Battlefield 3 - דיון ראשי - עמוד 50 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון ראשי


nucleo

Recommended Posts

  • תגובות 832
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא הייתי קורה לזה אקשן ( מהנה ) .. במצב של 48 זה יותר נחמד אפשר הרבה פעמיים לרדת לטווח של האוייב ומתחיל קרב יריות אם התקדמות. במצב 64 זה בלתי אפשרי אלא עם חצי מהקבוצה רצים .. לשם....יחד :lol: :lol: ... פעם אחת ראיתי את זה וזה היה מפחיד.

................

'עדן'

אתה מתבייש במדינה שלך? מה זה אתה מ ארה"ב :silly: .

מי נרשם לדברים זרים עם ישראל!?!?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אני משחק בשביל נקודות וממש לא אכפת לי למות אם זה לטובת הקבוצה.

ואני מאד משתעמם מלחכות לדברים, אז בד"כ אני זה שמשתמשים בו כדי לאתר צלפים D:

למה אתה חושב שאי אפשר גם וגם? :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל BF שונה מקודמו . אין כל קשר לניסיון כמו עם הרגשת הדמות . כמו שאתה צריך להתרגל כך גם אני .

אני חדש לחלוטין, אפילו לא ידעתי מזה RUSH MODE, לא הכרתי שום מוד, על מה אתה מדבר? כל COD חדש שתביא לי ישר אסתדר איתו יופי, לא סתם, ברור שזה קשור לניסיון, :kopfpatsch:

נכון שכל אחד שונה מקודמו אבל כולם מבוססים על אותו עיקרון, השליטה דומה לBC2 ,מאוד, נגעתי קצת גם בקודם אז אני יודע במה מדובר, בהתחלה זה הרגיש לי בדיוק כמו BC2, אחד על אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:facepalm: .... אני ציינתי על דמות השחקן ,שכן דובר על הריגות . והשחקן לא מרגיש כמו BC2 ... עובדה שאני הייתי צריך להתרגל ויש עוד...אני לא יודע מה זה אצלך "כבר להתרגל". אני עדיין לא הגעתי לרמה כפי שאר הסידרה שהייתי... וזה רק תלוי כמה זמן משחקים -אני לא משחק הרבה .

לא הכרת שום מוד? אז איך אצלך השחקן ב BF3 מזכיר עד מאוד את של BC2 ? אז שיחקת בBC2 (ציינת קצת )- עדיין אתה צריך להכיר את המוד הזה :cool2: .

זה שזה מזכיר טיפה לא אומר כלום עדיין צריך להתרגל ... אגב 'סיימון' שיחק גם בBC2 .

שחק חצי שנה בBF3 ..וזהו אתה מרגיש מחובר... .עכשיו אם תנסה למשל לשחק בBF2142 נראה אם לא יכסחו אותך לקציצות. אבל בCOD אתה די תסתדר עם כל משחק.. כי זה כמעט קופי :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגעתי קצת, משמע הרגשתי את המשחק, התקשקשתי איתו ,לא התעמקתי אפילו בשאלה של מה עושים במוד הזה או המוד הזה כי היה MW2 ולא ממש משך אותי משהו אחר, בוא נאמר שלא נשאבתי ל BC2, שוב, ברור שלכל משחק צריך להתרגל, אבל טענתי טענה אחרת לגמרי, לא חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי אותך.. רק שאני אומר שאפילו שזה מזכיר עדיין יש הרבה להתרגל הן לדמות והן לנשקים . .. זה לא כמו COD שאתה גם ציינת שממש מהר מתגלים . ואפילו ראיתי אצלך על התחלה כמה ההריגות הן קלות (וכך לכל שחקן שרגיל לסידרה ) כמו הריגת נמלים :silly: .

אם קנית את המשחק BC2 ( ולא שיחקת אצל חבר 10 דקות ) אפילו ששיחקת קצת. אתה לא הספקת לדעת מה עושים במשחקיות RUSH ?. זה נשמע מוזר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...