קניית רכב במימון - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית רכב במימון


Kurt

Recommended Posts

  • תגובות 139
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

http://www.kml.co.il/%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA_%D7%94%D7%93%D7%9C%D7%A7_%D7%A9%D7%9C%D7%9A

בדומה למסדי הנתונים הגרמני (spiritmonitor.de) והאמריקאי (fueleconomy) שמופיעים באתר, מערכת "קילומטר לליטר" הקימה מסד נתונים לצריכת הדלק בפועל, המבוסס על הגולשים בארץ. אי לכך, חברי המערכת קוראים לכם למלא את נתוני צריכת הדלק של רכבכם לטובת כלל הגולשים. היות וצריכת הדלק של שני רכבים זהים, יכולה להיות שונה בגלל מגוון סיבות (צורת נהיגה, תנאי דרך, טיפולים וכו), מערכת האתר קבעה אופן מדידה אחיד. בקישור שלפניכם יופיע הסבר קצר כיצד עליכם למדוד את צריכת הדלק במכונית שלכם.

ךםך... מאוד אמין :)

אתה יודע איזה הבדלים קיצוניים יכולים להיות בצריכת הדלק בהתאם לנהג שמאחורי ההגה ולאופי הנסיעות שלו??

יש לי נסיעות שהרכב שלי עושה 1/8, ויש נסיעות שהוא עושה 1/16.

להתבסס על נתוני גולשים כאלה זה סתמי לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האתר הזה שטויות. טרנספורטר של אבא שלי עם מנוע 2.5 טורבו דיזל עושה בערך 1:13-14 והרכב רוב הזמן עמוס בכלים וחומרים. המסחריות הקטנות פיאט דובלו עושות 1:16-1:17. אני מאמין שפרייויט דיזל יכולה לגרד את ה-1:20 מלמטה.

כל דבר אשר שעובר פס יצור מזהם...

וטרנספורמטור... שממש עמוס מהמשקל וחיכוכים מכנים רבים שיש לו... בכלל לא בא לשיווין.

פאסאט וג'טה אכן רכבים חיסכוניים אם מנועי דיזל ובנזין לעומת רוב המתחרים.

ובקשר לאתר... יש להם בדיקות שהם בעצמם.. אז למה לא יכול להיות. חוץ מזה היא לי ניסיון בנהיגה אל היברידיות... חמוד מאוד(רק צריך להתרגל שאתה לא שומע את המנוע). וצריכת הדלק באוטו מאותו סוג יכולה להיות שונה... גם מסוג הנהיגה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבדתם אותי עם ההיבדרידיות והדיזל :)

ממה שאני רואה, דיזל חדש עולה המון כסף

וכנראה גם המקבילה המשומשת תעלה לא מעט.

אז לשם יילך החסכון בדלק.

אני לא חושב שפריוס יותר זולה מסקודה אוקטביה טורבו דיזל ! (הפריוס יותר יקרה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבדתם אותי עם ההיבדרידיות והדיזל :)

ממה שאני רואה, דיזל חדש עולה המון כסף

וכנראה גם המקבילה המשומשת תעלה לא מעט.

אז לשם יילך החסכון בדלק.

בדיוק. דיזל חדש יקר מאוד וצריך לנסוע המון כדי לסגור את הפער במחיר שעומד בממוצע על 10,000 ש"ח בהשוואה לגרסת בנזין באותה רמת איבזור. אם תקנה דיזל משומש רוב הסיכויים שהוא יהיה עם קילומטרז מאוד גבוהה והחסכון בדלק (שיהיה, במקרה הטוב, 200-300 ש"ח בחודש) ילך על תיקון בלאי ותקלות. מיני יתן לך חסכון בדלק ועלויות אחזקה יחד עם מחיר רכישה נמוך. נתון מעניין אנשים מסוימים כאן לא מבינים וחושבים שקונים רכב מיני רק בשביל פוזה של רכב חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קנה פנדה/גרנדה רובוטית, אפשר אפילו יד"ש. מכלול גיר ידני לחלוטין (מינימום אובדן כח), רק שבמקום שהרגל שלך תלחץ על הקלאץ', עושה את זה עבורך מנגנון הידראולי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעייה עם רכבים כמו פריוס היא:

1. המחיר שלה גבוה משמעותית מרכב באותה רמת אבזור \ נהיגה \ סגמנט(אם אפשר להשוות לרכב ללא סוללות)

2. אחרי X קילומטרים תצטרך להחליף שאאל"ט עולה כ-40K ש"ח.

