל חינם, בגדים ירוקים חינם, מיטה וקורת גג (או סתם שק"ש באוהל) וכמה מאות שקלים.

במקום לטפל בשורש הבעיה (העומס ברכבות) עשו עומס באוטובוסים.

ממש מעולה!

עוד שנה יגידו שכל החיילים האלו על האוטובוסים גורמים לאזרחים שיכולים להנות מהשירות של המדינה מפריעים וזה למרות שאזרחים משלמים על זה כסף רב. כשבת'כלס אם נחשוב על זה רגע - האזרחים הם אלו שמרוויחים פי 10 מהחייל הממוצע, אז "הכסף הרב" שהם מבזבזים לא בזבוז עם התחשבות לשכר שלהם.

את הרכבת בנו להרבה סיבות (שינוע אזרחים, חיילים ומטען) כרגע לצה"ל יש צורך בזה כי הרכבת כן יעילה יותר בד"כ מאוטובוסים מבחינת הגעה מהירה ליעד.

אני כבר מדמיין את התהליך הבא: "אין אוטובוסים לחיילים בימי ראשון כי הנהגים לא אוהבים את הצבע ירוק בתחילת השבוע. על כל חייל להגיע עצמאית לבסיסו."

מעניין כמה זמן יקח לעוד חייל להחטף..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר פרקש ה"נכבד" - לא כתבתי כאן מילה על דעתי בנוגע לסערה התקשורתית בנושא (רמז: המולת בחירות ותו לא) ואפילו לא על נסיעת החיילים ברכבת ביום ראשון בבוקר. הגבתי על המשפט החצוף של "חייל משרת את האזרחים ולכן שירד מהרכבת וכו'" - החיילים הם לא המשרתים שלך. הם משרתים את המדינה במה שהמדינה דורשת ולא במה שנוח לך. חסר לי קצת אוויר בגלגלים של הרכב שלי, איזה מזל שגרם מולי עבד משרת פרטי חייל שימלא בהם אוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לקחת את המילה משרת ולהפוך אותה לעבד, ואתה יכול גם לקחת אותה לכיוונים אחרים.

כן חייל משרת את האזרחים, אני לא יחזור בי מהביטוי הזה, הוא משרת את המדינה ואת אזרחי המדינה ולא להפך.

הוא לא משרת במובן של מחליף להם פנצ'ר או אוסף להם תזבל.

לא כתבתי שבגלל שהחיילים משרתים אותנו הם צריכים לרדת מהרכבת, הם צריכים לרדת מהרכבת מכיוון שבמצב הקיים זה או שהם על הרכבת או שהאזרחים על הרכבת, היות והחיילים בשירות והם בעצם משרתים גם אותנו בשירותם ולא להיפך, והיות והצבא מספק להם פתרון אחר הם צריכים לרדת מהרכבת.

מצטער אם נשמעתי מזלזל, אבל סילפת את דברי ולכן הגבתי כמו שהגבתי, ואתה עושה את זה שוב.

זינגר אין פה קשר לכסף, ואין פה שום קשר למי משלם מה.

תפסיקו לבכות על מר גורלכם, אני הייתי חייל ואני עדיין חייל כשקוראים לי, וסבלתי כנראה כמוך מכול המחלות של המערכת הצבאית.

במקרה הזה כן אתם לא רואים את טובת המערכת, ואני לא מדבר על המערכת הצבאית אני מדבר על המערכת שאתם משרתים המדינה והאזרחים שבה.

את הרכבת בנו בשביל האזרחים, זה שבמדינתנו הקטנה תפקיד התחבורה הציבורית הוא גם לשנע את צה"ל לא הופך את הדבר הזה לנכון וצודק.

הסידור הזה לא עובד כרגע ולא באשמתכם, ולכן צה"ל צריך לדאוג לפתרון אחר, והוא עושה זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כול הכבוד התחבורה הציבורית באה לשרת את האזרחים ולא את צה"ל, וכן חייל לובש מדים הוא לא אזרח מה לעשות(אזרח זה דרגה שאין בצה"ל), חובתו היא קודם כול לאזרחים, ואם זה אומר שהוא הצטרך לקום שעה יותר מוקדם אז שיקום שעה יותר מוקדם!

