צריך עזרה בתרגום לאנגלית - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בתרגום לאנגלית


longboard

Recommended Posts

אני בונה אתר יש פה מישהו שיוכל לתרגם לי את זה לאנגלית בבקשה?

התחלתי להתייאש, מכיוון שבמשך השנים חקרתי הרבה מאוד בנושא, וחשבתי שניסיתי את כל הדרכים האפשריות להרזות ולהוריד במשקל,ובכל זאת נשארתי כמו שאני,קמה בבוקר מסתכלת במראה ולא אוהבת את מה שאני רואה.לאחר כל ארוחה, וכל דבר שהכנסתי לפה הרגשתי הרגשה רעה ואפילו התחלתי לשנוא את עצמי,וחשבתי כבר שלעולם לא הרזה.

המסע לירידה במשקל

לפני שנתיים כשהתחלתי לחקור על נושא ההרזיה באינטרנט ובפורומים, הכרתי מישהי שגם סובלת מעודף משקל ורוצה להרזות,והתחלנו לדבר בקביעות על השיטות שכל אחת מנסה כדאי להרזות.לפני חודשיים במקרה קיבלתי ממנה אימייל לאחר תקופה ארוכה שלא דיברנו,באימייל היא כתבה על השינוי שהיא עברה בחודש האחרון,ומה שראיתי הייה מדהים!,לא האמנתי שאפשר להגיע לתוצאות כאלה בתקופה כל כך קצרה,היא המליצה לי על מדריך שהתחילה להשתמש בו והתחילה לראות תוצאות מיידיות! כמובן שבהתחלה לא האמנתי וחשבתי שזה עוד אחת משיטות ה”קסם” שמבטיחות הרזיה מהירה,אך בגלל שאני מכירה אותה וסמכתי עליה,גם אני קניתי את המדריך והתחלתי לפעול לפיו,התוצאות היו מדהימות!

התחלתי לראות תוצאות מהירות שלא האמנתי שאני ישיג בתקופה כזאת קצרה מה שנתן לי מוטיבציה להמשיך בעקבות המדריך,וכך גם להמשיך את השינוי המדהים.התחלתי להרגיש טוב עם עצמי, והסביבה הבחינה בכך. הייתי יותר מאושרת, יותר שמחה ויותר חברתית, הרגשתי שהביטחון העצמי שלי עולה. הרשתי לעצמי להיפתח יותר אם גברים ופשוט להיות יותר שמחה.

שלא תבינו אותי לא נכון ,זאת לא נוסחת קסם שתהפוך אותכם לרזים תוך לילה,זה פשוט מדריך שמספק מידע,עובדות הגיוניות ודרכי פעולה שיביאו אותכם לתוצאות מהירות ומדהימות,אך גם זה תלוי בכם!אם גם אתם רוצים להוריד במשקל ולהרזות,אם גם אתם עושים הכל נכון אך עדיין לא רואים תוצאות,אם גם לכם נמאס מהדיוטות המשתלטות לכן על החיים, זה זה הזמן לקחת אחריות על החיים שלכם ולהתחיל לראות תוצאות! למידע נוסף לחץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

i felt despaired, since i inquired the subject for years, and thought i tried all the possible ways to slim down and lose weight, and yet i have stayed the way i am, getting up every morning looking at the mirror and not liking what i have seen. after every meal, everything i put in mouth made me feel bad and i even started hating myself, thinking i will never lose weight.

THE JOURNEY FOR LOSING WEIGHT

about two years ago when i started investigating about the weight loss in the and forums, i have met someone just like me who also suffered from overweight and wanted to get slimmer, we started talking regularly about the methods each of us was trying in order to lose weight. two months ago i got by coincidence an email from her after a long period in which we havent spoken. in the email she wrote to me about the change she has gone through in the last month, and from what i have seen it was amazing! i couldnt believe that u could get to that kind of results in such a short period. she recommended to me about a guide that she started using and saw the results immediately! of course at first i didnt believe that, and thought it was one more of those "magic" methods that promises losing weight really fast, but because i know her and trusted her, i bought the guide and started working according to it, and the results were amazing!

מקווה שזה יעזור לך.עם השאר תסתדר או תבקש מעוד אנשים פה עזרה. יש מילים של קיצורים שלא שמתי גרשים וכאלה כמו couldnt, didnt וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל "מדריכי הפלא" לכל דבר (איך לרזות, איך להתעשר, איך לרפא סרטן\סכרת\אלצהיימר\מה שלא יהיה) המתבססות על דרכים שמשום מה המדע פספס בשל כך זה מאוד מסווג - שקר אחד ענק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...