אני אמליץ לקנות יד שנייה משנתון גבוה על מנת לחסוך את ירידת הערך הראשונה והגדולה. איזה רכב? צא ותנהג עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא טרחתי להתעמק, אבל אם זה מה שהאתר הזה טוען אז הוא מטומטם.

אגב כל הרכבים ההידרידיים האלה רלוונטיים רק לעיר ולנסיעה במהירות נמוכה. תעלה קצת מעל 90 קמ"ש - ואוי ואבוי.

כל זאת לפני שבכלל דיברנו על העובדה שמעבר לצריכת הדלק, מדובר על המיץ של הזבל בכל הנוגע לרכבים..

האם נהגתה ברכב היברידי?

רכב הברירידי מציא לך שני דברים יקרים: 1 מנוע בנזין אם נפח בדרך כלל קטן (טויוטה 1.5L, סיוויק 1.4L)

2 חמישה מנועי חשמל (4 מנועים אל גלגלים + 1 אל גיר)

כמו שאמרתה ברגע שאתה עובר את המיהירות מסוימת הרכב עובר אוטומתי רק למנוע בנזין.

לכל מי שחושב שסוללה עולה יקר - צודק!!! אך אף אחד לא ביקש להחליף את כל הסוללה אלא רק תא אחד או שניים שכבר לא מחזיקים.... (עוד לא הגיע זמן למדוד אל פי צריכה - מה האורך חיי הסוללה או תא נפרד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה נתוני צריכת הדלק של רכבים היברידיים עדיין כאלה טובים?

גם מעיון באינטרנט וגם מחוויות ממקור ראשון, אנשים מדברים על

נתונים של 20-18 ק"מ לליטר(וזהו עוד על הונדה סיוויק היברידית),

גם כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש מהיר(בתאוצה למשל, הרכב ההיברידי משתמש ב-2 המנועים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה נתוני צריכת הדלק של רכבים היברידיים עדיין כאלה טובים?

גם מעיון באינטרנט וגם מחוויות ממקור ראשון, אנשים מדברים על

נתונים של 20-18 ק"מ לליטר(וזהו עוד על הונדה סיוויק היברידית),

גם כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש מהיר(בתאוצה למשל, הרכב ההיברידי משתמש ב-2 המנועים).

ככל הנראה בגלל המהירות הממוצעת של הנסעיה... כי גם אם אתה בכביש מהיר... אתה עדיין לא נוסע במהירות כבוע ויורד למהירות המאפשרת הפעלה של מנועי חשמל, ובנוסף התאוצה עד המהירות (בארך) 90קמ"ש מתבצעת אל מנועי חשמל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה נתוני צריכת הדלק של רכבים היברידיים עדיין כאלה טובים?

גם מעיון באינטרנט וגם מחוויות ממקור ראשון, אנשים מדברים על

נתונים של 20-18 ק"מ לליטר(וזהו עוד על הונדה סיוויק היברידית),

גם כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש מהיר(בתאוצה למשל, הרכב ההיברידי משתמש ב-2 המנועים).

צמיגים בעלי התנגדות גילגול (ואחיזה) נמוכה ומקדם גרר נמוך בשילוב עם נהיגה אקונומית ומערכת stop & go.

אני מקווה שברור לך שבנהיגה במהירות קבועה לרכב הייברידי אין שום יתרון על "רגיל". כל הרעיון ברכב הייברידי הוא לשמור אנרגיית בלימה שברכב רגיל מתבזבזת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ברור לי, אבל בשורה התחתונה החסכון בדלק משמעותי(עוד 4-5 ק"מ לליטר)

וזה עוד עם מזגן פתוח ונסיעה במהירות סבירה(120 קמ"ש).

קח את כל אותם "רכבים חסכוניים"(מיני וסופר מיני רגילות), תסע בהם 120 קבוע ומזגן דולק,

אתה תראה שצריכת הדלק שלך צונחת מ 1 ל-17 לפי היצרן, ל-1 ל-12 ואולי אפילו פחות.

כי פה אין שום מנגנון שיחסוך לך דלק, מלבד נסיעה קמצנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...