אם זה אומר שהוא הצטרך ליסוע באוטובוס(אויי מסכן אוטובוס אתם קולטים את הזוועה!!) שיסע באוטובוס.

דוגמא אחת (מני רבות) מדבריך. החייל משרת את המדינה, לא את האזרחים ובטח לא אותך. הגישה שלך היא לא "יש בעיה מצאו פתרון כזה או אחר" שמקובלת עלי אלא "מי זה האדם הנחות הזה שיצופף לי את הרכבת\אוטובוס\מדרכה" ועל זה אני יוצא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עומד מאחורי המשפט שציטטת אם חייל צריך לקום שעה יותר מוקדם או לנסוע באוטובוס כי רק ככה אזרחי מדינת יוכלו לנסוע ברכבת בצורה אנושית אז שיקום שעה יותר מוקדם ויסע באוטובוס.המדינה זה האזרחים, והאזרחים זה המדינה.

כנראה שלא הבנת את דברי, כנראה שהחלטת להתמקד בכמה משפטים ולהדגיש אותם בלי קשר לשאר הטקסט, או במילים אחרות להוציא את דברי מהקשרם.

כבר כתבתי שהפתרון הזה הוא לא הפתרון המושלם אבל הוא הפתרון הכי טוב כרגע.

אני לא קראתי לחיילים נחותים.

אני לא קראתי לחיילים בעיה.

אני לא קראתי לחיילים עבדים.

הבעיה היא הרכבת, הפתרון הוא שצה"ל ידאג לשינוע החיילים בדרך אחרת עד שיפתרו את בעיית הרכבת.

כרגע זה הפתרון הכי טוב, ואני מוחה על הרעש והדרמה שעושים מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסה"כ קיימת עובדה שישנה בעייה ביום ראשון בבוקר. זה לא קיים בימים אחרים.

צריך לבדוק האם הצבא יכול להיות גמיש יותר עם יציאות וחזרות. חיילים שעושים שבוע-שבוע, 10-4 וכולי שיחזרו ביום שני במקום בראשון.

חיילים שחוזרים בראשון, אולי יכולים לחזור בראשון בצהריים\ערב (למשל לוחמים בקו).

מה שקרה זה שעשו מהומה. אני לא אומר על לא מאומה, מכיוון שהרכבת יכלה להודיע על כוונה להסדרים חדשים עם צה"ל, על פתיחה במו"מ

לגבי הבעייה שקיימת. לא להודיע שהחל מיום ראשון בתאריך X הנסיעות מבוטלות ואז נחפש פתרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב פעם סימפטומים של מערכת חולה.

אם הרכבות בישראל היתה מפותחת ומתוחזקת בהתאם, ורכבות היו יוצאות מהרציף כל5 דקות, לא היתה שום בעיה.

רכבות כבר היו במאה ה19.

ובישראל לא רק שהרכבת בפיגור תשתיתי גדול, איכות המסילות והרכבות גם הם בפיגור של מאה שנה מבחינה טכנולוגית, ובנוסף לכל זה רכבות מושבתות כל יומיים ואי אפשר לבסס עליהם פתרון קבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרקש אתה כותב שטויות והבלי הבלים, אני רק אתייחס לדבר אחד, לכך שאתה טוען שהחייל בא לשרת אותך או את המדינה.

החייל לא חייב לך כלום וגם לא למדינה, הוא בא להגן על אזרחי ישארל ומדינת ישראל, לא לשרת (אפשר להגיד שהחייל משרת רק את הרמטכ"ל).

לכן על כך חייל יכול לעכב ואף לעצור אזרח ישראלי וחייל לא חייב לקום בפני אדם אחר באוטובוס או ברכבת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...